Mediju aģentūra Starcom iesniegusi divus darbus starptautiskajam reklāmas festivālam Cannes Lions 2006 – pasaules prestižākajam reklāmas festivālam, kas norisināsies no 18. līdz 24. jūnijam Kannās. Pieteikšanās Cannes Lions ir uzdrīkstēšanās no Latvijas aģentūru puses, uzskata Starcom direktors Dāvids Štēbelis. Galvenais iemesls, kas līdz šim mazinājis Latvijas un Baltijas aģentūru konkurētspēju festivālā, ir apstāklī, ka no Baltijas iesniegtie darbi salīdzinoši ir nelieli. Tomēr, ja Baltijas aģentūrām nav iespējas spīdēt ar vērienu, tad noteikti ir iespēja parādīt savas radošās idejas. Piemēram, kinoteātru reklāmas kategorijā iesniegtā darba idejas pamatā ir reklāmas ziņas nodošanā kinoteātru apmeklētājiem pēc kinoseansa, nevis pirms filmas demonstrēšanas, kas ir reklāmas standarts. Telefonu tirgotājam Dual piederošā brenda «Mobils & Brīvs» reklāmas stends kino izejā uzrunā visus kino apmeklētājus, aicinot ieslēgt savus mobilos telefonus.