Jaunākais izdevums

Mazumtirgotājs H&M, H&M Hennes & Mauritz AB, paziņojis par tiešsaistes veikala atvēršanu ar piegādi uz Latviju.

H&M tiešsaistes veikals tirgos kolekcijas, kas ir pieejamas veikalos. Iepirkšanās iespējama, sākot no 31. marta.

Marika Pīko, H&M vadītāja Somijā un Baltijas valstīs, norāda, ka «šis notikums pilnībā pilnveido H&M piedāvājumu vairākos kanālos. Mūsu pircējiem tagad būs 24 stundu pieeja labākajam no mūsu kolekcijām ar savu datoru, viedtālruņu un planšetdatoru palīdzību, atrodoties jebkurā vietā Latvijā».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijā bāzētais apģērbu tirdzniecības uzņēmumu tīkls Hennes & Mauritz (H&M) novembrī Rīgā, tirdzniecības centrā Galleria Riga, atklās jaunu H&M veikalu, informē H&M pārstāvji.

Veikala izveidē ieguldīto investīciju apmērs netiek atklāts.

Jaunais veikals tirdzniecības centrā Galleria Riga būs izvietots trijos stāvos. Apmēram 2300 kvadrātmetru plašajā veikalā būs iespējams iegādāties apģērbus visai ģimenei.

H&M Baltijas valstu un Somijas vadītāja Marika Pīko norādīja, ka jaunajā veikalā kopumā strādās aptuveni 50 darbinieku.

Veikala atklāšana notiks 17.novembrī. Tas būs septītais H&M zīmola veikals Latvijā.

Jau vēstīts, ka Latvijā pirmie H&M veikali tika atklāti 2012.gada rudenī, trešo veikalu, kas atrodas tirdzniecības centrā Mols, H&M atklāja 2013.gada oktobrī, bet 2014.gadā uzņēmums atvēra vēl trīs veikalus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

KJ. Pērsona vadītā Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija Hennes and Mauritz (H&M) šā biznesa gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās februārī, strādāja ar 1,37 miljardu zviedru kronu (135 miljonu eiro) tīro peļņu, un tas ir par 44% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada. Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar neierasti auksto ziemu lielākajos Eiropas tirgos, kas samazinājusi pieprasījumu pēc pavasara apģērbiem. Uzņēmums norāda, ka pārdošanas apjoms tā galvenajā tirgū Vācijā sarucis par 6%, bet Francijā – par 10%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau pagājušajā nedēļā pasaules lielākajos finanšu tirgos omu bojāja Ķīnas koronavīrusa izplatīšanās. Ja sākotnēji bija zināmas cerības, ka šis vīruss tiks nosacīti ātri iegrožots, tad šobrīd šāda veida pārliecība ir krasi mazinājusies.

Tas licis sarukt vairāku riska aktīvu cenai. Piemēram, naftas vērtība pēdējo dienu laikā pakritusi zem 60 ASV dolāru par barelu atzīmes. Strauji pēdējo dienu laikā sarukusi arī dzelzs rūdas vērtība.

Evakuē no rūpnīcām

Ķīna, kam nu ir liela ietekme uz pasaules kopējo tautsaimniecību, ziņojusi, ka vīrusa izplatīšanās tomēr var paātrināties, kas dažādiem ekspertiem ar jaunu sparu licis apcerēt scenārijus par to, kā notiekošais var ietekmēt ekonomiku. Ierobežot nāvējošo vīrusu apgrūtina tas, ka ar to inficētie cilvēki sākotnēji var nedemonstrēt nekādas saslimšanas pazīmes. Turklāt šis vīruss ir lipīgs arī tā inkubācijas periodā, kas esot aptuveni 10 dienas (tā ir būtiska atšķirība no SARS epidēmijas izraisītāja).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija "Hennes and Mauritz" (H&M) 2025.gadā ar fiziskiem veikaliem un tiešsaistes tirdzniecību plāno sākt darbību Brazīlijas tirgū.

Sākotnēji plānots H&M veikalus veidot lielākajās pilsētas Brazīlijas dienvidaustrumos.

Lai veiksmīgāk ieietu Brazīlijas tirgū, Zviedrijas uzņēmums sadarbojas ar "Dorben Group", kam ir zināšanas par vietējo tirgu.

Pirmo veikalu Latīņamerikā H&M atklāja 2012.gadā. Pašlaik tas darbojas Meksikā, Peru, Urugvajā, Čīlē, Kolumbijā, Ekvadorā, Gvatemalā, Panamā un Kostarikā.

Maija beigās H&M pasaulē bija 4399 veikali, kas ir par 303 veikaliem mazāk nekā pirms gada.

H&M darbojas arī Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Hennes & Mauritz AB paziņojusi savus pērnā gada pēdējā ceturkšņa finanšu rezultātus, kuri bija vājāki nekā gaidīts, tādējādi apbēdinot investorus, raksta Bloomberg.

Tirgotāja finanšu rezultātus pasliktināja spēcīgais dolārs. Kompānijas peļņa pirms nodokļiem saruka par 8,4% līdz 839 miljoniem ASV dolāru.

«Spēcīgais ASV dolāra kurss ir padarījis mūsu iepirktās izejvielas daudz dārgākas,» sacījis kompānijas vadītājs Karls Johans Pīrsons. «Mūsu izaugsmes mērķis, atverot jaunus veikalus, paliek 10-15%,» viņš piebildis.

Patlaban H&M strādā pie interneta veikala paplašināšanas, lai cīnītos ar tādiem konkurentiem kā, piemēram, Asos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija «Hennes and Mauritz» (H&M) šā biznesa gada otrajā ceturksnī, kas noslēdzās maijā, strādāja ar 4,6 miljardu zviedru kronu (446 miljonu eiro) tīro peļņu, un tas ir par 21% mazāk nekā attiecīgajā laikā pirms gada, teikts ceturtdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.

Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar pārmērīgiem apģērbu krājumiem, kas radušies loģistikas problēmu dēļ, kā arī ar tirdzniecības apjoma samazināšanos lielākajos tirgos.

H&M norāda, ka pārdošanas apjoms ASV, Vācijā un Francijā, kas ir kompānijas trīs lielākie tirgi, ceturksnī samazinājies attiecīgi par 13%, 2% un 5%.

Taču uzņēmuma tirdzniecības apjoms kopumā pagājušajā ceturksnī palielinājies par 1,5% - līdz 60,4 miljardiem kronu, pateicoties izaugsmei Eiropas ziemeļu un austrumu reģionos.

H&M darbojas arī Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas "Hennes and Mauritz" (H&M) tīrā peļņa šā biznesa gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās februārī, vairāk nekā dubultojusies, bet koronavīrusa krīzes dēļ uzņēmums otrajam ceturksni prognozē zaudējumus, teikts piektdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

H&M peļņa pagājušajā ceturksnī pieauga līdz 1,92 miljardiem kronu (175,7 miljoniem eiro), salīdzinot ar 803 miljoniem kronu (73,5 miljoniem eiro) attiecīgajā laika periodā pirms gada.

Peļņas kāpumu veicinājis pārdošanas apjoma pieaugums par 5% - līdz 54,95 miljardiem kronu.

H&M piektdien prognozēja, ka biznesa gada otrajā ceturksnī uzņēmums, visticamāk, strādās ar zaudējumiem, ņemot vērā koronavīrusa pandēmijas radīto ietekmi. Kompānija norāda, ka uz marta beigām no 5064 veikaliem 54 tirgos uz laiku slēgti 3778.

Tāpat H&M vēsta, ka vairākus desmitus tūkstošu uzņēmuma darbinieku ietekmēs saīsinātas darba stundas vai pagaidu atlaišanas. H&M pasaulē kopumā nodarbina aptuveni 179 000 cilvēku. H&M darbojas arī Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dānijas investoru grupai piederošais tirdzniecības centrs Galleria Riga oficiāli paziņojis par nozīmīgu telpu nomas līguma noslēgšanu ar Hennes & Mauritz (H&M) Group par pirmā COS (Collection of Style) veikala atvēršanu Baltijā un plaša H&M veikala izveidi. Abi veikali šā gada rudenī papildinās tirdzniecības centra 120 veikalu piedāvājumu.

Ar diviem jaunajiem veikaliem starptautiskā Zviedrijas mazumtirdzniecības grupa kļūst par nozīmīgāko tirdzniecības centra Galleria Riga nomnieku.

Tirdzniecības centra attīstības plāna ietvaros divkārt tiks palielināta arī Mango veikala platība, sasniedzot 500 kvadrātmetrus.

Galleria Riga cer piesaistīt ievērojami daļu H&M un COS klientu auditorijas gan Latvijā, gan arī ārvalstu viesu vidū.

Īstenojot Galleria Riga attīstības plānu, pēdējo sešu mēnešu laikā veikti 38 darījumi, lai radītu vietu jaunajiem nomniekiem un modernizētu tirdzniecības centra konceptu. Pārbūves darbu laikā tiks izveidota arī trīs līmeņu organiskā stikla paneļu fasāde, kas ieeju tirdzniecības centrā padarīs pārskatāmāku un atvērtāku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija Hennes and Mauritz (H&M), kura valdes priekšsēdētājs ir Karls Johans Pērsons, šā biznesa gada otrajā ceturksnī, kas noslēdzās maijā, strādāja ar 4,6 miljardu zviedru kronu (446 miljonu eiro) tīro peļņu, un tas ir par 21% mazāk nekā attiecīgajā laikā pirms gada. Peļņas kritums tiek skaidrots ar pārmērīgiem apģērbu krājumiem, kas radušies loģistikas problēmu dēļ, kā arī ar tirdzniecības apjoma samazināšanos lielākajos tirgos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas tiesībsargs Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijai "Hennes and Mauritz" (H&M) noteicis 35 ,3 miljonu eiro naudassodu par darbinieku izspiegošanu.

Datu vākšana par darbinieku privāto dzīvi skārusi vairākus simtus strādājošo klientu apkalpošanas centrā Nirnbergā, norāda Hamburgas datu aizsardzības un informācijas brīvības iestāde.

Paziņojumā teikts, ka H&M datus par darbinieku privāto dzīvi Nirnbergas centrā ievācis vismaz jau kopš 2014.gada.

Šie dati cita starpā ir arī par personīgās dzīves problēmām un reliģiskajiem uzskatiem.

H&M vēsta, ka darbinieki, kuri Nirnbergas klientu apkalpošanas centrā kopš 2018.gada maija, kad stājās spēkā Eiropas Savienības Vispārīgā datu aizsardzības regula, nostrādājuši vismaz mēnesi, saņems finansiālu kompensāciju

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Septembrī durvis vērs COS veikals t/c Galleria Riga, piedāvājot 2016. gada rudens-ziemas kolekciju, liecina šodien izplatīts paziņojums.

Kā db.lv jau ziņoja, Dānijas investoru grupai piederošais tirdzniecības centrs Galleria Riga šā gada marta beigās oficiāli paziņoja par telpu nomas līguma noslēgšanu ar Hennes & Mauritz (H&M) Group par pirmā COS (Collection of Style) veikala atvēršanu Baltijā un plaša H&M veikala izveidi.

Ar diviem jaunajiem veikaliem starptautiskā Zviedrijas mazumtirdzniecības grupa kļūst par nozīmīgāko tirdzniecības centra Galleria Riga nomnieku.

Galleria Riga cer piesaistīt ievērojami daļu H&M un COS klientu auditorijas gan Latvijā, gan arī ārvalstu viesu vidū.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas mazumtirgotāja Hennes&Mauritz AB pārdošanas apjomi pārspējuši pozitīvākās analītiķu prognozes, raksta Bloomberg.

Pārdošanas ienākumus ļāvis palielināt mazumtirgotāja lēmums piemērot atlaides preču uzkrājumu izpārdošanai, kā arī Zviedrijas kronas vērtības samazinājums.

Kompānijas ienākumi trīs mēnešu laikā pieauga par 9% līdz 55,8 miljardiem kronu, salīdzinot ar analītiķu prognozētajiem 54 miljardiem kronu.

Reaģējot uz šīm ziņām kompānijas akcijas cena pieauga par 9,5%.

Uzņēmumam patlaban ir vairāk nekā 4700 veikalu. Kompānijas pārstāvji skaidrojuši, ka jaunas loģistikas sistēmas ieviešana, lai paātrinātu piegādes, paaugstinājusi izmaksas un iedragājušas pārdošanas apjomus tādos svarīgos tirgos kā ASV, Francijā, Itālijā un Beļģijā.

Pēdējo pāris gadu laikā uzņēmuma nav veicies īpaši labi – tā peļņa saruka un pieauga uzkrājumi, samazinoties pamata budžeta zīmola pārdošanas apjomiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija "Hennes and Mauritz" (H&M) pagājušajā biznesa gada, kas noslēdzās novembrī, strādājusi ar 1,24 miljardu kronu (122,3 miljonu eiro) peļņu, un tas ir par 90% mazāk nekā pirms gada, teikts piektdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar koronavīrusa pandēmijas radīto ietekmi.

H&M norāda, ka šobrīd nestrādā aptuveni trešdaļa no apmēram 5000 veikalu.

Uzņēmuma pārdošanas apjoms biznesa gadā sarucis par 20% un veidojis 187 miljardus kronu.

H&M šogad paredzējis kopumā slēgt 250 veikalus.

H&M darbojas arī Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija «Hennes and Mauritz» (H&M) likvidēs ar zaudējumiem strādājošo zīmolu «Cheap Monday», teikts otrdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.

H&M norāda, ka zīmola likvidēšana tiks pabeigta līdz 2019.gada jūnijam, ietekmējot aptuveni 80 darbiniekus.

«»Cheap Monday« ir tradicionāls vairumtirdzniecības biznesa modelis, kas saskāries ar ievērojamiem sarežģījumiem nozarē piedzīvoto izmaiņu dēļ,» skaidro uzņēmums.

«Cheap Monday» veikals Londonā un tiešsaistes veikals tiks slēgts 31.decembrī.

H&M iegādājās «Cheap Monday» 2008.gadā. Zīmols piedāvā džinsa apģērbus un modes kolekcijas, ko galvenokārt pārdod tālākpārdevēji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Ķīnu kritizēt nevar, ja negribi zaudēt šo tirgu: H&M piemērs

Jānis Šķupelis, 29.03.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mūsdienās jābūt ļoti uzmanīgam par to, ko kritizēt. Nupat, piemēram, Ķīna demonstrējusi, kas notiek, ja kāds atļaujas nosodīt tās politiku - faktiski, ja kāds grib šo valsti kritizēt, tad tam ir jābūt gatavam par to samaksāt.

Viens no pasaules lielākajiem apģērbu mazumtirgotājiem Zviedrijas Hennes&Mauritz (H&M) savā mājas lapā jau pirms laika izcēla bažas par darba apstākļiem Ķīnas Ziemeļrietumos – pamatā vērsa uzmanību uz piespiedu darbu kokvilnas plantācijās. Attiecīgi uzņēmums norādīja, ka savas izejvielas no šī reģiona vairs nevēlas saņemt. Šāds lēmums gan nepagāja bez ārkārtīgi asas Ķīnas atbildes. Ziņām par šādām par H&M darbībām pēdējās dienās izplatoties ar kūlas cienīga ugunsgrēka ātrumu, Ķīnā pret šo kompāniju strauji vēlies pāri boikotu ceļarullis.

Piemēram, The Wall Street Journal raksta, ka, Ķīnas interneta meklētājos vairs nevar atrast nekādu informāciju par H&M veikaliem, kuri šajā valsī esot vairāk nekā 500. Tāpat H&M produkciju kopš pagājušās trešdienas vairs nevarot atrast Ķīnas ietekmīgākajās e-komercijas platformās Alibaba Group Holding, Pinduoduo un JD.com. Attiecīgi Ķīna demonstrējusi, ka vajadzības gadījumā gluži vai jebkuru uzņēmumu no sava tirgus tā var "dzēst", kur pagājušonedēļ H&M vārds pazuda faktiski no visām vadošajām tās mobilajām aplikācijām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijā bāzētā apģērbu tirdzniecības uzņēmumu tīkla Hennes & Mauritz (H&M) veikalos visā pasaulē pērn kopumā savāktas 16 000 tonnas tekstila materiālu, liecina informācijas H&M 2016.gada Ilgtspējas ziņojumā.

Nolūkā pastiprināt kompānijas mērķi saistībā ar pārstrādi un otrreizējo izmantošanu H&M grupa informē, ka līdz 2020.gadam plānots katru gadu savākt veikalos vismaz 25 000 tonnas tekstila.

Kopš apģērbu vākšanas iniciatīvas sākšanas 2013.gadā kopumā ir savāktas 39 000 tonnas tekstila.

H&M tirdzniecības apgrozījums Latvijā šā finanšu gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās februārī, bija 83 miljoni zviedru kronu (8,7 miljoni eiro), un tas ir par 24% vairāk nekā attiecīgajā laikā pirms gada.

Marta beigās publiskotajā uzņēmuma finanšu pārskatā teikts, ka salīdzinājumā ar pagājušā finanšu gada attiecīgo ceturksni apgrozījums H&M veikalos Latvijā decembrī-februārī pieaudzis par 22% vietējā valūtā eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dienvidaustrumāzijā, Indoķīnas pussalas dienvidu daļas valstī Kambodžā atrodas viena no Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas Hennes and Mauritz (H&M) apģērbu ražotnēm.

Šā biznesa gada trešajā ceturksnī, kas noslēdzās augustā, kompānija strādāja ar 3,1 miljarda zviedru kronu (298,7 miljonu eiro) tīro peļņu, un tas ir par gandrīz piektdaļu mazāk nekā attiecīgajā laikā pirms gada.

Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar problēmām jaunas loģistikas sistēmas ieviešanā, kas radījušas papildu izdevumus aptuveni 400 miljonu kronu apmērā, kā arī ar tirdzniecības apjoma samazināšanos lielākajos tirgos.

Latvijā pirmie H&M veikali tika atklāti 2012.gada rudenī. Kopumā Latvijā ir astoņi šī zīmola veikali.

Fotogrāfijas, kā top H&M apģērbi, skatiet galerijā!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija "Hennes and Mauritz" (H&M) Spānijā likvidēs vairāk nekā 1000 darbavietu, otrdien paziņoja arodbiedrība CCOO.

CCOO arī norāda, ka valstī uzņēmums slēgs 30 veikalus.

H&M komentārus saistībā ar šo informāciju pagaidām nesniedz.

Ķīnu kritizēt nevar, ja negribi zaudēt šo tirgu: H&M piemērs 

Mūsdienās jābūt ļoti uzmanīgam par to, ko kritizēt. Nupat, piemēram, Ķīna demonstrējusi,...

Kā ziņots, H&M šī biznesa gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās februārī, strādāja ar 1,07 miljardu zviedru kronu (104,4 miljonu eiro) tīrajiem zaudējumiem.

Kompānija arī pavēstījusi, ka pasaulē plāno slēgt 350 no 5000 veikalu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

H&M apgrozījums finanšu gada pirmajā pusē Latvijā sasniedzis 18 miljonus eiro

LETA, 29.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu ražotāja un mazumtirgotāja Hennes&Mauritz (H&M) apgrozījums Latvijā šā finanšu gada pirmajā pusē no 2016.gada 1.decembra līdz 2017.gada 31.maijam bija 178 miljoni Zviedrijas kronu (18 miljoni eiro), kas bija par 25% vairāk nekā pagājušā finanšu gada pirmajos sešos mēnešos, liecina kompānijas ceturtdien publiskotais finanšu pārskats.

Salīdzinājumā ar pagājušā finanšu gada pirmo pusi apgrozījums H&M veikalos Latvijā decembrī-maijā ir pieaudzis par 22% vietējā valūtā eiro. H&M veikalu tīkls Latvijā gada laikā nav mainījies, un mūsu valstī ir astoņi grupas veikali.

Igaunijā, kur maija beigās bija deviņi veikali, kas ir par vienu veikalu vairāk nekā pirms gada, finanšu gada pirmajā pusē H&M apgrozījums sasniedza 185 miljonus Zviedrijas kronu (18,9 miljonus eiro), kas bija par 20% (17% vietējā valūtā) vairāk nekā pagājušā finanšu gada pirmo trīs sešu periodā.

Lietuvā, kur maija beigās arī bija deviņi H&M veikali - par vienu vairāk nekā pirms gada -, apgrozījums aplūkotajā periodā sasniedzis 185 miljonus Zviedrijas kronu (18,9 miljonus eiro), kas bija par 33% (29% vietējā valūtā) vairāk nekā iepriekšējā finanšu gada pirmajā pusgadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas «Hennes and Mauritz» (H&M) tīrā peļņa šā biznesa gada trešajā ceturksnī, kas noslēdzās augustā, pieauga līdz 3,86 miljardiem zviedru kronu (357,02 miljoniem eiro), salīdzinot ar 3,1 miljardu kronu (286,7 miljoniem eiro) attiecīgajā laika periodā pirms gada, teikts ceturtdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.

Peļņas kāpumu galvenokārt veicinājis pārdošanas apjoma pieaugums internetā par 25%.

Tikmēr kompānijas tirdzniecības apjoms kopumā ceturksnī palielinājies par 8% - līdz 62,2 miljardiem kronu.

H&M norāda, ka pārdošanas apjoms ASV, Polijā un Krievijā pieaudzis attiecīgi par 19%, 20% un 12%. Toties uzņēmuma lielākajā tirgū Vācijā tirdzniecības apjoms ceturksnī palielinājies par 5%.

H&M uz augusta beigām pārvaldīja 4972 veikalus 73 valstīs.

H&M darbojas arī Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules ekonomikai pēdējā laikā mesti vairāki nozīmīgi izaicinājumi – spītīgi nav vērojams gals piegāžu problēmām, strauji pieaugusi izejmateriālu cena, dažviet sevi pieteikusi enerģijas krīze un turklāt joprojām uz šī kokteiļa fona ir jāapkaro arī pandēmija.

Piemēram, zināms satraukums ir par to, ka Covid-19 lipīgais delta variants būs mutējies “delta plus” variantā, kas potenciāli var būt pat vēl lipīgāks. Rezultātā daudzas pazīmes liecina par to, ka pasaules ekonomikas temperatūra jau ir kļuvusi vēsāka un turklāt paši izaicinošākie brīži šajā ziņā var vien būt vēl priekšā.

Tāpat pie augošajām cenām centrālās bankas drīzāk var lemt par savu monetāro stimulu apmēru ierobežošanu. Šādus mājienus devusi ASV monetārās stabilitātes sargi. Arī valdībām pēc to nesenās mētāšanās ar naudu pie uzblīdušajiem budžetu deficītiem var būt grūtības balstīt ekonomiku, ja tās saguršana būs noturīgāka parādība. Šis viss var nozīmēt, ka inficēts tiek arī akciju tirgus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirdzniecības uzņēmuma Hennes&Mauritz AB radījis vilšanos investoru vidū, paziņojot par zemākajiem pirmā ceturkšņa peļņas rādītājiem pēdējo 16 gadu laikā, raksta Bloomberg.

Uzņēmuma neizpārdoto apģērbu krājumi sasnieguši rekordaugstu līmeni – vairāk nekā 4 miljardu dolāru vērtībā.

Kompānijas peļņa pirmajā ceturksnī sarukusi par 62%, kas ir mazāk, nekā tirgus dalībnieki prognozēja, savukārt uzkrājumi palielinājās līdz 17,6% no kopējiem ikgadējiem pārdošanas apjomiem.

Pēc rezultātu publicēšanas kompānijas akcijas cena saruka par 3,8%.

Pagājušajā mēnesī H&M izteica prognozes, ka pārdošanas apjomi reālajos veikalos šogad saruks, taču izaugsme atgriezīsies 2019. fiskālajā gadā. Patlaban mazumtirgotājs ievieš jaunu zīmolu Afound, ar kura starpniecību tirgus dažādu zīmolu, tajā skaitā, H&M, apģērbus ar atlaidēm. Tāpat uzņēmums šogad atvērs vēl trīs automatizētus loģistikas centrus, lai ātrāk piegādātu preci veikaliem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējā laikā modē ir vides un klimata izaicinājumu aktīvisms. Ne visas tā izpausmes gan ir draudzīgas uzņēmējdarbībai.

Zināmu bīstamību rada tas, ka vērojama tādu industriju un patērētāju paradumu kaunināšana, kas saistās ar arvien zaļāk domāt gribošā pūļa gudrībai netīkamiem produktiem vai pakalpojumiem.

Skaļāk pēdējā laikā izskanējusi, piemēram, aviācijas kaunināšana. Lidmašīnas piesārņo gaisu, kas nozīmē, ka nopelt ir iespējams gan šādas kompānijas, gan to klientus, kas turklāt paši par sevi lielākā mērā nu mēģina izvēlēties citus transporta veidus vai kādā ceļojumā nedodas vispār (cerot neatstāt negatīvu ietekmi uz vidi). Vēl ar zaļākas pasaules solījumiem var gūt popularitāti, un Rietumvalstīs nomanāmas politiķu runas par nepieciešamību ierobežot lidojumus vai aviācijas nozarei noteikt papildu nodokļus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija "Hennes and Mauritz" (H&M) pirmdien paziņoja, ka pārtrauks darbību Krievijā, ņemot vērā tās uzbrukumu Ukrainai.

"Visu rūpīgi apsverot, mēs secinām, ka pašreizējās situācijas dēļ nav iespējams turpināt mūsu darbību Krievijā," norāda H&M.

Uzņēmums, kas Krievijā darbojas kopš 2009.gada, pavēstīja, ka Krievijā atjaunos veikalu darbību tik ilgi, kamēr tiks izpārdoti tā preču krājumi.

H&M skaidro, ka aiziešana no Krievijas tirgus kompānijai izmaksās aptuveni divus miljardus kronu (188 miljoni eiro).

Uzņēmums tirdzniecību Krievijā apturēja jau martā.

Komentāri

Pievienot komentāru