Šā gada 11. aprīlī norisinājās viens no nozīmīgākajiem Baltijas komunikācijas nozares pasākumiem – Mi:t&Links Baltic Communication Awards 2025, kur animācijas filmas "Straume" komunikācijas kampaņa “We flooded Latvia” saņēma divas Zelta balvas kategorijās “Integrētā komunikācija” (Integrated Communication) un “Digitālā komunikācija” (Digital Communication). Kampaņu izstrādāja un realizēja sabiedrisko attiecību aģentūra Golin Rīga.
Filmas "Straume" izplatīšanas kampaņa noritēja sarežģītā laikā, kad pēc Covid-19 pandēmijas Latvijā bija viens no zemākajiem kino apmeklējuma rādītājiem Baltijā. Vietējām filmām bija lielas grūtības sasniegt plašāku auditoriju. Apzinoties šo kontekstu, kampaņas mērķis bija ne tikai veicināt biļešu pārdošanu, bet arī atjaunot sabiedrības interesi par latviešu kino un nostiprināt "Straume" kā nozīmīgu kultūras notikumu.
Filmas "Straume" producents Matīss Kaža atzīst: “Daļa no ‘Straumes’ panākumiem slēpjas pārdomātā mārketinga un komunikācijas kampaņā, kas ļāva filmai kļūt par Latvijas rekordisti kino skatītāju skaita ziņā. Mēs priecājamies, ka Golin komanda ir saņēmusi šo atzinību par tiešām veiksmīgi realizētu kampaņu, kas palīdzēja Kaķim kļūt par vienu no spilgtākajiem Latvijas laikmetīgās kultūras simboliem.”
“Kampaņa tapa sarežģītā laikā, taču mēs ticējām tās spēkam un spējai uzrunāt sabiedrību. Latvijas kino ir pelnījis tādu pašu atbalstu un uzticību, kādu sniedzam saviem sportistiem – ar pārliecību par mūsu radošo potenciālu un spēju iedvesmot arī ārpus valsts robežām,” uzsver Golin Rīga vadošais partneris Dāvis Sakne.
Kampaņas panākumi apliecina, ka radoša pieeja, skaidri definēta stratēģija un izpratne par auditorijas vajadzībām var radīt ievērojamu ietekmi arī sarežģītos apstākļos. Golin Rīga pateicas visiem partneriem un skatītājiem, kuri piedalījās šajā ceļojumā, jo tikai kopā iespējams radīt komunikāciju, kas ir patiesi nozīmīga.