Jaunākais izdevums

Uzņēmums Stats Serviss mainījis nosaukumu uz STATS RENT, turpina izstrādāt rentomāta projektu un plāno to pārvērst veiksmīgā eksporta produktā.

Lai padarītu rokas instrumentus, piemēram, elektriskos urbjus, ērti pieejamus – gan vietas, gan laika ziņā –, uzņēmums plānoja jau līdz šā gada sākumam piedāvāt tos iznomāt pakomātos, taču tagad projekts ieguvis jaunas aprises.

«Esam izmainījuši biznesa modeli – projekta sākumā mums bija doma izmantot Pasta Stacijas pakomātus, bet, saprotot biznesa ierobežojumus (nav iespējams ievietot lielāka izmēra instrumentus un tehniku, piemēram, pļaujmašīnu), vēlējāmies radīt savu rentomātu. Šobrīd strādājam pie STATS RENT rentomāta dizaina, funkcionalitātes un nepieciešamās programmatūras. Plašākai publikai rentomāta otro versiju plānojam parādīt gada otrajā pusē,» biznesa portālam Db.lv komentēja uzņēmuma mārketinga vadītāja Ilze Augstkalne. Viņa norādīja, ka par rentomāta otro versiju ir ieinteresējušies vairāki lieli partneri no Rietumeiropas.

Pērnā gada rudenī sarunā ar biznesa portālu db.lv uzņēmums informēja, ka no šā gada sākuma tirgū plānots piedāvāt pirmos instrumentu nomas punktus, kas nebūs ierasta filiāle, bet pašapkalpošanās automāts. Projekts paredzēja, ka pirmie no šiem nomas punktiem atradīsies Rīgas apkaimes lielveikalos, lai uzņēmums varētu nodrošināt ērtāku loģistiku un, ja nepieciešams, šos nomas automātus papildināt ar instrumentiem.

Viens nomas automātu punkts ar instrumentiem uzņēmumam varētu izmaksāt aptuveni 30 000 eiro, taču ir izstrādātas skices arī lielākiem automātiem, kuros investīcijas varētu būt ap 100 000 eiro vienā atrašanās vietā, aizvadītajā gadā skaidroja uzņēmumā.

Tāpat 2018. gada nogalē uzņēmums sniedza informāciju, ka, ja sākotnējais projekts būs veiksmīgs, tad gada laikā uzņēmums šo pakalpojumu plāno piedāvāt visā Latvijā, kā arī vēlāk - Baltijā. Tika paredzēts, ka projekta sākumā nomas automāti darbosies veikalu darba laikā, bet tad, kad projekts būs sevi pierādījis, tiks uzstādīti arī diennakts automāti, kas tiks novietoti ārtelpās.

«Es personīgi lepošos, kad mēs atvērsim pirmo diennakts automātu. Būšu izdarījis kaut ko, par ko visi teica, ka tas ir neiespējami,» 2018. gada oktobrī db.lv stāstīja Stats Serviss valdes loceklis Vigants Lesausks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnikas un instrumentu nomas uzņēmums Stats Serviss izstrādājis jaunu biznesa attīstības plānu un maina nosaukumu - turpmāk tas būs STATS RENT , informē STATS grupa.

«Atšķirībā no klasiskās tirgus pieredzes, mūsu biznesa pārmaiņas balstās nevis tikai uz milzu finanšu investīcijām, bet gan uz stratēģisku darbības veida maiņu. Protams, tas prasa arī ieguldījumus. Taču galvenais ir paskatīties uz biznesu un tirgu citādāk, un nebaidīties darīt citādāk – efektīvāk, šodienas klienta vajadzībām atbilstošāk. Jā, tas nozīmē pārmaiņas visā tehnikas nomas biznesā, taču šīs pārmaiņas ir nepieciešamas un to rezultātā ieguvēji būs visi, it īpaši – klienti, gan korporatīvie, gan privātpersonas,» skaidro STATS RENT vadītājs Vigants Lesausks.

STATS RENT turpinās sniegt būvtehnikas un instrumentu nomas pakalpojumus, aizvien lielāku uzsvaru liekot uz pakalpojumu kvalitātes celšanu, inovāciju ieviešanu un procesu automatizāciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Loģistikas kompānija "Omniva" turpina pagājušā gadā uzsākto pakomātu tīklu paplašināšanu, uzstādot pakomātus 18 jaunās apdzīvotās vietās Latvijā, informē uzņēmumā.

Pagājušā gada oktobrī uzsāktajā pakomātu tīkla attīstībā investēti 900 tūkst. eiro, un līdz ar šo paplašināšanos Latvijas "Omniva" tīklā ir 206 pakomāti, kas izvietoti 96 apdzīvotās vietās Latvijā.

Jaunie "Omniva" pakomāti uzstādīti gan pilsētās, kurās līdz šim tie jau bijuši pieejami - Rīgā, Jelgavā, Dobelē, Bauskā, Daugavpilī u.c., gan arī jaunās apdzīvotās vietās: Aknīstē, Engurē, Jaunjelgavā, Lapmežciemā, Madlienā, Neretā, Skaistkalnē, Ugālē un citviet Latvijā.

"Mums ir svarīgi nodrošināt drošu bezkontakta piegādes iespēju pēc iespējas tuvāk mājām visiem Latvijas iedzīvotājiem. Visi Omniva pakomāti tiek apkalpoti vismaz vienu reizi dienā, ieskaitot sestdienas. Turklāt "Omniva" katrā pakomātu apkalpošanas reizē dezinficē to ekrānus un maksājumu karšu zonu, un arī kurjeri ievēro visas noteiktās piesardzības prasības," uzsver "Omniva" vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Omniva apgrozījums Latvijā pērn audzis par 46%, liecina uzņēmuma apkopotie rezultāti.

Pozitīvie rādītāji pērn skaidrojami ar pakomātu sūtījumu ieņēmumu pieaugumu par 48% un kurjeru sūtījumu ieņēmumu palielināšanos par 43%.

«Izaugsmi lielā mērā veicinājusi patērētāju paradumu maiņa, iedzīvotājiem arvien aktīvāk iepērkoties gan Latvijas, gan ārvalstu internetveikalos. Mūsu pakalpojumu pieejamības nodrošināšanai 2018. gadā investējām vairāk nekā miljonu eiro pakomātu tīkla paplašināšanā, uzstādot tos vairāk nekā 25 apdzīvotās vietās, kur Omniva pakomāti vēl nebija pieejami. Tāpat, nepārtraukti analizējot pieprasījumu, papildu pakomāti uzstādīti arī pilsētās, kurās tie līdz šim jau veiksmīgi darbojušies,» skaidro Omniva Latvija vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Latvijas Pasts paplašina biznesa virzienus

Monta Glumane, 21.08.2019

SIA BaltCap AIFP Investīciju direktors Pēteris Treimanis un Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc aptuveni divu gadu ilga darba Latvijas Pasts noslēdzis 1,8 miljonu eiro vērtu darījumu un no riska kapitāla fonda BaltCap iegādājies 61 pasta termināļa tīklu, kas līdz šim pazīstams ar Pasta stacijas zīmolu

«Tas ir zīmīgs solis, un arī mums negāja viegli. Bieži vien valsts akciju sabiedrībām pietrūkst gan riska, gan biznesa apetītes. Ja privāti uzņēmumi var parakstīt darījumus «uz salvetes kafejnīcā», mēs tā īsti nevarējām. Bija ļoti garš ceļš, lai mēs nonāktu līdz darījuma slēgšanai,» stāsta Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns.

Līdz ar darījumu Latvijas Pasta vairāk nekā 400 pasta nodaļu, 1300 pastnieku un 100 kurjeru servisam, kā arī 50 Circle-K degvielas uzpildes staciju tīklam sūtījumu izsniegšanai jau drīzumā tiks pievienoti 26 pakomāti Rīgā un 35 pakomāti galvaspilsētas apkaimē un citās Latvijas pilsētās. Darījums ir daļa no Latvijas Pasta modernizācijas un nākotnes attīstības plānu realizācijas. Galvenais ieguvums, to noslēdzot, – Latvijas Pasts ir ieguvis vēl vienu pasta sūtījumu izsniegšanas veidu, kas pēdējos gados piedzīvojis strauju izaugsmi. Pēc M. Vilcāna domām, Latvijas Pasts kļūs par uzņēmumu ar visplašāko piegādes un izsniegšanas risinājumu piedāvājumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot 900 tūkstošus eiro, «Omniva» uzsāk pakomātu tīkla paplašināšanu ar 45 jauniem pakomātiem, izvietojot tos 14 jaunās apdzīvotās vietās Latvijā.

Līdz ar šo paplašināšanos Latvijas «Omniva» tīklā tagad būs 207 pakomāti, kas izvietoti 93 apdzīvotās vietās Latvijā.

Jaunie «Omniva» pakomāti tiks uzstādīti gan pilsētās, kurās līdz šim tie jau bijuši pieejami – Rīgā, Jelgavā, Dobelē, Bauskā, Daugavpilī un citur, gan arī jaunās vietās kā Augšlīgatnē, Babītē, Engurē, Garkalnē, Jaunjelgavā, Jaunpilī, Lapmežciemā, Neretā, Pāvilostā, Skaistkalnē, Skrīveros, Straupē, Ugālē un Vecāķos.

Paplašinot pakomātu tīklu un izvēloties to atrašanās vietas, priekšroka tika dota iespējai «Omniva» pakomātus izvietot ārpusē pie veikaliem, lai sūtītāji vai saņēmēji tos viegli var izmantot savās ikdienas gaitās un tie būtu pieejami 24h diennaktī, tādējādi nodrošinot iedzīvotājiem iespēju tos izmantot sev ērtā laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sūtījumu apjoms "Omniva" pakomātos Latvijā šā gada aprīlī audzis par 44 %, salīdzinot ar šā gada martu, pārsniedzot 500 tūkstošus sūtījumu.

Tas ir par 139 % vairāk nekā pērnā gada aprīlī, tādējādi pārspējot arī līdzšinējo sūtījumu rekorda periodu - 2019. gada Ziemassvētkus. Tas saistīts ar cilvēku paradumu maiņu un e-komercijas apjomu pieaugumu valstī izsludinātās ārkārtējās situācijas periodā.

Būtiskākais sūtījumu skaita pieaugums novērojams Latvijas mazpilsētās vai apdzīvotās vietās, kas atrodas netālu no kādas lielpilsētas. Tas norāda uz tendenci iedzīvotājiem šajā laika periodā retāk doties uz lielpilsētām, tā vietā izvēloties attālinātus sūtījumus un izvairoties no lieka kontakta ar citiem. Aprīlī salīdzinājumā ar martu sūtījumu skaits ir pat dubultojies, piemēram, Dundagā, Pļaviņās un Straupē. Arī citās mazajās pilsētās sūtījumu skaits ir ievērojami pieaudzis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot 55 000 eiro, tirdzniecības centrs internetā 220.lv ir atvēris Latvijā pirmo reģionālo klātienes veikalu un preču saņemšanas punktu, kas atrodas Daugavpilī.

Jaunais preču saņemšanas punkts ir daļa no uzņēmuma tīkla paplašināšanās visā Latvijā ar mērķi stiprināt pārklājumu un klientu servisu.

"Pēdējos mēnešos pasūtījumu skaits 220.lv iepirkšanās centrā internetā, salīdzinot ar pērnā gada rezultātiem, ir strauji palielinājies, tāpēc paplašināšanās reģionu līmenī ir likumsakarīgs solis. Galvenais iemesls, kādēļ pirmais 220.lv reģionālais veikals un preču saņemšanas punkts tika atvērts tieši Daugavpilī, bija augstais Latgales novada iedzīvotāju īpatsvars, kas pie mums iepērkas,” norāda 220.lv pārstāve Līga Bubko.

Līdz šim Daugavpilī populārākā preču saņemšanas metode ir bijusi pakomāti, tomēr, atverot jauno 220.lv veikalu un preču saņemšanas punktu, L.Bubko paredz, ka šī tendence mainīsies.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Loģistikas kompānijas "Omniva" rīcībā nonākusi informācija par krāpnieciskiem gadījumiem, kur tiek izmantotas viltus īsziņas (SMS) ar aicinājumu norēķināties pirms preces saņemšanas. Krāpnieki it kā "Omniva" vārdā privātu sūtījumu saņēmējiem izsūta viltus SMS, kur saistībā ar ārkārtas situāciju aicina klientus veikt pārskaitījumu uz SMS norādīto bankas kontu, informē uzņēmums.

Uzņēmums norāda, ka drošu pēcapmaksu par preci vai sūtījumu ar "Omniva" iespējams veikt vien sūtījuma saņemšanas brīdī, ar bankas karti norēķinoties "Omniva" pakomātā vai pie kurjera, kurš veic sūtījuma piegādi uz klienta izvēlēto adresi.

"Omniva" norāda, ka minētais gadījums noticis, klientam izvietojot sludinājumu portālā ss.com, ka vēlas iegādāties konkrētu preci. Uz sludinājumu atsaucās kāds krāpnieks, solot izsūtīt šo konkrēto preci ar "Omniva" starpniecību un par preci norēķināties pie preces saņemšanas, taču piegādes procesā izsūtījis SMS it kā "Omniva" vārdā, aicinot maksājumu veikt pirms sūtījuma saņemšanas.

Uzņēmums aicina ikvienu sūtījuma saņēmējus ņemt vērā, ka "Omniva" nekad savus klientus neaicina veikt pārskaitījumu uz bankas kontu par gaidāmo sūtījumu, un nekavējoties par aizdomīgām īsziņām vai e-pastiem ziņot uzņēmuma atbalsta centram pa tālruni 27042424 vai rakstot uz [email protected], kā arī ziņot Valsts policijai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sūtījumu pakalpojumu sniedzējs Omniva atvēris klientu apkalpošanas centra filiāli Rēzeknē.

Neskatoties uz bažām par iespējamajām problēmām ar kvalificēta darbaspēka piesaisti, uzņēmums saskāries ar pārsteidzoši lielu vietējo interesi par iespējām strādāt uzņēmumā. Tas panākts, nodrošinot līdzvērtīgu atalgojumu un sociālās garantijas kā Rīgā nodarbinātajiem speciālistiem.

«Neskatoties uz publiskajā telpā nereti izskanējušajiem skaidrojumiem par augsto bezdarba līmeni Latgalē, adekvāta un līdzvērtīgu darba nosacījumu piedāvājuma gadījumā interese ir milzīga. Vietējie iedzīvotāji labprāt vēlas strādāt, taču sagaida, ka potenciālais darba devējs būs taisnīgs un par līdzīgu amata pienākumu veikšanu nemaksās ievērojami mazāk speciālistam tikai tāpēc, ka viņš ģeogrāfiski strādā citur, nevis Rīgā,» norāda Omniva vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Omniva" apgrozījums Latvijā 2019. gadā audzis par 30 %, sasniedzot 7,5 miljonus eiro, informē sūtījumu piegādes uzņēmums.

Būtiskākā ietekme uz pozitīvajiem pērnā gada rādītājiem bijusi pakomātu sūtījumu ieņēmumiem, kas pieauguši par 46 % salīdzinājumā ar 2018. gadu.

""Omniva" biznesa attīstību lielā mērā sekmēja arī straujā e-komercijas izaugsme Latvijā. Cilvēki arvien vairāk izvēlas iepirkties internetā, turklāt mēs redzam, ka pieaugums vērojams pilnīgi visos segmentos – gan sūtījumos starp privātpersonām, gan piegādē no Latvijas un ārvalstu internetveikaliem, gan arī sūtījumos no Ķīnas e-komercijas platformām "Wish" un "AliExpress"," skaidro "Omniva Latvija" vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.

Kopumā pagājušajā gadā "Omniva" piegādāja 2,78 miljonus pakomātu sūtījumu, kas ir pieaugums par 54 % pret 2018. gadu.

Komentāri

Pievienot komentāru