Jaunākais izdevums

Cilvēkiem patīk saņemt atalgojumu par to, ka viņi iepērkas pie kāda konkrēta tirgotāja; viņi vērtē, kur par savu pirkumu gūs lielāku labumu

Par šo virtuālo biznesu, kas daudziem joprojām šķiet neizprotams, plašāk intervijā DB stāsta holandietis Gabi Kols (Gabi Kool), kurš jau 15 gadus strādājis ar lojalitātes programmām, bet šobrīd ir nobāzējies Latvijā, kur attīsta daudzpartneru jeb koalīcijas lojalitātes programmas Pins.

Lojalitātes bizness sācies kā aviokompāniju biežo lidotāju apbalvošanas programma, bet šobrīd pasaulē ir jau divi miljardi daudzpartneru lojalitātes karšu un vēl neskaitāmas individuālās veikalu, kafejnīcu, skaistumkopšanas u.c. kompāniju klientu kartes. Viena no daudzpartneru jeb koalīcijas lojalitātes programmām – Pins, kas iepriekš bija zināma kā BalticMiles, – radīta Latvijā uzņēmumā Coalition Rewards. Šobrīd šīs programmas karti lieto 1,9 miljoni cilvēku, no kuriem 1,2 miljoni to dara nevis tepat Latvijā, bet gan vairāk uz ziemeļiem – Somijā.

Mans maks ir pilns ar dažādām lojalitātes un klientu kartēm, un es sapņoju par vienu plastmasas gabaliņu vai telefonu, kas pildītu šo funkciju. Vai kas tāds vispār ir iespējams?

Daļēji – jā. Cilvēki nevēlas savā makā 20 dažādas atlaižu kartes, jo tās aizņem daudz vietas, turklāt katra no tām sniedz nelielu apbalvojumu, bet cilvēki vēlas lielu un jēgpilnu atlīdzinājumu sešu līdz deviņu mēnešu laikā. Tas ir zelta likums lojalitātes biznesā. Ja kompānija nevar to nodrošināt, ir grūti iesaistīt cilvēkus programmā. Mēs vēlamies, lai maki nebūtu pārbāzti ar lojalitātes kartēm, bet vēlamies būt starp tām kartēm, kas makā paliek. Daudzpartneru jeb koalīcijas lojalitātes programmām tas ir ticamāk izdarāms, nekā individuālai klienta kartei. Visām kompānijām patīk viņu pašu klientu kartes, bet uzņēmumu vadītāji ir racionāli – viņi grib zināt, kāds labums no katras darbības biznesā, tostarp – lojalitātes programmas. Lielākā daļa individuālo lojalitātes karšu var piedāvāt 1% uzkrājumu, bet kuru gan interesē 5 eiro dāvanu karte pēc gada? Koalīcijas lojalitātes programmā katrā jomā ir viens ekskluzīvais nozares partneris, bet tas prasa arī vērtīgāku piedāvājumu lietotājiem. Vienlaikus nav vajadzīgs uzturēt savu lojalitātes programmu, ir mazākas izmaksas.

Lojalitātes bizness pasaulē ir visai jauns. Kā tas attīstījies?

Pēdējā statistika, ko esmu redzējis, liecina, ka pasaulē ir divi miljardi koalīcijas lojalitātes karšu. Protams, ir vēl daudz individuālo. Tas ir kļuvis par lielu biznesu, bet tikai 1981. gadā radās pirmā regulāro lidotāju programma (FFP – frequent-flyer program), ko dibināja American Airlines. Pēdējos desmit gados šī industrija ir ļoti mainījusies. Sākotnēji lojalitātes programmas bija uzņēmuma iekšējā mārketinga departamenta pārziņā, bet pēdējā laikā rodas koalīcijas lojalitātes programmas, bizness kļūst lielāks, attīstās daudzos tirgos. Piemēram, nesen aviosabiedrība Avianca Latīņamerikā pārdeva 30% savu lojalitātes biznesa akciju par 300 miljoniem dolāru privātai investīciju firmai. Šajā nozarē ienāk cilvēki no finanšu un banku jomas ar analītikas spējām. Tagad kampaņas tiek analizētas daudz rūpīgāk, tehnoloģijas palīdz pierādīt investīciju lietderīgumu.

Kopumā industrija ir attīstījusies ļoti strauji, nevar salīdzināt, kāda tā bija pirms 15 gadiem un tagad.

Viena no aktualitātēm pašlaik ir mobilās tehnoloģijas, jo īpaši – to sasaiste ar īpašiem sensoriem (beacon). Piemēram, pircējs ienāk veikalā un sensori mazumtirgotājam nodod informāciju, kādas ir šī cilvēka intereses, ko viņš ir pircis iepriekš, ko šim cilvēkam vēl varētu piedāvāt, kas šim apmeklētājam varētu likties vērtīgi. Lai mudinātu izmantot mobilās lietotnes, kas saistītas ar šiem sensoriem, daudzi piedāvājumi būs ekskluzīvi tikai mobilajā tālrunī. Arī mums oktobrī būs pirmais beacon projekts – tas paredz, ka tikai par ienākšanu veikalā, lai izpētītu jaunākos piedāvājumus, cilvēkam piešķirs, piemēram, 50 punktus.

Vēl viena tendence ir individualizētā cenu noteikšanas politika. Piemēram, tagad mazumtirgotāji dod 20% atlaidi visiem, bet daži cilvēki ir īpaši cenas jūtīgi, bet citi cenai nepievērš tik lielu uzmanību un preci pirks tāpat. Varbūt kādam lojālam pircējam tirgotājs vēlas iedot 40% atlaidi, bet kādam citam – tikai 10%. Domāju, ka nākamajos trīs gados attīstīsies individuālo cenu noteikšanas politika.

Patlaban, runājot par lojalitātes programmām, cilvēki domā par punktiem. Taču tas ir tikai mehānisms, lai sāktu diferencēt piedāvājumus ieinteresētiem pircējiem. Mazumtirgotāji nākotnē skatās ne tikai uz to, ka apmeklētājs nopirka tik un viņam par to pienākas konkrēta atlīdzība virtuālos punktos, bet arī uz to, vai pircējs ir gatavs publiski stāstīt par kādu zīmolu, sekot tam Facebook, aizpildīt anketu, spēlēt spēles. Un par katru no šīm darbībām pircējs tiek atalgots. Piemēram, ASV tagad eksplodē tāda mobilā lietotne kā Shopkick – cilvēki saņem papildu punktus savās lojalitātes programmās par to, ka «iečekojas» veikalā.

Un ir liela iespēja, ka cilvēks kaut ko nopirks...

Jā, varbūt, taču pircējs iegūst punktus tikai par ienākšanu veikalā. Manā skatījumā veiksmīgi nākotnē būs tie mazumtirgotāji, kas sapratīs un izmantos datus, lai radītu cilvēkiem lielisku iepirkšanās pieredzi. Un tas ir kaut kas cits, nevis tikai piešķirt atlaidi.

Pircējiem lojalitātes kartes dod atlaides, viņi krāj punktus, ko vēlāk iztērēt kādās precēs vai pakalpojumos. Kāds labums no tā biznesam, veikalu vai citu kompāniju īpašniekiem?

Ja nerunājam par finansiālo pusi – ir lētāk būt koalīcijas lojalitātes programmā, nevis pašam uzturēt savu lojalitātes programmu –, tad ir divi lieli biznesa ieguvumi – jauni klienti un esošo dalībnieku pirkumu apjoma palielināšanās. Tas ir tas, ko vēlas jebkurš uzņēmējs, un labas lojalitātes programmas palīdz sasniegt šo mērķi.

Harvard Business Review pētījums par lielāko Lielbritānijas lojalitātes programmu Nectar liecina, ka pircēji, kuri iepērkas pie vairākiem partneriem, kopumā pie visiem tērē vairāk, un arī mēs redzam līdzīgus rezultātus. Nectar piemērs rāda, ka tad, ja pircējs iepērkas tikai Sainsbury’s, pārdošanas indekss ir 100. Ja cilvēks krāj un tērē savus punktus arī pāris citos veikalos, indekss palielinās līdz 110. Taču, ja cilvēks iepērkas vismaz pie pieciem tirgotājiem, indekss sasniedz 180 punktus. Tas nozīmē, – ja cilvēks saprot, ka, tērējot savu naudu konkrētos veikalos, viņš var nopelnīt vairāk, viņš tajos tērē vairāk. Cilvēki to sāk uztvert kā spēli – kur iepirkties, lai iegūtu pēc iespējas vairāk Nectar punktus, nevis pliku neko. Biznesam no tā ir ieguvums.

Tas ir līdzīgi kā ar Rimi uzlīmēm – ja par iztērētiem desmit eiro dod uzlīmi, kuras sakrājot, vari nopirkt lētākus traukus, un pirkuma summa ir 9,60 eiro, daudzi cilvēki paņems vēl košļeņu paciņu, lai iegūtu vēl vienu uzlīmi.

Tieši tā. Pircēja ienākumi ir ierobežoti, viņš nevar pārtikas veikalā iztērēt vairāk, nekā ļauj viņa budžets, taču var iet uz tiem veikaliem, kuri ir šajā programmā, un tādējādi sakrāt vairāk bonusa punktus. Baltijā un Somijā ir raksturīgi Pins ģimenes un draugu konti, kur punktus var krāt kopīgi. Tas nozīmē, ka individuāli cilvēks var nopelnīt noteiktu punktu skaitu, bet kopā – daudz vairāk. Ja vari krāt kopā, tas ir vēl viens piesaistes elements konkrētai programmai. 32% Somijas Pins karšu īpašniekiem ir ģimenes un draugu konti – daudz vairāk, nekā bijām domājuši. Vairāk punktu ļauj arī tos aktīvāk tērēt. Ir svarīgi, lai cilvēki ne tikai krāj punktus, bet arī tērē, jo tad, ja netērē, cilvēku iesaistes līmenis samazinās un pēc diviem gadiem tie ir neaktīvi.

Visu interviju Kad virtuāls kļūst reāls lasiet 9. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru
Fin-tech

NextCity mērķē mainīt lietu internetu, padarot to sociālu

Anda Asere, 25.01.2018

Pins un Urbana Smart Solutions investīciju vienošanās parakstīšanā piedalījās Pins īpašnieki Šigeki Tanaka (Shigeki Tanaka) un Rjudži Nakamura (Ryuji Nakamura), Urbana Smart Solutions dibinātājs un īpašnieks Ivans Ostans (Ivan Ostan) un Pins dibinātājs un vadītājs Gabi Kols (Gabi Kool).

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pins un Urbana Smart Solutions ir parakstījuši investīciju vienošanos, lai radītu jaunu kompāniju NextCity

Urbana Smart Solutions un Pins vēlas izmantot savu pieredzi, kopējo komandu un kolektīvās investīcijas, lai padarītu NextCity par starptautisku līderi pilnībā integrētu viedo pilsētu risinājumu iniciatīvām. Lai lietu interneta pieredzi padarītu sociālu, tiks apvienota Urbana Smart Solutions pieredze lietu interneta gala risinājumu izstrādē un Pins pilnībā integrētās mobilo tehnoloģiju aplikācijas, ieskaitot kompānijas pārrobežu valūtu un viedo spēļošanas mehāniku.

Partneru mērķis ir padarīt NextCity par unikālu viedo pilsētu risinājumu, pārklājot trīs galvenās jomas – datu ieguvi, datu savienošanu un sasniegt masveida sabiedrības iesaisti. «Mūsu tīkla komunikācijas infrastruktūra, datu vadība un pielietošana, izmantojot sensoru datus, nodrošinās tehniskās iespējas iegūt un savienot datus pasaules vadošajās viedpilsētās. Mūsu savienības ilgtermiņa vīzija par pilnīgu integrāciju starp ierīcēm, programmatūru un lietotāja uztveri, radot pilnībā jaunu un iesaistošu pieredzi, ir iepriekš neredzēta,» norāda Ivans Ostans (Ivan Ostan), Urbana Smart Solutions dibinātājs un īpašnieks. Pins dibinātājs un vadītājs Gabi Kols (Gabi Kool) uzskata, ka abas kompānijas kopā spēs piedāvāt pilsētām nākamā līmeņa viedumu. «Mēs esam lepni par šo sadarbību, kas mums ļaus spēlēt nozīmīgu lomu, lai pārvērstu viedās pilsētas par realitāti,» viņš teic.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

airBaltic meitaskompānija pārdevusi visu biznesu ārpus Baltijas un Somijas

Anda Asere, 22.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Darījuma apjoms netiek atklāts. «Taču šis ir labs darījums visām pusēm.»

Aviokompānijas airBaltic meitaskompānija SIA Pins.co ir pārdevusi visu biznesu ārpus Baltijas un Somijas, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Jauno kompāniju Pins dibinājuši japāņu investoru konsorcijs, tostarp uzņēmēji Rjudži Nakamura (Ryuji Nakamura), Šigeki Tanaka (Shigeki Tanaka) un Pins dibinātājs un izpilddirektors Gabi Kols (Gabi Kool). Šim uzņēmumam piederēs globālas īpašumtiesības Pins zīmolam ārpus Baltijas un Somijas un tehnoloģijām. «Iepriekšējā kompānija Pins.co koncentrēsies uz Baltiju un Somiju un esošo klientu apkalpošanu. Aviokompānija saglabā lojalitātes biznesa pārstāvniecību tirgos, kas airBaltic ir svarīgi, tāpat mums saglabājas draudzīgas attiecības un visas jaunās tehnoloģijas, kas tiek izstrādātas jaunajos tirgos, airBaltic un Pins.co varēs izmantot bez maksas. Arī visi Pins punkti, kas tiek nopelnīti Baltijā vai Somijā, var tikt tērēti visā pasaulē,» stāsta Gabi Kols, Pins dibinātājs un izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

PINS lojalitātes programmai pievienojušies divi miljoni dalībnieku.

Divmiljonais dalībnieks Penti Oinonens (Pentti Oinonen) ir Helsinku iedzīvotājs un PINS programmai pievienojās, apmeklējot PINS sadarbības partneri – viesnīcu un restorānu ķēdi Restel Ltd.

Somijā PINS programmā ir iesaistījusies vairāk nekā piektā daļa valsts iedzīvotāju. 2016. un 2017. gadā ir paredzēts paplašināt programmas darbību vēl vairākos jaunos tirgos Eiropā un Āzijā.

Programmas dalībnieki var pelnīt PINS, veicot dažādus ikdienas pirkumus un aktivitātes, kā arī programmā ir pārstāvēti vairāk nekā 700 vietējie, starptautiskie un interneta zīmoli. 2014. gadā Somijā PINS zīmols bija visvairāk meklētais zīmols vietnē Google.

Komentāri

Pievienot komentāru
Latvijas eksportspēja

Eksportspēja: Lojalitātes programma PINS strauji attīstās

Elīna Pankovska, 28.11.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lojalitātes programmu PINS plāno iedzīvināt arī tādos eksporta tirgos kā Indonēzija un Malaizija

Daudzpartneru jeb koalīcijas lojalitātes programma PINS, kas iepriekš bija zināma kā BalticMiles un bija lidsabiedrības Airbalic lidojumu lojalitātes programma, šobrīd apvieno vairāk nekā 700 vietējo, starptautisko un interneta vides zīmolu. PINS lojalitātes programma sniedz iespēju tās dalībniekiem uzkrāt un tērēt punktus pie dažādiem sadarbības partneriem, kuru starpā ir arī restorāni, iepirkšanās, izklaides vietas un atpūtas vietas, kā arī degvielas uzpildes stacijas, var iegādāties arī aviobiļetes.

Programma savu darbību sāka 2014. gadā, un, kā norāda uzņēmuma Pins.co Baltijas reģiona vadītājs Zigmunds Vīķis, PINS ir strauji attīstījies par globālu tehnoloģiju uzņēmumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar augustu, Zviedrijas mēbeļu un interjera preču mazumtirgotājs IKEA jaunajiem lojalitātes programmas dalībniekiem vairs neizsniegs plastmasas kartes. To vietā turpmāk tiks izmantoti digitāli risinājumi, kā arī tiks vienkāršota reģistrēšanās lojalitātes programmai.

IKEA Latvija veikala vadītāja Inga Filipova saka, ka līdz ar karšu digitalizāciju mainās lojalitātes programmas būtība: «Mūsdienās tā vairs nav noslēgta un priviliģēta klientu grupa. Lietotnes, fiziskie un digitālie risinājumi paver plašākas iespējas ikvienam. »

Galvenie iemesli, kāpēc plastmasas kartes tiek nomainītas pret digitālajām, ir ērtāka lietošana un mērķis samazināt plastmasas izmantošanu.

«Mēs IKEA šķirojam atkritumus, izmantojam atjaunojamo resursu enerģiju, savā sortimentā atsakāmies no vienreizlietojamajiem plastmasas izstrādājumiem. Nu ir pienācis laiks arī lojalitātes programmai kļūt dabai un lietotājiem draudzīgākai – atsakoties no plastmasas, speram soli tuvāk klientiem ērtākiem digitālajiem risinājumiem. Daudzi IKEA klienti veikalā ierodas vairākas reizes gadā, taču daļa no tiem lojalitātes karti nenēsā līdzi. Tā kā aptuveni 70 procenti Latvijas iedzīvotāju lieto viedierīces, lielākajai daļai IKEA klientu karte vienmēr būs līdzi – telefonā,» stāsta I. Filipova.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bez snobisma, bet ar pretenziju uz pasaules klasi – tā varētu dēvēt Latvijas restorānu centienus vīna karšu izveidē.

«Lai izveidotu izcilu vīna karti, nepieciešams apsēsts vīnzinis, kam jāstrādā tandēmā ar šefpavāru un saprotošu un naudīgu restorāna īpašnieku. Vīna karte ir ļoti nozīmīgs instruments klientūras pievilināšanā, lojalitātes veicināšanā un, protams, rentabilitātes uzlabošanā,» uzsver Riga Wine&Champagne festivāla un konkursa Baltic Wine List Awards dibinātājs Aigars Nords.

Personības aspekts

Pirms vīna kartes izstrādāšanas jāapzinās, vai tā domāta vīna bāram, kafejnīcai, casual dining vai fine dining restorānam. Tāpat svarīgs faktors ir atrašanās vieta – Rīgā vai kādā lauku nostūrī, kas kļūst aizvien populārāk. Tas ietekmē to, kas būs gala patērētājs. «Līdz ko pieskaramies restorānu lauciņam, prātīgi būtu pārdomāt, kāds ir šefpavāra gatavoto maltīšu rokraksts. Protams, vīns un ēdiens iet roku rokā, līdz ar to lielai daļai vīna kartē atrodamo dzērienu jābūt pakārtotiem ēdienam, ko restorānā pasniedz. Viens no restorāna klientu visbiežāk uzdotajiem jautājumiem ir – kādu vīnu ieteiksiet pie šī ēdiena? Lai gan ir iesaistītas divas lielas personības – šefpavārs un vīnzinis, viņi nevar strādāt katrs savā lauciņā, un es uzskatu, ka pasaulē tas vēl pieklibo,» stāsta restorāna Vincents vadītājs vīnzinis Raimonds Tomsons. Savukārt itāļu restorāna Monterosso līdzīpašnieks, vīna veikala Art-Vino īpašnieks Zandis Klebais akcentē, ka, veidojot restorāna vīna karti, jāņem vērā trīs iesaistīto pušu intereses – uzņēmuma īpašnieka, kurš gribēs pēc iespējas vairāk nopelnīt, klientu, kuri vēlēsies maksāt pēc iespējas mazāk, un vīnziņa, zāles pārziņa vai viesmīļa, kurš vēlēsies būt interesants, parādīt savas zināšanas. «Rīga katrā ziņā nav nedz lielākā, nedz izsmalcinātākā pasaules pilsēta, līdz ar to veidot tādas vīna kartes, kādas ir restorānos Ņujorkā vai Japānā, ir lieki – tas būtu vai nu dārgs hobijs, vai ceļš uz bankrotu. Mūsdienās vīna pasaule ir ārkārtīgi plaša, un tā ar katru gadu kļūst vēl daudzpusīgāka, līdz ar to aptvert visu vienā kartē nav iespējams. Es mudinu specializēties. Piemēram, Monterosso ir pieejama Itālijas stila virtuve, un arī vīna kartē akcents ir uz Itāliju, kas ir tik plaša un vīna reģioniem bagāta valsts, ka pietiktu pozīciju vismaz pieciem restorāniem,» stāsta Z. Klebais. Tai pašā laikā ir jāsaprot, ka ne visiem restorāniem ir vēlme un vajadzība veidot plašu vīna karti. Piemēram, restorāna Gutenbergs terase vadītājs Sandis Solims teic, ka vīna kartes noteikti veido tie restorāni, kuru īpašnieki mīl vīnu un neļauj piegādātājiem izdarīt spiedienu. Viņš atklāj, ka sākumā nedaudz aizrāvies ar sava rakstura parādīšanu vīna kartē, bet restorāna viesus tas neuzrunāja, tāpēc vīna karti nācās pārstrādāt. «Būtiski ir saprast, kādā virzienā restorāns plāno savu attīstību, kāda ir tā virtuves specifika un viesis. Kad ir apzināts pieprasījums un aptuvenā vīzija, var ķerties klāt pie vīna kartes skeleta izveides un tālāk jau parādīt tajā savu īpašo rokrakstu,» pieredzē dalās restorāna Kolonāde. Mūsu stāsti vīnzinis Aigars Ozoliņš, kurš atjaunoto vīna karti viesu vērtējumam nodevis pirms diviem mēnešiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Karšu maksājumu skaits Latvijā pieaudzis par 12,7%

Žanete Hāka, 03.11.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pieaugošā maksājumu karšu popularitāte sniedz iespēju uzņēmējiem izmantot tās kā mārketinga rīku, - apvienojot lojalitātes un maksājumu funkciju vienā un izdot kopzīmola kartes. 2015. gadā Latvijā visvairāk lietotais bezskaidrās naudas maksāšanas līdzeklis bijis maksājumu kartes, kā liecina Latvijas Bankas maksājumu statistikas dati.

Karšu maksājumu skaits 2015. gadā bija 215,2 miljoni, bet to apjoms – 4,2 miljardi eiro. Salīdzinājumā ar 2014. gadu, karšu maksājumu skaits pieaudzis par 12,7%, bet apjoms – par 11,1%.

«Kopzīmola kartes sāk aktīvi savā ikdienā izmantot arvien jaunāki lietotāji. Piemēram, tā saucamā Millenium paaudze ir daudz atvērtāka dažādiem inovatīviem risinājumiem, kas ir risks konservatīvajai banku nozarei. Kāpēc? Šī paaudze ne tikai izmanto alternatīvo (nebanku) finansēšanas veidu, bet ir arī daudz atvērtāki dažādiem lojalitātes piedāvājumiem. Kopzīmola kartes ir viens no veidiem,» atzīst Maksims Jaroševskis, Transact Pro valdes loceklis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas mazumtirgotāji apgalvo, ka lojalitātes karšu īpašnieku personas dati ir drošībā

Tāpat slepenībā tiek turēta informācija par pircēja iepirkšanās paradumiem, DB uzsver aptaujātie pārtikas mazumtirgotāji. «Veikala interesēs diez vai būtu šo informāciju kādam pārdot reklāmas nolūkos, jo viņi paši vēlas kontrolēt šos datus un reklāmu/informāciju, ko nogādāt klientiem. Ja nu vienīgi atsevišķi katram ražotājam par viņa preču noietu, bet, cik man zināms, tad lielveikali nav īpaši dāsni arī ar šo informāciju. Datu izpaušana nav veikala interesēs, līdz ar to pircēji var justies droši,» stāsta digitālo risinājumu ieviesējas SIA Walmoo līdzīpašnieks un vadītājs Guntis Čoders.

«Rimi ļoti strikti pieturas pie personisko datu aizsardzības politikas. Mūsu lojalitātes datiem ir pieeja tikai ļoti ierobežotam darbinieku lokam, kuriem tas ietilpst tiešajos darba pienākumos un kuriem tas ir nepieciešams konkrēto klientu apkalpošanā. Pārējiem darbiniekiem nav pieejas Mans Rimi lojalitātes karšu lietotāju personiskajiem datiem,» stāsta Rimi Baltic biznesa attīstības direktore Gundega Martinsone. Šis gads ir arī zīmīgs, jo Rimi ļoti strikti strādā pie jaunās personas datu aizsardzības regulas atbilstības aktivitātēm, kas nozīmē, ka līdz brīdim, kad regula stāsies spēkā, Rimi darbinieki būs gatavi un procedūras būs atbilstošas regulas prasībām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šā gada 10.maija par Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Ventspils biznesa inkubatora vadītāju kļuvis Guntis Čoders.

G. Čoderam ir bakalaura grāds uzņēmējdarbības vadībā, 10 gadu pieredze pārdošanā un 7 gadu pieredze IT nozarē darbā ar jaunuzņēmumiem. Piedalījies daudzu IT projektu izveidē gan kā komandas biedrs, gan vadītājs un idejas autors. Viens no pirmajiem Latvijā, kurš uzņēmumā «Farcore» darbojies ar papildinošās realitātes aplikācijām, vadījis viedo ielu apgaismojuma risinājuma jaunuzņēmumu «Citintelly», ASV bāzētam uzņēmumam «Infotelis» izstrādājis VoIP zvanu mobilo aplikāciju, bijis pūļa finansējuma kampaņas komandas dalībnieks, kā arī pasniedzis lekcijas par IT tehnoloģijām Latvijas uzņēmumiem.

Par savu pieredzes bagātāko projektu Ventspils biznesa inkubatora vadītājs uzskata «Walmoo», kas ir digitāls risinājums ērtai klientu lojalitātes programmu un mārketinga kampaņu realizācijai. Ar šo izstrādāto risinājumu viņš ieguvis 2.vietu LIAA rīkotajā biznesa ideju TV konkursā «Firmas Noslēpums», saņēmis grantu programmas «Atspēriens» atbalstu, apmeklējis Silīcija ieleju, izgājis biznesa akcelerācijas 3 mēnešu programmu «ABC Accelerator» Slovēnijā un piesaistījis finansējumu 200 000 eiro vērtībā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Klientu uzticību starptautiskie milži veicina ar atmaksātiem procentiem no pirkuma summas

Ierasto atlaižu un speciālo piedāvājumu vietā maksājumu karšu tirgū modē nāk naudas atmaksa klientiem no iztērētās summas. Starptautiskās kompānijas kopā ar bankām aizvien biežāk veido īpašas lojalitātes kartes ar maksājumu funkciju. Latvijā šādu karšu popularitāti pagaidām neprognozē, ņemot vērā pārāk mazo tirgus izmēru.

Darbojas kopā

Lielās starptautiskās kompānijas pasaulē šobrīd meklē iespējas, kā vairot patērētāju uzticību saviem produktiem un veicināt pārdošanas apjomus, savukārt kredītiestādes domā, kā saviem klientiem piedāvāt jaunas norēķinu kartes. Līdz ar to pēdējo gadu laikā aizvien izteiktāka kļuvusi dažādu nozaru kompāniju sadarbība ar bankām, izstrādājot kredītkartes, kas kalpo ne tikai kā maksājumu līdzeklis, bet arī kā lojalitātes kartes, piedāvājot uzņēmuma klientiem naudas atmaksu vai speciālus bonusus par iepirkšanos konkrētās kompānijas veikalos. Kā liecina Nilson Report pētījums, tieši pēdējā laikā karšu izdevēji lielāku uzmanību vērš nevis uz atlaižu piedāvājumiem, piemēram, viesnīcām vai restorānu apmeklējumiem, bet gan tieši naudas atmaksai no konkrētas iztērētās summas attiecīgās kompānijas tirdzniecības vietās, un vēl vairāk – daļa to piedāvā iztērēt tieši šī uzņēmuma veikalos, līdz ar to klients aizvien ciešāk tiek piesaistīts konkrētajai kompānijai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saskaņā ar jauno Eiropas Savienības Vispārīgo datu aizsardzības regulu veikalu tīkls Rimi veicis izmaiņas Mans Rimi lojalitātes programmā un uzsācis vērienīgu kampaņu savu pircēju personas datu atjaunošanai, informē uzņēmumā.

Turpmāk, reģistrējoties programmā, pircējiem vairs nebūs jānorāda savs uzvārds, kā arī vajadzība pēc citiem datiem variēs atkarībā no pircēju vēlmes saņemt dažādas Rimi lojalitātes kartes priekšrocības.

«Līdz ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas tiešas piemērošanas uzsākšanu šā gada 25.maijā Latvijā tiks īstenots tās galvenais mērķis – mazināt ģeogrāfisko robežu radīto birokrātiju fizisko personu datu apstrādes un uzglabāšanas jomā un harmonizēt pielāgojamās tiesību normas un prakses. Turpmāk visiem Eiropas Savienības uzņēmumiem neatkarīgi no to reģistrācijas valsts tiks nodrošināti vienoti datu aizsardzības noteikumi un piemērots vienas pieturas aģentūras princips, izvairoties no nacionālajām atšķirībām likumdošanā un veicinot uzņēmumu vienkāršāku un lētāku darbību Eiropas Savienībā. Savukārt patērētāju ikdienā būtiskas izmaiņas nebūs jūtamas – datu aizsardzības vispārējie principi regulā paliek nemainīgi; tie jau šobrīd ir spēkā un tiek pielietoti praksē,» pauž Datu valsts inspekcijas direktora vietniece Lāsma Dilba.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ķīnas telekomunikāciju uzņēmums «Huawei» ceturtdien paziņoja, ka tas iesūdzējis ASV tiesā par aizliegumu federālās valdības aģentūrām iegādāties šī uzņēmuma ražojumus.

«Huawei» paziņoja, ka lieta tika ierosināta ASV apgabaltiesā Teksasas štata Plano pilsētā, apstrīdot 2019.gada ASV aizsardzības likuma projektu, kas liedz ASV valdības aģentūrām pirkt «Huawei» aprīkojumu un pakalpojumus, kā arī sadarboties ar trešajām pusēm, kas ir «Huawei» klienti.

«ASV Kongresam atkārtoti nav izdevies sagādāt nekādus pierādījumus, lai pamatotu tā noteiktos »Huawei« produktu aizliegumus. Mēs esam spiesti sākt šo tiesvedību kā pienācīgu un pēdējo soli,» paziņoja «Huawei» direktoru padomes priekšsēdētājs Guo Pins.

«Ja šis likums tiks nolikts malā, kā tam vajadzētu būt, tad Huawei varēs atnest progresīvākas tehnoloģijas uz ASV un palīdzēt tai izveidot vislabākos 5G tīklus.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Huawei peļņa augusi par trešdaļu

Žanete Hāka, 01.04.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Visi trīs tehnoloģiju kompānijas Huawei grupas segmentipērn uzrādījuši spēcīgu izaugsmi, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, informē uzņēmuma pārstāvji.

Kopumā visi trīs grupas uzņēmumi radījuši 60,8 miljardu ASV dolāru peļņu, kas, salīdzinot ar 2014.gadu ir 37% pieaugums.

Uzņēmums ziņo, ka 2015.gada tīrā peļņa ir 5,7 miljardi ASV dolāru jeb par 33% vairāk nekā gadu iepriekš.

Guo Pins (Guo Ping), Huawei valdes priekšsēdētāja vietnieks un izpilddirektors, komentē: «Daļēji Huawei par savu izaugsmi var pateikties informācijas komunikāciju tehnoloģiju tirgus apmēriem. Šis tirgus ir pasaules digitālās ekonomikas dzinējspēks. Tomēr mūsu izaugsme ir tiešs stratēģiska fokusa un spēcīgu ieguldījumu rezultāts mūsu pamatbiznesos. Turpmāko trīs līdz piecu gadu laikā kompānija uzlabos savienojamību, dodot iespēju attīstīties vertikāla tipa nozarēm. Plānojam arī pārdefinēt tīkla iespējas.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Latvijā saskata unikālas iespējas veidot karjeru

Anda Asere, 27.04.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Laikā, kad no Latvijas daudzi ir aizbraukuši labākas dzīves un karjeras meklējumos, ir arī gana daudz ārzemnieku, kuri mūsu valsti izvēlējušies kā labu vietu savas profesionālās dzīves attīstībai

Latvijā daudziem profesionāļiem paveras unikālas iespējas veidot savu karjeru, kas daudzējādā ziņā ir pat labākas nekā citās, tostarp ekonomiski attīstītākās valstīs, uzskata KPMG Baltics partneris Ondrejs Fikrle (Ondrej Fikrle).

Piemēram, viņš ir strādājis Toronto, kur viss ir daudz lielāks, nepieciešams ilgāks laiks, lai iedziļinātos jautājumos un izprastu kopējo ainu. «Kanādā lielāko daļu sava laika es veltīju, strādājot ar divām finanšu institūcijām. Savukārt Latvijā man ir iespēja strādāt ar divdesmit reižu vairāk klientiem. Tas ir izaicinājums, ko es patiešām izbaudu,» viņš atzīst.

Arī daudzpartneru lojalitātes programmas Pins vadītājs Gabi Kols (Gabi Kool) uzskata, ka Latvijā ir daudz lielisku iespēju. Viņa pašlaik vadītā komanda nelīdzinās nevienai citai, ar kuru iepriekš strādājis, un G. Kols uzskata, ka šī ir pārāka par tām, kas bijušas iepriekšējās darba vietās, tostarp Barselonā, Londonā, Šanhajā, Singapūrā un Amsterdamā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Latvijas jaunuzņēmumi Creative Business Cup finālā gūst starptautisku atzinību

Rūta Lapiņa, 01.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Novembrī, «Global Entrepreneurship Week» laikā, Dānijas galvaspilsētā Kopenhāgenā jau tradicionāli norisinājās starptautiskā jauno uzņēmēju konkursa «Creative Business Cup» fināls, kurā par galveno balvu un uzvarētāja titulu sacentās dalībnieki no 59 pasaules valstīm. Viņu vidū bija arī Latviju pārstāvošais medicīnas tehnoloģiju jaunuzņēmums «Anatomy Next», kas vasaras izskaņā nacionālajā atlasē bija izcīnījis pirmo vietu, informē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Radošo industriju inkubatora pārstāve Agnese Kuzmina.

Latvijas pārstāvis, «Anatomy Next» izpilddirektors Sandis Kondrāts, konkursā prezentēja interaktīvu medicīnas izglītības lietotni, kas palīdz topošajiem ārstiem pilnvērtīgi apgūt cilvēka anatomiju 3D formātā ar papildinātas realitātes iespējām. Komplicētā aplikācija ir vairāku gadu darba rezultāts, kas tapis sadarbībā ar medicīnas profesionāļiem no Latvijas un ASV vadošajām universitātēm. «Anatomy Next» komandai «Creative Business Cup» konkurss izrādījās īpaši veiksmīgs, jo, lai arī godpilno pirmo vietu šoreiz ieguva Ķīnas pārstāvji, tieši Latvijas dalībnieki spēja ieinteresēt un piesaistīt jaunus investorus savas biznesa idejas tālākai attīstībai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Kā top?: Plastikāta kartes uzņēmumā ADI kartes

Žanete Hāka, 24.04.2015

«Kā jau parasti tas notiek, arī mēs darbu sākam ar baltu lapu,» stāsta kompānijas ražošanas meistars Haralds Smuškovs. Tā gan nav papīra, bet plastikāta lapa. Apdrukāšanai uzņēmums izmanto poligrāfijas uzņēmuma ārpakalpojumu.

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šajā piektdienā portāls db.lv saviem lasītājiem piedāvā aplūkot, kā tiek izgatavotas plastikāta kartes un identifikācijas dokumenti uzņēmumā ADI kartes.

Lielākā daļa iedzīvotāju mūsdienās izmanto kādu no plastikāta kartēm - norēķinoties veikalā par preci, apskatot internetbankā savu konta stāvokli, vadot automašīnu ikvienam autovadītājam ir autovadītāja apliecība, tāpat veikalos tiek piedāvātas dažādas lojalitātes vai dāvanu kartes. Liela daļa minēto karšu tiek izgatavota Latvijas uzņēmumā ADI kartes. Uzņēmuma klientu vidū ir bankas, apdrošināšanas sabiedrības, lielveikalu tīkli, mazumtirdzniecības uzņēmumi, pakalpojumu sniedzēji, valsts un pašvaldību iestādes, kā arī citi uzņēmumi.

SIA ADI kartes ir dibināta 1999. gadā. Pērn uzņēmums apgrozījumu audzējis par 30%, sasniedzot 795 tūkstošus eiro, savukārt peļņa sasniegusi 10,2 tūkstošus eiro. Šogad uzņēmums plāno palielināt apgrozījumu par 5-7%, stāsta kompānijas izpilddirektore Sandra Hāna-Valtasa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Regulāri lietojot lojalitātes karti, proti, ik reizi maksāšanas brīdī to noskenējot, cilvēks izdara pakalpojumu veikalam - atstāj pēdas jeb datus par savu pirkuma grozu

Teju visiem pārtikas mazumtirgotājiem ir izveidota sava lojalitātes kartes sistēma. Iespējams, daļa cilvēku plastikāta kartes nēsāšanu naudas makā uzskata par apgrūtinājumu, bet tādu nav daudz - pārtikas lielveikalu ķēžu sniegtie dati liecina, ka tās lieto vairāki simti tūkstoši pastāvīgo apmeklētāju. Lielākais ieguvums uzņēmumiem ir iegūtie dati par klientiem un viņu iepirkšanās paradumiem. «Lojalitātes sistēma ir savienota ar kases sistēmu un pirkumu grozu informāciju, ko pēc tam var izmantot, analizējot auditoriju, pētot pirkumu paradumus un, iespējams, spējot arī paredzēt nākotnes pieprasījuma izmaiņas, kas ļauj plānot gan preču apjomus noliktavā, gan cenu un akciju politiku,» stāsta SIA Walmoo līdzīpašnieks un vadītājs Guntis Čoders.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veikalu tīklā "Mego" martā apmeklētāju skaits ievērojami krities, bet pieaugusi pirkuma vidējā summa. Ņemot vērā situāciju, sākot no 16.aprīļa, spēkā stāsies izmaiņas "Mego" lojalitātes kartes sistēmā.

Vienlaikus veikalu tīklā novērotas izmaiņas arī apmeklētāju attieksmē pret veikala darbiniekiem.

Salīdzinājumā ar 2020.gada februāri vidējā pirkuma summa "Mego" veikalu tīklā palielinājusies par 16%.

Sākotnēji, kad PVO izsludināja pandēmiju, pieaugums novērots arī apmeklētāju skaitā, taču šobrīd situācija ir cita – cilvēki uz veikalu dodas retāk, taču pērk vairāk.

Nedaudz pieaudzis klientu skaits, kas izvēlas apmeklēt "Mego" diennakts veikalus vēlās vakara stundās. Līdz šim nakts laikā cilvēki visbiežāk iegādājās dažādas pirmās nepieciešamības preces, taču tagad, krīzes situācijas apstākļos, pircēji iegādājas pilnvērtīgu produktu klāstu ilgtermiņam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

VIADA piedāvās «vienu no izdevīgākajām lojalitātes programmām Latvijā»

Lelde Petrāne, 27.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS «VIADA Baltija» ir noslēgusi jaunā VIADA zīmola ieviešanu, taču turpina degvielas uzpildes staciju tīkla modernizēšanu, stāsta uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Romas Turlinskas.

Pēc Turlinskas sacītā, līdz šim modernizācijā ieguldīti trīs miljoni eiro, bet kopumā plānotas investīcijas četru līdz astoņu miljonu eiro apmērā.

«Esam paveikuši nozīmīgāko posmu - visā tīklā ieviests VIADA zīmols, pārbūvētas četras tīkla degvielas uzpildes stacijas, atvērtas sešas jaunas gāzes uzpildes stacijas, atjaunotas automazgātavu sistēmas, uzceltas divas jaunākās paaudzes automazgātavas, modernizēts piekabju nomas serviss, taču darbu vēl turpināsim,» stāsta Turlinskas.

Piemēram, uzņēmums uzsācis būvēt divas jaunas degvielas uzpildes stacijas Rīgā un ir ieplānojis modernizāciju divās degvielas uzpildes stacijās Rīgā un Rēzeknē.

Uzlabota arī lojalitātes programma. Piemēram, samazināts degvielas uzpildes litru slieksnis, kas ļauj iegādāties degvielu par izdevīgāku cenu, kā arī pievienoti pirkumu bonusi. Lojalitātes programmas dalībnieki var izmantot uzkrātos punktus, lai saņemtu pakalpojumus vai iegādātos uzkodas VIADA degvielas uzpildes stacijās par izdevīgāku cenu. «Plānojam paplašināt lojālo klientu loku vēl par 15-20%. Mūsu mērķis ir piedāvāt vienu no izdevīgākajām lojalitātes programmām Latvijā,» uzsver Turlinskas

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Banka Citadele parakstījusi līgumu par ilgtermiņa sadarbību ar globālu maksājumu tehnoloģiju kompāniju Visa, informē bankas pārstāvji.

Līgums paredz ciešu sadarbību pie jaunu un inovatīvu karšu un citu maksājumu produktu izstrādes visās trīs Baltijas valstīs nākamo sešu gadu laikā.

Pirmais kopīgais Visa un Citadeles izstrādātais produkts ir jauns kredītkaršu zīmols ar trīs veidu kartēm: X Karte, X Platinum un X Infinite visiem klientu segmentiem. Jaunā X zīmola karšu piedāvājuma nodrošināšanā ir investēti 3 miljoni eiro.

Kartes lietotājiem būs pieejama atlaižu un punktu apmaiņas lojalitātes programma RELAX.

X Kartes un X Platinum kredītkaršu lietotājiem būs pieejams kredītlimits ar procentu likmi no 9% un summu līdz 15 000 eiro un līdz 45 kredītbrīvdienām. Kredītlimita summa un procentu likme tiks noteikta katram klientam individuāli ar bankas izstrādāto kredītspējas noteikšanas metodi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Ar Latvijas Goda ģimenes apliecību iespējams ietaupīt līdz pat 50 eiro mēnesī

LETA, 21.12.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar Latvijas Goda ģimenes apliecību 3+ Ģimenes karte iespējams ietaupīt līdz pat 50 eiro mēnesī, šodien preses konferencē informēja Sabiedrības integrācijas fonda (SIF) direktore Aija Bauere.

Šobrīd daudzbērnu ģimenes karti var iegūt tās ģimenes, kur vismaz trīs bērni ir līdz 18 gadu vecumam. Tomēr, kā atzīmēja Labklājības ministrijas (LM) pārstāve Līvija Liepiņa, no 1.janvāra karti varēs iegūt arī tad, ja bērni būs 24 gadus veci un turpinās mācības.

Kā norādīja Bauere, šobrīd Latvijā ir aptuveni 14 000 šādas kartes īpašnieku.

Runājot par atlaidēm, preses konferences dalībnieki atzīmēja, ka ģimenes ar kartes palīdzību var ietaupīt no viena eiro līdz pat 50 eiro mēnesī. Uzņēmumu skaits un atlaižu lielums variē atkarībā no Latvijas reģiona. Rīgā ģimenes ar karti var ietaupīt 45-50 eiro mēnesī, un tas saistāms ar to, ka galvaspilsētā ir vairāk uzņēmumu, kas piedāvā atlaides karšu īpašniekiem. Savukārt reģionos pašu uzņēmumu skaits ir mazāks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Gunārs Ķirsons: Lido plāno celt cenas, bet Latvijas iedzīvotājiem tas tiks kompensēts

Lelde Petrāne, 19.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien, atklājot jaunāko restorānu Rīgā, tirdzniecības centrā Damme, Lido padomes priekšsēdētājs Gunārs Ķirsons uzsvēra, ka, neraugoties uz to, ka pieaug produktu, piemēram, piena un sviesta cenas, Lido cenas neceļ, jo «mīl Latvijas iedzīvotājus».

«Tautai Latvijā šobrīd nav vairāk naudas,» sacīja G. Ķirsons. Viņš skaidroja, ka visur tiekot celtas cenas, bet Lido, lai arī var mazāk pelnīt, tās celšot tad, kad Latvijā darba algas būs tādas kā, piemēram, Vācijā un Francijā.

Vēlāk sarunā ar biznesa portālu db.lv G. Ķirsons gan atzina, ka tiek plānots cenas paaugstināt par desmit procentiem, bet vienlaikus ieviest Lido lojalitātes karti, kas Latvijas iedzīvotājiem šo kāpumu kompensētu. «Lai maksā ārzemnieki,» sacīja G. Ķirsons. Viņš atzina, ka pēdējā gada laikā dažiem ēdieniem cenas ir «nedaudz pamainītas», piemēram, pankūkām par 20 centiem. Tas esot darīts pirmoreiz piecu gadu laikā, taču citiem ēdieniem, piemēram, pākšaugiem, tās varētu «palaist zemāk». Lido pašlaik izstrādā lojalitātes kartes ieviešanas plānu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

KP atļauj sadarboties diviem degvielas tirgotājiem

Dienas Bizness, 08.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padome (KP) 28. maijā atļāva degvielas mazumtirgotājiem SIA East-West Transit un SIA Gotika Auto vienoties par savstarpēju klientu lojalitātes karšu pieņemšanu abu uzņēmumu degvielas uzpildes stacijās. Vienošanās atļauta, jo tā sniegs ieguvumus gan patērētājiem, gan abiem uzņēmumiem, palielinot to konkurētspēju benzīna un dīzeļdegvielas mazumtirdzniecības tirgū, informē KP pārstāve Paula Vilsone.

SIA East-West Transit un SIA Gotika Auto vienošanās ļaus abu degvielas tirgotāju klientiem, iegādājoties degvielu abu vienošanās dalībnieku degvielas uzpildes stacijās, izmantot uzņēmumu degvielas vai lojalitātes kartes. Vienošanās mērķis ir paplašināt abu uzņēmumu klientiem pieejamo degvielas uzpildes staciju pārklājumu Latvijā, kā arī palielināt SIA East-West Transit un SIA Gotika Auto konkurētspēju, tajā skaitā sniedzot iespēju abiem uzņēmumiem kopīgi piedalīties konkursos par degvielas piegādi Latvijā.

Vienošanās dalībnieki veiks informācijas apmaiņu par sadarbības partnera klientam realizēto degvielu tādā apjomā, kas nepieciešams vienošanās īstenošanai, tomēr tas neierobežos cenu konkurenci, jo abiem uzņēmumiem pastāvēs cenu noteikšanas brīvība, ņemot vērā individuālo biznesa stratēģiju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atzīmējot Mans Rimi lojalitātes kartes piecu gadu pastāvēšanu, veikalu tīkla Rimi apkopotā informācija liecina, ka piecu gadu laikā Latvijas iedzīvotāji aktīvi izmantojuši kartes priekšrocības un iespēju uzkrāt līdzekļus, ko pēc tam izmantot saviem ikdienas pirkumiem.

Izmantojot lielveikalu tīkla piešķirto iespēju uzkrāt līdzekļus no katra pirkuma, kopumā piecu gadu laikā Latvijas iedzīvotāji esot ietaupījuši vairāk nekā 25 490 000 eiro.

Šo gadu laikā Neste Oil uzpildes stacijās Rimi pircēji karti izmantojuši teju septiņus miljonus reižu.

Apkopotie dati rāda, ka Mans Rimi karte tiek lietota vairāk nekā 70% pirkumu, un karti ikdienā aktīvi izmanto 42% Latvijas iedzīvotāju. Visbiežāk karti Latvijā reģistrējušas sievietes (65%), savukārt 35% no visām kartēm reģistrējuši vīrieši.

Komentāri

Pievienot komentāru