Latfood kāpina apgrozījumu 

Paplašinot produkcijas noieta tirgu Latvijā un ārvalstīs, lielākais čipsu un sāļo uzkodu ražotājs AS Latfood 2014. gadā palielinājis neto apgrozījumu par 15%, informē AS Latfood komunikācijas konsultante Līga Greiškane.

Dienas Bizness, 04.2.2015

Foto: LETA

«Samazinoties eksportam uz Krieviju, tika meklēti arvien jauni eksporta tirgi, kas mums arī izdevās,» skaidro AS Latfood valdes priekšsēdētājs Valdis Blūms.

Pagājušais gads Latfood ir bijis veiksmīgs, jo, par spīti Eiropas Savienības ekonomiskajām sankcijām pret Krieviju un otrādāk, izdevies paplašināt eksporta tirgus un palielināt produkcijas noietu arī Latvijā. Pateicoties apgrozījuma kāpumam Latfood tirgus daļa sāļo uzkodu kategorijā Latvijā un Baltijā kopumā, ir pieaugusi par aptuveni 2% punktiem, 2014.gadā sasniedzot 46.5% Latvijā un 27% Baltijā (pēc The Nielsen Company datiem). Šie rezultāti Latfood ļauj ieņemt vadošo pozīciju sāļo uzkodu kategorijā ne tikai Latvijā, ber arī Baltijas valstīs kopumā.

Latdod vadītājs arī atklāj, ka šīs sezonas kartupeļu raža ir bijusi veiksmīga, jo pieņemts par 10% vairāk kartupeļu tonnu nekā 2013. gadā pieprasījuma palielināšanās dēļ.

Kompānijas vadītājs pagaidām neatklāj šī gada lielākos plānus un investīciju projektus.

Lursoft datubāzē pieejamais uzņēmuma pagājušā gada finanšu pāskats liecina, ka 2013. gadā Latfood strādāja ar 10,987 miljonu latu apgrozījumu un 381 840 latu peļņu.

AS Latfood ir lielākais kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražotājs Latvijā. Uzņēmuma produkcija ar preču zīmi Taffel tiek eksportēta uz Lietuvu, Igauniju, Kazahstānu, Kaļiņingradu, Baltkrieviju, Turkmēniju, Krieviju, Lielbritāniju, Īriju, savukārt Azerbaidžānā Latvijas čipsi nopērkami ar Ādažu čipsi zīmolu.

 

Tevi varētu interesēt

Ādažu čipsu ražotājs Latfood šā gada desmit mēnešos par 30% ir kāpinājis...

Kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražotāja AS Latfood izsludinātajā iepirkumā par cietu...

Kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražotāja AS Latfood pagājušajā gadā strādājusi ar...

Sāļo uzkodu un kartupeļu pārstrādes produktu ražotāja un realizētāja AS Latfood neto...

Pagājušajā gadā AS Latfood, kas ražo Ādažu čipsus, neto apgrozījums palielinājies par...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Piena un maizes produktu ražotājas SIA DK Daugava (Daugava) darbība Krievijas krīzes...

2014. gadā NP Foods grupas uzņēmumu — Laima, Staburadze un Gutta —...

2014. gadu Valmiermuižas alus noslēdzis ar apgrozījumu 3,39 miljoni eiro, un tas...

Latvijā nelīdzsvarotās nodokļu politikas dēļ nav iespējams attīstīt tik inovatīvu un perspektīvu...

Grupas uzņēmums SIA FF Foods, kas kopš 2012.gada jūnija pārstāv zīmolus Lango...

Latvijas piena pārstrādes uzņēmumiem, kas mēģina sākt eksportu uz Ķīnu, varētu izdoties...

Izmaiņas īpašnieku vidū šā gada 28. janvārī reģistrējusi SIA Nomeda, kas nodarbojas...

Alus darītavai Aldaris jaunu alus šķirņu attīstībā un alus kultūras popularizēšanā...

Ja veikalos dārzeņi tiek marķēti kā Latvijas produkti, 98% gadījumu var ticēt,...

Lai gan valsts un pašvaldību pārtikas un ēdināšanas iepirkumos arvien biežāk laurus...