Jaunākais izdevums

Kosmētikas ražotāja "Madara Cosmetics" koncerna apgrozījums šogad pirmajos trijos mēnešos bija 4,48 miljoni eiro, kas ir par 38,7% vairāk nekā 2020.gada attiecīgajā periodā, teikts kompānijas sniegtajā informācijā biržai "Nasdaq Riga".

Savukārt salīdzinājumā ar iepriekšējo ceturksni - 2020.gada ceturto ceturksni - "Madara Cosmetics" koncerna apgrozījums palielinājies par 12%.

Šogad pirmajā ceturksnī "Madara Cosmetics" koncerna apgrozījums Latvijā pieaudzis par 24% salīdzinājumā ar pagājušā gada attiecīgo periodu, pārējās Eiropas Savienības valstīs - par 40%, bet valstīs ārpus Eiropas Savienības - 2,3 reizes.

Pēc kompānijas pārstāvju vēstītā, apgrozījuma pieaugumu būtiski ietekmējusi e-komercijas attīstība, tiešo e-komercijas kanālu īpatsvaram sasniedzot 45% no mātesuzņēmuma pirmā ceturkšņa apgrozījuma. Tiešās e-komercijas īpatsvara pieaugums salīdzinājumā ar 2020.gada pirmo ceturksni veidoja 14 procentpunktus, bet salīdzinājumā ar 2020.gada ceturto ceturksni - 11 procentpunktus.

Tāpat kompānijas pārstāvji norāda, ka 2021.gada pirmajā ceturksnī Latvijā gūti 29% ieņēmumu, pārējās Eiropas Savienības valstīs - 63%, bet ārpus Eiropas Savienības - 8%.

"Uzņēmums turpina aktīvu darbu pie produktu izstrādes, gada sākumā atklājot divus lūpu balzamus, vairākus ķermeņa un sejas kopšanas līdzekļus, kā, piemēram, C vitamīna sejas krēms. Reaģējot uz uzņēmuma saules aizsardzības produktu augsto pieprasījumu un klientu atzinīgo novērtējumu, pavasarī tika pabeigts darbs pie SPF50 saules aizsardzības līdzekļiem, kas būs pieejami tirdzniecībā jau pavisam drīz," atzīmē kompānijas pārstāvji.

Vadības iepriekš paziņotais apgrozījuma mērķis 2023.gadam joprojām ir 27 miljoni eiro.

Jau vēstīts, ka "Madara Cosmetics" pagājušajā gadā, pēc provizoriskiem datiem, strādāja ar 16,078 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 39,3% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa pieauga 2,2 reizes un bija 3,429 miljoni eiro.

Kompānijas lielākie īpašnieki ir Uldis Iltners (23,93%), Lote Tisenkopfa-Iltnere (23,77%), Somijas "Transmeri Group Ab" (22,94%), Liene Drāzniece (6,79%) un Zane Tamane (6,67%). "Madara Cosmetics" akcijas kotē biržas "Nasdaq Riga" alternatīvajā tirgū "First North".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas kosmētikas ražotāja AS "Madara Cosmetics" koncerns 2023.gadā plāno sasniegt 27 miljonu eiro apgrozījumu, liecina uzņēmuma paziņojumā "Nasdaq Riga".

Uzņēmuma pārstāvji informē, ka 2020.gadam izvirzītais apgrozījuma mērķis 15 miljoni eiro tiks izpildīts, konsolidētajam apgrozījumam sasniedzot 16 miljonus eiro.

Madara Cosmetics šogad plāno sasniegt 15 miljonu eiro apgrozījumu 

Kosmētikas ražotāja AS "Madara Cosmetics" šogad plāno sasniegt 15 miljonu eiro apgrozījumu,...

Vienlaikus "Madara Cosmetics" pārstāvji norāda, ka 2023.gadā koncerna apgrozījums plānots 27 miljonu eiro apmērā. "Izvērtējot uzņēmuma iecerētās attīstības darbības un pieaugošo uzņēmuma zīmola atpazīstamību nozīmīgākajos Eiropas valstu tirgos, kā arī dabīgās kosmētikas nozares attīstības potenciālu kopumā, "Madara Cosmetics" nākamo trīs gadu laikā plāno turpināt izaugsmi par apmēram 20% gadā un 2023.gadā sasniegt 27 miljonu eiro konsolidēto apgrozījumu," teikts paziņojumā biržai.

Madara Cosmetics koncerna apgrozījums pirmajā pusgadā pieaudzis par 47% 

Kosmētikas ražotāja "Madara Cosmetics" koncerna apgrozījums šogad pirmajā pusgadā bija 8,217 miljoni...

Jau ziņots, ka "Madara Cosmetics" koncerna apgrozījums šogad pirmajā pusgadā bija 8,217 miljoni eiro, kas ir par 47% vairāk nekā 2019.gada attiecīgajā periodā, bet koncerna peļņa pieauga 2,2 reizes un bija 1,807 miljoni eiro.

Kompānijas lielākie īpašnieki ir Uldis Iltners (24,08%), Lote Tisenkopfa Iltnere (23,92%), Somijas "Transmeri Group Ab" (23,09%), Zane Tamane (7,61%) un Liene Drāzniece (6,83%). "Madara Cosmetics" akcijas kotē biržas "Nasdaq Riga" alternatīvajā tirgū "First North".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Covid-19 pandēmija sekmē kosmētikas pārdošanu e-komercijas kanālos, atzina kosmētikas ražotāja "Madara Cosmetics" valdes loceklis Uldis Iltners.

Viņš norādīja, ka pēdējos gados kosmētikas tirdzniecības apmēri e-komercijas kanālos strauji aug, kamēr mazumtirdzniecībā veikalos pieaugums ir neliels.

"Proporcija visu laiku nosveras par labu e-komercijai. Pandēmija šo procesu tikai paātrinās un tirdzniecība arvien vairāk nosvērsies e-komercijas pusē. Tomēr nebūtu vietā arī pārspīlējumi, jo fiziskie tirdzniecības kanāli saglabāsies, tikai proporcija mainīsies un abi šie tirdzniecības kanāli kļūs līdzvērtīgi," teica Iltners.

Tāpat viņš norādīja, ka tieši pašlaik ir redzams, ka kosmētikas nozarē rodas arvien vairāk projektu un zīmolu, kuri ir paredzēti izplatīšanai tikai e-komercijas vidē un šī tendence varētu kļūt stiprāka.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotājs AS "Madara Cosmetics" pēc provizoriskiem datiem pērn strādājis ar 16,078 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 39,3% vairāk nekā gadu iepriekš, kad tas bija 11,546 miljoni eiro.

Uzņēmuma peļņa pieaugusi 2,2 reizes, sasniedzot 3,429 miljonus eiro (2019.gadā tā bija 1,563 miljoni eiro), liecina uzņēmuma sniegtā informācija biržai "Nasdaq Riga".

Madara Cosmetics apgrozījums audzis par apmēram 40% 

Kosmētikas ražotājs AS "Madara Cosmetics" pagājušajā gadā strādāja ar 16 miljonu eiro...

Finanšu pārskata vadības ziņojumā teikts, ka uzņēmums spējis veiksmīgi pielāgoties Covid-19 apstākļiem, liekot īpašu uzsvaru uz e-komercijas tirdzniecības rīkiem. Neskatoties uz dažāda veida ierobežojumiem, uzņēmums turpinājis jauno produktu izstrādi, piedāvājot patērētājiem aktuālus risinājumus jaunos segmentos.

Gada laikā pārdošanā sadalījums nav mainījies - joprojām lielākā daļa apgrozījuma gūta Eiropas Savienības valstīs, ieskaitot Latviju - 94%, savukārt 6% ieņēmumu gūti ārpus Eiropas Savienības.

2020.gada otrajā pusgadā apgrozījuma īpatsvars Latvijā samazinājies par trim procentpunktiem, kas saistīts ar atsevišķu produktu grupu tirdzniecības aizliegumu klātienē gada pēdējos mēnešos, kā arī straujāku izaugsmi citās valstīs.

Lielākais tirgus ārpus Latvijas joprojām ir Somija, kurā ieņēmumi 2020.gadā veidoja 2,68 miljonus eiro, kas ir par 6,3% vairāk nekā 2019.gada. Vienlaikus uzņēmums turpināja aktīvi attīstīt darbību arī Francijas, Vācijas un Lielbritānijas tirgū.

Vadības ziņojumā teikts, ka uzņēmums turpina realizēt jauno produktu pētniecību un izstrādi Kompetences centru programmas ietvaros, un 2020.gadā saņēma 161 000 eiro atbalstu pētniecības un attīstības aktivitātēm.

Pārskatā arī minēts, ka "Madara Cosmetics" apgrozījuma mērķis 2023.gadam ir 27 miljoni eiro.

Kompānijas lielākie īpašnieki ir Uldis Iltners (23,93%), Lote Tisenkopfa-Iltnere (23,77%), Somijas "Transmeri Group Ab" (22,94%), Zane Tamane (6,67%) un Liene Drāzniece (6,79%). "Madara Cosmetics" akcijas kotē biržas "Nasdaq Riga" alternatīvajā tirgū "First North".

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Madara Cosmetics apgrozījums audzis par apmēram 40%

LETA, 25.02.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotājs AS "Madara Cosmetics" pagājušajā gadā strādāja ar 16 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par apmēram 40% vairāk nekā gadu iepriekš.

Tā ceturtdien konferences "FF 314: Kompetences centri. Inovācijas izaugsmei un eksportam" dalībniekiem sacīja kompānijas līdzīpašniece un valdes priekšsēdētāja Lote Tisenkopfa Iltnere.

Viņa arī minēja, ka uzņēmums nodarbina 170 cilvēku.

Jau ziņots, ka "Madara Cosmetics" koncerna apgrozījums 2020.gada pirmajā pusgadā bija 8,217 miljoni eiro, kas ir par 47% vairāk nekā 2019.gada attiecīgajā periodā, bet koncerna peļņa pieauga 2,2 reizes un bija 1,807 miljoni eiro.

Tikmēr 2019.gadā uzņēmums strādāja ar 11,546 miljonu eiro apgrozījumu un 1,563 miljonu eiro peļņu.

Kompānijas lielākie īpašnieki ir Uldis Iltners (24,08%), Lote Tisenkopfa Iltnere (23,92%), Somijas "Transmeri Group Ab" (23,09%), Zane Tamane (7,61%) un Liene Drāzniece (6,83%). "Madara Cosmetics" akcijas kotē biržas "Nasdaq Riga" alternatīvajā tirgū "First North".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šajā pavasarī 339 jaunie uzņēmēji pieteikušies Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) biznesa inkubatora inkubācijas programmai un 515 pirmsinkubācijas programmai.

No tiem 80 pieteikumi ir no ārzemēs dzīvojošajiem Latvijas valstspiederīgajiem.

2020. gada rudenī tika saņemti 533 pieteikumi, bet 2020. gada pavasarī – 501 pieteikums. Šajā pavasarī LIAA inkubācijas programmā pieteikušies 339 jauni uzņēmēji un 515 biznesa ideju autori pirmsinkubācijas programmā, kas kopā veido 854 pieteikumus. Salīdzinot ar iepriekšējo pietiekšanos 2020. gada rudenī, kopējais pieteikumu skaits palielinājies par 65 %, kas apliecina, ka pandēmijas laikā interese par savas uzņēmējdarbības attīstību ir pieaugusi.

LIAA Biznesa inkubatoru departamenta direktore Laura Očagova pieteikumu skaitu komentē šādi: “Ar katru gadu redzam, ka LIAA biznesa inkubatora programmas kļūst populārākas un biznesa ideju autori un jaunie uzņēmēji piesakās, lai izmantotu LIAA biznesa inkubatora programmu sniegtās iespējas sava biznesa attīstīšanai. Šo programmu popularitāti un potenciālo dalībnieku interesi veicina inkubatoru dalībnieku rezultāti, par kuriem runā gan LIAA, gan pašu uzņēmumu sasniegumi pasaulē – spējot konkurēt globālā līmenī, tā arī sasniegtie eksporta apjomi. Pēdējos 3 gados biznesa inkubatoru dalībnieku eksporta apjomi sasnieguši vairāk nekā 125 milj. EUR.”

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar epidemiologiem jākonsultējas par to, vai izvēlētie drošības līdzekļi ir pietiekami, nevis par to, ka viss ir jāslēdz. Jo epidemiologu pilnīgā laime būtu tad, ja viss būtu noslēgts, neviens nekur neietu, vīrusi nekur neizplatītos, bet tā nevar būt un tā nenotiek.

Tā Dienas Biznesa lielajā intervija pauž LMT prezidents, profesors Juris Binde.

Žurnāla centrālā tēma - kāda būs Latvija, tās ekonomika, izejot no krīzes. Ko valsts dara lietas labā un kā to vērtē uzņēmēji. Kā izejai no krīzes gatavojas citviet pasaulē.

Rubrikā Portrets - Lotte Tisenkopfa-Iltnere, kosmētikas ražotāja AS Madara Cosmetics līdzīpašniece un valdes priekšsēdētāja

Vēl uzņēmēju žurnāla #DienasBizness 2. marta numurā:

  • Statistika - Latvijas preču eksports Covid-19 laikā.
  • Spēles noteikumi - Eiropas Savienības jaunā tirdzniecības politika.
  • Tendences - gaidāmā pasaules ekonomikas atgūšanās un prognozes par inflācijas pieaugumu.
  • Darījumi - Baltijas uzņēmumu apvienošanas un iegādes tirgus.
  • Portrets - Lotte Tisenkopfa-Iltnere. Kosmētikas ražotāja Mádara Organic Skincare līdzīpašniece un valdes priekšsēdētāja.
  • Enerģētika - Andrejs Belijs (Andrei Belyi), Austrumsomijas Universitātes docents un Balesene OU valdes loceklis par enerģētiku klimata pārmaiņu kontekstā.
  • Finanšu tirgi - influenceru vēstījumu ietekme uz finanšu tirgiem.
  • Cilvēkresursi - kādas sekas var radīt ekonomiskā plaisa starp paaudzēm.
  • Brīvdienu ceļvedis - Toms Didrihsons, Orkla Latvija valdes priekšsēdētājs.
  • Uzņēmumu jaunumi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Spītējot ievērojamam ceļotāju skaita kritumam un cerot uz pozitīvām pārmaiņām 2021. gadā, “ATU Duty Free” lidostā “Rīga” izveidojis divas jaunas tirdzniecības vietas un paplašina Latvijā ražoto preču un produktu pārstāvniecību, informēja uzņēmuma pārstāvji.

2020. gadā “ATU Duty Free” Latvijā guva 32% no 2019. gada ienākumu apjoma. Savukārt 2021. gada pirmā ceturkšņa ienākumi pielīdzināmi 13% no 2019. gada sākuma rezultātiem. Tomēr, pakāpeniski pielāgojoties jaunajiem apstākļiem un sadarbojoties ar lidostu “Rīga”, aviokompāniju “airBaltic” un citām aviācijas organizācijām, tirdzniecības uzņēmums turpina attīstību Latvijā. Nupat divu jaunu tirdzniecības vietu izveidošanai Rīgas lidostā ieguldīti 97 000 eiro.

2020. gadā lidostu “Rīga” apmeklēja par 74,2% mazāk pasažieru, nekā iepriekšējā gadā. Samazinājies arī apkalpoto lidojumu skaits. Šie rādītāji ievērojami ietekmēja ne vien aviokompānijas, bet arī lidostā “Rīga” esošo tirdzniecības uzņēmumu “ATU Duty Free”.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Par nebanku kreditētāja DelfinGroup netiešo līdzīpašnieku kļuvusi Kesenfeldu ģimene

Db.lv, 07.05.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas finanšu uzņēmuma AS DelfinGroup akcionāra SIA L24 finance īpašnieku struktūrā šā gada aprīļa beigās notikušas izmaiņas, kuras šobrīd tiek reģistrētas LR Uzņēmumu reģistrā. Par SIA L24 finance īpašnieku netieši ir kļuvis Kesenfeldu ģimenes uzņēmums SIA ALI Investments, informē AS DelfinGroup.

Savukārt pārējā DelfinGroup akcionāru struktūrā izmaiņas nav notikušas. Uzņēmuma padomes priekšsēdētājs un lielākais uzņēmuma akcionārs Agris Evertovskis uzņēmumu kontrolē caur SIA EC finance un SIA AE consulting, kā arī 3,5% uzņēmuma joprojām pieder DelfinGroup menedžmenta komandai - valdes locekļiem. 6.maijā LR Uzņēmumu reģistrā reģistrētas izmaiņas veidā kā Agris Evertovskis īsteno kontroli uzņēmumā AS DelfinGroup.

"Martā paziņojām par DelfinGroup plāniem veikt sākotnējo publisko akciju piedāvājumu (IPO) Nasdaq Riga biržā un šobrīd jūtam pieaugošu interesi no potenciālo investoru puses. Kesenfeldu ģimene FinTech nozarē darbojas jau ilgstoši un veiksmīgi. Tāpēc šādu stabilu un pieredzējušu ilgtermiņa akcionāru klātesamība uzņēmumam nozīmīgas izaugsmes laikā noteikti dos papildus pievienoto vērtību. Mūsu biznesa attīstības redzējums sakrīt un esmu gandarīts, ka viņi ir izrādījuši uzticību un ir daļa no DelfinGroup turpmākā izaugsmes stāsta. Notikušās izmaiņas neko nemaina līdzšinējā uzņēmuma pārvaldībā un mēs turpinām strādāt, lai realizētu ieplānoto DelfinGroup ilgtermiņa izaugsmes stratēģiju," komentē AS DelfinGroup padomes priekšsēdētājs Agris Evertovskis.

Komentāri

Pievienot komentāru