Ražošana

Orkla Confectionery & Snacks Latvija sasniedzis rekordapgrozījumu

Zane Atlāce - Bistere, 24.07.2018

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

Pievienot komentāru

Šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražotājs Orkla Confectionery & Snacks Latvija pērn sasniedzis lielāko apgrozījumu un peļņu uzņēmuma vēsturē, informē uzņēmumā.

Orkla Confectionery & Snacks Latvija konsolidētais apgrozījums pērn bija 81,1 miljons eiro, kas ir par 3,3 miljoniem eiro vairāk salīdzinājumā ar gadu iepriekš, bet uzņēmuma konsolidētā peļņa sasniegusi 3,1 miljonu eiro, sasniedzot pozitīvu rentabilitātes rādītāju pieaugumu.

«Esam gandarīti, ka 2017. gads aizvadīts ar rekorda izaugsmi, kāpinot gan peļņu, gan apgrozījumu. Pērn turpinājām fokusēties uz ražošanas un darba procesu modernizāciju un pilnveidi, kā arī attīstījām mūsu produktu portfeļus, padarot tos konkurētspējīgākus gan lokālajam, gan eksporta tirgiem,» uzsver Orkla Confectionery & Snacks Latvija valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.

Pērn uzņēmuma attīstībā kopumā tika investēti trīs miljoni eiro, no kuriem 75% tika novirzīti inovācijām, kapacitātes palielināšanai un darba, pārtikas drošības uzlabojumiem, bet 25% iekārtām un ēku, kā arī telpu uzlabojumiem. Kā viens no ievērojamākajiem jaunumiem zīmolam Laima 2017. gadā bija vienotas tumšās šokolādes līnijas izveide. Savukārt par 17,7% pērn pieaudzis pieprasījums pēc Selga cepumiem salīdzinājumā ar šo pašu periodu gadu iepriekš, kā arī zīmols audzis krietni straujāk nekā cepumu tirgus kopumā. 2017. gadā Selga arvien vairāk nostiprināja līdera pozīcijas Latvijā, kā arī 2017. gadā kļuva par Nr.1 zīmolu Lietuvā. 2017. gadā Ādažu Čipsi uzsāka tirgū piedāvāt astoņus jaunus produktus. 2017. gadā Staburadze un Pedro piedzīvoja vizuālās identitātes un sortimenta pilnveidi, kas padarīja abus zīmolus konkurētspējīgākus.

«2018. gadā mēs turpinām ieviest ražošanas efektivitātes uzlabošanas pasākumus, kā arī zīmolu produktu attīstīšanu un produktu sortimenta paplašināšanu. Mūsu 2018. gada mērķis ir rentablas uzņēmuma izaugsmes veicināšana un tirgus daļas pieaugums vietējā un eksporta tirgos, piedāvājot patērētājiem plašu augstākās kvalitātes saldo un sāļo uzkodu sortimentu,» piebilst T. Didrihsons.

Jau vēstīts, ka nākamo divu gadu laikā uzņēmums investēs līdz pat 20 miljoniem eiro jaunās Laimas ražotnes būvniecībā Ādažos un zīmola turpmākā attīstībā.

Papildus tam Orkla Confectionery & Snacks Latvija mātes uzņēmums Orkla ir pieņēmis lēmumu grupas ietvaros nostiprināt cepumu ražošanu un būvēt jaunu ražotni Latvijā, Ādažos, blakus jaunajai Laimas ražotnei. Tā specializēsies tikai cepumu un vafeļu ražošanā un būs lielākā šāda veida ražotne Baltijas valstīs un Skandināvijā. Šīs būs pēdējos gados lielākās investīcijas Latvijas pārtikas ražošanas nozarē, kas radīs 200 jaunas darba vietas. Plānots, ka jaunā ražotne sāks darbu 2022. gada nogalē.