Jaunākais izdevums

Latvijas Eksportētāju asociācija "The Red Jackets" ir radījusi konceptuālu vizuālo identitāti ar nosaukumu Born in Latvia, kas ir tapusi sadarbībā ar aģentūras "Nord ID Riga" dizaineru komandu.

"The Red Jackets" ir organizējusi domnīcas un darba grupas ar mērķi radīt vienotas Latvijas izcelsmes zīmi, ko eksportētāji varētu izmantot, ārzemju patērētājiem simbolizējot, ka nāk no Latvijas.

Viņuprāt, vienota Latvijas izcelsmes produktu un pakalpojumu izcelsmes zīme nodrošinās saskaņotu Latvijas eksportējošo zīmolu uztveri ārvalstu tirgos, kalpojot par efektīvu ilgtermiņa rīku pozitīva Latvijas ekonomiskā tēla veidošanā, kas ir īpaši svarīgi investīciju piesaistei un tūrisma veicināšanai. Kopējais jaunā zīmola mērķis ir mainīt globālo uztveri par mūsu valsti, stimulējot patērētāju izvēli par labu Latvijas precēm un pakalpojumiem, piemēram, izvēloties Latviju par starptautisku pasākumu norises vietu vai par mācību un ceļojumu galamērķi vai arī pat pastāvīgu dzīves vietu.

Tādēļ ir radīts zīmols "Born in Latvia", tam par pamatu izmantojot Latvijas karoga karmīnsarkano toni, tomēr zīmols ir arī pielāgojams katra uzņēmuma vajadzībām un tajā var tikt izmantoti gan citi krāsu toņi, gan citi starptautiski atpazīstami nosaukumi kā "Made in Latvia", "Crafted in Latvia", "Start in Latvia" un citi.

"Latvijas tēla veidošanas procesā, man ir bijis tas gods vadīt domnīcas par valsts tēlu kopā ar nozaru ekspertiem. Šajās diskusijās izskanēja Latvijai raksturīgas iezīmes - spēja ātri reaģēt un būt elastīgiem un spēja pielāgoties dažādiem izaicinājumiem. Mēs esam jaunrades lielvalsts visās jomās, esam spējīgi radīt jaunas idejas un risinājumus. Un, visbeidzot, arī krīze kā saldais ēdiens – mēs spējam izaicinājumu priekšā ātri savstarpēji sadarboties un rast izejas no pat ļoti sarežģītām situācijām. Tādēļ, apkopojot gūtos secinājumus un ideju virzienus, tika radīts zīmols "Born in Latvia", kas visus šos elementus ļoti organiski apvieno un turpmāk palīdzēs eksportējošajiem uzņēmumiem veidot stāstu par Latviju," teic "Nord ID Riga" izpilddirektors un zīmola "Born in Latvia" līdzautors Andris Rubīns.

"Latvijas Institūts un Latvijas Eksportētāju asociācija "The Red Jackets" kopīgi ir uzsākuši vienotas Latvijas izcelsmes produktu un pakalpojumu izcelsmes zīmes projektu. Esam pārliecināti, ka tikai kopā strādājot mēs varam veidot pozitīvu Latvijas atpazīstamību, kas ilgtermiņā radīs labvēlīgu fonu Latvijas politisko, ekonomisko, sabiedrisko un kultūras interešu īstenošanai. Identitātes zīme "Born in Latvia" ir atpazīstama arī simtgades kontekstā, tā turpinās Latvijas valsts simtgades labo praksi identitātes zīmes lietošanā.

""Born in Latvia" apliecina mūsu visu piederību Latvijai," ir pārliecināta Latvijas Institūta direktore Vita Timermane-Moora.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ekonomikas ministrs Ralfs Nemiro par VA "Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra" (LIAA) direktoru iecēlis Kasparu Rožkalnu, kurš LIAA direktora pienākumus sāks pildīt no 2020.gada 20.janvāra, informē EM pārstāve Vineta Vilistere - Lāce.

"Viens no svarīgākajiem LIAA direktora uzdevumiem būs atrast risinājumus Latvijas starptautiskās konkurētspējas paaugstināšanai. Kopā ar uzņēmēju organizācijām un sociālajiem partneriem esam apzinājuši jomas, kur būtu veicami uzlabojumi, lai sekmētu inovāciju ieviešanu un produktivitāti, veicinātu eksportu un piesaistītu investīcijas. Sagaidu no LIAA direktora konkrēta plāna izstrādi un ieviešanu, lai celtu Latvijas ekonomiku starptautiskā līmenī un nodrošinātu ilgtspējīgu izaugsmi. Ilgtermiņā tas uzlabos arī iedzīvotāju dzīves līmeni," teica R.Nemiro.

K.Rožkalns kā vienu no savām prioritātēm jaunajā amatā izvirzījis uz zināšanām bāzētu uzņēmumu atbalstu, tādējādi veicinot Latvijas starptautisko konkurētspēju un atpazīstamību. Nākotnē veidot LIAA kā atvērtu, caurskatāmu un proaktīvu vienas pieturas aģentūru uzņēmējiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Žurnāla Dienas Bizness izdevums #17

DB, 28.04.2020

Dalies ar šo rakstu

Ieguldījumi ceļu un dzelzceļu infrastruktūras projektos visā Latvijā šogad un turpmākajos divos gados būs viens no būtiskiem ekonomikas "sildīšanas" instrumentiem Covid-19 krīzes pārvarēšanas periodā.

Ķekavas apvedceļa būve būs pirmais publiskās un privātās partnerības (PPP) projekts Latvijā, kas tiks realizēts atbilstoši starptautiskajiem standartiem un praksei.

"Rail Baltica" projekts Latvijas tautsaimniecībā nesīs aptuveni divu miljardu eiro investīcijas, no kurām 85% finansē Eiropas Savienība.

Lasi žurnāla "Dienas Bizness" 28. aprīļa numurā:

  • viedokļi - Covid-19 un ierobežojumu atcelšana
  • aktuāli - nozaru nodokļi valsts kopbudžetā
  • tēma - ieguldījumi ceļu infrastruktūrā; kā virzīsies "Latvijas Valsts ceļi", "Rail Baltica", "Latvijas Dzelzceļš" projekti
  • investors - nafta ārpus rāmjiem
  • atkritumu apsaimniekošana - pēc pandēmijas var pamosties plastmasas krīzē
  • izglītība Latvijā skaitļos un faktos
  • izglītība - saruks izglītības eksportspēja
  • izglītība - kā radīt jaunu televīzijas kanālu trijās nedēļās
  • kreditēšana - mājokļu iegādē vēlmes nesakrīt
  • nekustamais īpašums - idejas aktīva dzīvesveida ciematam
  • e-komercija - kā no ziediem radīt "Deliv" pārtikas piegādi
  • bizness reģionos - ģimenes saimniecība z/s "Kliģeni"
  • tehnoloģijas - mājās palicējus piesaista TV
  • brīvdienu ceļvedis - Armands Muižnieks, dzīvesstila ekskursiju vadītājs un lektors

Komentāri

Pievienot komentāru