Pārtikas produktu ražotājs SIA Milda KM šogad veic vērienīgu modernizāciju, investējot 1.6 miljonus eiro. Šobrīd uzņēmumā pabeigts apjomīgs kapitālais remonts – ražotnei uzlikts jauns jumts, sakārtota fasāde, ražotnē ieklāta jaunas tehnoloģijas grīda un pie jaunas grīdas tikusi arī uzņēmuma noliktava, kuras kapacitāte trīskāršojusies.
"Mūsu mērķis bija sakārtot uzņēmumu, lai ražotne būtu efektīva," klāsta kompānijas valdes priekšsēdētājs Uldis Reņģe.
Lauvas tiesa no 1.6 miljonu vērtajām investīcijām ieguldīta jaunās iekārtās, kas kompānijas tagadējās ražošanas jaudas ļaus dubultot. Jau šonedēļ uzņēmums saņems jaunu ražošanas iekārtu no Dānijas, kas nodrošinās pilnīgu kontroli pār vārīšanas procesu, lai maksimāli tiktu izslēgts cilvēka klātbūtnes faktors ražošanā. "Viss process būs datorizēts, līdz ar to kvalitāte būs stabila. Sākotnēji tiks noslogotas ap 40 % no iekārtas jaudas, tā ļaus izgatavot kečupu, majonēzi, mērces un konservētos produktus," klāstīja U. Reņģe. Cik zināms, līdzīgas iekārtas Latvijā nav.
Savukārt novembrī paredzēts uzstādīt jaunu iepakojuma iekārtu, kas ļaušot izdarīt sava veida apvērsumu vietējā tirgū, taču pagaidām detalizētu informāciju par iecerēto uzņēmuma vadība nesniedz.
Būšot arī jauni produkti, bet par tiem kompānija sola informēt atsevišķi. Šobrīd trīs vaļi, uz ko kompānija balstās, ir kečupi, mērces un majonēze, kas tiek ražoti visos cenu segmentos. Pusi no saražotā aizņem privāto preču zīmju daļa, pārējais tirgū tiek realizēts ar Milda KM preču zīmēm. U. Reņģe klāsta, ka turpmāk iecerēts lielāku uzsvaru likt uz pašu zīmolu attīstību.
"Meklējam iespējas, kā attīstīties un augt. Protams, ka konkurence ir ļoti sīva visos segmentos – gan dārgajos, gan lētajos, kas neļauj pelnīt. Jaunajiem īpašniekiem ir lielas ambīcijas – ka mums jābūt labākajiem, garšīgākajiem un kvalitatīvākajiem Latvijā, tāpēc arī šogad uzņēmumā jau ieguldītas prāvas investīcijas," uzsvēra U. Reņģe.