Tautā valdošais priekšstats, ka reklāmnieki uz katrām vēlēšanām pelna milzu naudu, ir gaužām aplams - lielākā reklāmnieku daļa vispār negrib nekādu saistību ar politiķiem. SIA Demo dizains direktors Māris Gulbis norādīja, ka politiķu apkalpošana nav tas darbiņš, uz kuru reklāmnieki kaut kā tiektos: «Es šādam uzskatam, ka reklāmnieki mežonīgi pelnītu, veidojot politisko reklāmu, nemaz nepiekrītu! Es vairāk teiktu, ka partijas mežonīgi tērējas, lai iegūtu vēlētāju labvēlību,» sprieda M. Gulbis. Savukārt padziļināto mārketinga pētījumu kompānijas Alfresco valdes priekšsēdētāja Tatjana Voitenko negribīgi atzina: «Jā, mēs vēl pavasarī veicām vienu auditorijas pētījumu kādas partijas uzdevumā, taču tam no mūsu puses nebija nekāda politiska konteksta. Tīri tehnisks darbs par attiecīgu samaksu.» Pat Zoom! vadītājs Ēriks Stendzenieks Db sacīja, ka Latvijas Pirmās partijas/Latvijas ceļa reklāmu veido nevis tāpēc, ka viņam patiktu attiecīgie politiķi, bet gan pieredzes dēļ. Ne vienmēr viņš ir vienisprātis ar saviem klientiem. «Es nedomāju tieši tāpat kā viņi. Piemēram, ja kāds homofobs no Saeimas tribīnes atkal kaut ko sāks muldēt par geju apkarošanu, es nekavēšos iestāties pret viņu!» apņēmīgi pauda Stendzenieks.