Quantcast

Jaunākais izdevums

Prezentējot jauno "LF-30 Electrified" Kenshiki forumā Amsterdamā, luksusa automobiļu ražotājs "Lexus" iezīmējis jaunās paaudzes elektrisko automobiļu siluetu, kas publikai varētu kļūt pieejami jau nākamajā desmitgadē.

Auto veiktspēja balstās "Lexus" izstrādātajās jaunākajās hibrīdauto tehnoloģijās apvienojumā ar jau līdz šim pārbaudītajām sistēmām. Jaunais LF-30 apvieno nākotnes dizainu gan ārēji, gan interjerā, pārliecinoši iekļaujot arī tādas iekšējās funkcijas kā autonomu vadību un citas modernās tehnoloģijas. Kā piemēru var minēt vadības pulti, kuras centrā atrodas stūre, kas vairs neaizsedz skatu uz vadības paneli, bet sniedz pilnīgi jaunu vadības pieredzi, kuras jaunais koncepts nodēvēts par "Tazunu".

Atskatoties "Lexus" pēdējo gadu sniegumā Eiropā, "Toyota Motor Europe" viceprezidents Mets Harisons (Matt Harrison) Kenshiki forumā uzsvēra, ka neviens cits ražotājs, kā "Lexus" patreiz nav vairāk asociēts ar hibrīdauto tehnoloģijām.

Strādājot pie auto dizaina, un pielāgojot tos aizvien jaunāku pircēju vēlmēm, ražotājiem ir izdevies dubultot Eiropā pārdoto automobiļu skaitu no 43 tūkstošiem 2013.gadā līdz 87 tūkstošiem 2019.gadā. M.Harisons paredz, ka auto noiets turpinās augt.

Patreiz "Lexus" piedāvā desmit hibrīdauto modeļus, no kuriem 400 000 vienības atrodas un tiek lietotas Eiropā.

"Radot jauno konceptu "Lexus Electrified", mēs ceram integrēt spēka piedziņas kontroli, vadību un bremzēšanas sistēmu, lai atklātu patieso elektrifikācijas potenciālu," paziņoja M.Harisons.

"LF-30" integrēta motora kontroles tehnoloģija regulē piedziņas spēka jaudu, sākot ar spēcīgu griezes momentu līdz lēni slīdoša spēkrata gaitai, kas seko līdzi katrai vadītāja kustībai. Auto motors sniedz iespēju kontrolēt priekšējās, aizmugurējās, vai visas četras riepas reizē, atkarībā no situācijas, ceļa seguma un laika apstākļiem, tādējādi parūpējoties par vadītāja drošību, sniegumu un komfortu.

Auto salona griesti, kurus to radītāji dēvē par "debesu vārtiem", brauciena laikā ļauj arī aizmugurējā rindā sēdošajiem pasažieriem sekot līdzi brauciena gaitai, veroties elektroniski attēlotajā navigācijas sistēmā, ko pārvaldīt iespējams gan ar pieskārienu, gan balsi.

Automobiļa sānu logiem ir iespējams mainīt caurspīdīgumu, pielāgojot to braucēju vēlmēm un vajadzībām, atkarībā no diennakts laika un citiem faktoriem. Tāpat krāsa automobiļa ārienē un luminiscējošās gaismas signalizē par to, vai auto vada vadītājs, vai ieslēgts autonomās vadības režīms.

Salona pirmās rindas sēdekļi radīti, iedvesmojoties no lidmašīnu pirmās klases sēdvietām.

Nākamās paaudzes elektroauto, ko darbina baterijas, izmanto bezvadu uzlādes tehnoloģiju, atvieglojot ikdienas uzlādes gaitu, pats spēj arī "noparkoties" un nokļūt no stāvlaukuma līdz namdurvīm, demonstrējot augstākās klases luksusu un sniegumu. Autonomās vadības sistēma ir tikai piemērs tam, kādas iespējas automobiļi varētu sniegt pēc 2030.gada, skaidroja ražotāji.

Jaunais "LF-30 Electrified" dizains tika radīts Francijas dienvidos.

Kamēr "LF-30" ir tikai nākotnes vīzija, jau šogad ražotājs pircējiem Eiropā nogādās pirmo ar baterijām darbināmo elektroauto "UX 300e". Drīzumā tiks uzsākta tā ražošana un iegādei tas būs pieejams 2020.gada nogalē. Un līdz 2025.gadam "Lexus" ražotāji ir apņēmušies pircējiem nogādāt pirmo "Lexus Plug-in Hybrid" automašīnu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iespējams, ka vācu krosoveri ir talantīgāki, jaudīgāki un daudzpusīgāki, turpretim japāņu "Lexus RX" liek pretim hibrīdtehnoloģijas un tehnisko izturību, kas vāciešiem bieži klibo.

"Lexus RX" ir tas krosovers, kas valdzina ar savu nosvērtību, pat neraugoties uz to, ka auto dizains ir gana izaicinošs un pat lecīgs. Atjaunotajam "Lexus RX" modelim izmaiņu nav daudz, ja neskaita citādu priekšējās dekoratīvās restes pinumu, pārveidotu aizmugurējā bampera dizainu, modernizētu gaismas tehniku, kā arī uzlabotu multimediju sistēmu ar ātrdarbīgāku procesoru un plašākām izmantošanas iespējām.

Visādi citādi tas ir tas pats labais "RX" ar nedaudz vecmodīgu salona iekārtojumu un patīkamu apdares kvalitāti.

Tehniskajā ziņā dzelžaina uzticēšanās hibrīdtehnoloģijām, kā arī iespēja piecvietīgā "RX 450h" vietā pasūtināt pagarināto "RX 450h L" versiju, lai salonā ietūcītu trešo rindu un transformētu auto par septiņvietīgu vai sešvietīgu braucamo.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Lexus" iepazīstinājis ar savu pirmo elektroauto – "UX 300e" –, kas enerģiju uzglabā tikai akumulatoros (BEV) un ko raksturo UX uzbūve un funkcionalitāte.

2019. gada Tokijas autoizstādē "Lexus" atklāja savu globālo elektrifikācijas stratēģiju, kuras nosaukums ir “Lexus Electrified”.

"Lexus Baltic" vadītājs Raigo Kaseorgs stāsta: ""UX 300e" ir pirmais ražošanas modelis, kam pamatā ir "Lexus Electrified" stratēģija. "Lexus" inženieri gan saglabājuši neskartu UX krosovera atšķirīgo dizainu un raksturlielumus."

"Lexus" inženieri spējuši likt lietā jauno elektrisko piedziņu, lai uzlabotu automobiļa sniegumu uz ceļa. Tajā pašā laikā "UX 300e" ir viens no klusākajiem saloniem savā klasē. "UX 300e" dinamisko veiktspēju gūst, pateicoties zemajam smaguma centram, kas izriet no motora un akumulatora novietojuma zem automobiļa virsbūves. "UX 300e" braukšanas režīma izvēles funkcija sniedz iespēju vienmērīgi palielināt un samazināt ātrumu atbilstoši situācijai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Lexus" luksusa sedans "ES 300h" sper soli uz priekšu nākotnē, nomainot tradicionālos durvju spoguļus ar augstas izšķirtspējas digitālajām kamerām, kas rāda reāllaika attēlus monitoros, kas atrodas automobiļa iekšpusē. Jaunā tehnoloģija būs pieejama Latvijā šā gada rudens otrajā pusē.

Sākotnēji šī jaunā tehnoloģija ieviesta Japānā 2018. gadā kā pasaulē pirmā, kas paredzēta sērijveida ražošanas automobilim.

Jaunā sistēma aizstāj tradicionālos durvju spoguļus ar kompaktām ārējām augstas izšķirtspējas kamerām, kas savienotas ar automobilī esošiem monitoriem. Tie sniedz uzlabotu skatu aiz automobiļa un netālu no automobiļa visos braukšanas apstākļos, mazinot vai pat likvidējot autovadītāja aklos punktus un automātiski pielāgojoties izvērsta skata rādīšanai, kad automobilis veic pagriezienu vai veic apgriešanās manevru.

Šīs tehnoloģijas debija Eiropā notiks martā, 2020. gada Ženēvas autoizstādē.

"Lexus Baltic" vadītājs Raigo Kaseorgs stāsta, ka "Lexus" turpina īstenot savu apņemšanos, proti, padarīt saviem klientiem pieejamas modernizētas tehnoloģijas, tādējādi sasniedzot augstāku drošības un ērtības līmeni.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotājs Lexus tradicionāli ir pazīstams ar savām luksusa klases automašīnām, taču tagad tas spēris soli jaunā segmentā, izgatavojot pirmo luksusa jahtu, raksta Business Insider.

Jaunās jahtas Lexus LY 650 garums ir gandrīz 20 metri, un tā veidota pēc koncepta, ko uzņēmums prezentēja 2017.gada janvārī.

Lexus pārstāvji informējuši, ka jahtu varēs iegādāties sākot no 30.oktobra un tās cena būs no 3,6 miljoniem dolāru.

Galerijā augstāk iespējams aplūkot jauno Lexus jahtu!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotājs "Lexus" ir radījis pasaulē pirmo tetovēto automobili.

Jaunā, kompaktā "Lexus UX" krosovera interpretāciju izstrādājusi un radījusi Londonas tetovētāja Klaudija De Sabe (Claudia De Sabe). Audekla vietā izmantojot baltas krāsas automobili un tetovēšanas adatas vietā – Dremel urbi, De Sabe visā automobiļa garumā izveidoja iespaidīgu dekoratīvo elementu ar koi karpu. Koi karpas motīvs ir plaši izplatīts tradicionālajā japāņu mākslā, un tā simbolizē laimi un neatlaidību.

De Sabe izmantoja Dremel urbi, lai atbrīvotos no virsmas krāsas slāņa, atklājot zem tās esošo metālu un tādējādi izveidojot rakstu, un tad ar rokām uzklāja piecus litrus auto krāsas, lai izceltu detaļas. Beidzamajam "otas triepienam" viņa izmantoja zelta foliju, lai uzliktu akcentus un piešķirtu dizainam trīsdimensionālu efektu. Pēc tam viss automobilis tika noklāts ar aizsarglakas kārtu, lai tas būtu gatavs izbraukt ielās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2019. gadā "Amserv Grupa" Baltijā kopumā pārdevusi 4928 jaunas un 1900 lietotas automašīnas. Savukārt Latvijā jauno auto segmentā "Amserv" pārdeva 1365 "Toyota" zīmola automašīnas, 489 "Peugeot", 266 "Opel" markas automašīnas un 82 jaunus "Lexus" modeļus.

Mazlietoto auto tirgū "Amserv" Latvijā pārdeva 693 automašīnas.

Kā liecina CSDD statistikas dati, 2019. gadā jaunu auto tirgus Latvijā pieauga par 9%, kas ir lielākais kāpums pēdējo trīs gadu laikā. Kopumā mūsu valstī 2019. gadā piereģistrēti 20 939 jauni un 52 411 lietoti auto.

"Amserv Grupai" Latvijā saskaņā ar tās sniegto informāciju ir vairāk nekā 10% liela jauno auto tirgus daļa.

"Amserv Krasta" informē, ka Latvijā pieaug pircēju interese par elektromobiļiem. "Peugeot" abi jaunākie modeļi ir pieejami ar trīs dzinēju izvēles iespēju – visiem jaunākajiem vides standartiem atbilstošu BlueHDi dīzeļdzinēju, PureTech turbo benzīna dzinēju un elektromotoru. Jaunais "Peugeot 208" pēc pasūtījuma pieejams kā elektromobilis "e-208". Tam ir 100 kilovatu (136 Zs) kompakts elektromotors. Tā izvēlnē ir trīs braukšanas režīmi: Eco nobrauktā attāluma optimizēšanai, Normal ikdienas izmantošanai un Sport, ar kuru sasniegt maksimālo jaudu un ātrumu līdz 100 kilometriem stundā 8,1 sekundē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts ieņēmumu dienests (VID) atklājis nodokļu krāpšanas shēmu Dzintaru koncertzālē.

Šī gada jūlijā VID Nodokļu un muitas policijas (NMPP) amatpersonas veica procesuālās darbības kādā Pierīgas koncertzālē.

Aģentūras LETA rīcībā esošā informācija liecina, ka procesuālās darbības veiktas Dzintaru koncertzālē. Valstij nodarītie zaudējumi nenomaksāto nodokļu veidā ir nedaudz vairāk par 50 000 eiro, sacīja VID pārstāvis Andrejs Vaivars.

Veicot virkni izmeklēšanas un operatīvo darbību, noskaidrots, ka noziedzīgs grupējums veica nelikumīgas darbības krēslu piegādē koncertzālei. Uzņēmums veica fiktīvu krēslu piegādi kādam ārvalstu uzņēmumam, kurš savukārt krēslus publiskā iepirkuma konkursa rezultātā piegādāja pasūtītājam - koncertzālei.

Komentāri

Pievienot komentāru