Jaunākais izdevums

Reklāmas «sargsuns » Lielbritānijā aizliedzis divus apģērbu kompānijas Diesel plakātus, kuros redzamas sievietes. Tie atzīti par ļoti aizskarošiem, ziņo BBC.

Reklāmas Standartu Iestāde norādījusi, ka plakāti ir atklāti seksuāli un pārkāpj pieklājības normas, bet līdzīgas reklāmas, kas iespiestas žurnālos ir pieņemamas.

Vienā reklāmā redzams, ka sieviete rāda savas krūtis drošības kamerai, bet otrā sieviete fotografē savus dzimumorgānus.

Savukārt kompānija akcentējusi, ka tā «atainojusi spēcīgu un negaidītu sieviešu dzimuma tēlu».

Attēli ir no Diesel reklāmas kampaņas ar saukli: «Esi stulbs/stulba.»

Par reklāmām saņemtas 33 cilvēku sūdzības, kurās norādīts, ka tās nav piemērotas bērniem, ir aizskarošas un veicina antisociālu uzvedību.

Reklāmas «sargsuns » atzinis, ka abas konkrētās reklāmas var nopietni aizskart daudzus pieaugušos. Tas piebildis, ka attēli, kuros jaunas sievietes fotografē savus dzimumorgānus un rāda savas krūtis kamerai nav piemēroti plākatiem, kas tiek izstādīti sabiedriskās vietās, jo tos var redzēt bērni, kuri nav to mērķauditorija. Līdz ar to konkrētās reklāmas vairs nedrīkst parādīties plakātu formā.

Taču divas reklāmas no tās pašas kampaņas, kuras bijušas redzamas žurnālos, nav aizliegtas, jo esot maz ticams, ka tās redzēs bērni.

Ar Diesel reklāmas kampaņas visiem attēliem var iepazīties, klikšķinot šeit.

Foto

Uzņēmums Theo zīmola Diesel outleta atvēršanā investē 95 000 eiro

NOZARE.LV,26.08.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Theo zīmola Diesel outleta atvēršanā investē 95 000 eiro (66 500 latus), informēja Theo valdes loceklis Rihards Rubenis.

Pēc viņa teiktā, Diesel outlet būs pirmais eiropeiska koncepta outlet veikals Baltijā. Theo iepērk apģērbus pa tiešo no ražotāja, kā vairumtirgotājs saņemot 50% atlaidi. Līdz ar ko klientiem būs iespēja nopirkt Diesel kolekciju par gandrīz 50% lētāk nekā citur mazumtirdzniecībā, apgalvoja Rubenis.

Tirdzniecībā Latvijā būs Diesel, DSL 55 un Diesel līnijas un Diesel Black Gold produkcija. Iespējams, nākotnē tirdzniecībā parādīsies arī bērnu apģērbu līnija Diesel Kids.

Theo vadība cer, ka īpašu uzmanību outlet veikals izpelnīsies tūristu acīs. Diesel outlets atradīsies iepirkumu centrā Sky&More.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paradoksāli, taču britu luksuszīmola jaunais Bentley Bentayga Diesel ir ne tikai ātrākais, bet arī videi draudzīgākais modelis, kādu jebkad Bentley ir saražojis

Tehniski Bentayga Diesel izmanto to pašu V8 «superdīzeli» ar 435 ZS lielu jaudu un 900 ņūtonmetru lielu griezi, kas tiek lietots Audi SQ7 vajadzībām. Tas pats dīzelis ar diviem klasiskajiem atgāzu turbokompresoriem, kam piespēlēts vēl trešais – EPC (electric powered compressor) jeb elektriskais kompresors ar 48 voltu sprieguma apakšsistēmu. Saņemot šo agregātu, Bentayga Diesel tehniskajā pasē ir ieraksts, ka kaitīgo CO2 izmešu daudzums ir tikai 210 g/km. Bentley vēsturē līdz šim neviens modelis nav bijis tik saudzīgs pret apkārtējo vidi. Būtiski ir uzsvērt, ka Bentley un Audi inženieru kopīgiem spēkiem veidotais motors un citi tehniskie komponenti Bentley Bentayga Diesel gadījumā ir ar pilnīgi atšķirīgu uzstādījumu un regulējumiem. Ja Audi gadījumā astoņcilindru motors tandēmā ar astoņpakāpju automātu ir krietni asāks un uz sportu orientēts braucamais, tad Bentayga Diesel atbilstoši savam zīmola tradīcijām ir daudz mierīgāks un nosvērtāks. Vēl jau jāpatur prātā, ka Bentayga Diesel pret SQ7 ir arī miesās brangāks, proti, SQ7 pašmasa ir 2270 kilogrami, četrvietīgā Bentayga Diesel svars būs 2499, bet piecvietīgā versija - jau 2506 kilogrami. Tas gan neliegs Bentayga Diesel ar pilnu bāku norikšot līdz 1000 kilometru lielu attālumu, kā Db pārliecinājās, vidēji uz 100 kilometriem apēdot līdz 10 litriem dīzeļdegvielas.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai neatpaliktu no jaunpienācēja Porsche Macan košuma un atlētisma, arī lielais brālis Porsche Cayenne ir izgājis modernizācijas kursus .

Būtībā Cayenne ir skārusi padziļināta modernizācijas programma, kas ietver ne tikai redzamās daļas vizuālo dotumu un komforta retušēšanu, bet arī motoru jaudas palielināšanu un citus tehniskos uzlabojumus. To ir tik daudz, lai atkal varētu aplaudēt Štutgartes meistaru virtuozitātei – kā mazas lietas padarīt pamanāmas un lietotājam ļoti nozīmīgas.

Kāpēc tas būtu jāpērk

2002. gadā Porsche lēmums radīt premium klases SUV modeli ilgtermiņā ir izrādījies pareizs un galvenais – ļoti ienesīgs lēmums. Lai cik noliedzoša un skaļa bija atsevišķu autoekspertu un klientu reakcija, ar laiku Cayenne tika pieņemts barā, un sākotnējā vīpsnāšana, sporta auto dizainu sakrustot ar visurgājēja čaulu, tika atzīta par labu esam. Kā nu ne! Kopumā kopš 2002. gada pasaulē ir notirgoti vairāk nekā 579 tūkst. modeļu. Cayenne mūsdienās ir Porsche zelta vistiņa, kas vācu ražotāja kasē dēj zelta oliņas daudz vairāk nekā leģendārie sporta auto. Cayenne ir izteikts veiksminieka auto, turklāt azartiskās brauktprasmes dēļ priekšplānā izcels gados jaunus veiksminiekus, kas novērtēs motora simfonijas, aristokrātiskā komforta un sportisko gaitas īpašību gardo kokteili. Nav šaubu, ka arī turpmāk Cayenne Diesel ar V6 smagās degvielas motoru būs populārākais un arī racionālākais pirkums. Vienlaikus tas būs lētākais modelis, proti, sākot no 67 414 eiro. Pretējā flangā ar cenu, sākot no 131 007 eiro, būs elitārais Cayenne turbo. Šī drīzāk ir publiska koķetēšana ar naudas daudzumu, jo nevienu no Cayenne motora modifikācijām par nīkulīgu vai biklu nenosauksi.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

15.maija sācies LIVE RĪGA vasaras mārketinga komunikācijas kampaņas periods 11 valstīs: Baltkrievijā, Dānijā, Gruzijā, Igaunijā, Izraēlā, Krievijā, Lietuvā, Norvēģijā, Somijā, Vācijā un Zvied€rijā.

Reklāmas kampaņa ilgs līdz jūnija beigām, un tās kopējais plānotais budžets ir 650 000 latu.

LIVE RĪGA vasaras kampaņas mediju stratēģija, paredz, ka būtiskākie komunikācijas kanāli mērķa auditoriju sasniegšanai ir internets, vides reklāma un reklāma presē. Kampaņas mērķa auditorija ir ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecuma grupā no 25 - 55 gadiem.

Izvēlētie reklāmas kanāli:

* Vācijā – reklāma internetā un vidē;

* Krievijā – reklāma internetā, kā arī vides reklāma Maskavā un Sanktpēterburgā;

* Somijā – reklāma internetā, televīzijā un vidē;

* Zviedrijā – reklāma internetā un presē;

* Norvēģijā – reklāma internetā un presē;

Foto

Džinsu ražotājs Diesel ar saviem miljoniem finansēs Venēcijas Rialto tilta atjaunošanu

Lelde Petrāne,08.05.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas džinsu ražotājs Diesel parakstījis līgumu ar Venēcijas pilsētas domi, piekrītot finansēt piecu miljonu eiro projektu, kas paredz atjaunot un notīrīt slaveno Rialto tiltu, ziņo AFP.

«Šodien dzimusi būtiska sadarbība, lai aizsargātu mūsu kopīgo mantojumu,» pēc tam, kad Diesel dibinātājs un īpašnieks Renzo Rosso bija parakstījis līgumu, sacījis pilsētas mērs Džordžo Orsoni.

Vēsturiskā tilta atjaunošanas darbi sāksies 2014. gada pirmajā pusē un ilgs apmēram 18 mēnešus. «Mēs esam laimīgi, ka esam atraduši kādu, kurš ir noticējis mūsu idejai par valsts un privātā sektora sadarbību ar mērķi atjaunot šo nozīmīgo arhitektūras objektu,» stāstījis Orsoni.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iespējams, ka četrvietīgajam Porsche Panamera ir vairāk sportisko gēnu nekā klasikajam Porsche 911

Pēc būtības Panamera ir 911. modeļa ģimeniskā versija, kas asas izjūtas un baudkārus prieka mirkļus uz ceļa ir spējis apvienot ar godīgām četrām vietām salonā un vēl arī pieklājīgu bagāžas nodalījumu.

Emocionālu piedzīvojumu, ko sagādā braukšana ar Panamera ziemā, šo rindu autoram izdevās izgaršot šoziem, kad ar 550 ZS jaudīgo Porsche Panamera turbo palaimējās izvizināties aiz polārā loka Porsche izveidotajā ledus un sniega trasē Levi, Somijā.

Otrajā piegājienā, jau uz Latvijas ceļiem, izdevās notestēt ne mazāk spēcīgo un pompozo Panamera 4S Diesel ar 422 ZS jaudīgo četru litru dīzeļmotoru, kam griezes moments aizstiepjas līdz 850 ņūtonmetriem. To visu savaldīt ir uzticēts astoņpakāpju automātam. Jau miera stāvoklī šāda tehnikas kombinācija vieš respektu, bet darbībā Panamera apliecinās, ka izkoptas un daudzveidīgas braukšanas izjūtas var panākt pat uz mūsu asfalta ceļu pārpalikumiem. Nesatricināmu mieru un drošību uz nelīdzena seguma nespēs ietekmēt pat tas, ka Panamera ir apauta ar 21 collu diskiem, uz kuriem ir plāna zemprofila riepu gumijas kārta. Tomēr pāri visam ir šīs modifikācijas iespaidīgie sniedzamības rādītāji. Sajūsmas spiedzieni un komplimentu bārstīšana Panamera virzienā aprausies tikai tajā brīdi, kad saruna nonāks līdz četrvietīga sporta limuzīna pirkšanai vai tikai iepazīšanās brīdim ar tā cenu. Panamera 4S Diesel pamatcena ir 98 100 eiro, ko, uzfrišinot ar noderīgiem papildaprīkojuma elementiem, var ātri uzaudzēt līdz 156 550 eiro.

Reklāmraksti

Digitālā mārketinga tendences 2025. gadam

Sadarbības materiāls,27.01.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Digitālā pasaule nepārtraukti attīstās, reaģējot uz globālajām tendencēm un pamatīgām pasaules izmaiņām. Lai saglabātu savas pozīcijas, uzņēmumiem ir jāpārzina esošās tendences un nozares prognozes - attiecīgi pielāgojot tām savas mārketinga stratēģijas biznesa rezultātu sasniegšanai.

“Raugoties uz 2025. gadu, redzams, ka digitālā mārketinga ainava turpinās strauji attīstīties, radot uzņēmumiem gan izaicinājumus, gan milzīgas iespējas. Lai saglabātu konkurētspēju, uzņēmumiem būs jāpielāgo savas stratēģijas, budžets un resursu sadale. Panākumi vairs nebūs atkarīgi tikai no sekošanas līdzi tehnoloģiskajiem sasniegumiem - šie jauninājumi būs jāizmanto radošā veidā, lai izveidotu dziļāku saikni ar patērētājiem un nodrošinātu personalizētu, saistošu pieredzi dažādās platformās," saka Maiks Dorfmans, digitālā mārketinga aģentūras RocketScience dibinātājs.

"2025. gadā digitālais mārketings būs vairāk saistīts ar precizitāti, nevis apjomu - koncentrēsies uz personīgām, jēgpilnām saiknēm ar auditoriju, izmantojot novatoriskus, taču uz datiem balstītus stratēģiski pielāgotus risinājumus. Mārketinga budžetiem būs jākļūst elastīgākiem, vairāk koncentrējoties uz testēšanu, pielāgošanās spēju un jaunu tehnoloģiju, tostarp mākslīgā intelekta, iekļaušanu, kas uzlabo iesaistīšanos un veicina lielāku ieguldījumu atdevi," skaidro Maiks Dorfmans.

Tirdzniecība un pakalpojumi

Labākās vides reklāmas pērn - Trikātas Sniega bumbas; Samsung Galaxy Note II un K-rauta

Dienas Bizness,13.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vides reklāmas konkursā Reklamazaurs par labāko veikumu šajā jomā pērn atzītas Trikātas Sniega bumbu, Samsung Galaxy Note II un K-rauta reklāmas.

Aizvadītā gada vides reklāmas tika vērtētas trīs kategorijās - Lokāli veidots dizains, Adaptēts dizains un Inovatīvs risinājums, informēja pasākuma organizatori.

Kategorijā Lokāli veidots dizains par labāko vides reklāmas darbu atzīta mediju aģentūras Mediapool un kreatīvās aģentūras Young and Hungry Trikātas siera Sniega bumbu reklāma. Savukārt diplomu šajā kategorijā saņēma Universal McCann reklāma basketbola klubam VEF Rīga, kā arī mediju aģentūras Creative Media Baltic un kreatīvās aģentūras Marshal Design reklāma zīmolam Rosme.

Kategorijā Adaptēts dizains uzvaras laurus plūca mediju aģentūras Starcom un kreatīvās aģentūras Publicis Riga reklāma uzņēmuma Samsung Electronics Baltics zīmolam Galaxy Note II. Savukārt diplomu šajā kategorijā saņēma mediju aģentūras Magnet Media un kreatīvās aģentūras LEAD reklāma zīmolam Peugeot 208.

Eksperti

7 kļūdas, veidojot reklāmu Google (AdWords) meklētājā

Sergejs Volvenkins, SV Marketing vadošais konsultants,09.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ir virkne iespēju, kā Google meklētājā izveidot neefektīvu reklāmu. Neņemot vērā svarīgākos pamatnosacījumus, jūs riskējat ātri iztērēt reklāmas budžetu un ģenerēt nekvalitatīvu trafiku uz savu mājas lapu (ne mērķauditoriju). Šodien es pastāstīšu par dažām būtiskākajām kļūdām, kas tiek pieļautas, veidojot reklāmu Google meklētājā. Ņemiet tās vērā un jūs spēsiet paaugstināt savas reklāmas efektivitāti un iegūt vairāk jaunu klientu.

1. Izmantoti tikai plašas atbilstības (Broad match) atslēgas vārdi

Centieties neizmantot atslēgas vārdus ar plašu atbilstību. Ja jūs šo atbilstību tomēr izmantojat, piemēram, atslēgas frāzi «Kravas automobiļu autoserviss», rēķinieties, ka jūsu reklāma būs redzama pēc visdažādākajiem pieprasījumiem, tādiem kā «Autoserviss Daugavpilī», «Vieglo automobiļu autoserviss», «Degvielas patēriņš kravas automobiļiem» utt. Proti, jūsu reklāmu redzēs un uz to bieži vien klikšķinās dažādi interesenti, taču ne jūsu mērķauditorija. Tādējādi jūs zaudēsiet naudu. Es iesaku izmantot frāzes atbilstību (Phrase match) un/vai precīzu atbilstību (Exact match). Tas jums ļaus samazināt nekvalitatīvo klikšķu skaitu un pārsvarā rādīt reklāmu vienīgi jūsu potenciālajiem klientiem.

Atpūta

Intervija: Kas ir jūsu labākā reklāma, ko esat radījis? Nākamā.

Anda Asere,21.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar gadiem radošie prāti var kļūt arvien labāki – dzejnieki, dziedātāji un mākslinieki ir labs piemērs, ka cilvēka radošums beidzas vienīgi ar nāvi

Tā intervijā DB norāda reklāmas speciālists Mihea Georgiu (Mihnea Gheorghiu). Šobrīd viņš ir Publicis Groupe radošais direktors Rumānijā. Kad viņam bija 19 gadu, tā vietā, lai turpinātu studijas biznesa skolā, viņš sāka strādāt reklāmas industrijā. Tagad mērķis ir mainīt cilvēku nepatiku pret reklāmu, ar tās palīdzību risinot nopietnas problēmas un parādot, ka reklāma var būt tāda, ka to vēlas redzēt visi.

Kas jūsu skatījumā ir reklāma šodien?

Tas ir liels pirmais jautājums. Šodien ir tik daudz veidu, kā zīmoli var kļūt par cilvēku draugiem. Es domāju, ka visi cenšas būt tiešsaistē, internetā, bet vajadzētu fokusēties uz to, lai dabūtu cilvēkus savā pusē, nevis tikai «pērc šo, tam 30% atlaide». Tā ir patiesība – cilvēki ienīst reklāmu, viņi cenšas to neredzēt. Kāpēc taisīt neglītas, atbaidošas reklāmas? Kāpēc apvainot cilvēkus ar to, ko viņi nevēlas redzēt? Es domāju, ka labākā reklāma šodien ir tā, kas piesaista cilvēkus un runā viņiem saprotamā valodā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju tiesību aizsardzības cents (PTAC) pieņēmis lēmumu, ar kuru AS BIGBANK īstenotā prakse, izplatot reklāmu un tajā norādot, ka tās piedāvājums ir «lētāks» un «izdevīgs», vizuāli to atspoguļojot salīdzinošās reklāmas veidā, iekļaujot maldinošu informāciju par piedāvāto aizdevuma likmi 31% gadā, tomēr ar patērētājiem slēgtajos līgumos piemērojot augstākas procentu likmes, atzīta par profesionālai rūpībai neatbilstošu un maldinošu komercpraksi.

2014.gada 14.novembrī PTAC uzsāka izvērtēt AS BIGBANK īstenotās komercprakses atbilstību normatīvajiem aktiem, skaidro PTAC pārstāve Vineta Ore.

PTAC konstatēja, ka AS BIGBANK izplatot reklāmu, norādījusi, ka tās piedāvājums ir «lētāks» un «izdevīgs». Reklāmā tika iekļauta maldinoša informācija par piedāvāto aizdevuma likmi 31% gadā, tomēr patērētājiem netika nodrošinātas lētākās un izdevīgākās aizdevuma izmaksas. Reklāmā vizuāli tika atspoguļots maldinošs reprezentatīvs piemērs, tajā neietverot konkrētajam piemēram tipiskāko skaitlisko informāciju (aizdevuma līguma ilgums, summas apmērs, veids, gada procentu likme, aizņēmuma likme).

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā patvaļīgi, nesaņemot Rīgas pilsētas būvvaldes Pilsētvides dizaina pārvaldes saskaņojumu, 23 vietās uz reklāmas stabiem ir izvietota The O reklāma. Par reklāmu, visticamāk, tiks ierosināta Administratīvā lieta.

«Attēlojot cieņu aizskarošus žestus, ir pārkāpts Reklāmas likums un sabiedrībā pieņemtās morāles normas,» norāda Rīgas pilsētas būvvaldes vadītājs Inguss Vircavs.

The O reklāma, kurā attēloti nepieklājīgi un rupji žesti, tika iesniegta saskaņošanai, bet nesaņēma atļauju izvietošanai, jo reklāmas plakātos attēlotais neatbilst Reklāmas likuma prasībām, kas nosaka – reklāma nedrīkst būt aizskaroša, teikts Būvvaldes paziņojumā.

Pilsētvides dizaina pārvaldes reklāmas inspektori, izvērtējot reklāmas saturu, konsultējās ar Patērētāju tiesību aizsardzības centru, un lēma, ka reklāmu nesaskaņos.

Reklāmā atļauts iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas, saskaņojuma atteikums skaidrots Būvvaldes paziņojumā.

Eksperti

Kurš atbild par reklāmu? Un vai atbild?

Zane Skļamina, advokātu biroja “TGS Baltic” zvērināta advokāta palīgs,08.02.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ikdienā bieži sastopamies ar dažāda veida reklāmām. Reklāmas industrijas radošajiem prātiem, cenšoties dažādos veidos piesaistīt mērķauditorijas uzmanību un pārspēt asprātībā vienam otru, nereti rodas pārdomas un neizpratne – kurš tad īsti atbild par reklāmas saturu un formu, un kas nosaka to, cik daudz un ko var teikt vai rādīt, reklamējot savu produktu vai pakalpojumu.

Par reklāmas regulējumu ir runāts ļoti daudz, bet uzņēmējiem, piedāvājot tirgū arvien jaunas preces, pakalpojumus, kā arī izmantojot jaunus pārdošanas veicināšanas kanālus, bieži vien grūti orientēties, kā tas konkrētajā situācijā ir interpretējams un piemērojams. Arī tiesu prakse, kas varētu kalpot par orientieri tam, kā rīkoties gadījumos, kas nav tipiski, vēl tikai veidojas. Lai nu kā, Latvijā ir vairāki reklāmu regulējoši normatīvie akti, kuri nosaka to, kas ir vai nav pieņemams likumiskā izpratnē.

Saskaņā ar Reklāmas likuma 1. pantā minēto reklāmas definīciju “reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums, vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem”.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: unsplash.com/Marvin Mayer

Pārskats par digitālās reklāmas priekšrocībām un tās nozīmi konkurences apstākļos.

Digitālā reklāma jau labu laiku kļuvusi par vienu no izšķirošajiem faktoriem uzņēmumu panākumu nodrošināšanā. Tehnoloģiju attīstība un patērētāju paradumu izmaiņas biznesa vidē radījušas jaunu realitāti, kurā tradicionālie mārketinga risinājumi vairs nav pietiekami efektīvi.

Uzņēmumi, kas vēlas saglabāt konkurētspēju un panākt ilgtspējīgu izaugsmi, nevar ignorēt digitālās reklāmas sniegtās iespējas. Sevišķi nozīmīga šī transformācija ir tieši jaunajiem uzņēmumiem, kuriem digitālā vide sniedz iespēju konkurēt ar pieredzējušākiem amata brāļiem.

Digitālās reklāmas revolūcija mūsdienu tirgū

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) piemērojis 1000 latu sodu mobilo sakaru operatoram SIA Bite Latvija par negodīgu komercpraksi reklāmā Telefoni tie paši, bet lielāka brīvība!, kurās šā gada pavasarī interneta vietnēs delfi.lv un inbox.lv tika piedāvāts iegādāties Samsung un Nokia tālruņus.

Strīdus reklāmās četri abu minēto zīmolu tālruņu modeļi bija attēloti krītot ar izpletni un šādi raksturots arī cenu kritums. PTAC uzskatīja, ka reklāmas baneros abās minētajās interneta vietnēs, sniegta maldinoša informācija, jo reklāmā norādītās tālruņu cenas nav tālruņu iegādes cenas, bet gan tikai pirmā iemaksa par tālruņiem to pirkšanas gadījumā, liecina PTAC interneta mājaslapā publicētais lēmums.

Savukārt, Bite Latvija uzskatīja, ka PTAC reklāmas banerus ir skatījis nepareizā veidā un tas novedis pie nepareiza banera vērtējuma kopumā ar pamata reklāmu. Uzņēmums uzskata, ka vidusmēra patērētājam pēc banera ieraudzīšanas nav jāpieņem lēmums iegādāties tālruni, jo reklāmā atveidotais ar izpletni krītošais tālrunis starp peldošiem mākoņiem uztverams kā aicinājums vidējā patērētāja uzmanības piesaistīšanai un intereses radīšanai.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC), izvērtējot optikas veikalu tīkla Cobergs reklāmas «Izpārdošana briļļu ietvariem un saulesbrillēm, atlaides līdz 50%» atbilstību normatīvajiem aktiem, firmai ir izteicis aizrādījumu.

PTAC lūdza uzņēmumam sniegt informāciju, vai ir kādi ierobežojumi vai papildu nosacījumi, lai izmantotu reklāmā izteikto piedāvājumu, precizējot, vai izpārdošana attiecas uz visu preču izpārdošanu. Cobergs nav ievērojis likuma prasības, uzskata PTAC, jo reklāmā nav sniegta informācija arī par izpārdošanas laika posmu.

Cobergs paskaidroja PTAC, ka reklāmā ir ievērotas likuma noteiktās prasības, kā arī sniegta informācija, ka piedāvājums ir spēkā no 2010.gada 1.februāra līdz 31.aprīlim, kā arī ar informācija par – briļļu ietvariem un saulesbrillēm ar vizuāliem attēliem.

Savukārt kā papildus nosacījumus Cobergs minēja, ka izpārdošana attiecas uz visu pārdošanā izvietoto saulesbriļļu grupu, bet briļļu ietvariem kā papildus nosacījums reklāmā ir atzīmēts, ka piedāvājums ir spēkā pie pilna briļļu pasūtījuma.

Tirdzniecība un pakalpojumi

Apranga nākamgad plāno kāpināt apgrozījumu par 8%

Žanete Hāka,20.12.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas apģērbu mazumtirgotājs Apranga Group nākamajā gadā plāno apgrozījumu palielināt par 8%, salīdzinot ar šā gada gaidāmo apgrozījumu, liecina uzņēmuma paziņojums NASDAQ OMX Vilnius.

Paredzēts, ka kopējais apgrozījums nākamgad sasniegs 182 miljonus eiro.

Nākamajā gadā uzņēmums plāno atvērt vai rekonstruēt 25-30 veikalus, un kopējās investīcijas varētu sasniegt aptuvwni 6,4-7,2 miljonus eiro.

Db.lv jau rakstīja, ka šā gada desmit mēnešos Apranga Group mazumtirdzniecības apgrozījums sasniedza 137,3 miljonus eiro, kas ir par 10% vairāk nekā pērn attiecīgajā periodā. Oktobrī uzņēmuma apgrozījums sasniedza 15,7 miljonus eiro, kas ir par 5,9% vairāk nekā pagājušā gada oktobrī.

Desmit mēnešos Apranga Group mazumtirdzniecības apgrozījums visstraujāk audzis Latvijā – par 13,3%, Lietuvā – par 9% un Igaunijā – par 8,6%.

Auto

Ar tādu motoru un transmisijas klātbūtni neviens Audi sērijveida modelis nav vēl dižojies

Aldis Zelmenis,09.12.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Audi SQ7 TDI quattro ir ārpus civilizācijas un fizikas likumiem esošs milzis, kas spēs paātrināties tikpat zibenīgi kā elektroauto, apstāties kā sacīkšu auto un pie tā visa patērēs ap desmit litriem smagās degvielas

Līdz brīdim, kad tika izziņota sērijveida Bentley Bentayga dīzeļmodeļa izlaišana, SQ7 TDI bija ātrākais un jaudīgākais šāda tipa braucamais, tā maksimālais ātrums tiek iegrožots pie 250 km/h atzīmes. Bentley Bentayga Diesel jeb SQ7 TDI dvīņubrālis, kas tikai nākamā gada sākumā dosies pie saviem pircējiem, izmantojot Volkswagen aliansē iedibināto subordinācijas principu, atļāvies maksimālā ātruma latiņu pacelt līdz 270 km/h. Līdz ar to SQ7 TDI ātrākā un jaudīgākā visurgājēja gods bija gaužām īss. Lai vai kā, tas nemazina SQ7 TDI pamatvērtības, jo ar tādu motoru un transmisijas klātbūtni neviens Audi sērijveida modelis nav vēl dižojies. Turklāt šādas tehnikas esamība pilnībā sagrauj SQ7 TDI līdzību ar standarta Q7 modeļiem.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sekojot līdzi naftas produktu cenu samazinājumam pasaules biržās, pēdējo divu mēnešu laikā benzīna cenas mazumtirdzniecībā Latvijā ir samazinājušās par 6 centiem, stāsta Statoil Degvielas produktu attīstības departamenta direktors Viesturs Astičs.

Viņš uzsver, ka būtisks (bet ne vienīgais) degvielas mazumtirdzniecības cenas ietekmējošais faktors ir degvielas produktu cenas pasaules biržās. Degvielas produktu cenas pasaules biržās vienlaicīgi ietekmē virkne dažādu faktoru, kas var veicināt gan to pieaugumu, gan samazinājumu (pasaules lielāko ekonomiku izaugsmes rādītāji, naftas produktu rezervju līmenis pasaulē, centrālo banku pieņemtie lēmumi par ekonomikas stimulēšanas pasākumiem), tāpēc nav iespējams viennozīmīgi prognozēt tālāko degvielas produktu cenu attīstības dinamiku pasaules biržās un līdz ar to arī mazumtirdzniecībā.

Salīdzinājumam – gada sākuma benzīna cena pasaules biržās bija vidēji 947 USD/tonnu, benzīna cena mazumtirdzniecībā Latvijā tajā laikā bija – 1,330 EUR/l (ar PVN). Šobrīd benzīna cena pasaules biržās ir apm. 948 USD/tonnu, bet mazumtirdzniecībā Latvijā – 1,32 EUR/l (ar PVN). Līdz ar to Latvijā šobrīd ir vienas no zemākajām degvielas mazumtirdzniecības cenām Eiropā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot 600 tūkstošus eiro, automātisko degvielas uzpildes staciju tīkls un degvielas mazumtirgotājs Latvijā Neste atklājis jaunu uzpildes staciju (DUS) Līvānos.

Kā informē uzņēmums, tad Līvānu DUS būs piemērota vadītājiem, kas ikdienā brauc gan ar vieglo, gan ar smago autotransportu. Piemēram, ātrgaitas sūknis būs speciāli paredzēts smago automašīnu uzpildei, kas arīdzan ir aprīkots ar Neste bezkaršu degvielas uzpildes sistēmu Truck+. Šī sistēma šoferiem nodrošina ātrāku degvielas uzpildi, jo netiek izmantota degvielas karte. Savukārt uzņēmumiem un autoparku pārvaldītājiem Truck+ sniedz uzlabotu degvielas patēriņa kontroli un precīzāku uzskaiti. Tāpat kā citās DUS, arī jaunajā Neste stacijā būs pieejams arī AdBlue šķidrums izplūdes gāzu attīrīšanai.

Līvānu DUS būs pieejami visi Neste produkti: Futura 95 un Futura 98 benzīns, kā arī Futura dīzeļdegviela. Tāpat jaunajā stacijā pieejama Neste Pro Diesel - dīzeļdegviela, kas atbilst Eiropas, ASV un Āzijas valstu autoražotāju degvielas prasībām, kas apkopotas Pasaules degvielas hartā (WWFC - Worldwide Fuel Charter).

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums SIA Megafort Latvia ir ieguldījis apmēram vienu miljonu eiro, lai atvērtu Latvijā pirmo Goldtime juvelierizstrādājumu un pulksteņu veikalu tirdzniecības centrā Domina Shopping, Rīgā, pastāstīja kompānijā.

Kompānijas pārstāvji atzīmēja, ka veikals veidots pēc jaunākās tīkla koncepcijas un tajā pieejami dažādu ārvalstu un vietējo zīmolu juvelierizstrādājumi un pulksteņi. Veikals oficiāli tika atklāts vakar, 14.jūnijā.

Kompānijas pārstāvji, komentējot LETA jautājumu par turpmākajiem plāniem Latvijā, norādīja, ka Megafort Latvia ir mērķis sadarboties ar visiem lielākajiem Rīgas tirdzniecības centriem, lai tuvākajos gados īstenotu ieceri atvērt vēl 3-4 veikalus Latvijā.

Megafort Latvia pārstāvji arī atzina, ka Latvijas tirgū ir ļoti spēcīgi un labi veikalu tīkli pulksteņu un juvelierizstrādājumu segmentā, ar labu tirdzniecības pieredzi un sekmīgiem pārdošanas rezultātiem. Megafort Latvia ar veikala konceptu Goldtime plāno sniegt tirgum papildu jaunus zīmolus, kas līdz šim vēl nebija pieejami citu Latvijas tīklu piedāvājumos.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pusotru gadu pēc tam, kad tika atvērts Elkor ekonomisko iepirkumu centrs Kimko Rīgā, krasta ielā 60, kura izveidē tika ieguldīti aptuveni divi miljoni eiro, tā durvis jau tiek slēgtas, lai šajās telpās ievāktos Elkor tirdzniecības centrs, kura izveidē ieguldīti vēl 500 tūkstoši eiro.

Kimko durvis vēra 2009. gada 12. novembrī, savukārt jau šogad maijā Kimko izkārtni nomainīs Elkor, kas jaunajā tirdzniecības centrā sola nodarbināt 120 darbiniekus.

Kompānija lēmumu pamato ar vispārēju darbības pielāgošanu tirdzniecībai universālveikalu segmentā, kā arī faktu, ka pret jauniem zīmoliem cilvēki Latvijā izturas piesardzīgi.

Pēc Elkor sabiedrisko attiecību speciālista Armanda Jēgermaņa teiktā, jau pagājušā gada nogalē esot bijis skaidrs, ka līdzšinējais iepirkšanās centru var nākties pārveidot atbilstoši universālveikala koncepcijai, piedāvājot pircējiem dažādas modes preces, klasiskos un ikdienas apģērbus, sporta preces un apģērbus elektroniku un sadzīves tehniku, kā arī rotaļlietas un bērnu apģērbus.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā pirmo britu sporta preču tirgotāja Sports Direct veikalu tirdzniecības centrā Olimpia plānots atvērt rīt, 1.augustā, informēja centra Olimpia direktore Zane Šulca.

Viņa gan neatklāj, cik lielas investīcijas tiek ieguldītas veikala izveidē Latvijā, taču atzīmē, ka Sports Direct veikala platība būs 1300 kvadrātmetri, kā arī to, ka Sports Direct pārstāvis un veikala pārvaldītājs Latvijā būs sporta preču tirgotāja SIA Sportland.

Šulca nevar vēl pateikt, cikos tieši notiks veikala atklāšana, bet atzīmē, ka informācija, kas saistīta ar veikala atklāšanu, tiks sniegta šodien. Ar uzņēmuma Sportland pārstāvjiem patlaban nav izdevies sazināties.

Britu sporta apģērbu mazumtirdzniecības veikals Sports Direct pārstāv tādus zīmolus kā Nike, Adidas, Puma, Reebok, Emporio Armani, Calvin Klein, Converse, Diesel, Jack and Jones, Dunlop, Crocs, Lee Cooper un daudzus citus.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju izvēles kritēriji par labu vienam vai citam degvielas tirgotājam atšķiras. Kādam tā ir cena, citam degvielas uzpildes stacijas atrašanās vieta vai citi faktori, skaidro nozares pārstāvji.

Viens no svarīgākajiem izvēles kritērijiem ir degvielas kvalitāte. Autovadītāji kļūst izglītotāki un arvien vairāk pievērš īpašu uzmanību degvielas kvalitātei, tādējādi rūpējoties par spēkrata dzinēja un detaļu ilgmūžību.

No kopējā Latvijas mazumtirdzniecības apjoma ap 75% veido dīzeļdegviela, un tas ir populārākais transporta enerģijas veids Latvijā, norāda Virši-A Pārdošanas daļas vadītājs Arnis Andrianovs. Viņš skaidro, ka Virši-A pagājušais gads bija veiksmīgs. Ir novērots realizācijas pieaugums visos degvielas veidos, ko skaidro ar sava uzpildes tīkla paplašināšanos un izdevīgiem klientu piedāvājumiem.

Pēc Valsts Ieņēmuma dienesta datiem, dīzeļdegvielas realizācija 2018. gadā uzrādīja pieaugumu, savukārt tādiem degvielas veidiem kā benzīns un autogāze – kritumu.