Mobilajā aplikācijā iepludina 4 miljonus eiro 

Ātrās ēdināšanas ķēde «Hesburger» pirms vairākiem gadiem atklāja mobilo aplikāciju ērtākai ēdienu pasūtīšanai un apmaksai tiešsaistē. Ik gadu aplikācijas pilnveidošanā tiek ieguldītas ievērojamas investīcijas, kopumā šobrīd sasniedzot 4 miljonus eiro, taču darbs pie aplikācijas pilnveides joprojām turpinās.

Lelde Petrāne, 13.11.2019

Foto: no uzņēmuma arhīva

Aplikācija ir pieejama Baltijas valstīs un Somijā, tostarp arī Latvijā, kur aplikācija pirmo reizi parādījās pirms diviem gadiem.

Kā norāda «Hesburger» attīstības direktore Ieva Salmela, intensīvais darbs pie aplikācijas uzlabošanas, kā arī uzlabojumiem katras valsts individuālajai versijai ir likumsakarīgs, jo lietotāju skaits katrā valstī aug. Tā, piemēram, Latvijā gada laikā tās lietotāju skaits ir audzis gandrīz divas reizes.

Kopš «Hesburger» aplikācijas aktivizēšanas Latvijā 2017.gada septembrī, tās lejupielāžu skaits ir sasniedzis vairāk nekā 208 tūkstošus. Lietuvā aplikācijai ir apmēram 126 tūkstoši lietotāju, bet Igaunijā - apmēram 118 tūkstoši lietotāju.

Dienas laikā Latvijā ar aplikācijas starpniecību vidēji tiek veikti apmēram 5 tūkstoši pasūtījumu, Igaunijā apmēram 4 tūkstoši, bet Lietuvā – 3 tūkstoši pasūtījumu.

Kā liecina «Hesburger» dati, maltītes pasūtīšana digitāli ir pievilcīga jauniem patērētājiem, kuri ir pieraduši veikt pasūtījumus ar viedtālruņu starpniecību. Dati uzrāda, ka aktīvākie pircēji, kas izmanto aplikāciju visās trīs Baltijas valstīs, ir vecumā no 25-26 gadiem.

Ja salīdzina aplikācijas izmantošanu galvaspilsētas un reģionu restorānos, tad par pārsteigumu aplikācija visaktīvāk tiek izmantota ārpus Rīgas - Jēkabpils, Liepājas un Kuldīgas restorānos.

Vidējā summa, kuru Latvijā tērē, pasūtot maltīti ar aplikāciju, ir 6,63 eiro, Igaunijā – 7,68 eiro, bet Lietuvā vismazāk - 5,81 eiro.

Latvijā starp pirktākajiem «Hesburger» produktiem ir tortiljas ar vistas gaļu komplekts un kebaba burgera komplekts, tikai pēc tam seko siera burgers. Līdzīga tendence ir arī Lietuvā, kur starp top produktiem ir gan tortiljas ar vistas gaļu komplekts, gan siera burgers. Igaunijā situācija ir nedaudz citādāka, jo pirktākie produkti ir dažādi burgeri – siera burgers un siera burgera komplekts, kā arī Megaburgera komplekts.

Jaunākais izdevums