Mežtehnikas tirgus līderis Latvijā SIA MTC, ieguldot ap 1 miljonu Ls, ir izveidojis servisa centru, tādējādi vēl vairāk nostiprinot savas pozīcijas tirgū.«Brīvās konkurences apstākļos būtiskākais ir ne vien pārdot konkrētu tehniku, bet arī spēt nodrošināt kvalificētu servisu, lai industriālās tehnikas īpašniekiem to dīkstāves būtu pēc iespējas mazākas,» jauna servisa centra izveides nepieciešamību atklāj SIA MTC prezidents Andris Bružs. Viņš norāda, ka uzņēmums bija pāraudzis savas iepriekšējās telpas Ogrē, šobrīd servisa jauda ir palielināta apmēram 3.5 reizes. To rāda arī neto apgrozījuma pieaugums no 6.1 milj. Ls 2002. gadā līdz 8.3 milj. Ls pērn un šogad tas varētu būt ap 10 milj. Ls, uzsver A. Bružs. Viņš skaidro, ka 50 % apgrozījuma dod mežtehnika un atlikušos 50 % — būvtehika un pacēlāji, taču perspektīvā līdz ar būvniecības pieaugumu Latvijā varētu pieaugt tieši iekrāvējtehnikas īpatsvars apgrozījumā, kas varētu pāraugt mežtehnikas pienesumu. Lai arī mežtehnikas apkalpošanai Ogre bija ideāla vieta, tomēr būvtehnikas un iekrāvēju lielākais tirgus ir Rīga, un tā kā MTC brauc apkalpot šo tehniku, tad arī izdevīgāk šo servisa centru bija veidot Rīgā, skaidro A. Bružs. Viņaprāt jaunais servisa centrs ļaus samazināt šīs apkalpošanas izmaksas vai vismaz tās necelt. Kā savus trumpjus uzņēmuma prezidents min saņemto ISO sertifikātu, tehnikas operatoru apmācību, garantijas apkopi, servisu, rezerves daļu noliktavu 0.6 milj. Ls apmērā. Lai arī konkurenti mežtehnikas jomām nesnauž, tomēr A. Bružs norāda, ka, pēc Valsts Traktortehnikas inspekcijas datiem, MTC īpatsvars mežtehnikas tirgū svārstās ap 70 %, un svarīgālais ir to nevis palielināt, bet gan noturēt. A. Bružs atzīst, ka uzņēmumam ir konkurenti katrā atsevišķa segmentā, piemēram, mežtehnikā — Ponsse, Valmet, būvtehnikā, iekrāvējtehnikā, bet nav tāda, kurš startētu visos MTC darbības segmentos vienlaikus. Kā vienu no problēmām A. Bružs min to, ka lats nav piesaistīts eiro, ko jau ir izdarījušas kaimiņvalstis. Tas radot papildu darbu grāmatvedībai un risku ar šī kursa svārstībām. Piemēram, nav prognozējams, kad MTC pirktās rezerves daļas, kuras iegādājas par eiro, būs nepieciešamas klientiem un kāda tajā brīdī būs eiro vērtība pret latu, skaidro A. Bružs.