Jaunākais izdevums

Sākot ar šī gada jūniju, Initiative Latvia vadītāja pienākumus pārņem aģentūras ilggadējais biznesa attīstības vadītājs Andis Laveiķis.

A.Laveiķim ir 10 gadu pieredze mediju nozarē un Initiative Latvia vadības komandai viņš pievienojās 2016.gadā. Līdzšinējā A.Laveiķa pārvaldībā bija biznesa attīstība un mediju stratēģiju veidošana, bet turpmāk viņa kompetencē būs arī uzņēmuma kolektīva pārvaldība un aģentūras stratēģiskās attīstības realizācija.

"Ar Andi esam kolēģi jau no pašiem viņa pirmsākumiem mediju industrijā. Viņa darba spējas, profesionalitāte un gadu gaitā uzkrātās stratēģiskās zināšanas ir sekmējušas viņa karjeras izaugsmi no mediju plānotāja līdz aģentūras vadības amatam", komentē līdzšinējais Initiative Latvia vadošais partneris Roberts Misāns.

R.Misāns turpmāk paliks IPG Media grupas ietvaros, pārraudzīs grupas kopējo sniegumu un koncentrēsies uz grupas attīstību.

"Līdzšinējā Initiative Latvia realizētā stratēģija ar uzsvaru uz digitālo pakalpojumu attīstību un augsta klientu servisa nodrošināšanu, ir rezultējusies ar panākumiem, līdz ar to, turpināsim darbu pie jauninājumu ieviešanas minētajos virzienos, kā arī plānoju papildus attīstīt analītikas un datu vizualizācijas servisus. Man ne mazāk nozīmīgi ir rūpēties arī par to, lai Initiative Latvia būtu iekārojamākā darba vieta industrijā," norāda jaunais Initiative Latvia vadītājs un valdes loceklis Andis Laveiķis.

Komentāri

Pievienot komentāru
DB projekti

Mārketinga stratēģijas meistarklase fokusēsies uz pandēmijas radītajiem izaicinājumiem

DB, 03.03.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Covid-19 izraisītās krīzes apstākļos arvien vairāk uzņēmumu pievērš lielāku uzmanību digitālajam mārketingam un tā izmantošanai uzņēmējdarbībā, bet tikai neliela daļa sāk ar strukturizētas digitālā mārketinga stratēģijas izstrādi.

Uz Dienas Biznesa organizēto tiešsaistes meistarklasi “Mārketinga stratēģija un pārdošana” ir aicināti uzņēmumu vadītāji, digitālo mediju, mārketinga un PR speciālisti ar dažāda līmeņa pieredzi darbā ar mārketinga stratēģiju digitālajā telpā, mediju plānošanu un pārdošanu.

Mārketings jebkuram uzņēmumam ir nepieciešams, lai tas varētu pārdot savu produktu vai pakalpojumu. Kādam ir jābūt saturam, lai tas sasniegtu interesentus? Kur ir tirgus un klients, kas palīdzēs šos mērķus sasniegt? Nepieciešami vairāki rūpīgi izplānoti soļi, kā šo plānu īstenot.

Dienas Bizness organizēto tiešsaistes meistarklasi “Mārketinga stratēģija un pārdošana” 10. martā vadīs un ar pieredzi dalīsies trīs labi zināmi speciālisti no ievērojamiem reklāmas un komunikāciju nozares uzņēmumiem: SIA Bite Latvija, Clear Channel Latvia un aģentūras MIXD. Pieaicinātie nozares profesionāļi dalīsies pieredzē par aktuālām tēmām un izaicinājumiem komunikācijas un reklāmas nozarē Covid-19 izraisītās pandēmijas apstākļos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot no šā gada februāra mediju aģentūras "Hive BPN" vadību pārņēmis Ivars Belte.

Jaunā mediju aģentūras vadītāja pārziņā būs ne tikai komandas un procesu vadība, bet arī izaicinājumi, pilnveidojot produktus un paplašinot pakalpojumu portfeli, ieviešot mūsdienīgus risinājumus un radot priekšnosacījumus uzņēmuma straujai izaugsmei un ambiciozu plānu realizēšanai.

I.Beltem ir 20 gadu pieredze plašsaziņas mediju tirgū un augstākā līmeņa organizāciju vadībā tādos amatos kā valdes priekšsēdētājs Latvijas Televīzijā, direktors laikrakstā "Diena", kā arī starptautiska pieredze vadošā reklāmas pārdošanas uzņēmumā Ukrainas tirgū.

Līdzšinējais "Hive BPN" vadītājs Mārtiņš Zemītis turpina savu darbu uzņēmuma vadībā.

"Hive BPN" ("IPG group") mediju aģentūra Latvijā iekļaujas "Inspired" komunikāciju aģentūru kopienā, kopā ar "Inspired UM", "Frank By Inspired" un "Inspired Connect", kā arī strādā ciešā sadarbībā ar "IPG group" starptautisko tīklu pārstāvošām aģentūrām Lietuvā un Igaunijā, nodrošinot klientiem komunikācijas plānošanas un mediju pirkšanas servisu visā Baltijas reģionā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

FOTO: Filmēšanas paviljons un fotostudija - paplašināts Rīgas Mākslas un mediju tehnikums

Db.lv, 15.02.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ekspluatācijā nodots Rīgas Mākslas un mediju tehnikuma jaunais daudzfunkcionālais mācību korpuss Rīgā, Jūrmalas gatvē 96, kas ar mūsdienīgi aprīkotām telpām ir īpaši piemērots jaunai mācību pieredzei.

Iepriekš līdz 2015.gadam tehnikums bija zināms kā Rīgas Amatniecības vidusskola, bet pašlaik te sagatavo ne tikai koka mākslas, metālmākslas, tekstilmākslas nozares speciālistus, bet arī jaunos profesionāļus mediju un vides dizaina jomās.

Jaunā ēka ir trīs stāvu monolīta dzelzsbetona celtne ar kopējo būvapjomu 1574 kvadrātmetru platībā. Jumts ir izbūvēts no pārseguma paneļiem un tērauda konstrukcijām. Fasādi klāj ventilējamā fasāde ar koka elementu apdari 1383 kvadrātmetru apjomā, kas ir nokrāsotas melnā krāsā. Fasādes monohromā estētika atsaucas uz filmu industrijas raksturīgiem elementiem, tai skaitā labi zināmo kadru "klapīti".

Viens no vērtīgākajiem ieguvumiem ir lielizmēra mācību filmēšanas studija, kas atbilst "black box" principiem ar funkcionālu viegli pārveidojamu telpu. Lielās telpas platība ir 21 x 20 metri un tās augstums sasniedz 9 metrus. Telpas funkcionāli ir iespējams pielāgot, lai vienlaikus varētu notikt vairāki pasākumi - gan epizodiskas filmēšanas, gan ikdienas mācību process.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas izklaides pakalpojumu un ēdināšanas grupa "Apollo Group" plāno iegādāties 51% ēdināšanas uzņēmuma AS "Lido" akciju.

Attiecīgās akcijas "Apollo Group" pirks no Igaunijas uzņēmēja Ivara Vendelina kompānijas "Mirrow Institute".

Darījuma summu puses neatklāj.

Plānotajam darījumam vēl jāsaņem Latvijas un Igaunijas konkurences uzraugu atļauja.

Vendelins, kurš ir arī "Apollo Group" līdzīpašnieks, "Lido" 51% akciju iegādi nodēvēja par stratēģisku.

Viņš norādīja, ka ir loģiski apvienot "Lido" spēcīgo zīmolu ar pašreizējo "Apollo Group" biznesu. ""Lido" 17 restorānu un 15 veikalu tīklu zina ikviens latvietis un arī ļoti daudzi igauņi, un šāda atzīšana ir cietā valūta," pauda Vendelins, piebilstot, ka "Lido" bufetes koncepciju ir iespējams uzlabot vēl vairāk, un tas būs cienīgs izaicinājums "Apollo Group".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas alus darītava un bezalkoholisko dzērienu ražošanas uzņēmums “Cēsu alus” zīmola “Cēsu Premium” attīstībā un jauna produktu dizaina izstrādē veicis kopumā 250 000 eiro investīcijas.

Saskaņā ar uzņēmuma zīmola “Cēsu Premium” attīstību, produktiem ir izveidots jauns dizains, un alus sortiments papildināts ar “Cēsu Premium Green” alu, kas ir bezglutēna alus.

Produktu dizainā iestrādāts būtisks elements – ilgtspējas solījumi nākamajām paaudzēm. Tādējādi “Cēsu alus” apņēmies līdz 2025. gadam ražošanā sasniegt CO2 neitralitāti, kā arī par 20% samazināt ūdens patēriņu ražošanas procesā.

“Eiropas Savienības ambīcija paredz līdz 2050. gadam panākt klimata neitralitāti, kas nozīmē samazinātu emisiju daudzumu, dabas resursu patēriņu un pilnīgāku aprites ekonomiku. Ņemot vērā, ka veidojam apmēram 60% no Latvijā saražotā alus apjoma, mūsu atbildība pret sabiedrību ar katru brīdi pieaug. Esam strādājuši pie “Cēsu Premium” attīstības, kas jau šobrīd ir pirktākais alus zīmols. Mūsu solījums ir efektīvs ražošanas process, kas samazina ietekmi uz vidi,” uzsver “Cēsu alus” valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Vai tūrisma nozarē nākotnē būs darbaspēks?

Ēriks Lingebērziņš, Biznesa augstskolas Turība asociētais profesors, 05.02.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nevienam nav noslēpums, ka viena no nozarēm, ko pandēmija ietekmējusi visvairāk, ir tieši tūrisms. Un liela daļa sabiedrības dzirdējuši arī mudinājumu vienkārši pārkvalificēties.

Pārkvalificēšanas laiks ir pagājis, turklāt, mudinot nozares darbiniekus aktīvi mainīt profesiju, pastāv risks, ka, nākotnē izjutīsim kvalificēta un profesionāla darbaspēka trūkumu.

Noturēt esošos un piesaistīt jaunus profesionāļus

Pagājušā gada decembrī atbalsta pieteikumus Latvijas investīciju un attīstības aģentūrā (LIAA) iesniedza 317 uzņēmumi tūrisma uzņēmumi, pretendējot uz atbalstu 4,54 miljonu eiro apmērā. Pieprasītās atbalsta summas svārstās no 173,33 eiro līdz 217 420 eiro. Kā jau daudzi eksperti norādījuši, krīzē ir būtiski saglabāt nozares mugurkaulu – ne tikai infrastruktūru, bet arī profesionālus un kvalificētus darbiniekus. Papildus tam jāsaprot, kā nākotnē nozarei piesaistīt jaunos profesionāļus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas investīciju kompānija "MM Grupp" tomēr iegādāsies Baltijas valstu kinoteātru operatora "Forum Cinemas" biznesu Latvijā un Lietuvā, teikts uzņēmuma publiskotajā paziņojumā.

Igaunijas Konkurences padome pagājušajā nedēļā neapstiprināja darījumu, kurā "MM Grupp" bija paredzējusi iegādāties visu "Forum Cinemas" Baltijas biznesu.

"MM Grupp" norāda, ka tādējādi "Forum Cinemas" Igaunijas biznesu neiegādāsies, bet darījums par Latvijas un Lietuvas biznesu iegādi saglabājas spēkā.

Igaunijas UP Invest pirks Forum Cinemas 

Igaunijas uzņēmēja Margusa Linnamē kontrolētā investīciju kompānija "UP Invest" iegādāsies...

"MM Grupp" valdes locekle Kristela Volvera šo neuzskata par būtisku škērsli, jo uzņēmuma interese šajā darījumā galvenokārt saistīta ar Lietuvas biznesa iegādi.

"Forum Cinemas" ir viens kinoteātris Latvijā, trīs Igaunijā un pieci Lietuvā. 2019.gada rudenī Igaunijas uzņēmums "Forum Cinemas" pabeidza tāda paša nosaukuma kinoteātru operatoru pievienošanu Latvijā un Lietuvā, un kopš tā laika Baltijas valstīs strādā kā vienota kompānija ar galveno biroju Tallinā.

"Forum Cinemas" pieder Somijas kompānijai "Finnkino", kuras īpašnieks ir Lielbritānijas "Odeon Cinemas Group", kas savukārt pieder ASV "AMC Entertainment Holdings", kura lielākie īpašnieki ir Ķīnas "Wanda Group" (38%) un ASV investīciju kompānija "Silver Lake Partners"(28%).

Igaunijas uzņēmēja Margusa Linnamē kontrolētajam holdingam "MM Grupp" pieder plašs uzņēmumu portfelis Baltijas valstīs. Informācijas aģentūra LETA ir daļa no starptautiskas mediju grupas, kuras akciju turētājs ir "MM Grupp".

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Covid-19 – procesu paātrinātājs, nevis pasaules mainītājs

Romāns Meļņiks, 11.05.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No Rīgas var izcili vadīt lielāko daļu kampaņu lielākajā daļā pasaules. Tas, kas jāievēro, – jābalsta kampaņas un stratēģijas uz universālām cilvēciskām vajadzībām.

Tā intervijā Dienas Biznesam pauž Kristaps Siliņš, vadošais partneris radošās komunikācijas grupas McCANN uzņēmumiem Latvijā.

Fragments no intervijas

Laba reklāma nav lēta lieta. Daudzās jomās redzam, ka iepirkumos uzvar tie, kam zemākā cena. Reklāmas jomā ar to nenākas saskarties?

Varbūt valsts komunikācijas problēmas saistītas ar aplamiem iepirkumiem? Reklāmas budžets ļoti bieži jāattiecina pret auditorijas lielumu. Piemēram, cik maksā košļene? Relatīvi maz. Bet, ja tu gribi nopirkt košļeni katram Latvijas iedzīvotājam, tad vienas košļenes cena jāreizina ar 1,8 miljoniem. Līdzīgi ir ar komunikāciju – lai uzrunātu vienu cilvēku, tas nebūtu ļoti dārgi, taču, lai uzrunātu 100 tūkstošus cilvēku vai 500 tūkstošus, vai miljonu, tas uzreiz prasa investīcijas. Viens variants ir izdomāt ļoti sarežģītu mehāniku, kāpēc, neieguldot naudu medijos, visiem pēkšņi produkts būs interesants. McCANN jau simts gadus – kopš 1912. gada – ir teiciens Truth Well Told, kas ļoti precīzi raksturo, ko šī aģentūra dara, – labi izstāsta patiesību. Bet to ir ļoti grūti izdarīt. Tam ir vajadzīgs ļoti daudz ļoti pieredzējušu cilvēku, kas velta daudz laika, lai lietas izgudrotu. Speciālistu laiks, protams, maksā dārgi. Savukārt otra versija ir vēstīt kaut ko ļoti primitīvu, bet nopirkt visas iespējamās mediju vietas. Bet arī tas maksā dārgi. Tātad vienā spektra galā ir asprātīgi praktiski risinājumi, kas nav lēti, jo prasa talantīgu cilvēku darbu, bet otrā spektra galā ir nopirkt visas iespējamās reklāmas vietas. Beigās cipari sanāk salīdzināmi. Cilvēku aizsniegt bez naudas informācijas pārbagātībā īsti nevar. Un, jo vairāk cilvēku mēs gribam aizsniegt, jo dārgāk tas izmaksā.

Komentāri

Pievienot komentāru