Maxima veikalu tīklā pieaug Latvijā ražoto pārtikas produktu pārdošanas apjoms, kā arī palielinās piegādāju skaits.
Tas esot skaidrojams ar konkurētspējas palielināšanos, paaugstinot kvalitāti un samazinot cenas. Kopš gada sākuma Maxima veikalu tīklā pārdoti 23.5 tūkstoši tonnu dārzeņu, kas ir aptuveni 426 dzelzceļa vagoni jeb vidēji divi vagoni dienā. «Ja pērn no visiem pārdošanā esošajiem dārzeņiem aptuveni 55% bija vietējās izcelsmes, tad pašreiz šis skaitlis pieaudzis līdz 66%. Latvijas iedzīvotāji daudz biežāk iegādājas mūsu pašu kabačus, kuru apgrozījums palielinājies par 198%, savukārt vietējo audzētāju salātus esam pārdevuši par gandrīz 180% vairāk,» atzīmē Maxima Latvija preses sekretārs Ivars Andiņš.
Svaigo pārtikas produktu grupā (piena produkti, augļi, dārzeņi, zivis, gaļa u.c.) Latvijas uzņēmumu saražotais pašlaik veido 80% no kopējā pārdošanā esošā piedāvājuma. Savukārt vietējo piegādātāju skaits gada laikā pieaudzis par 12% - no 51% līdz 63%. «Esam izveidojuši jaunu loģistikas sistēmu, kas ļauj pieņemt produkciju no daudz vairāk piegādātājiem arī nelielos apjomos,» saka I.Andiņš.
Kopš gada sākuma Maxima veikalu tīkls uzsācis sadarbību ar daudziem jauniem uzņēmumiem, tostarp vairākiem Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācijas biedriem: SIA Saldus gaļas kombināts, SIA Legira, SIA Daugavpils gaļas kombināts, A/S Putnu fabrika Ķekava, SIA Maiznīca Flora, SIA Latviešu maiznieks, A/S Cesvaines piens, A/S Talsu piensaimnieks, SIA Tukuma gaļas kombināts LAT, SIA Targets, SIA MB kompānija, A/S Druvas pārtika, u.c. Vēl ar vairākiem uzņēmumiem paredzēts uzsākt sadarbību tuvākajā laikā.