Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot jaunu produktu izstrādi un virzīšanu ārzemju tirgos, pārtikas uzņēmums HKScan Latvia stiprinājis savas pozīcijas Centrāleiropā ar vegānisku, Āzijas virtuves tradīcijās gatavotu produktu Dim Sum, informē uzņēmumā.

HKScan Latvia pārdošanas apjomi maijā apstiprina, ka Latvijā ražotie produkti guvuši lielu popularitāti Centrāleiropā, īpaši – Vācijā, kurp eksportētas vairāk nekā 260 tonnas produkcijas. Par ceturto daļu (25%) pieaudzis eksportēto produktu apjoms janvāra-maija periodā, salīdzinot ar šo periodu pērn, sasniedzot teju 755 tonnas.

Īpaši pieprasīts ir Jelgavā ražotais Dim Sum – viens no populārākajiem Āzijas ēdieniem, tā tiešais tulkojums no ķīniešu valodas nozīmē "sirdij tuvs". Saldētā maltīte ir 100% vegāna un ar zemu tauku saturu. Papildu vegānajai versijai ar kimčī pildījumu ir pieejams arī Dim Sum ar cūkgaļas pildījumu.

Kopš pavasara sākuma produkts ir pieejams Vācijā, un aptuveni 2000 veikalos pārdotas 42,84 tonnas. Līdz gada beigām uzņēmums plāno sasniegt eksporta pieaugumu.

"Nepārtraukti attīstām jaunus produktu ražošanas virzienus, balstoties uz tendencēm pārtikas nozarē, kā arī ņemam vērā klientu dzīvesveida izvēles. Lēmumi atspoguļojas arī rezultātos – Dim Sum pārdošanas apjomi strauji pieaug, un jau plānojam investēt papildu līdzekļus šī produkta ražošanas iekārtās,” teic Heino Lapiņš, HKScan Latvia pārdošanas direktors.

HKScan Latvia ir dibināts 1922.gadā un ietilpst HKScan, kas ir viena no lielākajām pārtikas produktu ražošanas kompānijām Ziemeļvalstīs. HKScan ir biržas sarakstā iekļauts uzņēmums. 2020.gadā pārdošanas ieņēmumi sasniedza gandrīz 1,8 miljardus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru