«Google Adwords» maina nosaukumu 

No 26. līdz 27.jūnijam «Google» rīko vērienīgu pasākumu Jūrmalā - «Google CEE Day 2018», sapulcinot 450 dalībniekus no 180 aģentūrām no 17 Centrāleiropas un Austrumeiropas valstīm. Tas ir līdz šim vērienīgākais pasākums, kādu «Google» saviem partneriem rīkojis kādā no Baltijas valstīm. Jūrmalā «Google» arī publiski izziņoja, ka maina nosaukumu savai galvenai reklāmas platformai - «Google Adwords» turpmāk sauksies «Google Ads».

Lelde Petrāne, 27.6.2018

Foto: AP/SCANPIX/LETA

Par to globāli tiek izziņots 27.jūnijā, kad šim produktam aprit 18 gadi.

Šobrīd lielākā «Google» partneraģentūra Baltijā ir Latvijas aģentūra «Top Media», kuras sadarbības apjoms ar «Google» mērāms vairāk nekā miljons eiro mēnesī. «Google» partneraģentūru Baltijas TOP 5 ir arī Latvijas aģentūra «Inspired eCommerce». Latvijā kopumā ir ap 40 aģentūras, kuras darbojas kā «Google» partneri, bet Baltijā šādu aģentūru skaits ir ap 120. «Google» nesniedz tiešo atbalstu klientiem. Jautājumos par «Google» reklāmas iespējām klienti var atbalstu saņemt tikai caur «Google» partneraģentūrām.

«Top Media» valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Kažemaks Baltijas izvēli «Google» vērienīgajam pasākumam skaidro ar straujo izaugsmi, kas pēdējos gados notikusi tieši Baltijas reģionā. «Latvijā ir fintech kompānijas, Lietuvā crypto valūtas startapi, Igaunijā eresidency un milzīgs startapu skaits,» precizē M. Kažemaks, piebilstot, ka «tas ir noticis, pateicoties straujai izaugsmei digitālās reklāmas jomā, kur liela loma ir tieši «Google» reklāmas iespējām audzēt dažāda veida biznesus eksporta tirgos».

«Vērienīgā pasākuma mērķis ir satuvināt reģiona labākās digitālās aģentūras, lai veicinātu pieredzes apmaiņu un izglītotu par aģentūru darba organizēšanu un izaugsmi mūsdienu strauji augošajā tehnoloģiju laikmetā,» stāsta M. Kažemaks.

Vienlaicīgi ar «Google CEE Day 2018» Rīgā notika arī «Google» ekskluzīvais pasākums «Agency of Tomorrow», kurā no Latvijas piedalījās tikai divas aģentūras - «Top Media» un «Inspired eCommerce».

Tevi varētu interesēt

ASV interneta milzis Google investēs vairāk nekā pusmiljardu dolāru Ķīnas otrajā lielākajā...

Baltijā veikts pētījums liecina, ka iecienītākais zīmols Latvijā ir Swedbank, Lietuvā -...

ASV biržu indeksi otrdien pieauga, kāpjot tehnoloģiju firmu akciju cenām, bet Eiropas...

«YouTube» galvenajā birojā Sanbruno apšaudi sarīkojusī sieviete bijusi 39 gadus veca dzīvnieku...

Google Latvijā izmanto aptuveni 98% gadījumu, kad nepieciešams atrast internetā atbildi uz...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Yelo izstrādātāji Krišjānis Mazurs, Mārtiņš Kozlovskis un Ģirts Ulmanis uzskata, ka laikā,...

Līdz ar gaidāmajiem jaunajiem regulējumiem klientu digitālai autentifikācijai, kas vēl vairāk...

Dalīto pakalpojumu centrs Tele2 Shared Service Center (Tele2 SSC), Riga TechGirls un...

Sestdien, 26. maijā, no plkst. 18.04 Latvijas teritorijā Lattelecom tīklā novērojamie interneta...

Interneta veikala «220.lv» darbības piemērošana atbilstoši jaunajai datu aizsardzības regulai...

Saziņas aplikācija «WhatsApp» līdz 16 gadiem palielinājusi minimālo vecumu lietotājiem Eiropas...

Šonedēļ sabiedrības iniciatīvu platforma «ManaBalss.lv» atzīmē vēsturisku notikumu, kopējam...

Par saviem globālajiem panākumiem video straumēšanas kompānijai Netflix ir jāpasakās netradicionālajai...

Facebook sāk krist ārā no investoru dažu pašu mīlētāko tehnoloģiju akciju vienādojuma...

Pārtikas interneta veikals e-Maxima.lv no 11.aprīļa maina zīmolu, pievienojoties pārtikas e-tirdzniecības...