Lai vairotu projektu pievilcību konkurences paaugstināšanas apstākļos, arvien vairāk uzmanības tiek pievērsts “ekstrām”, tas ir – papildu elementiem, kas izdevīgi izceļ konkrēto projektu citu vidū. Tā var būt gan ķīmiskā tīrītava, kas atrodas pirmajā stāvā un atvieglo mājas iedzīvotāju dzīvi, gan vingrošanas zāle vai restorāns, kas paredzēts brīvā laika pavadīšanai, neizejot no mājām. Tāpat arvien biežāk tiek izmantota pievilcīga projekta “idejas” radīšana, kas palīdz uzsvērt tā savdabību un individualitāti, tā saucamais „brendings” nekustamo īpašumu sfērā, - norāda SIA Ober Haus Real Estate Jauno pojektu nodaļas direktore Jeļena Koroļova. Kā projekta ar “ekstrām” piemēru var minēt projektu Rīgā, Dignājas ielā (atvieglojumi un atlaides ģimenēm ar bērniem, guvernanšu pakalpojumi, ķīmiskā tīrītava, ziemas dārzs, kamīni dzīvokļos un pat virtuvē, kas iekļauta pilnas apdares piedāvājumā). Liela mēroga projektos “ekstras” ir īpaši aktuālas. Restorāns un vingrošanas klubs Panorama Plaza varētu būt īpaši pieprasīts daudzu kompleksa iedzīvotāju vidū. Tāpat kā veikali vai servisa centri Latvijā pirmajā ekspluatācijā nodotajā daudzdzīvokļu kompleksā Torena Nami. Torena Nami no citiem Rīgas projektiem īpaši atšķiroties tieši ar projekta ideju, kas pamatota uz vēstures faktiem par baronu Torenu, kuram agrāk piederējusi šī zeme.
























