Jaunākais izdevums

Jaunajam kompānijas Logitech produktam Logitech Wave Keyboard ir novatoriska Logitech Comfort Wave konstrukcija, kas tastatūru padara vienkāršāk izmantojamu Mac un PC datoru lietotājiem, kuri vēlas izdarīt vairāk un to paveikt ērtāk.

Kompānija Logitech šajā jaunajā veidolā apvieno trīs elementus, vienlaikus neliekot mainīt ierasto rakstīšanas veidu: novatoriskais viļņveida taustiņu veidols, U veida pastāvīgais izliekums un polsterējums ir veidots tā, lai būtu ērti plaukstām.

"Apzinoties pieaugošās ikdienas dzīves ērtības un pieprasījumu pēc tām, kompānijas Logitech jaunie izstrādājumi piedāvā mūsdienīgu risinājumu," uzsver kompānijas Logitech Tastatūru un galdvirsmu izstrādājumu mārketinga viceprezidents Deniss Paviljards (Denis Pavillard).

Atbilstoši pētījumam, ko kompānijas Logitech uzdevumā veica Hārvardā, viens cilvēks gadā taustiņus nospiež vidēji aptuveni divus miljonus reižu. Tas ir līdzvērtīgi 200 nepārtrauktas rakstīšanas stundām.

picturegallery.21d41364-f685-4a7c-8207-9464f2bb2029

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Logitech 3. decembrī paziņoja par miljardās datorpeles saražošanu.

picturegallery.56989cca-0e30-4d99-8c16-698d3e1254a1

„Jau kopš pirmā Logitech P4 peles klikšķa 1982. gadā, Logitech pele ir spēlējusi nenovērtējamu lomu personālo datoru attīstībā” – tā Logitech prezidents un izpilddirektors Gerald P. Quindlen. „Pēdējo desmitgažu laikā dramatiski mainījies veids, kādā cilvēki izmanto datorus. Kādreiz tās bija ierīces tikai biznesam, taču mūsdienās dators ir cieši integrēts mūsu privātajā dzīvē. Logitech nepārtraukti meklē jaunus risinājumus, lai ņemtu vērā minētās pārmaiņas. Vien pēdējo piecu gadu laikā firma piedāvājusi pasaules pirmo lāzerpeli, superātru lapu šķirstīšanu, kā arī nano uztvērēju.”

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Logitech izstrādājusi jaunu tehnoloģiju Darkfield Laser Tracking, kas ļauj peli, izmantot uz caurspīdīga stikla, kā arī uz pulētām virsmām

Pagaidām šī tehnoloģija ir ieviesta divās pelēs Logitech Performance Mouse MX un Logitech Anywhere Mouse MX.

Parastā lāzera sekošanas tehnoloģija paļaujas uz peles sensora spēju uztvert virsmas struktūras detaļas. Jo virsma ir nevienmērīgāka, jo sensoram ir vieglāk noteikt orientierus, ko var izmantot precīzai kustību mērīšanai. Tā kā pulētas virsmas, piemēram, stikls, gandrīz vienmēr ir plakanas, tām nav pietiekami daudz detaļu, kas nepieciešamas parastās lāzera peles uztveršanas sensoram.

Lai sekotu uz stikla (vismaz 4 mm bieza), tehnoloģija Logitech Darkfield izmanto tumšo lauku mikroskopiju, lai uz šādām virsmām uztvertu mikroskopiskas daļiņas un mikroskrāpējumus, nevis sekotu virsmai. Līdzīgi kā mūsu acis redz skaidras nakts debesis, arī peles sensors redz tīros stikla apgabalus kā melnu pamatni ar spilgtiem punktiņiem — putekļiem. Sensors interpretē šo punktiņu kustību, lai sekotu tam, kur tieši ir novietota pele.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Logitech prezentē atskaņotājam iPod paredzēto skaļruņi Logitech Pure-Fi Anywhere, Db.lv informēja sabiedrisko attiecību aģentūra PR Stils.

Skaļruņi Pure-Fi Anywhere veidoti pēc līdznēsājamo skaļruņu Logitech mm50 parauga, kuri jau guvuši panākumus un ir kompānijas vislabāk pārdotie iPod atskaņotājam paredzētie skaļruņi.

Pure-Fi Anywhere ir aprīkoti ar uzlādējamu bateriju, kas tagad aprīkota ar uzlādes indikatoru, labāku ceļojumu somiņu un pārstrādāta izskata uzlabotu tālvadības pulti ar viena pieskāriena piekļuvi jaukšanas un atkārtošanas režīmam.

"Pirms nepilniem diviem gadiem kompānija Logitech bija pasaulē vadošā līdznēsājamo skaļruņu ražotāja, kuri paredzēti atskaņotājam iPod, un mēs esam pārliecināti, ka jaunie skaļruņi Pure-Fi Anywhere nodrošinās mums jaunus panākumus, jo tie aprīkoti ar iespējām, kas vēl vairāk nekā līdz šim uzlabo līdznēsājamību un savietojamību ar iPod atskaņotāju," uzsver kompānijas Logitech Audio biznesa nodaļas vadītājs Džefs Holove (Jef Holove).

Tehnoloģijas

Logitech paplašina darbību

,09.11.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Logitech informē, ka paplašina savu darbību digitālās mājas risinājumos, iegūstot uzņēmumu WiLife Inc, Db.lv informēja Sabiedrisko attiecību aģentūra pārstāvis Jānis Vanags.

Logitech vienojies, ka iegādāsies privāti pārvaldīto uzņēmumu WiLife Inc. par 24 miljoniem ASV dolāru un iespējamu maksājumu par sasniegumiem, kas saistīti ar noteiktiem nākotnes ieņēmumu mērķiem. Paredzams, ka pārņemšana noslēgsies novembra vidū.

“Iegūstot WiLife, Logitech varēs piedāvāt jaunu risinājumu klientu ērtībām un digitālās mājas vadībai,” atzīst Logitech Izstrādājumu grupas viceprezidents Žanīns Labrozs (Junien Labrousse).

“Uzņēmuma WiLife iegūšana paplašina Logitech pieaugošo ietekmi digitālās mājas risinājumos,” sacīja Logitech prezidents un valdes priekšsēdētājs Guerīno de Luka (Guerrino De Luca).

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Logitech paziņo par jaunu skaņas sistēmu - telpiskās skaņas sistēma Logitech G51.

Logitech G51 nodrošina telpu aptverošu skaņu 360 grādos. Ar 155 vatu kopējo efektīvās vērtības jaudu skaļruņu sistēma G51 ir optimizēta tā, lai radītu augstas veiktspējas skaņu. Skaļruņi G51 ir aprīkoti ar tehnoloģiju Frequency Directed Dual Driver (FDD2), kas, novietojot divus dziņus katrā satelītā, rada vienveidīgu skaņas lauku. Tehnoloģija FDD2 novērš augsto frekvenču daļēju sakritību, kas ir nevienmērīgas skaņas cēlonis, kura agrāk bija galvenais šķērslis duālajiem skaļruņiem.

"G51 nodrošina atmiņā paliekošu telpiskās skaņas piedzīvojumu, kas ir vairāk nekā tikai spēļu cienītājiem paredzēta skaņa," uzsver kompānijas Logitech audio nodaļas vadītājs Džefs Holove (Jef Holove).

Biznesa tehnoloģijas

Logitech par 117 miljoniem dolāru iegādājas latvieša radīto Blue Microphones

Lelde Petrāne,03.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šveices datoru un mobilo ierīču piederumu ražotājs Logitech veic lielu pirkumu. Kompānija paziņojusi, ka iegādājas Blue Microphones par 117 miljoniem ASV dolāru.

Līdz ar to Blue Microphones pievienosies Logitech zīmolu sarakstam.

Jāatgādina, ka Blue Microphones dibinājuši amerikāņu mūziķis Skipper Wise un latviešu ierakstu inženieris Mārtiņš Saulespurēns. Uzņēmuma nosaukums ir akronīms no Baltic Latvian Universal Electronics. Uzņēmuma galvenā mītne atrodas ASV.

1995. gadā dibinātais Blue Microphones pārdod mikrofonus, kuru cena ir no 60 līdz vairāk nekā 4000 ASV dolāru (par studijas tipa aparatūru). Blue Microphones produkciju izmanto pasaulslaveni mūziķi, piemēram, Bobs Dilans un Imagine Dragons.

Logitech savā blogā norāda: «Mēs iemīlējām Blue Microphones un tā produktus tajā momentā, kad par to uzzinājām. Un mēs esam pārliecināti, ka kopā varam darīt lielas lietas.»

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Trešdien datoru ierīču ražotājs Logitech laidis klajā mazgājamu klaviatūru Washable Keyboard K310.

Saskaņā ar kompānijas pausto klaviatūra izturēs daudzas mazgāšanas reizes, un to droši var attīrīt, piemēram, liekot izlietnē zem ūdens strūklas. Citādi jaunā Logitech klaviatūra līdzinās jau iepriekš pircējiem piedāvātajām klaviatūrām.

Klaviatūra ir saderīga ar Windows XP, Windows Vista un Windows 7 operētājsitēmām.

Paredzams, ka Logitech jaunums būs pieejams ASV tirgū, sākot no šā gada augusta, un tās ieteicamā mazumtrdzniecības cena būs 39,99 ASV dolāri, bet Eiropas tirgū mazgājamā klaviatūra gaidāma oktobrī.

Jāteic gan, ka zem ūdens strūklas vai bļodā mazgājamas klaviatūras nav jaunums, piemēram, vietnē amazon.com var iegādāties Kensington mazgājamo klaviatūru, kuras cena ir 57 ASV dolāri, tāpat šādas klaviatūras ražo, piemēram, Duraflex, SterileFlat u.c.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No trīs cilvēku tipiem - A, B un C - Latvijā visvairāk varētu būt sastopami «grāmatveža» jeb B tipa cilvēki, stāsta Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmijas psiholoģijas bakalaura un maģistra studiju programmu direktore profesore Guna Svence.

Jautājumā par to, kas, viņasprāt, var noteikt to, vai kāds cilvēks var kļūt vai nekļūt par līderi, viņa norādīja, ka kādreiz esot mācīts, ka cilvēkā visu nosaka vide un audzināšana, skola. «Izrādās, ka tā nav. Sociālajā psiholoģijā ir runa par trīs tipa personībām - A tipa, B tipa un C tipa personībām.»

A tipa personība ir tā, kuras potenciāls ir spēcīgāks par jebkādiem šķēršļiem. Tādas personības parasti ir orientētas uz ātru darbību, ātru ideju ģenerēšanu, ātru lietu saprašanu un sajušanu. «Tā ir personība, kuru var raksturot ar diviem vārdiem - risks un azarts,» atzina Svence.

Pasaulē

Logitech, atsaucoties uz ekonomisko nedrošību, atsakās no mērķiem

Lelde Petrāne,22.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šveices datoru ierīču ražotājs Logitech ceturtdien samazinājis savus 2012. gada mērķus, skaidrojot to ar nenoteiktību industrializēto valstu ekonomikās, ziņo thelocal.ch.

IT gigants paziņojis - tagad tas cer, ka ieņēmumi finanšu gadā, kas noslēdzas 2012.gada 31. martā, sasniegs 2,4 miljardus ASV dolāru. Iepriekš tas prognozēja 2,5 miljardu ASV dolāru ieņēmumus.

Savukārt saskaņā ar jaunāko prognozi saimnieciskās darbības ienākumi (operating income) varētu samazināties līdz 90 miljoniem ASV dolāru no vismaz 143 miljoniem ASV dolāru atbilstoši iepriekšējai prognozei.

«Jūtos vīlies, ka mūsu pārskatītās fiskālā 2012. gada prognozes nav augstākas,» sacījis Logitech priekšsēdētājs Guerino De Luca, kurš tomēr piebildis, ka kompānijas stratēģija pagaidām nav mainījusies.

Pasaulē

Logitech ceturkšņa tīrā peļņa gandrīz dubultojusies

Lelde Petrāne,28.10.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Logitech International SA ceturtdien paziņojusi, ka, pateicoties spēcīgajiem mazumtirdzniecības rādītājiem, kompānijas fiskālā otrā ceturkšņa tīrā peļņa gandrīz dubultojusies, ziņo MarketWatch. Kompānija arī paaugstinājusi apgrozījuma un saimnieciskās darbības ieņēmumu prognozes fiskālajam gadam kopumā, kas noslēgsies 2011.gada martā.

Datoru ierīču ražotājs informējis, ka tā tīrā peļņa otrajā ceturksnī sasniegusi 41 miljonu ASV dolāru jeb 23 centus uz akciju.

Attiecīgajā periodā iepriekšējā gadā tas nopelnīja 21 miljonu ASV dolāru jeb 11 centus uz akciju.

Apgrozījums pieaudzis par 17%, sasniedzot 582 miljonus ASV dolāru.

Raugoties nākotnē, Logitech prognozē, ka fiskālajā gadā kopumā tās apgrozījums būs no 2,35 miljardiem līdz 2,4 miljardiem ASV dolāru, bet saimnieciskās darbības ieņēmumi - no 170 miljoniem līdz 180 miljoniem ASV dolāru.

Citas ziņas

Logitech ieceļ menedžeri Latvijā

,31.10.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Datoru perifērijas ierīču ražotājs Logitech, novērtējot Latvijas tirgus potenciālu, pirmoreiz iecēlis menedžeri Latvijā - Gati Ozoliņu.

G.Ozoliņam (26) ir Rīgas Biznesa skolas MBA grāds. Pirms darba Logitech viņš strādājis uzņēmumā Groupe SEB Baltic, kur bijis mārketinga koordinators sadzīves elektrotehnikas zīmoliem Tefal, Moulinex, Krups.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mājsaimniecības Latvijā ir pilnas ar dārgu tehniku, kuru vairums cilvēku nezina kā vadīt, liecina pēc Logitech pasūtījuma veikts pētījums. Tiek lēsts, ka Latvijas iedzīvotāju īpašumā ir televizori, mājas audio sistēmas, skaļruņi, video un DVD atskaņotāji, satelītuztvērēji vismaz 756 miljonu latu vērtībā.

Par spīti tam, 24% mājsaimniecību tikai viena persona zina, kā vadīt visu mājas tehniku.

"Esam pasūtījuši šo pētījumu, lai noskaidrotu saistību starp līdzekļiem, ko eiropieši iegulda tehnikā savās mājās un viņu iespējām vadīt šo tehniku," sacījis Gregors Bīlers, Logitech patērētājelektronikas nodaļas viceprezidents Eiropā, piebilstot: "Šodienas mājas izklaides sistēmas kļūst aizvien dārgākas un sarežģītākas, bet cilvēku vajadzības nemainās – viņi tikai vēlas, lai viņu tehnika darbotos."

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Google sadarbībā ar Intel un Sony nolēmuši izmēģināt spēkus televīzijā.

Reuters, atsaucoties uz drošiem avotiem, norāda, ka kompāniju mērķis ir sapludināt televīziju ar interneta biznesu. Jāatzīmē, ka visas trīs kompānijas pagaidām atturas no komentāru sniegšanas publiskajā telpā.

Sadarbībā iesaistītajām pusēm katram ir savs pienesums lielās lietas labā:

Google ir projekta idejas autors un tam dos operētājsistēmu Android. Intel izstrādās elektroniku, bet Sony visus jauninājumus montēs televizoros.

Jāatzīmē, ka šā projekta ietvaros izskan baumas, ka varētu pievienoties arī Logitech, kas ir pasaules līdere tālvadības ierīcēs. Reuters norāda, ka Logitech varētu šādiem Google TV ražot speciālas klaviatūras/vadības pultis.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn datorspēļu klaviatūras ražotājs "Azeron" pircējiem izsūtīja tūkstoš klaviatūras un šā gada pirmajos mēnešos ceļu pie klientiem ir uzsākuši jau trīs tūkstoši tastatūru.

"Tie, kuri nespēlē datorspēles, to sauc par peli, jo veids, kā to tur rokās, ir līdzīgs. Taču tā ir klaviatūra," stāsta Jānis Kūlbārdis, SIA "Azeron" valdes loceklis. Ideja par šādu produktu radās viņa kolēģim Imantam Daiginam 2012. gadā, kad iznāca spēle "Guild Wars 2", ko bija neērti spēlēt ar tradicionālo klaviatūru, jo veiksmīgai spēlēšanai jāspēj veikli darboties ar dažādām taustiņu kombinācijām. Viņš sāka domāt, kā uzlabot spēlēšanas apstākļus, un izgatavoja tastatūru no koka. Ar laiku 3D printeri kļuva pieejamāki, viņš iemācījās 3D modelēšanu un sāka drukāt šādas klaviatūras.

SIA "Azeron" dibināts pērn jūlijā, pirmie divi darbinieki tika pieņemti augustā un gads tika noslēgts ar 20 cilvēku komandu. Šobrīd kompānijai ir 350m2 ražotne Ventspilī un ap 50 3D printeri. "Ražošanas jauda ir palielinājusies, jo darbinieki ir iemācījušies strādāt efektīvāk. Tagad mēs varam saražot daudz vairāk ar daudz mazāk darbiniekiem, nekā bijām domājuši," saka J. Kūlbārdis.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Asus Zenbook 3 UX390UA patiks lietotājiem, kuri lauvastiesu darbalaika pavada izbraukumos, pārlidojumos un konferencēs

No vienas tikšanās uz otru skrienošie, mūždien izbraukumos esošie savas jomas profesionāļi izsenis meklējuši vieglu, plānu, bet vienlaikus pilnībā funkcionālu datoru. Tādu, kas neapgrūtinātu pārvietošanos un būtu izmantojams pat šaurajos lidmašīnu ekonomiskās klases sēdekļos. Parasti šādas superplānas iekārtas asociējas ar Apple ražotajiem MacBook, taču arī pie Microsoft Windows operētājsistēmas pieradušos lietotājus ražotāji laiku pa laikam aplaimo ar prasībām vairāk vai mazāk atbilstošu ierīci. Viens no tādiem ir jaunais Asus Zenbook 3 UX390UA.

Šis dators pārstāv salīdzinoši jaunu klēpjdatoru atzaru, un tā redzamākā iezīme ir absolūts minimālisms. Zenbook 3 ar 12,5 collu pa diagonāli lielu ekrānu ir ne vien ļoti plāns un viegls, bet tam pat nav klēpjdatoros ierasto pieslēgvietu, tādēļ visa datu pārraide notiek bez vadiem vai arī ar vienīgo USB-C ligzdu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Firmas Art Lebedev vadītājs Artemijs Ļebeģevs izgudrojis jaunu tastatūru - Optimus Tactus, kura ir aprīkota ar pieskārienjūtīgu ekrānu, ziņo Techdigest.

Jāpiemin, ka šī tastatūra pagaidām vēl ir prototips. Techdigest raksta, ka Optimus Tactus ir vienkārši lielāks iPod, jo tam ir tādā pašā stilā veidots pieskārienjūtīgā ekrāna kontrole (touch control), video ekrāns (video screen), kā arī ieprogrammēto programmu pogas (pre-programmed buttons).

Pirmā Art Lebedev radītā tastatūra Optimus Maximus jau ir pabeigta, bet tā kā tai vēl ir jāizstrādā programmaparatūra un programmatūra, tās nogādāšana klientiem ir atlikta.

picturegallery.6833b80b-503c-405d-ade8-03635a72c611

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Portatīvie datori mūsdienās ir kļuvuši par ikdienas darba rīku, kas palīdz gan darbos, gan izklaidē. Bet kā uzturēt savu darba rīku kārtībā? Apskatīsim dažus vienkāršus paņemienus.

Datora korpusu ieteicams tīrīt tikai ar mīksto audumu. Vislabāk izmantot mikrošķiedras audumu. Audums var būt sauss vai nedaudz samitrināts ar neagresīvo mazgāšanas līdzekli. Neizmantojiet abrazīvus materiālus, tīrīšanas pulveri un šķīdinātājus, piemēram, spirtu, kas var kaitēt plastmasas virsmai. Uzturiet tīru arī datora ekrānu. Daudziem uz monitora ir taukaini traipi, pirkstu nospiedumi, putekļi. Noslaukiet ekrānu ļoti uzmanīgi un tikai ar speciāliem līdzekļiem. Vislabāk tam ir piemērotas speciālas vienreizējās lietošanas tīrīšanas salvetes, kas ir ļoti ērtas un neatstāj svītras, var izmantot arī mikrošķiedras audumu.

Noteikti nepieļaujiet datora ekspluatāciju telpās, kur ir paaugstināts mitruma līmenis, gaisa temperatūra virs 35°C vai zem 0°C, kā arī jaudīgi magnēti vai skaļruņi bez magnētiskās ekranēšanas. Nenovietojiet elektronisko aprīkojumu datora tuvumā. Elektromagnētiskie lauki var izraisīt tā nepareizu darbību.

Ražošana

Eiropas Komisija pastiprina noteikumu prasības, lai uzlabotu automobiļu drošību un nekaitīgumu videi

Žanete Hāka,27.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Komisija iesniegusi tiesību aktu priekšlikumus, kuru mērķis ir nodrošināt, ka automobiļu ražotāji stingri ievēro visas ES prasības drošības, vides aizsardzības un ražošanas jomā, informē EK.

Komisija ierosina vērienīgi pārstrādāt tā dēvēto ES tipa apstiprināšanas tiesisko regulējumu. Saskaņā ar patlaban spēkā esošajiem noteikumiem valstu iestādes vienīgās atbild par sertificēšanu, ar ko apliecina, ka transportlīdzeklis atbilst visām prasībām tā laišanai tirgū, un uzrauga ražotāju atbilstību attiecīgo ES tiesību aktu prasībām. Šodien iesniegtie priekšlikumi transportlīdzekļu testēšanu padarīs neatkarīgāku un pastiprinās apritē jau nonākušo automobiļu uzraudzību. Labāka pārraudzība Eiropas līmenī nostiprinās sistēmu kopumā.

Komisija, jau pirms gaismā nāca fakti par Volkswagen rīcību, bija uzsākusi ES tipa apstiprināšanas tiesiskā regulējuma pārskatīšanu. Kopš tā laika Komisija secinājusi, ka, lai novērstu pārkāpumu atkārtošanos, ir vajadzīgas tālejošākas reformas. Šodien klajā laistais regulas priekšlikums par mehānisko transportlīdzekļu apstiprināšanu un tirgus uzraudzību papildina centienus ieviest stingrākus emisiju testus (emisiju testēšanu reālos braukšanas apstākļos).

Transports un loģistika

airBaltic iegūst tiesības veikt Airbus A220-300 pilna apjoma tehnisko apkopi

Zane Atlāce - Bistere,11.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lidsabiedrība airBaltic veiksmīgi aizvadījusi Latvijas Civilās aviācijas aģentūras (CAA) auditu par Airbus A220-300 lidmašīnu bāzes tehniskās apkopes veikšanu un saņēmusi sertifikātu, kas apstiprina airBaltic spējas nodrošināt pilna apjoma šī tipa lidmašīnu vieglo un bāzes tehnisko apkopi atbilstoši EASA Part 145 prasībām, informē lidsabiedrībā.

No 10. septembra airBaltic kļuvusi par pirmo lidsabiedrību pasaulē, kas ir tiesīga veikt Airbus A220-300 tipa lidmašīnu gan pilna apjoma vieglo tehnisko apkopi, gan bāzes tehnisko apkopi atbilstoši EASA Part 145 prasībām. Iepriekš airBaltic bija tiesīga veikt Airbus A220-300, Bombardier Q400 NextGen un Boeing 737 tipa lidmašīnu vieglo tehnisko apkopi.

«Vieglās tehniskās apkopes un bāzes tehniskās apkopes sertifikāta iegūšana Airbus A220-300 tipa lidmašīnām airBaltic bija loģisks solis kā lidsabiedrībai, kas kā pirmā pasaulē sāka veikt komerciālos lidojumus ar Airbus A220-300 lidmašīnām un kuras flotē jau ir 19 šī tipa lidaparāti, bet tuvākā nākotnē tās flote sastāvēs tikai no Airbus A220-300 tipa lidmašīnām. Turpmāk mūsu tehniskās apkopes darbi kļūs izmaksu un laika ziņā efektīvāki. Turklāt mēs apsveram iespēju piedāvāt mūsu tehniskās apkopes pakalpojumus arī citām lidsabiedrībām pasaulē, kas izmanto šī tipa lidmašīnas,» norāda airBaltic tehniskais direktors Andris Vaivads.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

http://www.db.lv/images/article/2008/11/21/d2d719be-2b0c-4e9c-a8b8-a012a9259282.jpg

Kompaktgalerijas tipa tirdzniecības centra pamatakmens ielikts 2008. gada jūlijā, un tā izveidē plānots investēt 10 miljonus eiro. Paredzams, ka jauno tirdzniecības centru ik dienu apmeklēs vidēji 7000 cilvēku jeb 2,3 miljoni apmeklētāju gadā. Tirdzniecības centra kopējā platība būs – 9 335 m2 .

Ķekavas komapktgalerijas īpašnieks un investors ir SIA Vita Mārkets.

Tirdzniecības centrā pircējiem būs pieejami Latvijā iecienīti modes preču, aksesuāru un mājsaimniecības piederumu veikali - kopā 60 dažādas tirdzniecības vietas. Jaunajā tirdzniecības centrā viens no lielākajiem nomniekiem būs veikals ELVI. Pie veikala būs stāvvietas 272 automašīnām.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kupeju klasi var saukt arī par sporta automašīnām. Tās ir ar divām durvīm, elegantas, daudzas no tām - ātras. Mazlietoti auto tirgū pieejamas dažādu marku šāda virsbūves tipa automašīnas, taču kuru no tām labāk iegādāties? Piedāvājums šo auto mīļiem atrodams arī BRC Autocentrā.

Kas ir kupeju klase un kā izvēlēties sev piemērotāko šāda tipa auto?

Par klasiskāko kupeju klases automašīnu var saukt ‘’Porsche 911’’. Šāda tipa auto ražo uzņēmumi, kuriem ir iespēja piedāvāt jaudīgas sporta mašīnas. Pati svarīgākā šī virsbūves auto tipa atšķirība no citiem ir divju durvju, nevis četru esamība. Kupejas jumts no aizmugures ir pietūkušas formas, bet auto ķermenis ir nospiests uz zemes, lai varētu ļaut sevi dēvēt par ‘’sporta auto’’. Nedaudz citādāks kupejas klases auto ir kabriolets, kuram stingra jumta vietā ir salokāms jumts, kuru iespējams pacelt pēc vajadzības. Tāds kabriolets, kurš paredzēts tikai diviem cilvēkiem - vadītājam un pasažierim, tiek saukts arī par ‘’roadster’’.

Reklāmraksti

Vairāk nekā tikai dizains: Huawei apvieno dabas skaistumu un viedās tehnoloģijas

Sadarbības materiāls,27.12.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Minimālisma tendences arvien biežāk ir novērojamas dažādu nozaru radīto produktu dizainā, kas ir īpaši pieprasīti jaunākās paaudzes vidū. Lai gan izstrādāt pievilcīgu minimālisma dizainu varētu šķist viegls uzdevums, patiesībā ir rūpīgi jāizvērtē katra mazākā nianse un elements, lai radītu funkcionālu, kvalitatīvu, bet tajā pašā laikā vienkāršu dizainu. Mūsdienās bieži vien ierīču vizuālajam izskatam ir tikpat būtiska nozīme, cik produkta tehnoloģiskajām kapacitātēm, tāpēc jaunā Huawei MateBook klēpjdatoru sērija ir aprīkota ar iespaidīgu 11. paaudzes Intel® Core™ procesoru, un neparastu dizainu, kas apvieno abas būtiskākās mūsdienu ierīču funkcijas.

Huawei MateBook klēpjdatoru sērijas galvenā vadlīnija ir tīrs dizains, kas nozīmē, ka korpusa līnijas un padziļinājumi ir maksimāli samazināti, bet tajos ir integrētas vairākas funkcijas, lai katram dizaina elementam būtu praktisks pielietojums. Šāds dizains var "paslēpt" detaļas, kuras nav nepieciešamas, tādējādi iegūstot tīrāku, minimālistiskāku izskatu. Piemēram, bez malu Huawei Infinite FullView ekrāns, Free Touch skārienjutīgais paliktnis un paslēptie skaļruņi izkārtoti, saglabājot vienkāršību, lai vizuāli nesarežģītu ierīces kopējo izskatu. Savukārt Huawei Share funkcija ir integrēta skārienpaliktnī, lai atvieglotu ierīču savstarpēju savienošanu. Arī ieslēgšanas poga ir veidota tā, lai apvienotu divas funkcijas – vienkāršību un drošību – pirms ierīces ieslēgšanas, nolasot arī lietotāja pirksta nospiedumu.

Pakalpojumi

Pabeidz Sabiedrisko attiecību aģentūra PR Stils un Versus Grey apvienošanos

Gunta Kursiša,17.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēdzot uzņēmumu SIA Sabiedrisko attiecību aģentūra PR Stils un SIA Versus Grey apvienošanos, ir izveidots sabiedrisko attiecību un komunikācijas konsultāciju uzņēmums LEAD. Korporatīvā komunikācija, informē jaunizveidotā uzņēmuma pārstāvji.

Abi uzņēmumi uzsāka apvienošanās procesu 2012. gadā, un šobrīd tas ir pilnībā pabeigts. Apvienošanās mērķis ir uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšana vietējā un starptautiskā tirgū.

Kopš 2012. gada janvāra uzņēmums darbojās apvienojot abu aģentūru nosaukumus PR Stils/Versus Grey.

Aģentūras klientu portfelī ietilpst tādi uzņēmumi kā Sony, Logitech, MasterCard, Itella, Renault u.c. Tāpat 2013. gada maijā uzņēmums konkursa kārtībā ir ieguva tiesības realizēt Ekonomikas ministrijas pārraudzībā esošo projektu Godīgs eiro ieviesējs.

SIA Sabiedrisko attiecību aģentūra PR Stils darbojās kopš 1995. gada, ietilpstot starptautiskajā Eurocom Worldwide tīklā. Savukārt SIA Versus Grey sniedza sabiedrisko attiecību un mārketinga pakalpojumus kopš 2006. gada, ietilpstot Euracsis starptautiskajā tīklā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sponsorēšanai ir nozīmīga loma biznesa attīstībā – šādu secinājumu varam izdarīt noklausoties Latvijas Dzelzceļa (LDz) amatpersonu skaidrojumu raidījuma De Facto žurnālistiem. Žurnālistu interesi radīja LDz Cargo ziedojums basketbola klubam VEF, kura Padomes priekšsēdētājs ir politiķis Edgars Jaunups (Vienotība).

Arī nozares ministrs Aivis Ronis, kurš devis atļauju šim ziedojumam, raidījumam apstiprinājis, ka «uzņēmuma vadība sniegusi pamatojumu, bet iemeslus sīkāk komentēt nevar, jo tā ir komercinformācija».

Grūti gan saprast kā Latvijas dzelzceļa kravu monopolpārvadātāja LDz Cargo konkurenti varētu savā labā izmantot informāciju par sponsorēšanai atvēlētajām summām un kādu skādi nodarītu uzņēmumam šīs informācijas publiskošana. Turklāt uzņēmuma īpašnieks ir valsts, tātad visi nodokļu maksātāji, kam ir tiesības zināt kā tiek tērēta uzņēmumā nopelnītā nauda.

Manuprāt, lietas būtība slēpjas dziļāk – nesakārtotajā sponsorēšanas mārketingā jeb attiecībās starp naudas devēju un saņēmēju. Pieredze liecina, ka Latvijā reti kura atbalstu prasošā organizācija ir spējīga sagatavot precīzu un pamatotu sponsorēšanas plānu, kas ietvertu arī skaidrojumu par gaidāmo atdevi no ieguldītā. Naudas prasītājs nespēj pamatot naudas devējam, ka, piemēram, par summu A saņemtā iespēja izvietot savu logo uz komandas spēles formas piedurknes, to redzēs B līdzjutēji, no kuriem C% atbilst sponsora mērķa auditorijai, no kuriem visticamāk D% apsvērs lēmumu pirkt sponsora preci vai pakalpojumu, bet E% to arī izdarīs. Un tieši tādu pat pamatojumu, ja sponsors būtu gatavs pirkt reklāmas laukumu spēles un treniņu krekla centrā, uz biksēm, spēles arēnas malās utt. Ja šāda informācija būtu b/k VEF arsenālā (tā būtu publiska, jo savādāk tai nav jēgas), tad De facto žurnālisti ietaupītu laiku sižeta veidošanā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ir pagājuši jau gandrīz 40 gadi kopš parādījās pirmās datorpeles, taču tagad tās dienas ir skaitītas. Tā uzskata vienas no vadošajām izpētes kompānijām Gartner analītiķi, kuri apgalvo, ka datorpeles pazudīs jau tuvāko 3 - 4 gadu laikā, raksta BBC.

Gartner uzskata, ka datorpeles funkcijas pilnībā aizstās skārienpaliktņi un tehnoloģijas, kuras spēs nolasīt komandas no cilvēka sejas.

"Ar peli strādāt ir labi, ja tiek izmantots galda dators, taču klēpjdatoros un citām mobilajās ierīcēs datorpeles laiks ir beidzies," saka viens no Gartner analītiķiem Stīvs Ptrentiss (Steve Prentice).

Analītiķu paredzējumi ir balstīti uz dažādu elektronikas preču ražotāju tendencēm. Ražotāji aizvien vairāk pievēršas jaunu un inovatīvu datora vadības risinājumu meklējumiem.

Analītiķi arī piebilst, ka viņi apzinās, ka daudziem (īpaši pašiem ražotājiem) šīs prognozes var šķist nepatiesas.