Citas ziņas

Notiek mārketinga sasniegumu konference

Imants Liepiņš [email protected],01.03.2006

Jaunākais izdevums

Šodien notiek mārketinga sasniegumu konference «Password 2006», kurā tiks noteikts arī mārketinga sasniegumu konkursa uzvarētājs. Par pieciem pretendentiem atzīti «Bite Latvija» tirgū ienākšanas kampaņa, teātra izrādes «Alu cilvēks» kampaņa, «Statoil Ultima» kampaņa, «Toxic» kampaņa un «Ford» pārdošanas veicināšanas kampaņa. Žurnāls «Best Marketing» piedāvāja ap 1000 mārketinga speciālistiem nosaukt, viņuprāt, veiksmīgās reklāmas kampaņas, pārdošanas veicināšanas un PR aktivitātes, zīmola ieviešanas projektus vai arī citas ar mārketingu saistītas aktivitātes. Konferencē piedalās vairāki Rietumu analītiķi, tajā skaitā Šeila Baifīlda (Sheila Byfield) no «Mindshare Consumer Insight», Īens Mūrs (Ian Moore), Skotijas vadošās reklāmas aģentūras «Blue Chip Marketing» direktors un grāmatas «Does Your Marketing Sell?» autors. Mārketinga sasniegumu konkurss tiek organizēts vienlaicīgi Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Pagājušā gada konkursa uzvarētājs ir «Nordea» bankas Hipotekāro kredītu kampaņa, bet pirms tam pirmo vietu ieguva brenda «Stendera ziepju fabrika» ieviešana tirgū.

Citas ziņas

Noslēdzas pieteikšanās mārketinga sasniegumu konkursam

Imants Liepiņš [email protected],03.01.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mārketinga sasniegumu konkursa Password 2006, kuru organizē žurnāls Baltic Marketing & Advertising, pirmā kārta tuvojas beigām. Šogad konkurss tiek organizēts sadarbībā ar Amerikas mārketinga asociāciju, kam pieder vissvarīgākais mārketinga efektivitātes konkurss, kurš tiek rīkots 30 pasaules valstīs - EFFIE. Mārketinga sasniegumu konkursā tiks izvērtētas integrētās mārketinga kampaņas saskaņā ne tikai ar to radošo risinājumu (kā reklāmas festivālos Cannes Lions, Golden Hammer u.c.), arī stratēģija un rezultāti. Tā kā Baltic Marketing & Advertising vēlas ieviest šo starptautisko konkursu arī Baltijā, Mārketinga efektivitātes konkurss šogad tiks organizēts saskaņā ar EFFIE standartiem. Konkursa struktūra: 1. KĀRTA: Nominācijas. Ikviens var pieteikt jebkuru 2005.gadā realizētu mārketinga kampaņu, kura patika un likās efektīva, inovatīva, interesanta, arī savas kampaņas vai citas kampaņas, kas tika realizētas 2005.gadā. 2. KĀRTA: Nominanti saņem speciālas formas, kuras aizpildot jāsniedz sīkāku informāciju par kampaņas mērķiem, radošo un mediju stratēģiju, rezultātiem utt. 3. KĀRTA: Ekspertu žūrija, kas sastāv no Latvijā vadošajiem mārketinga teorētiķiem un praktiķiem, izvērtē pieteiktas kampaņas un izvēlas 5 finālistus un uzvārētāju. Žūrijā šogad ir: Andris Blaka (LRA prezidents), Oksana Sivokobiļska (Hansabankas mārketinga direktore), Ieva Apsalone (Rimi mārketinga direktore), Valdis Tilgalis (Mediapool direktors), Ainārs Ščipčinskis (McCann Erickson direktors), Ginta Krivma (TNS valdes vicepriekšsēdētāja) un Inese Droiska (Dienas Bizness reklāmas nodaļas vadītāja). 4. KĀRTA: 5 finālisti prezentē savas kampaņas Mārketinga sasniegumu konferences Password 2006 ietvaros. Konference notiks 1. martā, kad arī tiks nosaukta labākā mārketinga kampaņa 2005. gadā. Mārketinga sasniegumu konkurss vienlaicīgi tiek organizēts Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Latvijā tas notiek jau trešo gadu. Pagājuša gada konkursa uzvarētājs ir Nordea bankas Hipotekāro kredītu kampaņa, bet aizpagājušajā gadā pirmo vietu ieguva zīmola Stendera Ziepju Fabrika ieviešana tirgū.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā durvis apmeklētājiem vēris lielākais Baltijas biznesa tehnoloģiju pasākums «Riga Comm 2018», kas piedāvā vērtīgas konferences un nozares plašāko izstādi.

Maksājumu risinājumi, internetbankas pakalpojumi, iepirkšanās internetā, naudas pārskaitījumi ir tikai daļa no finanšu tehnoloģijām, ko uzņēmumi un patērētāji izmanto ikdienā.

Lietu internets ir tehnoloģija, kas ļauj gandrīz jebkuru fizisku ierīci, piemēram, sadzīves tehniku, mašīnas, valkājamas ierīces vai medicīnas aprīkojumu, savienot tīklā, nosūtīt informāciju, ko tālāk var analizēt, un kontrolēt ar interneta palīdzību.

«Lietu interneta ietekme uz patērētājiem un organizācijām strauji palielinās, jo fizisko lietu aprīkošana ar sensoriem un savienošana tīklā kļūst arvien lētāka. Savukārt datu iegūšana reālā laikā no ierīcēm ļauj patērētājiem, uzņēmumiem un pat pilsētām rīkoties daudz efektīvāk un ilgtspējīgāk, tāpēc ir īstais brīdis to izmantot,» tā norāda Andris Breške, «Riga Comm 2018» vadītājs.

Citas ziņas

Zināmi 5 labākie mārketingā

,14.02.2007

Pieci konkursa žūrijas locekļi. No kreisās SKDS valdes loceklis Arnis Kaktiņš, LRA prezidents Andris Blaka, Bite Latvija mārketinga komunikāciju menedžere Jeļena Oļehno, Statoil klientu piedāvājuma departamenta vadītāja Dace Lodziņa un AS Diena attīstības direktors Edmunds Apsalons

Foto: Ritvars Bīders

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Trešdien konkursa Password 2007 žūrija paziņoja piecas kompānijas - finālistes, kas pretendēs uz labākās mārketinga kampaņas izveidotāja titulu.

Kompānija Best Marketing diviem tūkstošiem marketinga speciālistu piedāvāja nosaukt, viņuprāt, veiksmīgākās reklāmas kampaņas. Starp Mārketinga sasniegumu konkursa nominantiem bija Ford, Lattelecom, BMW, MTV, Latvijas Krājbankas, LG, Metrum, Parex ISIC un citas veiksmīgākās mārketinga kampaņas.

Trīs galvenie vērtēšanas kritēriji bija mārketinga kampaņas radošā stratēģija, mediju izvēle un kampaņas efektivitāte.

Par piecām labākajām mārketinga kampaņām tika atzītas Zelta Zivtiņas, Lattelecom, Krassky flīžu veikala, 117 uzziņu dienesta un Tetrapak AT kampaņas.

Konkursa pirmās vietas ieguvējs tiks paziņots Mārketinga sasniegumu konferencē Password 2007, kas norisināsies Rīgā 6. un 7. martā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zināšanas digitālajā mārketingā uzņēmējam palīdz būtiski ietaupīt reklāmas budžetam paredzētos finanšu līdzekļu. Vienalga vai tas būtu viesu mājas vai matu lakas nosaukums, vai nepacietīgi meklēts autoserviss vai zooveikals – atbildi jau ierasti sniedz interneta meklētājs Google. Digitālā mārketinga aģentūras Infinitum 8 meistarklasē "Efektīva Digitālā mārketinga optimizācija" kā jauniem, tā arī pieredzējušiem uzņēmējiem piedāvā uzzināt visjaunāko un visefektīvāko informāciju Google AdWords un Google Analytics stratēģiju izveidē.

Uz meistarklasi "Efektīva Digitālā mārketinga optimizācija" ir aicināti uzņēmumu vadītāji, mārketinga un PR speciālisti ar minimālu pieredzi darbā ar Google AdWords un Google Analytics kontiem. Meistarklase būs sadalīta divos līmeņos.

"Biznesa uzlecošās superzvaigznes" tiek aicināti jaunie uzņēmēji, kuriem ir pamatzināšanas, bet viņi vēl meklē savu mārketinga stratēģiju darbā ar Google AdWords un Google Analytics. Meistarklasē jaunie uzņēmēji varēs iegūt nepieciešamās vadlīnijas, lai interneta plašumos atrastu un pārliecināt savu klientu. Meistarklasē tik skaidrota ārējās mājas lapas optimizācija. Uzmanība tiks pievērsta Google Analytics konta galveno uzmanības punktu novērtējumam un tipiskāko kļūdu apskatei. Speciālisti stāstīs par galvenajām kļūdām, kas atbaida klientus no uzņēmuma sociālo mediju konta un citām zināšanām. Šīs un vēl citas meistarklasē iegūtās zināšanas noderēs, lai uzņēmumā realizētā mārketinga stratēģija būtu vēl veiksmīgāka.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ministru kabinets otrdien nolēma piešķirt naudas balvu Latvijas labākajai tenisistei Aļonai Ostapenko par izcīnīto pirmo vietu Francijas atklātajā čempionātā tenisā sieviešu vienspēlēs, iegūstot augstākā līmeņa starptautisko tenisa sacensību (Grand Slam) uzvarētājas titulu.

Kā norādīja Izglītības un zinātnes ministrijā (IZM), līdz šim vēl nevienam Latvijas sportistam profesionālajā tenisā nebija izdevies vienspēlēs iegūt Grand Slam uzvarētāja titulu. Ostapenko uzvaru French Open atspoguļoja mediji daudzās pasaules valstīs, turklāt finālspēles TV auditorija visā pasaulē bija vismaz 500 miljoni skatītāju. Šis sasniegums ir atzīstams par izcilāko sasniegumu Latvijas tenisa vēsturē, kā arī par vienu no izcilākajiem sasniegumiem Latvijas sporta vēsturē kopumā.

Saskaņā ar Sporta likumu Latvijas sportistiem, viņu treneriem, sportistus apkalpojošajiem sporta darbiniekiem, tai skaitā sporta ārstiem, apkalpojošajam personālam un attiecīgajām sporta federācijām Ministru kabinets var piešķirt naudas balvas par izciliem sasniegumiem sportā. Taču Ministru kabineta noteikumi par kārtību, kādā piešķiramas naudas balvas par izciliem sasniegumiem sportā, un naudas balvas apmēru patlaban neparedz naudas balvas piešķiršanu par uzvaru Grand Slam sacīkstēs.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lidsabiedrība airBaltic 27. martā piedalījās 44. Air Transport World (ATW) Aviācijas nozares balvas pasniegšanas ceremonijā Dublinā, kurā airBaltic komanda saņēma ATW Aviācijas nozares sasniegumu balvu kā gada tirgus līderis, informē aviokompānijā.

ATW Aviācijas nozares sasniegumu balva ir augstākais pagodinājums, ko lidsabiedrība vai persona var saņemt par izcilību gaisa transporta nozarē.

«Esmu lepns par mūsu komandu, kas veic lielisku darbu – šis apbalvojums ir kārtējais apliecinājums tam. Pagājušais gads airBaltic bija rekorda gads. Mēs esam pagodināti, ka mūsu sasniegumus ir novērtējuši ATW redaktori globālā mērogā. airBaltic izaugsme ļāvusi mums palielināt tirgus daļu Baltijas reģionā un stiprināt pozīcijas kā tirgus līderim,» norāda airBaltic izpilddirektors Martins Gauss.

«AirBaltic ir ievērojami paplašinājusi un uzlabojusi komerciālos gaisa pārvadājumus Baltijā. Šī inovatīvā lidsabiedrība nodrošina kvalitatīvu klientu apkalpošanu ar modernajām Bombardier C Series lidmašīnām un augstiem darbības standartiem. Es apsveicu Martinu Gausu un airBaltic komandu ar šo pelnīto apbalvojumu,» teic ATW galvenā redaktore Kārena Volkere.

Sabiedrība

«Spēlmaņu nakts» teātru maciņus nebriedina

Vēsma Lēvalde,17.12.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par spīti augstam profesionālo sasniegumu līmenim, nākamo gadu Latvijas teātri prognozē finansiāli saspringtāku.

2013.gadā kopējais dotācijas apjoms valsts teātriem nesaruks, sola Kultūras ministrija, norādot, ka bāzes finansējums ir pat lielāks nekā pērn – no 3,7 milj.Ls tas pieaudzis līdz 3,8 milj.Ls. Tomēr pērn papildus tika piešķirti vēl 600 tūkstoši latu, tātad arī šogad atliek cerēt uz budžeta grozījumiem vai savilkt jostas. Izmaksas ir augušas, bet skatītāju pirktspēja – nē, norāda teātru administrācija. Nominācija teātra balvai ļauj cerēt uz zināmu finansiālu atbalstu nākamajā gadā, taču vērtēšana ir samērā subjektīva lieta, tāpēc teātru direktori uzskata – kvalitātes uzstādījumi un panākumi netiek motivēti.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ķīpsalas hallē oktobrī norisināsies biznesa tehnoloģiju izstāde un konferences Riga Comm 2018, kur varēs iegūt praktiskas zināšanas par jaunākajām tehnoloģijām un inovācijām.

«Veidojot «Riga Comm» saturu, ļoti domājām par mūsu apmeklētāju vajadzībām. Tās ir ļoti dažādas, tāpēc piedāvājam 10 konferences dažādām interesēm – sākot no mārketinga, produktivitātes un finanšu tehnoloģijām līdz pat mākslīgajam intelektam. Ņemot vērā apmeklētāju vēlmes, šogad būs arī reāli uzņēmumu pieredzes stāsti un diskusijas,» stāsta «Riga Comm» vadītājs Andris Breške.

Abās «Riga Comm» norises dienās - 11. un 12. oktobrī - uz sešām skatuvēm notiks daudzveidīgas konferences.

Uz Executive skatuves 11. oktobrī Vadītāju forumā pulcēsies uzņēmēji, IT un cita līmeņa vadītāji, lai diskutētu par pieaugošo informācijas tehnoloģiju lomu ikvienas organizācijas vadības procesos. 12. oktobrī Lietu interneta konferencē aplūkos ļoti plašu tēmu loku – sākot no savienotajām automašīnām, viedo pilsētu DNS un lietu interneta drošību līdz pat biohakingam. «Cilvēka organisms ir kā komplekss dators, un, to iepazīstot, varam tajā bioloģiski ielauzties un uzlabot,» norāda Kaspars Vendelis, viens no konferences lektoriem – biohacking.lv kustības līdzdibinātājs.

Citas ziņas

Rīt notiks mārketinga konference Password 2006

Imants Liepiņš [email protected],28.02.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau trešo gadu žurnāls Best Marketing (iepriekšējos gados ar nosaukumu Baltic Marketing and Advertising) sadarbībā ar Hansa Conferences rīko mārketinga Sasniegumu konferences un konkursus Password, kas norisinās secīgi visās Baltijas valstīs. Latvijas konference notiks rīt, 2006. gada 1. martā Reval Hotel Latvija. Konferencē tāpat kā iepriekšējos gados uzstāsies starptautiski atzīti mārketinga un reklāmas speciālisti, kas dalīsies savā pieredzē, kā arī tiks prezentētas mārketinga sasniegumu konkursa finālistu mārketinga kampaņas. Šo godu izpelnījušās Toxic un Bite «launch»/«image» kampaņas, Statoil Ultima «profesors Aķītis», Ford kampaņa, kā arī izrādes «Alu cilvēks» kampaņa. Iepriekšējā gadā pirmo vietu ieguva Nordea bankas hipotekāro kredītu kampaņa, bet pirmajā konkursā uzvarēja Stendera Ziepju fabrikas brenda ieviešanas kampaņa.

Reklāmraksti

Digitālā mārketinga aģentūra Realweb Latvia kļūst par WHAT Digital Marketing

Sadarbības materiāls,29.02.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirms 10 gadiem, 2013. gada oktobrī, Rīgas centrā darbību uzsāka Realweb Latvia – digitālā mārketinga aģentūra, kas viena no pirmajām piedāvāja tobrīd tādus inovatīvus digitālā mārketinga risinājumus kā reklāmu Google un Facebook.

Šodien Realweb Latvia ir viena no lielākajām digitālā mārketinga aģentūrām Baltijā ar gada apgrozījumu virs 50 milj. EUR, un tās lielāko partneru vidū ietilpst Google, Meta Facebook, Microsoft, TikTok. Realweb Latvia ir viens no 3 Google Premier partneriem Latvijā vairāk kā 40 reklāmas aģentūru konkurencē un pārvalda digitālās reklāmas Google, Meta Facebook, Microsoft, Linkedin, TikTok ar budžetu virs 3 miljoniem EUR mēnesī. Visi aģentūras speciālisti ir sertificēti, savukārt aģentūras vadītāja Velta Mestere 2020. gadā Forbes Latvijas veiksmīgāko sieviešu reitingā ieņēma augsto 4. vietu. Pēdējo gadu laikā esam strauji auguši eksporta nozarē - to apliecina arī Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) 2022. gada nominācija “Eksporta čempions”.

Reklāmraksti

Viļņā notiks viena no lielākajām e-komercijas konferencēm Baltijā “Ecomexpo’22”

Reklāmraksts,22.09.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 29. septembrī Viļņā, izstāžu centrā “Litexpo”, jau desmito reizi norisināsies e-komercijas gadatirgus, kas šogad ir atjaunots un mainījis nosaukumu. Šogad konference un izstāde būs vēl plašāka, un dalībniekiem no visām Baltijas valstīm to būs iespējams vērot gan klātienē, gan tiešraidē internetā angļu valodā. Šā gada galvenā pasākuma tēma un fokuss ir e-komercijas eksports.

“E-komercija pandēmijas laikā pacēlās nebijušos augstumos, taču situācija gan pasaulē, gan Baltijas valstīs ir sākusi normalizēties un atgriezties pirmspandēmijas līmenī. Tas nozīmē, ka daudziem tirgotājiem pārdošanas apjomi ir samazinājušies. Šādā situācijā svarīgākais ir meklēt veidus, kā tos atdzīvināt, un viens no instrumentiem ir ģeogrāfiskā paplašināšanās,” stāsta “Ecomexpo’22“ organizators un "All Digital group" uzņēmumu grupas vadītājs Deivids Talijūnas.

“Tāpēc šā gada konferenci veltām e-komercijas eksportam. Konferencē pieredzē dalīsies lielie tiešsaistes tirgi, kas eksportē e-komerciju, uzņēmumi un digitālā mārketinga eksperti. Paralēli konferencei notiek arī gadatirgus, kas ar katru gadu piesaista arvien lielāku uzmanību un kļūst arvien veiksmīgāks. Gadatirgus ir lieliska platforma, lai dibinātu jaunus kontaktus un atrastu pakalpojumu sniedzējus, jo dalībnieku vidū ir lielākie e-komercijas uzņēmumi un ar tirdzniecību saistīti Baltijas un Eiropas zīmoli,” piebilst D.Talijūnas.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

The Chartered Institute of Marketing (CIM) – lielākais mārketinga institūts pasaulē. Sadarbībā ar akreditēto Izglītības centru “Latvikon” CIM sniedz iespēju Latvijas uzņēmumu, ārvalstu kompāniju pārstāvniecību speciālistiem mārketinga jomā un jebkuram citam interesantam saņemt vienu no pazīstamākajām un prestižākajām starptautiskajām mārketinga kvalifikācijām – CIM Professional Diploma in Marketing. Apmācība pēc šīs programmas sāksies februārī, bet 22. novembrī “Latvikon” ielūdz visus interesentus uz bezmaksas prezentāciju, kur būs iespēja iepazīties ar pasniedzējiem un programmas saturu.

Mācību programma sastāv no 4 moduļiem – Marketing Research and Information, Marketing Planning, Marketing Communications un Marketing Management in Practice. Starptautiska diploma iegūšanai katrā no moduļiem ir jānokārto eksāmens. Nodarbības notiek angļu valodā divas reizes nedēļā vakaros, apmācība ilgst aptuveni 9 mēnešus.

CIM programmas pasniedz vairāk nekā 80 pasaules valstīs un CIM kvalifikācijas ir labi pazīstamas darba devēju vidū visā pasaulē, piemērām, pēc CIM programmām regulāri tiek apmācīts personāls no Royal Dutch Shell, British Airlines, Saatchi&Saatchi, Coca-Cola, Nestle, McDonald’s. Ekskluzīvo iespēju pasniegt CIM Professional Diploma in Marketing kopš 2006. gada februāra ir ieguvis Izglītības centrs “Latvikon” un pēc šīs programmas jau tika apmācīti (šo apmācību jau ir izgājuši) vadošie mārketinga speciālisti no Aizkraukles Bankas, Bite Latvija, GE Money, TV3, Hotel De Rome, CIDO pārtikas grupa un Rīgas Piensaimnieks.

Tirdzniecība un pakalpojumi

VIDEO: Ko darīt, lai 2024. gada vasarā Rīgas centrs būtu pilns?

Jānis Goldbergs,02.04.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šāda bija Dienas Biznesa tēma diskusijā par tūrisma industrijas darbību Rīgas centrā un iespējām turpmākajos gados, kuras galvenie secinājumi koncentrējas ap tūrisma uztveri valsti vispār. Proti, tūrisms ir jāvērtē kā eksportējoša nozare, un ir nepieciešama valsts tēla apzināta veidošana.

Dienas Biznesa diskusijā klātienē piedalījās Latvijas Investīciju aģentūras Tūrisma departamenta direktore Inese Šīrava, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas vadītājs Andris Kalniņš un nacionālās lidsabiedrības airBaltic viceprezidents pārdošanas jautājumos Toms Andersons. Viedokļus par jautājumu iesūtīja Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācijas prezidents Ēriks Lingebērziņš, Rīgas Investīciju un tūrisma aģentūras vadītājs Fredis Bikovs, kā arī uzņēmuma Primex vadītājs Jānis Ošlejs, kurš arī bija šīs diskusijas iedvesmas avots ar savu sociālā tīkla publikāciju, kura noslēdzās ar izsauksmi: “Darām!” Ko īsti varam darīt, lai būtu rezultāts, lai Rīgas centrs šovasar būtu tūristu pilns, arī mēģinājām noskaidrot. Diskusija videoformātā skatāma portālā db.lv.

Citas ziņas

Rīgā viesosies slavenais Business Week galvenais redaktors John Byrne

,20.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau nākamnedēļ Fastleader Vadības konferencē Rīgā viesosies pasaulē ietekmīgā biznesa žurnāla Business Week galvenais redaktors John Byrne, kurš žurnālā darbojas jau 18 gadus.

John Byrne ir goda viesis Fastleader Vadības konferencē, kas notiks 26. un 27.septembrī Reval Hotel Latvia. Konferencē uzstāsies arī citi pieredzējuši ārvalstu un vietējie vadības speciālisti, kā arī Latvijā izcilākie vadītāji.

Fastleader Vadības konference, ko organizē "Hansa Conferences" un "Fastleader.com", notiek jau trešo gadu.

57 vāka publikāciju īpašnieks

John Byrne strādā Business Week gandrīz 18 gadus. Viņa vadībā tika attīstītas idejas par mēneša bestselleru sarakstu, izveidota vadošo biznesa industrijas skolu klasifikācija, žurnāla tops par labākajām un sliktākajām uzņēmuma vadībām un radīts saraksts ar visdāsnākajiem filantropiem. Strādājot Business Week John Byrne sasniedza rekordu - 57 žurnāla pirmā vāka publikācijas.

Citas ziņas

Rīgā notiks Fastleader Vadības konference 2007

,29.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau trešo reizi Latvijā notiks Fastleader Vadības konference, ko organizē "Hansa Conferences" un "Fastleader.com". Šogad Vadības konferences tēma būs "Patiesi sirsnīga vadība" - kā rūpēties par darbiniekiem un izrādīt tiem patiesu cieņu, nezaudējot godīgumu un atklātību, vērtējot darbinieku paveikto. Starp konferences runātājiem būs ne tikai Latvijas izcilākie vadītāji, bet arī pieredzējuši ārvalstu vadības speciālisti.

Natālija Gavriļenkova, "Hansa Conferences" izpilddirektore: "Šogad Vadības konferences tēma ir veltīta patiesi sirsnīgai vadībai, jo mūsdienās vadītājs vairs nav tikai hierarhijas piramīdas smaile, vadītājam ir jāspēj iedvesmot un motivēt darbiniekus. Ar savām pētījumu atziņām un praktisko pieredzi sirsnīgā un patiesā vadībā konferencē dalīsies vairāki ārvalstu lektori, kā arī Latvijas veiksmīgākie vadītāji.".

Fastleader Vadības konferencē tiks prezentēti Fastleader.com jaunākā vadības stilu pētījuma rezultāti. Konference norisināsies 2007.gada 26. un 27.septembrī viesnīcā "Reval Hotel Latvija".

Konferences goda viesi

Gareth Jones ir Eiropas vadošais eksperts organizāciju kultūrā un vadībā. Viņš ir iekļuvis pasaules ietekmīgāko biznesa domātāju topā - Thinkers 50. G.Jones ir autors rakstam "Why Should Anyone Be Led by You?", kas ieguva Harward Business Review prestižo McKinsey balvu par labāko rakstu. 2006.gadā iznākusī grāmata ar tādu pašu nosaukumu ir piecu gadu ilgušā pētījuma kulminācija par autentisku vadību.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kā datu pārraides attīstība un lietu interneta tehnoloģijas ļauj uzlabot dzīves kvalitāti un organizāciju efektivitāti – 12. oktobrī pieredzē dalīsies vadošie tehnoloģiju profesionāļi 3. lietu interneta konferencē izstādē «RIGA COMM 2018» Ķīpsalā.

Lietu internets ir tehnoloģija, kas ļauj gandrīz jebkuru fizisku ierīci, piemēram, sadzīves tehniku, mašīnas, valkājamas ierīces vai medicīnas aprīkojumu, savienot tīklā, nosūtīt informāciju, ko tālāk var analizēt, un kontrolēt ar interneta palīdzību.

«Lietu interneta ietekme uz patērētājiem un organizācijām strauji palielinās, jo fizisko lietu aprīkošana ar sensoriem un savienošana tīklā kļūst arvien lētāka. Savukārt datu iegūšana reālā laikā no ierīcēm ļauj patērētājiem, uzņēmumiem un pat pilsētām rīkoties daudz efektīvāk un ilgtspējīgāk, tāpēc ir īstais brīdis to izmantot,» tā norāda «RIGA COMM 2018» vadītājs Andris Breške.

Par to, kādus parametrus mērīt, lai kļūtu par labāku sevis versiju,3. lietu interneta konferencēuzstāsies Latvijas biohakinga kustības līdzdibinātājs un konferences organizators Kaspars Vendelis. Viņš stāstīs par sistēmisku zinātnes, tehnoloģiju un dabas izmantošanu (pieeju), lai personas labklājību uzturētu pēc iespējas ilgāk. Lai labāk saprastu savu ķermeni un uzlabotu dzīves kvalitāti, modernās tehnoloģijas sniedz iespēju iegūt un mērīt dažādus ikdienas datus, piemēram, uzņemto pārtiku, miega kvalitāti, sirds ritma izmaiņas, glikozes, skābekļa līmeni asinīs u.t.t.

Reklāmraksti

Gribat uzzināt, kā patstāvīgi virzīt savu biznesu Internetā? Apmeklējiet Softikom Interneta mārketinga konferenci!

,21.10.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konferences programmu aplūkot http://softikom.lv

31.oktobrī Rīgā norisināsies ikgadējā Softikom Interneta mārketinga konference. No daudziem citiem šīs jomas pasākumiem tā atšķiras ar maksimālu praktiskumu. Visi konferences lektori sniedz Latvijas ekonomikas apstākļos pielietojamas zināšanas.

Apmeklējot konferenci, Jūs iegūsiet vairums ideju sava biznesa virzīšanai Internetā. Sapratīsiet virzīšanas paņēmienus un izmaksas, uzzināsiet konteksta reklāmas un SEO virzīšanas pamatus, iemācīsieties izmērīt Interneta kampaņu atdevi, uzzināsiet vienkāršus virzīšanas paņēmienus sociālajos tīklos un sapratīsiet, kā padarīt savu mājas lapu efektīvāku.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konferences programmu aplūkot http://softikom.lv

31.oktobrī Rīgā norisināsies ikgadējā Softikom Interneta mārketinga konference. No daudziem citiem šīs jomas pasākumiem tā atšķiras ar maksimālu praktiskumu. Visi konferences lektori sniedz Latvijas ekonomikas apstākļos pielietojamas zināšanas.

Apmeklējot konferenci, Jūs iegūsiet vairums ideju sava biznesa virzīšanai Internetā. Sapratīsiet virzīšanas paņēmienus un izmaksas, uzzināsiet konteksta reklāmas un SEO virzīšanas pamatus, iemācīsieties izmērīt Interneta kampaņu atdevi, uzzināsiet vienkāršus virzīšanas paņēmienus sociālajos tīklos un sapratīsiet, kā padarīt savu mājas lapu efektīvāku.

DB Viedoklis

DB viedoklis: Ar kedām kājās uz investoru balli

Raivis Bahšteins, DB galvenās redaktores vietnieks,23.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nenoliedzot reitingu sasniegumu patīkamo ietekmi uz sabiedrisko domu, tomēr gribētos vairāk praktiskas atdeves, piemēram, investīciju vai jaunu darbavietu veidolā

«Noteikt tikai tādu normu ievērošanu, kas neapgrūtina uzņēmumu darbību no uzsākšanas līdz izbeigšanai.» Šāds teju biblisks «bauslis» lasāms Uzņēmējdarbības vides uzlabošanas plāna kopsavilkumā. Citi «baušļi» jau kopš 1999. gada ar valdības muti altruistiski vēsta par «sistēmiskām un pārdomātām reformām», «likumdošanas procesa caurskatāmību».

Kā minēts nule valdības vētītajā un beigās laimīgi svētītajā plāna no jauna biezinātajā versijā, galvenais biznesā vidē ir nekas cits kā sports. Plāna rakstītāji par augstāko sasniegumu ikgadējā mapes papildināšanā ar jaunām lapām uzskata pērn piedzīvoto Latvijas triumfu Pasaules Bankas Doing Business 2017 pētījumā, kas bijis necerēti komplimentārs Latvijai, ierindojot mūsu valsti 14. vietā. Interesanti, ka iepriekšējā plāna versijā toreizējā ekonomikas ministre Dana Reizniece-Ozola bija izvirzījusi ne mazāk sportisku mērķi – kaimiņvalstu apsteigšanu. Lieki teikt, ka tas nav pilnībā attaisnojies, lai gan vismaz minētajā reitingā patiesi esam attālinājušies no Lietuvas un pietuvojušies Igaunijai.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vadošais aviācijas nozares ikmēneša žurnāls Air Transport World (ATW) paziņojis, ka Latvijas lidsabiedrība airBaltic 2019. gada 26. martā Ņujorkā notiekošā ikgadējā 45. Aviācijas nozares balvas pasniegšanas ceremonijā saņems ATW Aviācijas nozares sasniegumu balvu kā gada tirgus līderis.

airBaltic šo balvu saņēmusi divus gadus pēc kārtas. ATW Aviācijas nozares sasniegumu balva ir augstākais pagodinājums, ko aviokompānija vai persona var saņemt par izcilību gaisa transporta nozarē.

«Tas ir nozīmīgs sasniegums – kļūt par pirmo lidsabiedrību, kas divus gadus pēc kārtas saņēmusi ATW Tirgus līdera balvu. Mēs turpinām pilnveidoties, un, palielinot lidojumu skaitu un uzlabojot efektivitāti, esam atkārtoti audzējuši mūsu tirgus daļu Baltijā. Es lepojos ar motivēto airBaltic komandu, kas šo teicamo darbu dara ikdienā, palīdzot sniegt izcilus un punktuālus pakalpojumus mūsu klientiem,» norāda airBaltic izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss).

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

„Rīgas domes Mārketinga nodaļas budžets jāoptimizē par 50%”, uzskata Rīga domes priekšsēdētāja vietnieks Almers Ludviks (LPP/LC). Mārketinga nodaļas budžets šogad, sastāda 719 584 latus, savukārt 2009. gadā mārketinga nodaļa plāno tērēt 669 580 latus, kas ir par 7% jeb 50 000 latiem mazāk.

Ludviks: Mārketinga nodaļas budžets jāoptimizēSekojot A. Ludvika jūlijā parakstītajam rīkojumam par budžeta optimizāciju, Ārlietu pārvalde, kuras ietvaros darbojas arī Mārketinga nodaļa, iesniedza savu redzējumu par tēriņu samazinājumu. Vicemērs norāda, ka Mārketinga nodaļas priekšlikums budžeta optimizācijai 7% jeb 50 000 latu apmērā šī brīža apstākļos nav apmierinošs, Db.lv informē Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļa.

„Mārketingam, protams, ir nozīmīga loma jebkura uzņēmuma vai organizācijas komunikācijā un attīstībā, taču ekonomisko grūtību apstākļos, ja vien mārketings nav organizācijas pamatdarbība, tas vērtējams kā papildus izdevumi jeb ekstra, ko nākas ierobežot,” norāda A. Ludviks.

Citas ziņas

Rīgā notiks starptautiskā mārketinga un reklāmas tirgus prognožu konference Predicts 2008

,09.07.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielākā reklāmas organizācija Latvijā – Omnicom Media Group, šā gada 11. septembrī organizē 3. starptautisko mārketinga un reklāmas tirgus prognožu konferenci Predicts 2008, kas notiks kinoteātra Rīga Lielajā zālē.

Konference Predicts jau tikusi organizēta 2004. un 2006. gadā, un iemantojusi uzticību un lielu apmeklētību, kas pamatā bijuši Latvijas lielāko uzņēmumu vadītāji un tirgzinību direktori, Db.lv informē Henrijs Bukavs, Omnicom Media Group direktors.

Balstoties uz iepriekšējo gadu veiksmi šogad konference iecerēta ievērojami vērienīgāka ar vairāk nekā 400 dalībniekiem, un konference aptvers nozīmīgas marketinga, ekonomiskās, mediju un tehnoloģiskās attīstības tendences, jaunas mediju un reklāmas formas.

Konferences lektoru statusā piesaistīti augstākā līmeņa speciālisti un vadītāji no Anglijas, Dānijas, Krievijas, Brazīlijas, Francijas un Latvijas. Jau šobrīd savu klātbūtni konferencē lektoru statusā apstiprinājuši kompānijas Carlsberg viceprezidents Jans Hilleslands (Jan Hillesland), Video International pārstāvis Pāvels Klubukovs (Pavel Klubukov), vides reklāmas kompānijas JC Decaux (one-stop-shop) vadītājs Havjers Duprē (Xavier Dupre) mediju aģentūru koncerna OMG Europe prezidents Kolins Gotliebs (Colin Gottlieb), kā arī vadošie Latvijas speciālisti – ekonomists Gatis Kokins, LNT direktors Andrejs Ēķis, aģentūras DOMINO stratēģiskais direktors Zigurds Zaķis, u.c.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien, 15.oktobrī, aprit 100 dienas kopš Valdis Zatlers Saeimā deva Valsts prezidenta zvērestu.

Līdz ar pirmo amatā stāšanās dienu, Valsts prezidents ir pildījis visus ar Satversmi uzliktos pienākumus, akcentē Prezidenta Preses dienests:

-reprezentējis valsti, pārstāvot Latviju starptautiskajās organizācijās, darba vizītēs apmeklējot tuvākās kaimiņvalstis, tiekoties ar ārvalstu amatpersonām, akreditējot ārvalstu vēstniekus, izsniedzot akreditācijas vēstules Latvijas vēstniekiem ārvalstīs;

-pildot Latvijas valsts bruņotā spēka augstākā vadoņa pienākumus, apmeklējis Latvijas armijas kareivjus viņu dienesta vietās Latvijā un Latvijas lielākajā starptautiskajā misijā Afganistānā;

Karjera

Līderu atgriešanās: Uz Kualalumpuru pretim nezināmajam

Linda Zalāne,26.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai pārbaudītu savu varēšanu starptautiska mēroga uzņēmumā, Jānis Polis devās uz Malaiziju, ņemot līdzi savu pieredzes bagāžu digitālā mārketinga jomā .

Pēdējos desmit gadus Jānis Latvijā bija darbojies mediju un mārketinga nozarē, un, atskatoties uz noieto karjeras ceļu, viņš DB atzīst, ka bija viens no spēcīgākajiem digitālās komunikācijas speciālistiem Latvijā. Tomēr pirms trīs gadiem viņam radās sajūta, ka kaut kas dzīvē jāmaina, jo bija sasniegti profesionālo izaicinājumu un atalgojuma griesti.

Jānis atminas karjeras pirmsākumus 2008. gadā, kad popularitāti iemantoja draugiem.lv un facebook.com, bet mārketinga jomā nebija tādu speciālistu, kas prastu šos rīkus izmantot. Digitālais mārketings aprobežojās ar reklāmas laukuma jeb banera izvietošanu interneta portālā. Bija skaidrs, ka digitālais mārketings būs neizbēgamas sāpes visiem reklāmas devējiem un klientiem. Mediju aģentūra Inspired Communications tolaik bija vēl jauna un bija pirmā Latvijā, kas pieņēma darbā cilvēku, kura darbs tika saistīts tikai ar interneta medijiem, digitālā mārketinga stratēģiju izveidi. «Sociālie tīkli plauka un zēla, un ļoti daudzi zīmoli vēlējās tur izpausties, bet nevienam nebija ne jausmas, kā to izdarīt. Arī man tādu zināšanu nebija, jo to nevienā skolā Latvijā nemācīja. Es darbojos sabiedrisko attiecību jomā, bet paralēli biju aktīvs interneta blogu rakstītājs. Mani pamanīja un uzaicināja aprunāties,» stāsta Jānis. Darbu viņš ieguva. Uzņēmums Jānim deva brīvas rokas attīstīt līdz šim Latvijā nezināmu jomu. Zināšanas par interneta kā rīka izmantošanu Jānis smēlās starptautiskās konferencēs, semināros. Brīdī, kad SIA Inspired Communications guva pirmos panākumus interneta mārketinga jomā, to pamanīja arī konkurenti. «Mani pārvilināja holdings, kurā ietilpst trīs mediju aģentūras. Darbs trīs aģentūrās uzreiz piedāvāja atkal jaunus izaicinājumus un arī atalgojumam bija grūti atteikt,» atzīst Jānis. Viņa pārziņā bija izdomāt digitālā mārketinga pakalpojumus, kurus aģentūras varētu piedāvā saviem klientiem, kā arī pieņemt darbā cilvēkus, kuri tos varētu pārdot un īstenot. Šobrīd sociālā tīkla konta uzturēšana, mobilās aplikācijas, spēles un konkursi virtuālā vidē šķiet pašsaprotami, bet tolaik tas bija kādam jāizdomā vai jāadaptē no ārvalstīm.

Eksperti

Mārketinga izmantošanas pakāpe Latvijas mazajos un vidējos uzņēmumos

Sergejs Volvenkins, SIA SV Marketing valdes priekšsēdētājs, LU doktorants. Pētījuma sfēra: mazo un vidējo uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšana (mārketinga konteksts),17.08.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 2. līdz 4. augustam Grieķijā noritēja starptautiskā konference, veltīta mārketinga jautājumiem mazajos un vidējos uzņēmumos, kur es prezentēju sava pētījuma rezultātus par tēmu «Mārketinga izmantošanas pakāpe Latvijas mazos un vidējos uzņēmumos biznesa mērķu sasniegšanā». Kā izriet no konferences nosaukuma, tās īpatnība bija tā, ka tika apspriesti ne tikai vispārīgie mārketinga jautājumi, bet konkrēti mazo un vidējo uzņēmumu mārketinga jautājumi. Tas bija ļoti interesants un noderīgs pasākums.

Izstāstīt pāris vārdos par konferences rezultātiem ir diezgan grūti, jo tika aizskartas daudzas dažādas tēmas un vairums no tām ir pelnījis atsevišķu apskatu un aprakstu. Piemēram, man iepatikās šādi ziņojumi:

(1) Open Innovatıon Practıces by Small and Medıum Sızed Fırms,

(2) Creating Competitive Advantage through IT Innovation in Small and Medium-Sized Enterprises: An Organisational Perspective,

(3) Current and Modern Planning in Enterprises: Critical insights,

(4) Small Business Use of Social Media as a Competitive Advantage,

(5) Relationship Management as a Basis for Knowledge Management of Innovative Small and Medium-Sized Enterprises.