Tāpat kā gadu iepriekš Krievijas vērtīgāko zīmolu saraksta pirmās trīs vietas ieņem Bilain, MTC un Baltika. Vienīgais, kas ir mainījies - ir palielinājusies šo zīmolu vērtība, ziņo Vedomosti.
Telekomunikāciju nozares zīmola Bilain vērtība šogad ir 194,4 miljardie rubļu (3,8 miljardi Ls), salīdzinot ar 2006. gadu zīmola vērtība pieaugusi par 24%. Otrās vietas ieguvējs arī ir telekomunikāciju biznesa pārstāvis - MTC, kura vērtība ir 157,7 miljardi rubļu (3,11 miljardi Ls). MTC vērtība gada laikā pieaugusi par 16%. Trešajā vietā ir alus zīmols Baltika, kura vērtība gada laikā palielinājusies par 15%, sasniedzot 59,3 miljardus rubļus (1,17 miljardi Ls).
Vislielāko zīmolu vērtības pieaugumu piedzīvojuši VTB banka (+40%), naftas kompānija Lukoil (+27%) un Bilain (+24%).
Visstraujāko vērtības samazināšanos piedzīvojušie zīmoli ir naftas kompānija Slavņeft (-71%), kompānija Severstaļ (-25%), un alkoholisko dzērienu zīmols Bočkarev (-14%).