Sabiedrisko attiecību aģentūras Mediju tilts apgrozījums 2006. gadā jau otro gadu pēc kārtas pārsniedza miljonu latu. Visstraujāk pieprasījums pēc sabiedrisko attiecību pakalpojumiem ir audzis nekustamo īpašumu attīstītāju vidū.
Pērn aģentūra attīstījusi vairākus jaunus pakalpojumus, kas saistīti ar interneta aizvien augošo popularitāti, kā, piemēram, interneta komunikācijas kampaņas, blogi un uzņēmumu korporatīvo avīžu e-versijas. Tas esot nodrošinājis sadarbības paplašināšanu ar esošajiem ilgtermiņa klientiem un piesaistījis arī virkni jaunu klientu, ļaujot kāpināt biznesa izaugsmi gada laikā par 14,3% un sasniegt Ls 1 198 120 apgrozījumu, Db.lv informēja aģentūra.
2005. gadā uzņēmuma apgrozījums bija Ls 1 048 725. Aģentūras ieņēmumi, ko veido sabiedrisko attiecību pakalpojumi, ir Ls 1 001 120, savukārt peļņas prognoze ir Ls 62 834 (saskaņā ar neauditētajiem rādītājiem).
Saskaņā ar 2005. gada rezultātiem Mediju tiltam pieder 23%* Latvijas sabiedrisko attiecību tirgus.
Visstraujāk pieprasījums pēc sabiedrisko attiecību pakalpojumiem esot audzis nekustamo īpašumu attīstītāju vidū.
Mediju tilts dibināts 1996. gadā. Uzņēmuma klientu vidū ir Parekss banka, Panorama Plaza, Balta, American Express, Roche, Baltkom TV, Accenture, Latvijas Neatkarīgā Televīzija, Latvijas Universitāte, advokātu birojs Lejiņš, Torgāns un Partneri, Cisco Systems, Stumbras un citi.
*Aprēķini balstīti uz Latvijas Sabiedrisko attiecību asociācijas izplatītajiem datiem par asociācijā ietilpstošo kompāniju apgrozījumu 2005. gadā, kas veidoja Ls 3 366 000.