Jaunākais izdevums

Ir sācies noslēdzošais posms "Linstow Center Management" (LCM) paplašinātās tirdzniecības centra "Origo" ēkas būvniecībā, kuras 4. līdz 6. stāvā atradīsies biroju centrs "Origo One", kas piedāvā A klases birojus. Jaunā biroju centra pirmie nomnieki ir uzņēmumi "Narvesen Baltija" un "Hili Properties", kā arī mediju uzņēmumi "LETA" un "TVNET".

Tāpat sarunas par līguma noslēgšanu norisinās ar nekustamā īpašuma pakalpojumu un investīciju pārvaldīšanas uzņēmumu "Colliers International".

Jau vēstīts, ka t/c "Origo" paplašināšanai LCM uzsācis jaunas ēkas būvniecību blakus esošajā zemes gabalā Satekles ielā 2b, Rīgā. 2020.gada februāra beigās - marta sākumā durvis vērs "Origo" paplašinātā daļa; biznesa centra atklāšana plānota šā gada februārī.

LCM jauno ēku būvē atbilstoši pasaulē vadošās ēku ilgtspējas novērtēšanas metodes BREEAM standartiem. Ēkas pirmajos trīs stāvos būs tirdzniecības centrs, savukārt 4. līdz 6. stāvā 11500m2 platībā atradīsies biznesa centrs "Origo One".

Līdz ar ēkas paplašināšanos, ceļu satiksmes dalībnieku drošībai LCM veic arī Elizabetes un Satekles ielu savienojuma pārbūvi, lai uzlabotu transporta plūsmas drošību un palielinātu komforta līmeni visiem satiksmes dalībniekiem (it īpaši gājējiem un velosipēdistiem) vienā no Rīgas noslogotākajiem ielu savienojumiem.

T/c "Origo" rekonstrukcija turpināsies līdz 2020.gada rudenim, tās laikā t/c "Origo" A ēka būs slēgta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Norvēģijas uzņēmums "Linstow" pagājušajā nedēļā Latvijā reģistrējis jaunu uzņēmumu SIA "Linstow Trabucco", liecina "Firmas.lv" informācija.

"Linstow Trabucco" pamatkapitāls ir 200 000 eiro, tā vienīgais īpašnieks ir Norvēģijas "Linstow".

Jaundibinātā uzņēmuma valdes priekšsēdētājs ir Frode Gronvolds, bet valdes locekļi - Jānis Valdmanis un Andis Kublačovs.

SIA "Linstow Baltic" pārstāvis Gunārs Klēģers aģentūrai LETA skaidroja, ka "Linstow Trabucco" ir nodibināta ar mērķi nākotnē iegādāties nekustamo īpašumu, kā arī nodrošināt iegādāto nekustamo īpašumu attīstīšanu un apsaimniekošanu.

Jau ziņots, ka janvārī tirdzniecības centru apsaimniekotājs "Linstow Center Management" mainījis nosaukumu uz "Linstow Baltic".

"Linstow Center Management" 2019.gadā strādāja ar 4,611 miljonu eiro apgrozījumu un guva 231 532 eiro peļņu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot darbus pie tirdzniecības centra "Origo" (Origo) paplašināšanas un biznesa centra "Origo One" projekta realizācijas, gadu mijā plānots slēgt Origo A māju, kuras rekonstrukcija turpināsies līdz 2020.gada rudenim, informē nekustamo īpašumu attīstītājs "Linstow Center Management" (LCM).

Tomēr jau 2020.gada februāra beigās - marta sākumā durvis vērs Origo paplašinātā daļa, tostarp divas reizes lielākais "Rimi". Veikali un pakalpojumi Origo B mājā kā arī Rīgas Centrālās Stacijas pārējā daļā 2020.gada sākumā turpinās strādāt bez izmaiņām.

T/c Origo A mājā esošo veikalu pēdējā darba diena pirms pagaidu slēgšanas būs šā gada 31.decembris, bet "Rimi" pēdējā darba diena būs 2020.gada 2.janvāris.

Jau ziņots, ka t/c Origo paplašināšanai "Linstow Center Management" uzsācis jaunas ēkas būvniecību blakus esošajā zemes gabalā Satekles ielā 2b. Ēkas pirmajos trīs stāvos būs tirdzniecības centrs, savukārt 4. līdz 6. stāvā 11500m2 platībā top moderns biznesa centrs "Origo One", kurā atradīsies A klases biroji. Biznesa centra atklāšana plānota 2020. gada februārī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

FOTO: Atvērts viens no vērienīgākajiem investīciju projektiem

Lelde Petrāne, 14.05.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunajā "Origo" ēkā, kas atrodas Rīgā, Satekles ielā 2b, apmeklētājiem atvērta tirdzniecības centra "Origo" paplašinātās daļas pirmā kārta, kā arī biznesa centrs "Origo One".

Projekts esošā t/c "Origo" platību palielinās vairāk nekā divas reizes, jaunās ēkas pirmajos trīs stāvos izvietojot tirdzniecības un pakalpojumu sniedzēju telpas, savukārt ēkas augšējos trīs stāvos – A klases birojus. Projektā kopumā plānots investēt 75 miljonus eiro. T/c "Origo" A ēkas rekonstrukciju plānots pilnībā noslēgt līdz 2020. gada rudenim.

Projekta ietvaros t/c "Origo" kopējā platība pieaugusi no 35.5 līdz 81.8 tūkstošiem kvadrātmetru. 35.7 tūkstoši kvadrātmetru tiks atvēlēti tirdzniecības telpām, savukārt 11.1 tūkstotis kvadrātmetru aizņems ar jaunākās paaudzes tehnoloģijām aprīkoti A klases biroji un darījumu telpas – biznesa centrs "Origo One".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no vērienīgākajiem investīciju projektiem – t/c "Origo" paplašinātā ēka un biznesa centrs "Origo One" – tuvojas noslēgumam, informē projekta attīstītāji.

Sākot ar 4.novembri, apmeklētājiem durvis vērusi rekonstruētā t/c "Origo" ēka ar jaunu ieeju no Stacijas laukuma. Projekts ļāvis tirdzniecības centra platību palielināt vairāk nekā uz pusi. Projekta kopējās investīcijas sasniedz aptuveni 75 miljonus eiro. T/c "Origo" rekonstrukcijas darbus plānots pabeigt 2020. gada beigās.

Rekonstruētās ēkas pirmajā stāvā, savā pastāvīgajā atrašanās vietā, darbu uzsācis Info centrs. Tirdzniecības vietas un ēdināšanas uzņēmumi savu darbību uzsāks pakāpeniski. Rekonstruētajā ēkā atradīsies dažādi veikali un pakalpojumu sniedzēji.

"Tā kā t/c "Origo" paplašināšanās notiek izaicinošā laikā, par prioritāti esam izvirzījuši apmeklētāju un darbinieku drošību. Tirdzniecības centrā radīti apstākļi, kas ikvienam ļauj ievērot valstī noteiktās prasības veselības aizsardzībai, un mēs aicinām sabiedrību tos ievērot - sargāt ne tikai sevi, bet arī citus, tostarp pārdevējus un garāmgājējus. Līdz ar rekonstruētās ēkas atvēršanu vērienīgais investīciju projekts tuvojas noslēgumam, un pavisam drīz tirdzniecības centrs apmeklētāju acīm pavērsies jaunā veidolā, sniedzot vēl kvalitatīvāku iepirkšanās pieredzi," stāsta "Linstow Center Management" tirdzniecības centru komercdirektore Evija Majevska.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Krustojuma pārbūvē iegulda uzņēmuma līdzekļus 600 tūkstošu eiro apmērā

Db.lv, 06.08.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēgušies Elizabetes ielas un Satekles ielas krustojuma pārbūves darbi pie tirdzniecības centra "Origo" un jaunā biznesa centra "Origo One".

Projekta īstenošanu pilnā apmērā finansēja nekustamo īpašumu attīstītājs un apsaimniekotājs "Linstow Center Management" (LCM), pilsētas infrastruktūras uzlabošanā ieguldot 600 000 eiro.

Pārbūves rezultātā līdz šim neregulētajā krustojumā izveidotas jaunas gājēju pārejas drošai ceļa šķērsošanai, uzstādīta luksoforu sistēma ceļu satiksmes regulēšanai, pagarināta Elizabetes ielas velo josla pāri Satekles ielai, kā arī mainītas apakšzemes inženiertehniskās komunikācijas.

"Pusgadu ilgušie būvdarbi šā gada jūlijā ir veiksmīgi noslēgušies. Šī krustojuma uzlabošanas projekta īstenošana ir bijis ļoti komplicēts process, kas prasīja vairāk nekā astoņus gadus un izgaismoja dažādus sarežģījumus un nepilnības publiskās infrastruktūras īstenošanas procesā par privātajiem līdzekļiem," stāsta "Linstow Center Management" projektu direktors Andis Kublačovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2017.gada 3.oktobrī uzsāktie paplašināšanas darbi t/c Alfa strauji tuvojas beigām un jau 5.septembrī tiks atklāta jaunā piebūve.

«Pēc divu gadu intensīvas būvniecības t/c Alfa ir gatava atgūt lielākā Latvijas tirdzniecības centra titulu. Tādēļ ar gandarījumu varu pavēstīt, ka jaunā Alfa durvis vērs jau šī gada 5. septembrī,» skaidro Linstow Center Management valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds. «Esam tiešām pateicīgi gan mūsu apmeklētājiem, gan nomniekiem un sadarbības partneriem par pacietību. Tomēr varu apgalvot – tas ir bijis tā vērts, jo tagad piedāvāsim ne tikai plašāko modes preču zīmolu klāstu vienuviet, bet spēsim nodrošināt mūsu apmeklētājiem arī plašu restorānu zonu, sporta zāli un arī unikālu bērnu izklaižu zonu.»

Jau ziņots, ka projekta kopējās investīcijas sasniedza 55 miljonus eiro un tā ietvaros tirdzniecības centrs paplašināts par 30 000 m2. Līdz ar to nomnieku skaits no pašreizējiem 170 tiks palielināts līdz 250. Šobrīd iznomātas 95% tirdzniecības platību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Alfa vadība lūgusi no Black star wear sortimenta izņemt apģērbu ar Kremļa tematiku

LETA, 09.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības parka «Alfa» pārvaldītājs lūdzis no veikala «Black star wear» sortimenta izņemt apģērbu kolekciju ar Krievijas prezidenta Vldimira Putina seju, Krievijas karogu apdarē un Krievijas armijnieku tematiku.

Veikalā «Black Star Wear» liela daļa nopērkamo drēbju ir krievu repera Timati apģērbu līnija.

Norvēģijas uzņēmuma «Linstow», kura meitaskompānija SIA «Linstow Center Management» Latvijā pārvalda tirdzniecības centrus «Alfa», «Mols» un «Origo», pārstāve Ilze Žūka uzsvēra, ka uz visiem nomniekiem attiecas vienādi noteikumi, proti, ir jāievēro Valsts likumdošana un normatīvo aktu prasības. Vienlaikus šis regulējums neparedz pieprasīt iesniegt katra nomnieka tirdzniecībai paredzētā sortimenta katras preces detalizētu aprakstu un bildes, skaidroja Žūka.

«Taču, reaģējot uz publiskajā telpā izskanējušo informāciju, mēs esam sazinājušies ar šo nomnieku, lūdzot izņemt no sortimenta konkrēto kolekciju,» viņa teica.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Tirdzniecības centrā Origo atklās diennakts sporta klubu Gym!

Zane Atlāce - Bistere, 30.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MyFitness grupas meitas uzņēmums - sporta klubu tīkls GYM! - paplašina savu darbību arī Latvijā un nākamā gada otrajā pusē tirdzniecības centrā Origo atklās sporta klubu GYM!, kas darbosies 24 stundas diennaktī.

SIA Gym Latvija valdes priekšsēdētājs Erki Torns (Erkki Torn) tic, ka sporta kluba aprīkojums un kvalitāte, atrašanās vieta un cena padarīs šo konceptu populāru gan jauniešu, gan vecāko paaudžu pārstāvju vidū. «Mēs aktīvi strādājam, lai atvērtu šādus sporta klubus arī citviet Latvijā,» saka Torns, papildinot, ka, lai atvērtu jaunus sporta klubus GYM!, jau nākamā gada laikā plānots investēt 3 miljonus eiro.

Uzņēmuma «Linstow Center Management», kas pārvalda tirdzniecības centru «Origo», biznesa attīstības un nomas direktors Mārcis Budļevskis teic, ka pirmais GYM! «Origo» ēkā papildinās paplašināto mazumtirdzniecības piedāvājumu, kā arī servisu un pakalpojumu klāstu, kas būs pieejams pēc jaunā «Origo» tirdzniecības un biroju centra atklāšanas 2020. gadā, sniedzot pievienoto vērtību gan līdzšinējiem «Origo» apmeklētājiem, gan arī piesaistot jaunu plūsmu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Linstow: Mols ir apmeklētājiem un darbiniekiem drošs; slēgtie veikali atsāks darbību

Žanete Hāka, 14.11.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Linstow Center Management saņēmis neatkarīgu ekspertu gala ziņojumu par situāciju tirdzniecības centrā Mols, kas apliecina objekta konstrukciju drošumu, informē Linstow Center Management pārstāve Ilze Aizsila.

Tuvākajās dienās apmeklētājiem tiks atvērti veikali, kas tika īslaicīgi slēgti līdz detalizētas izpētes rezultātu saņemšanai.

Inženieru gala ziņojums apliecina, ka esošās konstrukcijas un pagaidu risinājumi pilnībā nodrošina bojāto pārsegumu nestspēju un objekts ir darbiniekiem un apmeklētājiem drošs.

Ilgtermiņā ēkas ekspluatācijai tiks izstrādāts pastāvīgs sijas pastiprināšanas risinājums atbilstoši izpētes laikā iegūtajai informācijai, skaidro uzņēmuma pārstāvji.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada janvārī" Linstow Center Management" mainījis nosaukumu uz "Linstow Baltic", tādējādi iezīmējot jaunas uzņēmuma stratēģijas īstenošanu Baltijas valstīs, informē uzņēmums.

Uzņēmuma prioritāte būs dažādu segmentu ilgtermiņa nekustamā īpašuma projektu attīstīšana, tostarp biroju ēkas, tirdzniecības centri, viesnīcas, autostāvvietas un citi.

"Baltijas valstīs esam uzsākuši ieviest mūsu kompānijas Norvēģijas biznesa stratēģijas modeli, kas paredz uzņēmējdarbības mērķu diversifikāciju. Šī stratēģija jau vairāk nekā 20 gadus sekmīgi tiek īstenota Norvēģijā, un esam pārliecināti par tās ilgtermiņa efektivitāti arī Latvijā un Igaunijā," atklāj "Linstow Baltic" valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds.

Plašāk par 2021. gada nozīmīgākajiem attīstības un investīciju projektiem uzņēmums plāno informēt šī gada pirmajā pusgadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunajā A klases biroju centrā “Origo One” no šī gada aprīļa savus birojus ver kompānija “Enlabs Group”, kā arī digitālā satura studija “TheSoul Publishing”, kas līdz ar biroja atvēršanu Rīgā plāno radīt vairāk nekā 100 jaunu darba vietu.

“Enlabs Group” biroja telpas “Origo One” aizņems 1153 m2 platību, bet “TheSoul Publishing” – 1948 m2 ar mērķi līdz šī gada septembrim pievienot vēl 930 m2.

FOTO: Atvērts viens no vērienīgākajiem investīciju projektiem 

Jaunajā "Origo" ēkā, kas atrodas Rīgā, Satekles ielā 2b, apmeklētājiem atvērta tirdzniecības...

Kompānija “TheSoul Publishing” veido izklaides saturu, piesaistot miljoniem sekotāju un abonentu visā pasaulē. Tās komandu šobrīd veido vairāk nekā 1500 darbinieku 70 valstīs. “Latvijas priekšrocība ir atrašanās Eiropas tirgū un talantīgi speciālisti ar izcilām valodas, jaunrades un tehniskajām prasmēm. Tā kā mēs veidojam radošu video saturu 19 valodās globālam patēriņam, šādas prasmes ir ļoti pieprasītas,” teic kompānijas vadītājs Artūrs Mamedovs.

“Meklējot jaunas biroja telpas, galveno vērību pievērsām tam, lai telpas būtu mūsdienīgas, dinamiskai darba videi atbilstošas un energoefektīvas,” skaidro “Enlabs Group” personāldaļas vadītājs Oļegs Karpušenko.

“Origo” jaunbūve, tostarp “Origo One” biznesa centrs, šī gada martā ieguvis 1. vietu konkursā “Latvijas Būvniecības Gada balva 2020” nominācijā “Jauna sabiedriskā ēka”.

T/c “Origo” jaunās ēkas pirmajos trīs stāvos izvietotas ērtas tirdzniecības un pakalpojumu sniedzēju telpas, savukārt ēkas augšējos trīs stāvos atrodas “Origo One” biznesa centrs ar inovatīviem A klases birojiem. “Origo One” biroju nomnieku vidū ir tādas kompānijas kā “Narvesen & Caffeine”, “Hili Properties”, “Colliers International”, “LETA” un “TVNET grupa”.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Interneta veikals ar preču piegādi līdz durvīm un tagad arī mobilā lietotne ir mūsu krīzes mācības," teic virtuves trauku un piederumu ražotāja "Fissman" Latvijas pārstāvniecības direktore Kristīne Ginķo. Savu piekto 110 kvadrātmetrus plašo veikalu Latvijā ražotājs atver 2.jūnijā tirdzniecības centrā "Origo".

K. Ginķo informē, ka piektā veikala atvēršana uzņēmumam bija plānots solis, kuru vīrusa Covid-19 krīze par diviem mēnešiem piebremzēja, savukārt mobilās lietotnes izstrādi, tieši pretēji - krīzes situācija ir stimulējusi.

"Telpu nomas līgums ar "Origo" tika plānots jau pusgadu iepriekš. Katra jauna veikala atvēršana nozīmē investīcijas, kurām mēs gatavojamies laicīgi. Jaunatvērtā veikala izveidē investēti ap 95 tūkstošiem eiro un tas ir šobrīd plašākais zīmola veikals Latvijā," stāsta "Fissman" vadītāja.

Jaunais veikals tirdzniecības centrā "Origo" tiks atklāts 2.jūnijā. Tur būs pārstāvēti vairāk nekā 2 tūkstoši preču vienību.

"Joprojām pati populārākā prece ir pannas, bet esam novērojuši, ka krīze ir būtiski mainījusi pircēju paradumus, proti, tagad pērk vairāk dārgākās preces, izvēlas rūpīgāk un meklē kvalitāti. Jūtams, ka iedzīvotāji vairāk gatavo mājās, jo audzis pieprasījums pēc piederumiem cepšanai, aksesuāriem, kā arī virtuves nažiem. Šajā pavasarī daudz vairāk tiek pirkti arī termosi un ūdens pudeles. Interesants novērojums, uzkrītoši pieaudzis ir pircēju – vīriešu skaits," stāsta zīmola vadītāja Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar 2021. gadu, Linstow Center Management (LCM) dažādos uzņēmējdarbības stratēģiju Latvijā un Igaunijā, attīstot vairāku segmentu nekustamā īpašuma projektus, tostarp biroju ēkas, tirdzniecības centrus, autostāvvietas, viesnīcas, atpūtas objektus un citus.

"Baltijas valstīs esam uzsākuši ieviest mūsu kompānijas Norvēģijas biznesa stratēģijas modeli, kas paredz uzņēmējdarbības mērķu diversifikāciju. Šī stratēģija jau vairāk nekā 20 gadus sekmīgi tiek īstenota Norvēģijā, un esam pārliecināti par tās ilgtermiņa efektivitāti arī Latvijā un Igaunijā,” atklāj LCM valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds.

Kā viens no pirmajiem soļiem jaunās stratēģijas ieviešanā ir tirdzniecības centru Alfa un Mols apsaimniekošanas pakalpojuma nodošana uzņēmumam Multi Latvia, sākot ar 2021. gada februāri.

Plašāk par tuvāko gadu biznesa un stratēģiju un investīciju projektiem paredzēts informēt 2021. gada sākumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centra «Mols» griestos izveidojusies plaisa, kā dēļ atsevišķās zonās izvietoti pagaidu metāla balsti, bet no ēkas īpašniekiem novembra sākumā tiek gaidīti detalizētas tehniskās izpētes rezultāti, otrdien vēstīja TV3 raidījums «Bez tabu».

Būvniecības valsts kontroles birojs (BVKB) neizslēdz, ka pēc padziļinātās izpētes var tikt pilnībā vai daļēji pārtraukta tirdzniecības centra ekspluatācija. Savukārt, ja izpētē tiks secināts, ka nav apdraudējuma mehāniskajai stiprībai un stabilitātei, ēkas lietošana netiks ierobežota, uzsvēra biroja pārstāve Elīna Balgalve.

«Bez Tabu» komanda «Mola» apmeklējuma laikā pārliecinājās, ka netālu no tirdzniecības centra galvenās ieejas redzama gara plaisa, kas turpinās arī paralēlajā gaitenī. Gaiteņiem pa vidu esošais veikals «Narvesen» bijis slēgts, kas, kā pauž informatīvā plāksne, ir «tehnisku iemeslu dēļ». Abos gaiteņos saplaisājušos griestus balsta metāla pagaidu balsti - katrā gaitenī pa diviem, tie nosegti ar riģipsi. Arī otrajā stāvā plaisas zonā aizvērti divi veikali.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc divu gadu būvniecības Būvniecības valsts kontroles birojs pieņēmis ekspluatācijā t/p Alfa paplašināšanas darbus, informē Linstow Center Management.

Kopējās projekta investīcijas ir 55 miljoni eiro, Db.lv informēja tirdzniecības parka «Alfa» sabiedrisko attiecību konsultante Ilze Žūka. Attīstības ieceres ietvaros uzbūvētas divas jaunas ēkas, kā arī pārbūvēta un labiekārtota tirdzniecības centram piegulošā teritorija.

Realizējot paplašināšanas ieceri, tirdzniecības centra kopējā platība, iekļaujot arī daudzstāvu un pazemes autostāvvietas, no 99 000 m² palielināta līdz 154 000 m², no tiem 71 000 m² atvēlot nomnieku vajadzībām. Līdz ar šo darbu noslēgumu t/p Alfa uzskatāma par Latvijā lielāko tirdzniecības centru, apmeklētājiem nodrošinot 210 dažādu nomnieku sniegtos pakalpojumus un autostāvvietu ietilpību 1750 spēkratiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

FOTO: Alfa kļūst par Latvijas lielāko tirdzniecības centru; darbi vēl nav galā

Monta Glumane, 05.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrs Alfa pēc divu gadu būvniecības darbiem ver jaunās piebūves durvis apmeklētājiem. Līdz ar paplašināšanas darbu noslēgumu Alfa atkal kļūst par Latvijas lielāko tirdzniecības centru, palielinot iznomājamo tirdzniecības platību līdz 71 000 m².

Projekta kopējās investīcijas veido 55 miljonus eiro. Šobrīd norisinās darbs arī pie esošā tirdzniecības centa interjera renovācijas plāna.

T/c Alfa paplašināšanas darbi tika uzsākti 2017. gada septembrī. To ietvaros uzbūvētas divas jaunas ēkas – daudzstāvu autostāvvieta un trīsstāvu tirdzniecības ēka, kā arī labiekārtota teritorija, iestādot 177 kokus un veidojot Brīvības ielai piegulošo autostāvvietu kā parku. Paplašināšanas ietvaros nomnieku skaits no iepriekšējiem 170 palielināts līdz 210. Savukārt jaunās autostāvvietas ēka un teritorijas labiekārtošana šobrīd apmeklētājiem ļauj nodrošināt autostāvvietas 1750 automašīnām, kā arī velonovietnes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas ēdināšanas un viesmīlības uzņēmums SIA “Tiamo grupa” atvēris otru “Čili Pizza”picēriju Rīgā, informē uzņēmumā.

Tirdzniecības centrā “Origo” atvērtā picērija radīs 30 jaunas darbavietas. Šogad uzņēmums, neskatoties uz ārkārtējās situācijas ierobežojumiem valstī, plāno atklāt vēl vienu ēdināšanas vietu tirdzniecības centrā “Gaiļezers”.

“Tiamo grupas” izveidotās “Čili Pizza” picērijas darbojas Liepājā, Ogrē, Jelgavā, Valmierā un Daugavpilī. Pirmo “Čili Pizza” picēriju Rīgā uzņēmums atvēra šā gada jūnijā iepirkšanās un izklaides centrā “Aktropole”, investējot vairāk nekā 250 000 eiro. Tirdzniecības centra “Origo” picērijas platība ir 250 kvadrātmetri, un ietilpība līdz pat 98 sēdvietām, tomēr līdz Covid-19 pandēmijas radītās ārkārtējās situācijas beigām ēdienus ikviens varēs pasūtīt līdzi ņemšanai, kā arī – ar “Wolt” un “Bolt” piegādēm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Komercīpašumu tirgus atdzīvojas

<i>Colliers International</i> analītiķe Agija Vērdiņa, 29.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad beidzot var teikt, ka komercīpašumu tirgus atdzīvojas. Vairāki ilgi gaidīti projekti tiek nodoti ekspluatācijā, kā arī attīstītāji aktīvi ziņo par saviem nākotnes plāniem.

Biroju segments šā gada pirmajā pusgadā bijis salīdzinoši visklusākais. Ekspluatācijā nodotas biroju telpas kopumā 11,300 m2 platībā kompleksā Akropole un atjaunotajā Telegraph ēkā. Pašlaik būvniecībā ir vēl 98 tūkst. m2 biroju platības, salīdzinājumā Tallinā būvniecības stadijā ir 112 tūkst. m2, bet Viļņā 162 tūkst. m2. Tuvākajā laikā biroju tirgu papildinās arī Z-Towers un Business Garden projekti, kas atstās ietekmi uz brīvo biroju platību apjomu. Lai gan kopējais iznomāto biroja platību apjoms šā gada pirmajos divos ceturkšņos par 5% pārsniedz pagājušā gada rādītāju attiecīgajā periodā, nomnieku interese pagaidām ir bijusi zemāka nekā cerēts un būvniecības laikā rezervēto biroju platību apjoms ir neliels. Pašlaik brīvo biroju platību apjoms ir ap 5% un attiecīgi nomas maksas saglabājas stabilas. Šogad coworking jeb kopstrādes telpu apjoms ar Workland Telegraph un Teikums Teodors atvēršanu jau ir pieaudzis par gandrīz 400 darba vietām, kopējam coworking darba vietu apjomam Rīgā sasniedzot gandrīz 1,900. Vēl vairāki coworking projekti ir attīstībā un varam gaidīt, ka tirgus tuvākajā laikā tiks papildināts ar vēl vismaz 800 darba vietām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā Origo durvis vēris Latvijā pirmais MyFitness grupas meitas uzņēmuma pašapkalpošanās sporta klubs Gym!.

"Esam paplašinājuši savu darbību ārpus Igaunijas, atverot pirmo Gym! koncepta klubu arī Latvijā. Šobrīd tas mums būs jau piektais šāds klubs. Tirdzniecības centrs Origo ir ideāla vieta gan lokācijas, gan tam atvēlēto telpu ziņā,“ stāsta Gym! valdes loceklis Erki Torns (Erkki Torn).

Db.lv jau vēstīja, ka kopējais ieguldījums šī sporta kluba attīstībā pārsniedz miljonu eiro.

Plānots, ka sporta klubs strādās 24 stundas septiņas dienas nedēļā, taču Covid-19 ierobežojumu laikā no plkst.6 līdz 24.

"Gym!" ir AS "MyFitness" meitas uzņēmuma zīmols, kas tika izveidots 2017. gadā. "Gym!" koncepts iekļauj diennakts darbības sporta klubus. Pirmais "Gym!" klubs tika atvērts 2018. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā plānošanas, projektēšanas un būvniecības stadijā esošos projektus, Rīgas moderno biroja platību tirgus tuvāko piecu gadu laikā tiks papildināts ar vismaz 200 000 kvadrātmetriem jaunu biroju platību, teikts komercīpašumu pakalpojumu uzņēmuma "CBRE Baltics" aizvadītā gada biroju tirgus apskatā.

Tuvākajos gados, palielinoties moderno biroju platībām, paredzama lielāka nomnieku aktivitāte, pārceļoties uz mūsdienīgām prasībām atbilstošiem birojiem, teikts apskatā.

Tajā pausts, ka 2020.gads valstī kopumā, tāpat arī biroju platību segmentā, iezīmējās ar vairākiem būtiskiem pārbaudījumiem, kurus nāksies risināt arī 2021.gadā. Gada sākumā liela daļa biroju darbinieku bija spiesti turpināt savas darba gaitas attālināti un vairums līdz pat šim brīdim nav atgriezušies pie iepriekš ierastās biroja dzīves.

"Tāpat nevienu vairs neizbrīna, ka Rīgas biroju tirgus pēdējos gados ir bijis lēns, un tā attīstības tempi salīdzinoši zemi, salīdzinot ar mūsu kaimiņvalstīm, kur biroju platību pieauguma tempi bija un turpina būt krietni vien straujāki," norāda "CBRE Baltics" eksperti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā strādājošie tirdzniecības centri ir veikuši aprēķinus par samazinātajiem nomas maksas ieņēmumiem apstādinātās veikalu darbības rezultātā.

Tirdzniecības centru reālie nomas maksas ieņēmumi piedzīvo krasu, neamortizējamu kritumu. Aprēķini liecina, ka pagājušā gada oktobrī pret iepriekšējā gada attiecīgo mēnesi ieņēmumi samazinājās par 23% jeb 3.5 milj. eiro, novembrī par 34% jeb 5 milj. eiro, decembrī par 42% jeb 6.3 milj., eiro. Savukārt, šī gada janvārī pret 2020. gada janvāri ieņēmumi jau samazinājušies par 51% jeb 7,6 milj. eiro un februāri par 57% jeb 8.6 milj. eiro.

Nekustamā īpašuma attīstītāju alianse (NĪAA) atbalsta Ekonomikas ministra Jāņa Vitenberga priekšlikumu par nomas maksas atbalsta instrumenta izveidi kā mērķētu atbalsta mehānismu Covid-19 ierobežojumu dēļ cietušai nozarei.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Tirdzniecības centriem ir īstais laiks atrast un nostiprināt savu identitāti

Jevgēnija Kiseļova, Colliers Tirdzniecības platību nodaļas asociētā direktore, 03.03.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vai visi iepirkšanās centri pārcietīs pandēmiju, ir miljona vērts jautājums un neapšaubāmi – visnotaļ kutelīgs.

Covid-19 pandēmija un ieviestie ierobežojumi nāca strauji un negaidīti, daudziem sagriežot kājām gaisā dzīvi un biznesu, parādot arī vājos punktus pašmāju tirdzniecības centru darbībā. Nevienam no tiem nebija sagatavots plāns B, nemaz nerunājot par plānu C, kā strādāt un rīkoties situācijā, kad tirgū parādās daudz neaizpildītu komerctelpu, kad pieprasījums pēc tām strauji krīt.

Vērts atgādināt, ka tieši pirms pandēmijas, 2019. gadā un 2020. gadā, pabeigti vairāki vērienīgi projekti (atklāta Akropole, paplašināta Alfa, atvērta Sāga, VIA Jūrmala Outlet, kam sekoja Origo nākamā kārta, arī Domina paziņoja par attīstības plāniem). Tobrīd tirgū “ieplūda” tūkstošiem kvadrātmetru jaunu tirdzniecības telpu. Un tā tirgus bija sācis sliekties uz nomnieku pusi. Zīmoliem, kas stāvēja rindā, gaidīja parādāmies brīvas telpas sava biznesa attīstībai, šāda izdevība radās, tika aizpildīti gandrīz visi tirdzniecības centri.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Narvesen: franšīzes sistēma kā biznesa modelis ir sevi apliecinājusi

Db.lv, 27.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirdzniecības franšīzes tīklu "Narvesen" pārvaldošais uzņēmums SIA "Narvesen Baltija" 2019. gadā strādājis ar 68 miljonu eiro lielu apgrozījumu, kas ir par 3,8 miljoniem eiro vairāk nekā gadu iepriekš. Viens no lielākajiem notikumiem pērn bija kafejnīcu ķēdes "Caffeine" iegāde.

Šobrīd visas - kopumā 231 - "Narvesen" zīmola tirdzniecības vietas Latvijā vada neatkarīgi uzņēmēji uz franšīzes līgumu pamata. 2019. gadā atvērtas 10 jaunas tirdzniecības vietas un turpinājies darbs pie to kvalitātes uzlabošanas. Sadarbībā ar Latvijas ražotājiem "Narvesen" turpina izstrādāt jaunus produktus, nostiprinot "Narvesen" pozīcijas Latvijas tirgū ēdienu un dzērienu pa ceļam segmentā. Privātais zīmols "Fresh & Tasty" 2019. gadā veidoja 80% no ēdienu pa ceļam apgrozījuma.

"2019. gads "Narvesen" ir bijis veiksmīgs, mazumtirdzniecības apjomiem pieaugot par 6% salīdzinājumā ar 2018. gadu, kas pārsniedza mūsu prognozes. Kā stabils un sevi attaisnojošs biznesa modelis sevi ir apliecinājusi franšīzes sistēma. Pērn investīcijas novirzītas ne tikai tīkla paplašināšanai un IT infrastruktūras attīstībai, bet arī jaunas tirdzniecības koncepcijas realizācijai, tādējādi atsvaidzinot gan tirdzniecības vietu fasādes, gan interjeru. Arī atbalsta birojs pārcēlies uz jaunām telpām biznesa centrā "Origo One"," komentē SIA "Narvesen Baltija" valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā durvis vērusi jau ceturtā ātrās ēdināšanas restorānu tīkla "KFC" filiāle, informē uzņēmumā.

Jaunais "KFC" restorāns atrodas tirdzniecības centrā Origo, un šobrīd tas darbojas bezkontakta režīmā, piedāvājot veikt pasūtījumu uz vietas restorānā, izmantojot pašapkalpošanās kases, vai kādā no ēdiena piegādes platformām.

KFC atklāj izplešanās plānus Latvijā  

Tuvāko trīs gadu laikā Kentucky Fried Chicken (KFC) restorānu skaitu Baltijā plānots...

"Mēs redzam, ka "KFC" maltītes kļūst arvien populārākas Latvijas iedzīvotāju vidū, un esam priecīgi šomēnes atklāt jau ceturto "KFC" restorānu Rīgā. Visi jaunatklātie restorāni ir daļa no "KFC" vērienīgās attīstības stratēģijas Baltijas tirgū, kas paredz ķēdes paplašināšanu līdz pat 20 restorāniem jau nākamajos divos gados," komentē "Apollo Group" valdes loceklis Latvijā Konstantīns Maslovs.

Igaunijas Apollo Group pērk restorānus Kentucky Fried Chicken Latvijā un Lietuvā 

Igaunijas kompānija Apollo Group panākusi vienošanos par restorānu Kentucky Fried Chicken (KFC)...

Kopš šī gada septembra KFC restorāni atklāti arī t/c "Domina Shopping" un t/p "Alfa", un "KFC" franšīzes īpašnieki, Igaunijas uzņēmums "Apollo Group", atklāj, ka jau tuvāko gadu laikā jaunus "KFC" restorānus plānots atvērt arī citos galvaspilsētas rajonos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā durvis vēris jau piektais "KFC" ātrās ēdināšanas restorāns, informē uzņēmumā.

Jaunatklātais "KFC" restorāns ir pirmais zīmola restorāns Pārdaugavā, kas atrodas t/c "Riga Plaza". Šobrīd tas darbojas bezkontakta režīmā un piedāvāt veikt pasūtījumus līdzņemšanai uz vietas restorānā, izmantojot pašapkalpošanās kases, vai kādā no ēdiena piegādes platformām.

"Sekojot līdzi iedzīvotāju iepirkšanās paradumiem, redzam, ka arī Latvijas tirgū aizvien pieprasītākas kļūst maltītes, ko iespējams baudīt gan nesteidzīgos atpūtas brīžos, gan arī ikdienas steigā, saglabājot ēdiena kvalitāti un nemainīgi labu garšu. Tieši pozitīvā pieredze ir tas, ko vēlamies sniegt ikvienam "KFC" apmeklētājam, tāpēc ļoti novērtējam vietējo klientu pieaugošo uzticību mūsu zīmolam un esam priecīgi šogad atklāt jau piekto "KFC" restorānu Rīgā, izplešoties arī ārpus pilsētas centra robežām un padarot "KFC" maltītes iedzīvotājiem vēl pieejamākas. Baltijas tirgus ir viens no straujāk augošajiem reģioniem, un mums šeit ir lieli plāni turpināt zīmola attīstību, līdz 2021. gada beigām paplašinot "KFC" ķēdi ar līdz pat 20 jauniem restorāniem," komentē "KFC" mārketinga vadītāja Baltijā Indre Giedrite.

Komentāri

Pievienot komentāru