Citas ziņas

Hauska&Partner ienāk Latvijā

,15.01.2007

Jaunākais izdevums

Starptautiskā biznesa un komunikācijas konsultāciju kompānija Hauska & Partner izveidojusi biroju Rīgā un uzsākusi darbību Latvijas tirgū, biznesa portālu Db.lv informēja kompānijas pārstāvis Māris Plūme.

Konsultāciju uzņēmums Latvijā izveidots uz sabiedrisko attiecību aģentūras RKT Publicitāte bāzes. Šobrīd tas ir jau piektais Hauska & Partner grupas reģionālais birojs Centrālajā un Austrumu Eiropā, taču pirmais bijušās PSRS teritorijā.

Austrijā bāzētā Hauska & Partner grupa ar aģentūru RKT Publicitāte asociētā partnera statusā sadarbojas jau divus gadus. Turpmāk Latvijas komanda, kuras profesionālajā attīstībā ieguldīti nozīmīgi resursi, būs pilnvērtīga starptautiskās konsultantu grupas sastāvdaļa. Latvijas uzņēmums ir pārņēmis Hauska & Partner korporatīvo identitāti un turpinās strādāt saskaņā ar grupas stratēģiju, piedāvājot saviem klientiem biznesa un komunikācijas konsultācijas.

Hauska & Partner Latvijā šobrīd nodarbina septiņus komunikācijas speciālistus, kuru veidotais ienākums 2006. gadā bija aptuveni 142 000 latu. Hauska & Partner Rīgas biroja kontrolpakete pieder Austrijas kompānijai Hauska Gesellschaft m.b.H, bet 25% - Latvijas partnerim un uzņēmuma vadītājam Mārim Plūmem.

Biznesa un komunikācijas konsultāciju kompānija Hauska & Partner dibināta 1990.gadā Vīnē. Hauska & Partner pamatdarbība ir stratēģiskās komunikācijas konsultācijas uzņēmumu un organizāciju vadībai, kā arī uzņēmumu un to ietekmes auditoriju attiecību menedžments. Uzņēmumu grupā šobrīd ietilpst reģionālie biroji Austrijā, Čehijā, Horvātijā, Latvijā un Serbijā. Kompānijai ir sadarbības līgumi ar komunikācijas konsultantu uzņēmumiem Polijā, Ungārijā, Krievijā, Lietuvā, Slovēnijā, Bulgārijā un Rumānijā.

Spītējot krīzei

Krīzes laikā darba ir vairāk

Signe Knipše, Db,20.08.2009

Darbs ir bijis pamatīgs, bet augļi saldi, par uzņēmuma straujo nostiprināšanos Latvijas tirgū saka Hauska & Partner vadītājs Māris Plūme. (Foto: Vitālijs Stīpnieks, DB)

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Spītējot krīzei Turpinām augt, neraugoties uz to, ka nozare stagnē. Tā saka komunikācijas konsultāciju kompānijas Hauska & Parter vadītājs Māris Plūme.

Kopš ienākšanas Latvijas sabiedrisko attiecību tirgū 2007.gada sākumā Hauska & Partner ir attīstījusies ļoti strauji - pērn ienākumu pieaugums sasniedza 188%. Apgrozījums sasniedza 317 tūkst. latu, un M. Plūme paredz, ka šogad ieņēmumi augs vismaz par 30 %. Pēc pašu vērtējuma viņi pašlaik ir 7. vai 8. vietā citu nozares aģentūru starpā.

«Vēsmas, ar kurām ienāca austrieši un inficēja mūs - jauno uzņēmuma vadību, bija pilnīgi jauns virziens. Līdz šim Latvijā sabiedrisko attiecību biznesā bija pieņemts pārdot pakalpojumus - attiecības ar medijiem, preses konferences, preses relīzes, pasākumu organizēšanu, tā sakot - mēs protam to un to, tas maksā tik un tik. Hauska & Partner pieeja ir par 180 grādiem atšķirīga - nevis piedāvāt konkrētus pakalpojumus, bet ar komunikācijas metodēm palīdzēt klientiem sasniegt viņu mērķus, piemēram, palielināt apjomu, peļņu, pārdošanu.»

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vakar tika pasniegtas Baltijas sabiedrisko attiecību balvas Baltic PR Award. No 30 balvām 25 tika Latvijas sabiedrisko attiecību aģentūrām.

Šogad žūrijā piedalījās virkne ārvalstu PR ekspertu, bet klātienē darbus vērtēja trīs žūrijas locekļi – žūrijas priekšsēdētājs Ričards Linings (Richard Lininng), Dānijas PR asociācijas viceprezidents Koenrāds van Hasselts (Koenraad van Hasselt) un Volkswagen korporatīvās atbildības un ilgtspējīgas attīstības vadītājs Dr. Gerhards Pretoriuss (Dr. Gerhard Prätorius).

Baltic PR Awards 2009 uzvarētāji:

Korporatīvā un biznesa komunikācija

1. Santehniķu diena

Izpildītājs: Shark Media

Klients: Laufen CZ s r.o.

2. Swedbank ienākšana Latvijā – Hansabankas jaunais vārds

Citas ziņas

Hauska & Partner apgrozījums audzis par 188 %

,16.07.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komunikācijas nozares kompānija Hauska & Partner pērn gandrīz trīskāršojusi uzņēmuma apgrozījumu, tam sasniedzot 317 tūkstošus latu.

Izaugsmi esot sekmējusi vairāku lielu uzņēmumu pievienošanās Hauska & Partner klientu lokam un sadarbības paplašināšana ar esošajiem klientiem. Kā galveno veiksmes faktoru aģentūras vadība norāda mērķtiecīgas investīcijas personāla piesaistē un izglītībā, kuras nodrošinājušas iespēju sniegt komunikācijas pakalpojumus ar augstu pievienoto vērtību.

Hauska & Partner trešais darbības gads Latvijā sācies ar vairāku jaunu partnerību veidošanos. Uzņēmums sadarbojas Bite Latvija, Electrolux Latvia, Seesam Latvia, Baltic International Bank u.c.

Citas ziņas

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijai jauna vadība

Gunta Kursiša,27.01.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas (LSAKA) prezidenti ievēlēta Egle Klekere, Deep White valdes priekšsēdētāja, savukārt jaunās padomes locekles būs Egita Māliņa, Hill+Knowlton Strategies vadības komandas locekle un projektu direktore, un Lita Grafa, Hauska & Partner direktore un vadošā partnere Latvijā.

Padome tiek ievēlēta uz vienu gadu, un tās pārziņā ir biedrības procesu uzraudzīšana.

Šogad padomes darbs galvenokārt tiks vērsts uz starptautiskā ikgadējā sabiedrisko attiecību un komunikācijas nozares foruma Baltic PR Awards attīstīšanu. Forums, kura ietvaros notiks arī labāko 2014. gada kampaņu konkurss, notiks šā gada rudenī.

LSAKA kopš 2001. gada apvieno komunikācijas konsultāciju uzņēmumus Latvijā. LSAKA biedri ir šādi uzņēmumi: 2C, BPS PR, Deep White, Hauska & Partner, Hill+Knowlton Strategies, MRS Grupa, Nords Porter Novelli , P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības, Lead Korporatīvā Komunikācija, Repute, Komunikācijas Aģentūra/ Edelman Affiliate.

Citas ziņas

Egle Klekere ievēlēta par LSAKA prezidenti

Lelde Petrāne,28.01.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas biedri (LSAKA) kopsapulcē ievēlējuši biedrības jauno vadību. Par LSAKA prezidenti ievēlēta Egle Klekere (Deep White valdes priekšsēdētāja), savukārt jaunās padomes locekles būs Egita Māliņa (Hill+Knowlton Strategies vadības komandas locekle un projektu direktore) un Lita Grafa (Hauska & Partner direktore un vadošā partnere Latvijā), informē vortāls 7guru.lv.

Saskaņā ar biedrības statūtiem padome tiek ievēlēta uz vienu gadu, un tās pārziņā ir biedrības procesu uzraudzīšana. Šogad padomes darbs galvenokārt tiks vērsts uz starptautiskā ikgadējā sabiedrisko attiecību un komunikācijas nozares foruma Baltic PR Awards attīstīšanu, tādējādi vairojot labākās sabiedrisko attiecību prakses izplatīšanos un spēcinot komunikācijas nozari Latvijā. Forums, kas ietvers arī labāko 2014. gada kampaņu konkursu, notiks šā gada rudenī, vēsta vortāls.

Asociācijā darbojas 2C, BPS PR, Deep White, Hauska & Partner, Hill+Knowlton Strategies, MRS GRUPA, Nords Porter Novelli, P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības, LEAD Korporatīvā Komunikācija, Repute, Komunikācijas Aģentūra/Edelman Affiliate.

Citas ziņas

Rodl& Partner vadīs Egons Liepiņš

Madara Fridrihsone, Db,11.09.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šī gada 7. septembra par zvērinātu revidentu SIA Rodl& Partner direktoru kļuvis kādreizējais auditorfirmas Ernst&Young partneris Egons Liepiņš, informē Rodl& Partner vadības asistente Meldra Bērziņa.

E. Liepiņš ir piedalījies dažādās finanšu un nodokļu jautājumu darba grupās, piedalījies finanšu, nodokļu un grāmatvedības jautājumus regulējošu tiesību aktu izstrādē. Pēdējā laikā viņš bija aktīvi iesaistījies politiskās partijas Sabiedrība citai politikai (SCP)darbā un šī gada martā SCP viņu ieteica finanšu ministra amatam.

SIA Rodl& Partner ietilpt starptautiskajā koncernā Rödl & Partner - starptautiskā konsultantu un revidentu sabiedrība no Vācijas, kas piedāvā pakalpojumus un konsultācijas revīziju, nodokļu, juridiskajās un uzņēmējdarbības jomā.

Līdz 2009.gada augustam Rodl & Partner SIA vadīja zvērināta revidente Iveta Rutkovska.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā nedēļā Būvvaldes pieņemšanas komisija ekspluatācijā pieņēmusi būvobjektu Liepājā – SIA AE Partner elektronisko iekārtu ražotni. Bijušajā gaļas pārstrādes cehā Ganību ielā 1/3 ir veikta pamatīga telpu renovācija, izveidojot elektrotehniskās ražotnes montāžas cehu, noliktavas, kantora, iekārtu projektēšanas un citas telpas.

Renovācija veikta gandrīz 6000 kvadrātmetru lielā platībā (elektrotehniskā ražotne – 4 353.2 m2; noliktava – 1640.1 m2), informē Liepājas pilsētas būvvalde.

Ražotnes un noliktavu korpusos izbūvētas jaunas nepieciešamās inženierkomunikācijas, iekārtota darbinieku ēdnīca, sanitārās un citas telpas.

Būvobjekta renovācija uzsākta 2013. gada maijā – pēc tam, kad uzņēmums izsolē iegādājās bijušo gaļas pārstrādes cehu. Tā kā agrāk šīs telpas bija piemērotas pārtikas ražotnei, tad, lai šeit varētu sākt strādāt SIA AE Partner, tika demontētas liekās starpsienas, komunikācijas un citi vairs nederīgie būvelementi.

Citas ziņas

Latvijas uzņēmējiem semināru vadīs viens no pasaules ietekmīgākajiem personāla vadības speciālistiem.

,12.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai dalītos ar savu pieredzi un zināšanām, 4. oktobrī Rīgā viesosies viens no pasaules vadošajiem personāla vadības zinātniekiem un praktiķiem Džefrijs Fēfers (Jeffrey Pfeffer). Atzītais pētnieks sadarbībā ar vēl diviem personāla ekspertiem savas Baltijas vizītes ietvaros vadīs semināru "Apslēptā vērtība. Kā veiksmīgi uzņēmumi sasniedz izcilus rezultātus ar savas komandas palīdzību".

Latvijā strauji aktualizējas darbaspēka trūkuma un tā efektīvas izmantošanas problēmas. Būtiskākais iemesls tam ir neefektīva esošā darbaspēka izmantošana un motivēšana, kā arī neveiksmīga jauno darbinieku piesaiste. Arī pasaules pieredze liecina, ka viens no svarīgākajiem veiksmīga biznesa izaugsmes priekšnosacījumiem ir kompānijas spēja pareizi vadīt darbiniekus, motivēt tos, atklāt un izmantot to potenciālu, kā arī spēja pieņemt darbā un saglabāt savam biznesam vispiemērotākos darbiniekus.

Seminārā, kurā Dr. Fēfers apvieno zinātnisku pieeju ar praktisku pieredzi, būs iespēja uzzināt, kā personāla vadība var kļūt par vienu no svarīgākajiem konkurētspējas priekšrocību avotiem un kāpēc uzņēmuma panākumi atrodami ne tik daudz talantu piesaistīšanā, cik spējā panākt maksimālo atdevi no jau esošajiem darbiniekiem. Tajā tiks atklāts kā radīt, attīstīt, paturēt un izmantot dotības, kas uz��ēmumos jau ir, kā arī sniegti daudzi citi padomi par personāla vadību un tā efektīvu izmantošanu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas valstu aktīvu pārvaldīšanas grupas "Invalda INVL" uzņēmums "INVL Asset Management" ir izveidojis jaunu slēgto fondu "INVL Partner Strategic Lending Fund", kas ieguldīs fondā, kurš izsniedz aizdevumus pasaules lielākajiem privātā kapitāla pārvaldniekiem, informē kompānijā.

"INVL Partner Strategic Lending Fund" ieguldīs fondā, ko pārvalda privāto parādu pārvaldnieks "17Capital", kas darbojas Ziemeļamerikā un Eiropā. Fonda stratēģija ir aizdot līdzekļus privātā kapitāla pārvaldniekiem, ieguldītājiem un fondiem pret to privātā kapitāla portfeļu neto aktīvu vērtību.

Fonds darbību sāka 2025.gada februāra beigās, kad Lietuvas Banka apstiprināja tā noteikumus. "INVL Partner Strategic Lending Fund" izplatīšana Latvijā sāksies, kad būs pabeigtas nepieciešamās notifikācijas procedūras Latvijas Bankā.

"INVL Asset Management" pārvaldītā fonda ieguldījumu daļu izplatīšana sāksies martā. Ieguldījumu daļas Baltijas valstīs izplatīs ieguldījumu brokeru sabiedrība "INVL Financial Advisors", kas darbojas ar zīmolu "INVL Family Office".

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dienas Biznesa TOP500 elektronikas un elektrotehnikas nozares trešais lielākais uzņēmums Latvijā SIA AE Partner šo gadu uzsāk ar paplašināšanās plāniem Liepājas ražotnē un sadarbību ar jauniem un ilgtspējīgiem partneriem.

Tā stāstā par uzņēmumu atklāj AE Partner prokūriste Jolanta Pavītola. 2003. gadā uzņēmums Plus Process Liepaja (šodien AE Partner ) izveidojās kā Dānijas uzņēmuma Plus Proces Controls meitas uzņēmums, kura vadībā stājās Klauss Ravns (Claus Ravn). 2007. gadā organizatoriskā struktūra mainījās.

Latvijas uzņēmuma līdzšinējais vadītājs Klauss Ravns un viņa kolēģis no Dānijas Mihaēls Holms (Michael Holm), divi entuziasti, apvienojās un atpirka Latvijas uzņēmuma daļu, neilgi pēc tam iegādājoties arī pašu mātes uzņēmumu Dānijā. Iepriekšējie uzņēmuma īpašnieki bija nolēmuši savu nākotni veltīt kam citam, kā rezultātā meita kļuva par mammu. K. Ravns un M.Holms kā vienlīdzīgi īpašnieki vadīja AE Partner līdz 2018.gada vidum, kad Mihaēls Holms nolēma pievērsties pavisam citādam dzīves stilam un izvēlēties citus izaicinājumus. K. Ravnam šodien pieder 89% uzņēmuma daļu, kas joprojām atrodas gan Latvijā, gan Dānijā.

Auto

A. Rubulis: Latvijas autotirgotāju maksātspēja karājas mata galā

,12.01.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas pilnvaroto autotirgotāju asociācijas (LPAA) prezidents Aksels Rubulis uzskata, ka vietējā autotirgus sasalums un pēcpārdošanas pakalpojumu apjomu straujais kritums draud ar to, ka jau šogad Partner Motors un Viking Motors piemēram, varētu sekot arī citi autotirgotāji.

«Manuprāt, tas nebūtu ētiski skaitīt, cik Latvijas autotirgotāji un kurā brīdī ar līdzīgu tiesiskās aizsardzības lūgumu varētu vērsties, lai pasargātu sevi no kreditoriem, taču viens ir skaidrs, ka Latvijas autotirgotāju maksātspēja karājas mata galā,» tā A. Rubulis. Viņš norāda, ka visvairāk ir apdraudēti vietēji autotirgotāji aiz kuru mugurām nestāv lielās ārvalstu mazumtirdzniecības mātes kompānijas. «Protams, ka šie uzņēmumi var justies salīdzinoši komfortablāk, taču arī lielie mazumtirdzniecības uzņēmumi nevarēs mūžīgi subsidēt vietējos pārstāvjus.»

«Janvāris un februāris vēsturiski ir bijuši autotirdzniecības klusākie mēneši, taču, ja situācija līdz pavasarim autotirdzniecībā neuzlabosies, prognozēju, ka Partner Motors un Viking Motors piemēram, varētu sekot arī citi Latvijas autotirgotāji, » tā A. Rubulis. Viņš norāda, ka autotirgotāju nepaskaužamo situāciju pastiprina pēcpārdošanas pakalpojumu apjomu straujais kritums, kurš 2009. gadā vēl ļāva autotirgotājiem nodrošināt naudas plūsmu, lai tie spētu nokārtot saistības pret bankām, samaksāt komunālos maksājumu un izmaksāt darbiniekiem algas.

Tirdzniecība un pakalpojumi

Rodl & Partner izdevies palielināt apgrozījumu

Žanete Hāka,08.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā SIA Rodl & Partner palielinājis apgrozījumu līdz 1,112 miljonam eiro, liecina Lursoft dati.

Rodl & Partner peļņa 2014. gadā bija 145,245 tūkstošiem eiro pēc nodokļu nomaksas.

Pērn uzņēmuma rentabilitātes rādītājs pieauga līdz 17,4. Rodl & Partner vadība norāda, ka uzņēmums turpmāk plāno paplašināt klientu loku, kā arī piedāvāt darbinieku pakalpojumus ārvalstu tirgos.

1993. gada vasarā dibinātais uzņēmums patlaban pieder Rodl International GmbH Wirtschaftsprufungsgesellschaft, rāda Lursoft rīcībā esoša informācija. Zvērinātu revidentu komercsabiedrības Rodl & Partner darbības veidi ir finanšu pārskatu revīzijas, lietpratēja un uzticības pakalpojumu sniegšana, kā arī grāmatvedības ārpuspakalpojumu sniegšana.

Citas ziņas

Cargo Partner peļņa pērn kritusies par 57,5%

Gunta Kursiša,18.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Loģistikas nozares uzņēmuma SIA Cargo Partner apgrozījums aizvadītajā gadā veidoja 705,5 tūkstošus latu, kas ir par 3,6% mazāk nekā iepriekšējā gadā, savukārt peļņa mazinājusies par 57,5%, nokrītot līdz 19,4 tūkst. Ls, informē Lursoft.

2004. gadā dibinātais uzņēmums darbojas loģistikas, importa-eksporta, apģērbu vairumtirdzniecības, noliktavu saimniecības un mēbeļu piegādes jomā. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Dzintars Mūrnieks. Viņš darbojas arī Cargo Partner valdē, pildot vienīgā valdes locekļa amata pienākumus.

SIA Cargo Partner juridiskā adrese ir Krustpils iela 31, Rīga, un uzņēmuma pamatkapitāls veido 2000 Ls.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nīderlandes un Lielbritānijas naftas kompānija Shell līdz gada beigām Latvijā plāno atvērt desmit degvielas uzpildes stacijas, informēja Shell International sabiedrisko attiecību Lielbritānijā nodaļas vadītājs Džonatans Frenčs.

«Shell var apstiprināt, ka ienāk Latvijas tirgū,» apliecināja Frenčs. Tas tiek īstenots, noslēdzot zīmola licences līgumu ar SIA Baltic Fuel Retail Partner.

«Šī iniciatīva ir daļa no plašas stratēģijas, lai piepildītu mūsu izaugsmes cerības un paplašinātu Shell zīmola izplatību jaunos tirgos, tostarp Latvijā,» skaidroja uzņēmuma pārstāvis.

Kā ziņots, vairākās vietās Rīgā līdzšinējo uzņēmuma Trest uzpildes staciju vietā tiek ierīkotas Shell degvielas uzpildes stacijas, liecina aculiecinieku novērojumi.

Citas ziņas

LSAKA padomes priekšsēdētāja amatā pārvēlēts Plūme

LETA,27.12.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas (LSAKA) padomes priekšsēdētāja amatā otro gadu pēc kārtas ievēlēts korporatīvo attiecību konsultāciju uzņēmuma Hauska & Partner vadošais partneris Māris Plūme.

Kā LSAKA padomes locekle pārvēlēta komunikācijas vadības aģentūras Deep White dibinātāja un valdes locekle Egle Klekere, bet par padomes locekli šogad ievēlēts sabiedrisko attiecību aģentūras Hill + Knowlton Strategies valdes priekšsēdētājs Ralfs Vīlands.

Klekeres uzmanības fokusā ir korporatīvās komunikācijas kā biznesa vadības funkcijas nostiprināšana, nozares profesionālās "latiņas" celšana, kā arī lobēšanas tiesiskais regulējums. Plūme LSAKA darbībā atbild par stratēģijas uzturēšanu un atjaunošanu, Baltic PR Awards attīstību, nozares izglītības projektiem. Savukārt Vīlands ir viens no asociācijas dibinātājiem un bijis LSAKA valdes priekšsēdētājs tās pirmajos pastāvēšanas gados.

Citas ziņas

Aktīvs Eiropas pilsoniskums. Komisija piešķir "Golden stars" balvas par 2007. gadu

,19.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ir izraudzīti desmit projekti, un katrs no tiem saņems "Golden Star" balvu kā atzinību par aktīvo līdzdalību un darbošanos iedzīvotāju labā, kas izpaudās tik atšķirīgos projektos kā šie, kuru mērķis bija organizēt starpkultūru dialogu starp dažādām iedzīvotāju grupām, vai citi projekti, kas pavēra iespējas mācīties un paplašināt redzesloku par Eiropas integrācijas jautājumiem. Apbalvošanas ceremonija notiks novembra sākumā Briselē.

Balvas pasniegs saskaņā ar programmu "Iedzīvotāji Eiropai", jaunu programmu, kas izstrādāta, reaģējot uz vajadzību sekmēt iedzīvotāju līdzdalību Eiropas veidošanā. Apbalvoto projektu mērķis ir būt vislabākajiem attiecīgajā jomā, un vienlaikus šo projektu publicitāte atbalstīs un veicinās jaunās programmas tematisko pieeju.

Eiropas komisārs, kurš atbild par izglītību, apmācību, kultūru un jaunatnes lietām, Jans Figels (J?n Figel') teica: "Priecājos, ka iedzīvotāji visā Eiropā ar tādu aizrautību iesaistījās pasākumos, kas saistīti ar tik daudziem jautājumiem, sākot no izpratnes par vides problēmām un beidzot ar starpkultūru dialogu. Šī tendence liecina par to, ka jāsaglabā pašreizējā platforma, lai apstiprinātu projektus, kuri veicina sabiedrības līdzdalību, un paustu atzinību tiem, kā arī par to, ka mums jāturpina centieni sasniegt visplašākos sabiedrības slā��us."

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automātisko sistēmu ražošanas uzņēmums AE Partner plāno pārvākties uz aizvadītajā rudenī izsolē pārdoto Kurzemes bekona ražotni Liepājā, db.lv apstiprināja uzņēmumā.

Uzņēmums AE Partner (iepriekš Plus Process Liepaja) izveidots 2003.gadā. Tajā ražo augstas pievienotās vērtības elektrosadales, vadības un kontroles paneļus. Dānijas kapitāla ražotnē tapušās produkcijas noietu organizē birojs Dānijā, vēsta uzņēmuma informācija interneta vietnē.

AE Partner līdz šim darbojās Skandināvijas kapitāla biznesa parkā, ko apsaimnieko SIA Liepaja Business Centre. Uzņēmuma pārvākšanās saistīta ar vēlmi paplašināties. Tas strauji audzis arī līdz šim - sākotnēji te bija septiņi darbinieki, šobrīd strādājošo skaits esot ap 95.

Maksātnespējīgās SIA B.V.L. īpašumu Liepājā, Ganību ielā 1/3, jeb Kurzemes bekona bijušo ražotni pārdeva izsolē 2012.gada oktobrī. Tā bija ceturtā izsole ar lejupejošu soli, kuras sākumcena bija 893 tūkstoši latu. Nosolītajā īpašumā ir zemes gabals 13 667 kvadrātmetru platībā, ražošanas korpuss, gaļas pārstrādes cehs un attīrīšanas iekārtas. Pircējs ir pilnībā norēķinājies par pirkumu un izsole apstiprināta tiesā, db.lv uzzināja maksātnespējas administratores Tatjanas Eilmores birojā.

Finanses

INVL Partner Power Opportunities Fund no ieguldītājiem piesaista 24,71 miljonus ASV dolārus

Db.lv,11.11.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

INVL Partner Power Opportunities Fund, slēgts fonds informētiem ieguldītājiem, kura darbību 2024. gada septembrī uzsāka Baltijas vadošais alternatīvo aktīvu pārvaldītājs INVL Asset Management, kas ir daļa no Invalda INVL grupas, no ieguldītājiem ir piesaistījis 24,71 miljonus ASV dolārus.

Kopumā fondā ieguldījis 71 ieguldītājs. Fonda ieguldījumu vienības Baltijas valstīs izplatīja ieguldījumu brokeru sabiedrība INVL Financial Advisors, kas darbojas zem zīmola INVL Family Office.

"Kārtējo reizi redzam, ka ieguldītāji mūsu reģionā atzinīgi vērtē šādas pasaules līmeņa ieguldījumu iespējas. Ieguldīšana šajā fondā ne tikai palīdz ieguldītājiem diversificēt savus portfeļus un sasniegt ilgtermiņa kapitāla pieaugumu, bet arī ļauj viņiem veicināt pozitīvas pārmaiņas enerģētikas un infrastruktūras nozarēs globālā mērogā," saka INVL Family Office vadītāja Asta Jovaišienė.

Minimālā ieguldījumu summa INVL Partner Power Opportunities Fund ir 145 000 ASV dolāru. Paredzams, ka šis slēgtais fonds informētiem ieguldītājiem sasniegs vidējo gada ienesīgumu 16–18 % apmērā. Paredzamais fonda darbības ilgums ir 10 gadi.

Citas ziņas

Narvesen par neatbilstošu cigarillu reklamēšanu jāmaksā 1500 Ls sods

Sanita Igaune,01.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir uzlicis 1500 Ls naudas sodu Narvesen Baltija par neatbilstošu cigarillu «Partner» reklāmas izvietošanu uzņēmuma tirdzniecības vietās.

PTAC ir izvērtējis 22.martā izplatīto reklāmu Narvesen kioskā Ierēdņu un K.Valdemāra ielas krustojuma, kā arī K.Valdemāra un Sporta ielas krustojuma, kurā tiek reklamēti tabakas izstrādājumi ar nosaukumu «Partner».

Uzņēmums PTAC paskaidroja, ka Narvesen konkrēto produktu ir iegādājusies no Greis, savukārt produkta plauktiņus izvietošanai piegādāja Philip Morris Latvia, kurš tirdzniecības vietās cigarillas «Partner» ir izvietotas atsevišķi no parējām cigaretēm, jo tās ir citādāks izstrādājums.

Vēlāk PTAC lūdza Narvesen sniegt skaidrojumus par to, vai par reklāmas izplatīšanu Narvesen ir noslēgts kāds sadarbības līgums, un cik lielu samaksu uzņēmums ir saņēmis par reklāmas sniegšanu.

Finanses

Rodl & Partner izmaiņas valdē

Žanete Hāka,20.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Rodl & Partner reģistrējis izmaiņas amatpersonu vidū.

Lursoft informācija norāda, ka uzņēmuma valdi atstājis Kaspars Rutkis un viņa vietā valdes locekles amatu ieņēmusi SIA NV Accounting un SIA NV Audit vienīgā īpašniece Nadežda Augerte.

Rodl & Partner pēdējais iesniegtais gada pāskats ir par tā darbību 2013. gadā, kad uzņēmums apgrozīja 1,068 miljonus eiro.

Pakalpojumu sniedzēja peļņa, ko tas ieguva pēc nodokļu nomaksas, 2013. gadā sasniedza 151,631 tūkstoti eiro. Lursoft pieejamie dati norāda, ka 2013. gadā uzņēmuma rentabilitātes rādītājs bija 16,95.

Rodl & Partner, kas sniedz profesionālus audita, juridiskos un biznesa konsultāciju pakalpojumus, ir vācu Rodl International GmbH Wirtschaftsprufungsgesellschaf piederošs uzņēmums.

Citas ziņas

Nordic Partners nopērk viesnīcu un restorānu ķēdi

,13.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Remmenu (Remmen) ģimene ir piekritusi pārdod kompāniju a/s Remmen Hotel Holdings, kam pieder viesnīcas Hotel D'Angleterre, Hotel Kong Frederik un Hotel Front, kā arī to restorāni, starptautiskai investīciju kompānijai Nordic Partners. Darījums ietver arī restorāna Copenhagen Corner pārdošanu, kas atrodas pie Kopenhāgenas rātslaukuma, Db.lv informēja Nordic Partners vadītājs Gisli Reinisons. Pārdošanas cena netiek atklāta.

Remmenu ģimene komentēja darījumu, sakot, ka, pēc viņu domām, šis ir labs laiks pārdošanai un cena ir atbilstoša. Viņi minēja arī, ka kompānija Nordic Partners būs piemērots īpašnieks, kas nākotnē gādās par grupas Remmen Hotel Group pakalpojumu kvalitāti un tās viesiem, un visiem tās darbiniekiem.

Saskaņā ar Nordic Partner lielākā akcionāra un vadītāja Gisli Reinisona (Gisli Reynisson) teikto, kompānijas Remmen Hotels iegāde ir dabīgs turpinājums kompānijas Nordic Partner attīstībai ārvalstīs, jo īpaši tas attiecas uz darījuma nekustamā īpašuma elementu, jo kompānija šajā gadā ir iegādājusies vairāk nekā 200 000 kvadrātmetrus nekustamā īpašuma. "Sākotnēji saistībā ar Remmen Hotels Group mūs interesēja nekustamā īpašuma aspekts, bet darījuma laikā un vairāk iepazīstoties ar grupas darbību mēs sākām novērtēt šīs kompānijas lielo vērtību. Tādēļ mūsu mērķis, pārņemot šo viesnīcu grupu, pilnīgi noteikti ir turpināt un paplašināt biznesa viesnīcu darbību pašreizējo darbinieku vadībā ar Remmenu grupas vadītāju Toni Baku (Tony Bak) priekšgalā."

Citas ziņas

Augstāko sniegumu Ilgtspējas indeksā turpina demonstrēt Aldaris un Latvenergo

Dienas Bizness,06.06.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vakar, 5.jūnijā, Ilgtspējas indeksa ietvaros tika apbalvoti 40 Latvijas uzņēmumi, kuri demonstrējuši atbildīgu un tālredzīgu uzņēmējdarbības pieeju un bijuši pietiekami drosmīgi, lai veiktu publisku sava snieguma novērtējumu. Jau otro gadu pēc kārtas augstākos rezultātus sasniedza AS Aldaris un AS Latvenergo.

Šogad Ilgtspējas indeksā novērtējumu pilnībā veica 42 Latvijas uzņēmumi, kas novērtēja savu sniegumu attiecībā uz stratēģisko plānošanu, tirgus attiecībām, darba vidi, attieksmi pret vidi un vietējo kopienu. Dalībnieku vidū arī šogad bija mazs valsts un pašvaldību kapitālsabiedrību īpatsvars.

«Lai gan indeksa rezultāti apliecina, ka privātā sektora uzņēmumi joprojām ir līderi attiecībā uz stratēģisku un atbildīgu biznesa vadību, tomēr tieši valsts un pašvaldību kapitālsabiedrībām ir svarīgi būt paraugam un demonstrēt atbildīgu pieeju. Mēs joprojām ceram, ka valsts sekmēs plašāku savu kapitālsabiedrību pārstāvniecību arī Ilgtspējas indeksā,» skaidro Latvijas Darba devēju konfederācijas ģenerāldirektore Līga Meņģelsone, norādot, ka šogad novērtējumu veica tikai 7 valsts kapitālsabiedrības.

Darba vide

Ir joma, kurā Latvija pieckārt pārspēj Igauniju

Miks Lūsis,22.04.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Statistika par Ilgtspējas indeksa dalībnieku aktivitāti Latvijā liecina, ka jau pirmajā gadā tajā piedalījušies 70 uzņēmumi, kas ir piecas reizes vairāk nekā Igaunijas korporatīvās sociālās atbildības indeksa pirmajā reizē.

«Mūsu 70 uzņēmumi iepretim 14 dalībniekiem līdzīgā indeksā Igaunijā un 120 kompānijām attīstītajā Lielbritānijā izskatās ļoti labi. Tas norāda uz zināmu biznesa vides briedumu, kaut arī daļa no sākotnēji reģistrētajiem uzņēmumiem tomēr anketu līdz galam neaizpildīja,» uzskata Latvijas Brīvo arodbiedrību savienības priekšsēdētājs Pēteris Krīgers. Ņemot vērā, ka ilgtspējas tēma Latvijā ir salīdzinoši jauna un pietiekami sarežģīta, indeksa organizatori ir patīkami pārsteigti par Latvijas uzņēmumu augsto intereses līmeni.

Dalībai Ilgtspējas indeksā, kura galvenais uzdevums ir nodrošināt uzņēmumiem pašvērtējuma instrumentu, kā arī sabiedrībai sniegt objektīvu vērtējumu par Latvijas biznesa stabilitāti un atbilstību starptautiskiem nosacījumiem, sākotnējā reģistrācijā pieteicās 138 kompānijas, vairāk nekā 100 no tām izmantoja iespēju piedalīties bezmaksas semināros un saņemt konsultācijas, bet 70 spēja noteiktajā termiņā sniegt atbildes uz indeksa anketas jautājumiem.

Citas ziņas

Nosauc labākās PR kampaņas

,15.05.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskajā konferencē PR Challenge 2007 prezentēti konkursa Sabiedrisko attiecību Gada balva 2007 uzvarētāji, Db.lv informēja Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas pārstāve Anna Kovalasa.

Šogad konkursa finālam tika izvirzīti 25 darbi deviņās nominācijās:

N.p.k.KAMPAŅAS REALIZĒTĀJSNOSAUKUMSPASŪTĪTĀJS
1.Iekšējās komunikācijas
1.vietaSabiedrisko attiecību birojs Latvijā pirmā ģimenei draudzīga darbavietaGE Money
2.vietaScandinavian TobaccoVide. Veselība. Drošība.
3.vietaNords Porter NovelliSavējais starp savējiemParex banka
2. Integrētās mārketinga komunikācijas
1.vietaHill&KnowltonSkype.Visa pasaule var runāt par brīvu.Skype Technologies OU
2.vietaPR StilsFotogrāfiju konkurss un izstāde "Biznesa Pasaules Varoņi", kas veltīta apģērbu zīmola BALTMAN 15 gadu jubilejaiBaltika Latvija
3.vietaNords Porter NovelliAudi TT prezentācijaMoller Auto Baltic
3.Sponsorēšanas kampaņas
1.vietaP.R.A.E. Sabiedriskās attiecībasSamsung premjerlīga 2006/2007Samsung Electronics
2.vietaHansabankaHansabanka - Pasaules čempionāta hokejā oficiālā banka
3.vietaNords Porter NovelliReaton Zelta pavārnīcaReaton
4.Sociālās kampaņas
1.vietaNords Porter NovelliIzvēlies dzīvot!Papardes zieds
2.vietaP.R.A.E. Sabiedriskās attiecībasPiesprādzē! Neriskē!Ceļu satiksmes drošības direkcija
3.vietaKomunikāciju aģentūra/Edelman AffiliateSabiedrības informēšanas kampaņa par dzimumu līdztiesības jautājumiemLR Labklājības ministrija
5.Valsts, pašvaldību un publiskā sektora kampaņas
1./2.vietaKomunikāciju aģentūra/Edelman AffiliateSabiedrības informēšanas kampaņa par dzimumu līdztiesības jautājumiemLR Labklājības ministrija
1./2.vietaHauska&PartnerKomunikācijas kampaņa LBAS kapacitātes stiprināšanai sociālajā dialogāLatvijas Brīvo arodbiedrību savienība
3. vietaHill&KnowltonDarba līgums strādā!Valsts darba inspekcija

Citas ziņas

Baltic PR Awards Latvija demonstrē pārliecinošu pārākumu

Dienas Bizness,20.05.2011

Kategorijā Patērētāju attiecības sabiedrisko attiecību gada balvu ieguva Igaunijas aģentūras Corpore Public Relations kampaņa sadzīves tehnikas ražotājam Electrolux.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar pārliecinošu Latvijas komunikācijas speciālistu sniegumu noslēdzies Ziemeļeiropas vadošais ikgadējais komunikācijas vadības forums Baltic PR Awards, kura ietvaros apbalvoti labākie pērnā gada sabiedrisko attiecību projekti. Šogad galvenās balvas ieguvuši 8 darbi no Latvijas, viens no Lietuvas un viens no Igaunijas.

Konkursā darbi iesniegti desmit kategorijās, no tām starptautiska žūrija finālam izvirzīja kopumā 30 darbus. Vissīvākā konkurence finālistu atlasē bijusi patērētāju attiecību, digitālās komunikācijas un korporatīvās sociālās atbildības kategorijās, kā arī krīžu un problēmjautājumu vadības kategorijā.

Kategorijā Patērētāju attiecības sabiedrisko attiecību gada balvu ieguva Igaunijas aģentūras Corpore Public Relations kampaņa sadzīves tehnikas ražotājam Electrolux.

Korporatīvās komunikācijas kategorijā par veiksmīgāko atzīts Lietuvas aģentūras Pro Group darbs stiprā alkoholiskā dzēriena Žalgiriui 600 popularizēšanai.