Latvijas sabiedrisko attiecību speciālists Kristians Rozenvalds, piedaloties 4.starptautiskajā sabiedrisko attiecību tehnoloģiju festivāla Kijevā, iepazīstināja klātesošos ar nesen izstrādāto sistēmu attiecību veidošanai ar medijiem. 4.Starptautiskais sabiedrisko attiecību tehnoloģiju festivāls notika Kijevā, no 22.līdz 24.aprīlim. Festivālā piedalījās vairāk nekā 200 sabiedrisko attiecību speciālisti no Ukrainas, Krievijas, Kirgīzijas un Latvijas. K.Rozenvalds kā īpašais viesis šajā festivālā, kas notiek katru gadu aprīļa nogalē, piedalījās jau trešo reizi. „Manis izstrādātajā modelī nav nekas jauns. Arī, piemēram, fizikā un citās zinātnēs ir grūti ko būtiski jaunu atklāt. Esmu vienkopus apkopojis dažādus pienākumus, kurus sabiedrisko attiecību speciālistam būtu jāveic, lai sistemātiski veidotu attiecības ar medijem,” informē K.Rozenvalds. „Šo modeli esam iedzīvinājuši arī vairākos Latvijas uzņēmumus. Jau pirmā pieredze liecina, ka šo uzņēmumu attiecības ar medijiem kļuvušas ražīgākas, kā arī uzņēmuma vajadzībām un kapacitātei vairāk atbilstošas,” precizē K.Rozenvalds „Attiecības ar mediji nebūt nav vienīgais veids, kā veidot attiecības ar sabiedrību, bet ir ļoti svarīgi, lai šis veids būtu izmantots maksimāli efektīvi,” uzskata K.Rozenvalds. K.Rozenvalds precizē, ka augstākminēto sistematizācijas modeli plāno prezentēt „RKT Akadēmijā”. Šogad tradicionālā sabiedrisko attiecību, reklāmas un mārketinga speciālistu kopā sanākšana notiks Siguldā, no 21.līdz 23.jūlijam. Pēc daudzu dalībnieku ieteikuma, šogad tiks mainīts pasākuma nosaukumu no „RKT Nometne” uz „RKT Akadēmija”, jo tas vairāk atbilst pasākuma būtībai.