Jaunākais izdevums

Alkoholisko dzērienu ražotājs un izplatītājs "Amber Beverage Group" laidis klajā zīmola "Rīgas Melnais Balzams" jaunāko versiju - "Rīgas Melnais Balzams XO", kas papildināts ar izsmalcinātu franču brendiju, informē uzņēmumā.

Dzēriena pamatā ir recepte, ko pirms vairāk nekā 260 gadiem izveidoja farmaceits Abrahams Kunce. Viņa 1752. gadā izstrādātā receptūra vēl joprojām tiek izmantota arī šobaltdien, dzērienā apvienojot 24 dabiskas sastāvdaļas, tai skaitā 17 dažādas, rūpīgi atlasītas zālītes, ogas, pumpurus, garšvielas un saknītes.

"Šo "Rīgas Melnais Balzams" versiju izstrādājām teju divu gadus, līdz beidzot šonedēļ to varam nodot patērētāju vērtējumam. Lai gan šobrīd valstī un daudzos citos tirgos ir izsludināta ārkārtas situācija, "Latvijas balzams" ražotnes darbība norit pēc plāna un tādēļ arī turpinām izziņot jaunus produktus," stāsta "Latvijas balzams" valdes priekšsēdētājs Intars Geidāns.

"Darbu ražotnē plānojam ļoti skrupulozi, lai darbinieku maiņas nepārklātos, tādējādi darbinieki arī nesatiktos un mēs varētu būt droši, ka mums ir vairākas komandas, kas var nodrošināt ražotnes nepārtrauktu darbību. Lai gan jau pagājušajā nedēļā atzīmējām ražotnes 120 gadu jubileju, arī jaunais "Rīgas Melnais Balzams XO" mums ir kā dāvana, ar kuru varam lepoties," norāda I.Geidāns.

"Rīgas Melnais Balzams XO" ir piektā variācija šī leģendārā zīmola saimē. Kopumā "Rīgas Melnais Balzams" ir pieejams vairāk nekā 30 valstīs; 2018. gadā tika uzsākta zīmola izplatīšana arī Lielbritānijā un ASV. Pieejamas arī citas dzēriena variācijas: "Rīgas Melnais Balzams Upeņu", "Rīgas Melnais Balzams Ķiršu" un "Rīgas Melnais Balzams Espresso". Zīmols ir ieguvis vairāk nekā 100 balvu starptautiskās sacensībās.

"Amber Beverage Group" (ABG) ir starptautisks alkoholisko dzērienu ražošanas un izplatīšanas koncerns. Tas darbojas globālā mērogā no galvenā biroja Luksemburgā, kā arī caur ražošanas un izplatīšanas uzņēmumiem Krievijā, Meksikā, Lielbritānijā, Austrālijā, Austrijā un Baltijā - tā vēsturiskajā mājvietā. ABG nodarbina vairāk nekā 2100 darbinieku, kas nodrošina ražošanas, pildīšanas, tirdzniecības, izplatīšanas, eksportēšanas un mazumtirdzniecības funkcijas.

ABG galvenie zīmoli ir "Cross Keys Gin(r)", "Riga Black Balsam(r)", "Moskovskaya(r) Vodka", "Rooster Rojo(r) tequila", "KAH(r) Tequila" un "Cosmopolitan Diva(r)". Grupas zīmolu portfelī ietilpst vairāk nekā 200 ABG zīmoli, ko tā aktīvi izplata vairāk nekā 185 tirgos visā pasaulē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Latvijas balzams atsāk dzērienu ražošanu skārdenēs

Lelde Petrāne, 27.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atsākot skārdeņu pildīšanas līnijas darbību, alkoholisko dzērienu ražotājs AS "Latvijas balzams" uzsāk limonādes "Green Cola" ražošanu Baltijas tirgum.

Drīzumā uz šīs ražošanas līnijas jaunas variācijas iegūs tādi pazīstami zīmoli kā "Rīgas Melnais Balzams", dzirkstošais dzēriens "Cosmopolitan Dīva" un degvīna zīmols "Moskovskaya Vodka", informē uzņēmumā.

""Green Cola International" ir pozitīvi novērtējuši mūsu darbu, atjaunojot skārdeņu pildīšanas iespējas jaunā kvalitātē. Pēc atkārtotām tehnologu vizītēm, jaunu iekārtu iegādes un tehnoloģijas procesu pielāgošanas esam panākuši vienošanos ražot šo dzērienu tirgum, kas visstraujāk atgūstas pēc Covid-19 pandēmijas – Baltijas reģionam," norāda AS "Latvijas balzams" valdes priekšsēdētājs Intars Geidāns.

"Šobrīd ražojam dzēriena oriģinālo kolas versiju, tomēr apsveram iespēju nākotnē paplašināt "Green Cola" līnijas klāstu, uzsākot arī apelsīnu un ķiršu limonādes ražošanu," informē I. Geidāns.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Amber Beverage Group "kapteinis" Rīgas Melno balzamu vedīs apkārt pasaulei

Ilze Žaime, 22.11.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Man ļoti patīk Latvija, tā iedveš mieru,” žurnālam "Dienas Bizness" saka Sīmurs Fereira, kurš pirmo reizi šeit ieradās pirms septiņiem gadiem.

Viņu var raksturot kā kapteini, kurš vada vairāk nekā 2200 darbinieku komandu, darbojas 185 valstu tirgos un kura vadītās uzņēmumu grupas – "Amber Beverage Group" – apgrozījums pērn pārsniedza 371 miljonu eiro.

«Mēs noteikti neapsveram iespēju pārcelt degvīna ražošanu ārpus Latvijas robežām, taču esam domājuši par to attiecībā uz dažiem liķieriem,» stāsta S. Fereira.

Jautāts, vai tiek apsvērta doma iegādāties kādu jaunu brūvētavu vai uzņēmumu Latvijā vai Baltijā, S. Fereira atbild: «Noteikti ne alus brūvētavu, tā nav mūsu niša, bet, piemēram, mēs iegādājāmies alkoholisko dzērienu izplatītāju Igaunijā, un tas mums ir jūtami palīdzējis tur nostiprināties, kā arī mūsu īpašumā ir pāris mazu ražotņu. Mēs būtu ieinteresēti apsvērt šādu iespēju arī Latvijā.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Neatrodam sakarību starp lielāku alkohola akcīzi un mazāku reālo patēriņu Latvijā

Latvijas Alkohola nozares asociācijas izpilddirektors Dāvis Vītols, 06.02.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējo desmit gadu laikā – no 2008. gada līdz 2018. gadam – Latvijā stiprā alkohola akcīzes nodoklis ir paaugstināts par 86%, taču reālais alkohola patēriņš valstī nav mainījies.

Tas apliecina, ka alkohola cenai, kas tiek regulēta ar akcīzes nodokļa lielumu, nav galvenā nozīme alkohola lietošanas paradumu izmaiņās, bet tam nepieciešami arī citi pasākumi, īpaši nelegālā alkohola patēriņa mazināšanai. Joprojām apmēram 15% alkohola Latvijā tiek iegādāti nelegālajā tirgū.

Latvijā no 2020. gada 1. marta ir paredzēta kārtējā alkohola akcīzes nodokļa paaugstināšana par 30%. LANA jau iepriekš ir brīdinājusi par negatīvajām ekonomiskajām sekām, ko šāds solis var atstāt, taču tagad veiktā izpēte apliecina, ka pēc akcīzes paaugstināšanas arī pozitīvas sociālās sekas (mazāka alkohola lietošana) nav sagaidāmas. LANA aprēķini liecina, ka alkohola akcīzes kāpums samazinās valsts budžeta ieņēmumus vismaz par 37 miljoniem.

Komentāri

Pievienot komentāru