2008. gada pirmajos piecos mēnešos SIA Milda KM apgrozījums bijis Ls 750 000, kas ir par 22% vairāk nekā pērn šajā laikā.
SIA Milda KM direktors Uldis Reņģe uzskata, ka pašreizējās straujās inflācijas apstākļos jābūt pretimnākošiem saviem klientiem. Pircēji aizvien rūpīgāk izvērtē, ko var atļauties likt savā iepirkumu grozā.
Arī šogad pirms Līgo svētkiem ir ievērojams kečupa pieprasījums. Tieši tādēļ šis ir labs brīdis, lai uzsāktu kečupa Milda cenu samazinājumu, kas saglabāsies arī turpmāk, uzsver Uldis Reņģe. Tādējādi no jūnija kečupam Milda vairumtirdzniecības cena samazināta par 10 – 16%. Šāda iespēja rasta, uzņēmumā optimizējot ražošanu un palielinot pārdošanas apjomus.
«Nepiemērojoties mainīgajiem ekonomiskajiem apstākļiem, pārtikas ražotājiem šobrīd pastāv risks pārdotās produkcijas apjoma samazinājumam. Mums tas nebūtu vēlami. Vasarā kečupa Milda pārdošanas rezultāti parasti gan ievērojami pieaug un esmu pārliecināts, ka tā būs arī šogad. Klienti kečupam Milda dos priekšrocību ne tikai jau pārbaudītās augstās kvalitātes, bet arī pievilcīgās cenas dēļ,» prognozē Uldis Reņģe.





















