Latvijā populāro dziesmu konkursu Jaunais vilnis žņaudz mūsu valsts ne pārāk labvēlīgā ekonomiskā situācija: mazinājusies interese izvietot reklāmu konkursa tiešraides laikā, uzņēmēji atsakās no projekta sponsorēšanas, savukārt no partneru saraksta pazudušas vairākas lielās kompānijas, raksta laikraksts Telegraf.
Biļetes uz Jauno vilni šogad netiek pirktas kūtrāk kā 2007. vai 2006. gadā. Uz šodienu ir izpārdotas visas biļetes uz ieskaņas un noslēguma koncertiem. Tāpat vairs nav brīvu vietu VIP ložā un skatītāju pirmajās rindās.
Kā apgalvo aģentūras Shark Media vadītājs Kestutis Lutkus, tad par Jaunā viļņa sponsorēšanas iespējām esot interesējušās vairākas kompānijas, taču, uzzinot izcenojumus, interese pazūd. K. Lutkus norāda, ka šogad konkursu organizē Maskava, kas strādā pēc saviem standartiem, kas Latvijas nosacījumos ir nepieņemami.
Projekta oficiālajā mājas lapā sponsoru sarakstā figurē tikai viena vietējā kompānija - Olympic Casino Latvia, kas palīdzēs organizēt pēcballīti jeb afterparty. Trasta Komercbanka skaidro, ka šogad nav sponsoru sarakstā, jo mainījušās bankas prioritātes.
No reklāmas konkursa tiešraidē vairāki atsakās augsto izmaksu un ekonomiskās situācijas dēļ, norāda reklāmas aģentūras Alfa centrs darbinieki.