Jaunākais izdevums

Apvienojoties vietējiem mazumtirdzniecības veikalu tīklu uzņēmumiem, kas līdz šim pārstāvēja zīmolu «top!», dibināta SIA «Latvian Retail Management», ko turpmāk atpazīs kā zīmolu «Citro»

Par mazumtirgotāju tīkla, kas pagaidām darbojas pārsvarā Ziemeļkurzemē un Latgalē, Latvian Retail Management (LRM) dibinātājiem ir AS Diāna, SIA Gabriēla un SIA LEKON. Vienotu mērķu vadīti, uzņēmumu valdes locekļi jauno apvienību dibināja 2019.gada sākumā. Akciju sabiedrība Diāna un SIA Gabriēla bijušas ilggadējas top! zīmola pārstāves, AS Diāna esot arī vienai no mazumtirgotāju savienības dibinātājām. Lai arī uzņēmumi ir attīstījušies un daudz ieguvuši, darbojoties top! zīmola paspārnē, šodien šī sistēma kļuvi smagnējāka gan lēmumu pieņemšanā, gan ātrumā un šajā gadījumā arī funkciju sadalē, secina SIA Latvian Retail Management (LRM) valdes priekšsēdētājs Imants Kelmers.

«Tirgus strauji attīstās, un arī mums ir jāiet laikam līdzi. Tas, kas mums derēja vakar, vairs nederēs šodien un rīt. Katram no uzņēmējiem arī pašam sev sākumā bija jāatbild uz šo svarīgo jautājumu - «Vai esmu gatavs mainīties?». Uzņēmējiem ar divdesmit gadu pieredzi tas var būt ļoti sarežģīts process, jo nereti šādā laika posmā izveidojas arī rutīna, no kuras tagad laiks izkāpt,» ir pārliecināts LRM valdes priekšsēdētājs.

Saskatot nepieciešamību pēc pārmaiņām, uzņēmēji vispirms centušies rast vienotu ceļu kopā ar top! zīmola vadību, taču panākt vēlamo nav izdevies. Domājot par nākotni, bijis skaidrs, ka bez pārmaiņām uzņēmēji darbību attīstīt nevarēs, līdz ar to trīs mazumtirgotāji vienojās, ka ir laiks dibināt jaunu apvienību un mazākā skaitā jābruģē izaugsmes ceļš, par kuru vienoties bija sarežģīti teju 20 partneru lokā.

Šos trīs mazumtirgotājus vieno līdzīga sortimenta veidošanas politika; uzņēmēji savos veikalos piedāvājumu cenšas nodrošināt pēc iespējas plašāku, lielāku uzsvaru liekot arī uz sadarbību ar vietējiem ražotājiem. Svarīga ir bijusi uzņēmēju savstarpējā uzticība, kad pienāca laiks atstāt konkrētu lēmumu pieņemšanu attiecīgu darbinieku rokās. Iepriekšējā pieredze līdzšinējā sistēmā rādījusi, ka nereti darbinieku funkcijas dublējas, kad runa ir par, piemēram, iepirkumu veikšanu. Apvienojoties LRM, darba vietu skaits mazumtirgotāju uzņēmumos samazināts netika, taču visas funkcijas tika sadalītas tā, lai katrs specializētos tieši savā jautājumā, tādējādi ātrāk sasniedzot rezultātus.

«Līdzīgi kā katru gadu janvārī mēs apņemamies stāties jauna izaicinājuma priekšā, arī LRM biznesā uz to tiecas. Lai pārmaiņas notiktu vienmērīgi, esam veiksmīgi pildījuši savu mājasdarbu un jau šī gada sākumā uzsākām sarunas ar mūsu piegādātājiem un ražotājiem, kas ir būtiski mūsu sadarbības partneri,» stāsta I. Kelmers.

Lai gan sadarbība tiks tupināta ar vairākiem līdzšinējiem veikalu piegādātājiem, piemēram, importa augļu nodrošinātājiem, jo tos Latvijā izaudzēt nav iespējams, tika meklēti arī jauni partneri, uzmanību vēršot uz reģionālajiem ražotājiem. Jaunas iespējas tiek izskatītas, kā arī LRM komandu priecē pašu piegādātāju izrādītā interese par sadarbības iespējām. «Manā skatījumā, nākotnes attīstība slēpjas spējā būt labiem partneriem, kad piegādātājs un pircējs spēj strādāt partnerībā,» ir pārliecināts I.Kelmers. Pateicoties individuālai pieejai katram ražotājam, pašreiz jau esot noslēgta lielākā daļa līgumu.

Līdzšinējā problēma bieži vien esot bijusi, ka vietējie ražotāji nespēj saražot tik, cik nepieciešams, lai nodrošinātu visu veikalu tīklu, tādēļ, baidoties no preču piegādes pārtraukšanas, sadarbību mēdz atteikt pavisam. Taču I.Kelmers pašreiz vada uzņēmumu tādā virzienā, kas ļaus īstenot arī sarežģītāku pieeju, lai arī tas, iespējams, nozīmē vairāk organizatoriska darba. Mērķis ir piedāvāt patērētājiem vietējo produkciju plašā izvēlē.

Dibinot jauno zīmolu un atdaloties no top! tīkla, uzņēmējs skaidro, ka tas neietekmēs veikala preču sortimenta cenas. «Ja mēs spējam pieņemt lēmumus efektīvāk, tad spēsim arī veikt iepirkumu labāk. Panākot labāku vienošanos, mums ir pat iespējas parādīt to, ka cenas var būt vēl zemākas. Ir jāiet cauri šim procesam, jājūt un jāuzticas. Ja nepieciešams - jāinvestē un jārunā ar piegādātājiem, lai mēs varētu saglabāt konkurētspējīgas cenas, lai mēs varētu noturēt esošos un pievilināt jaunus pircējus,» tā nākotnē raugās Imants Kelmers.

Esošie Latvian Retail Management partneri, kas turpmāk darbosies ar vienotu zīmolu Citro, jau ir guvuši pieredzi savās tirdzniecības vietās, vietējos produktus izceļot atsevišķos stendos, un tas, visticamāk, tiks turpināts. Pat ja vietējo novadu ražotāju produktu cena dažkārt ir nedaudz augstāka salīdzinājumā ar lielo rūpnīcu piedāvājumu, cilvēki vēl joprojām ir gana patriotiski un uzticas arī atšķirībai kvalitātes ziņā, norāda I. Kelmers.

LRM tirdzniecības vietas pašreiz veido 70 veikali. Pakāpeniski, līdz 2020.gada 1.janvārim, tiks veikta jaunā zīmola vizuālās identitātes ieviešana veikalos - zīmolu top! nomainīs Citro, simbolizējot gan svaigas pārmaiņas, gan jaunumu ienākšanu veikalos.

SIA LEKON darbības reģions galvenokārt ir Rēzekne un Rēzeknes rajons, savukārt abi pārējie mazumtirgotāji darbojas Kurzemes ziemeļu pusē, tai skaitā pārstāvot vairākus veikalus Ventspilī, Kuldīgā un Talsos. Laika zīmola nomaiņai nav atlicis daudz, un pirmie veikali Talsu pusē Citro logo iegūs jau oktobra beigās, stāsta I.Kelmers.

«Īpašnieku uzdevums pašreiz ir strādāt, lai arī mūsu veikalu tīkla pārklājums varētu paplašināties,» atklāj LRM valdes priekšsēdētājs. «Mūsu partneri plāno arī nākamgad attīstīt un būvēt jaunus veikalus. Būsim atvērti arī citiem mazumtirgotājiem, kuri redz mūsu darbību un rezultātus un kuri vēlas mums pievienoties, lai attīstītos un mainītos kopīgi,» viņš paskaidro. Gatava jaunu partneru piesaistei uzņēmēju apvienība būs tad, kad visas nepieciešamās pārmaiņas būs ieviestas jau esošo partneru tirdzniecības vietās.

Arī Rīga kā darbības lauks uzņēmējus vilina. Pašreiz gan tikai viens Citro veikals tiks pārstāvēts Rīgā, Slokas ielā, taču uzņēmēji cer, ka šis skaitlis augs. Lai ienāktu Rīgā, LRM vadība plāno izstrādāt konkrētu plānu un mērķtiecīgi turpināt virzīšanos uz priekšu, jo idejas jau esot.

SIA Latvian Retail Management starta kapitāls bija 51 tūkstotis eiro, ko veidoja trīs esošo partneru investētie līdzekļi. Kopējo investīciju apmērs zīmola ieviešanai vēl nav aprēķināts, jo, virzoties līdzi procesam, tiek pieņemti izdevīgākie lēmumi. Lietās, kuras saistās ar partneru tirdzniecības vietām, zīmolu nomaiņu un darbinieku apģērbu nomaiņu, katram partnerim būs pašam jālīdzfinansē.

Atkarībā no veikalu skaita un lieluma mainīsies arī investīciju apmērs, kā arī papildu jauninājumi un renovācijas sekos laika gaitā. «Protams, tas rada nelielas bažas veikalu īpašniekiem, bet līdzīgi, kā plānojot ģimenes izdevumus, nevajag baidīties no lieliem tēriņiem, ir jāpiesargās no maziem ienākumiem,» pārliecināti saka I.Kelmers.

«Izmaksas, lai uzsāktu šādu zīmolu maiņu, nav mazas, taču viss norit veiksmīgi un deviņu mēnešu garumā LRM apvienība ir daudz paveikusi. Analizējām pirmā pusgada rezultātus un secinājām, ka savu plānu esam īstenojuši īsākā laika posmā, nekā paredzēts. Cik liela uzticība, tik liels uzņēmuma attīstības ātrums. Pašreiz pie LRM attīstības un ikdienas darbu veikšanas darbojas 10 cilvēku liela darba grupa, bet pavisam drīz komandu palielināsim par vēl dažām darba rokām,» pauž valdes priekšsēdētājs.

Tāpat I.Kelmers pastāsta, ka daži no jaunajiem Citro veikaliem šogad jau ir paspējuši piedzīvot vizuālas pārmaiņas, līdz ar to ir auguši arī rādītāji no tirdzniecības viedokļa. «Cilvēkiem patīk jauka, skaista un atjaunota vide, līdz ar to viņi labprāt iegriežas tādos veikalos atkārtoti. Pakāpeniski nākotnē pārmaiņas piedzīvos arī citi veikali, taču šobrīd lielākās pārmaiņas notiek tieši uzņēmumu iekšienē. Varam investēt lielu naudu, bet aiz laba zīmola stāv mūsu komanda un tas, cik mēs būsim interesanti cenu ziņā, cik laipni apkalposim pircējus un kādi partneri būsim.»

«Tik, cik Latvijā ir liels tirgus, tik tas arī ir. Cilvēki aizplūst prom no Latvijas, un sevišķi reģionos tas ir izteiktāk novērojams. Katrs vēlas sev to lielāko tirgus daļiņu iegūt, tas ir neizbēgami,» jautāts par Citro ienākšanu tirgū un kā tas varētu ietekmēt citus zīmolus, atbild I. Kelmers.

Taču tirgotāju apvienības LRM un zīmola Citro mērķis ir attīstīties, un konkurence attīstību tikai veicina. Arī Citro vadības komanda no tā nebaidās, bet paliek atvērta sadarbībai, drīzāk aicinot citus spēlētājus pievienoties, lai attīstītos kopīgi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Veikalu tīkls CITRO plāno piecu miljonu eiro investīcijas

Lelde Petrāne, 24.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vietējo uzņēmumu veikalu tīkls "CITRO" plāno vērienīgas - 5 miljonu eiro - investīcijas, liecina tā sniegtā informācija.

Latvijas uzņēmumu mazumtirdzniecības veikalu tīkls "CITRO" 2019. gadā strādājis ar vairāk nekā 80,3 miljonu eiro lielu apgrozījumu, kas ir par 5% vairāk nekā gadu iepriekš. Provizoriskās peļņas apmērs pērn ir vairāk nekā 3,5 miljoni eiro, liecina "CITRO" neauditētie finanšu dati. Plānotās investīcijas tiks ieguldītas vienota "CITRO" tīkla koncepta ieviešanā, tirdzniecības vietu modernizācijā un sortimenta piedāvājuma paplašināšanā.

Imants Kelmers, SIA "Latvian Retail Management" valdes priekšsēdētājs, informē: "Turpmākie šā gada attīstības mērķi ir ambiciozi, un mēs plānojam izaugsmi, kāpinot apgrozījumu par 8–9%, vienlaikus paplašinot gan sortimentu, gan veikalu tīklu, tostarp piesaistot jaunus apvienības partnerus."

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vietējais Latvijas uzņēmumu mazumtirdzniecības veikalu tīkls "CITRO" izveidojis vienotu privātās preču zīmes produktu līniju, piedāvājot daudzveidīgu svaigo un gatavo produktu sortimentu ar "CITRO" zīmolu.

"CITRO" privātās preču zīmes produktu līnija ietver gan pašu ražoto produkciju, gan produktu līniju, kas tapusi sadarbībā ar vietējām zemnieku saimniecībām un novadu ražotājiem.

Ārkārtas situācijas laikā "CITRO" aicina atbalstīt vietējos uzņēmumus, izvēloties vietējo ražotāju produktus.

Aicina atbalstīt Latvijas uzņēmumus 

Uzņēmēju biedrība Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) kopā ar partneriem ar kampaņu...

Imants Kelmers, SIA "Latvian Retail Management" valdes priekšsēdētājs, norāda: ""CITRO" zīmols turpina attīstību un šogad plāno koncentrēties uz vienota zīmola koncepta ieviešanu visā "CITRO" veikalu tīklā. Tas paredz gan veikalu rekonstrukciju, gan vienota sortimenta ieviešanu, tostarp privātās preču zīmes produktu līnijas izveidi.

Šobrīd jau piedāvājam plašu klāstu gan pašu ražoto svaigo un gatavo produkciju, gan produktus, kas izstrādāti sadarbībā ar vietējiem ražotājiem un zemnieku saimniecībām. Uzskatu, ka tas ir likumsakarīgs solis turpmākajā "CITRO" zīmola attīstībā."

"CITRO" privātās preču zīmes produktu līniju šobrīd veido "CITRO" kulināru un konditoru gatavotā produkcija – vairāku garšu rupjmaizes grauzdiņi un dažādu veidu salāti, kā arī šā brīža aktualitāte – pēc pašu receptēm gatavota vairāku veidu šašlika gaļa cepšanai. Papildus tam "CITRO" piedāvā partnerībā ar vietējām zemnieku saimniecībām fasētus kartupeļus un zaļumus.

Nākotnē plānots pakāpeniski papildināt privātās preču zīmes pārtikas produktu sortimentu, kā arī piedāvāt nepārtikas produktus.

Vietējo uzņēmumu apvienību SIA "Latvian Retail Management" veido vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS "Diāna", SIA "Gabriēla", SIA "LEKON" un SIA "AA&CO". Uzņēmumu apvienība pārstāv "CITRO" zīmola veikalu tīklu ar 76 tirdzniecības vietām visā Latvijā.

SIA "Latvian Retail Management" nodrošina vienotu kopējā tīkla sortimentu, organizējot loģistikas sistēmu un ietverot individuāla piedāvājuma veidošanu katra sadarbības partnera tirdzniecības vietās atbilstoši reģiona tradīcijām un vietējo ražotāju piedāvājumam.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veikalu tīklos "Mego" un "Citro" novērota pastiprināta iepirkšanās aktivitāte un to vadība aicina iedzīvotājus nekrist panikā, bet saprātīgi izvērtēt nepieciešamību veidot pārtikas uzkrājumus.

Salīdzinājumā ar iepriekšējās nedēļas ceturtdienu vakar, 12. martā, mazumtirdzniecības veikalu tīkla "Mego" apgrozījums pieaudzis par 30%. Visvairāk tiek izpirkts tualetes papīrs, konservētie produkti un preces ar ilgu derīguma termiņu, biznesa portālam db.lv pastāstīja "Mego" valdes loceklis Igors Šihmans.

Jautāts, kādā veidā "Mego" nodrošina sabiedrības un darbinieku veselību ārkārtas situācijas laikā, I. Šihmans sacīja, ka "tiek ievērotas visas sanitārās normas un regulāri tiek veikti uzkopšanas un dezinfekcijas darbi – tiek tīrīti iepirkumu grozi un ratiņi, kasieri pastiprināti dezinficē kases aparātu zonas, kā arī tiek izmantoti cimdi visos nepieciešamajos gadījumos".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ventspilī atklāti pirmie jaunizveidotā zīmola «CITRO» veikali, informē uzņēmums.

««CITRO» koncepts paredz attīstīt ciešāku sadarbību ar vietējiem novadu zemniekiem un ražotājiem, piedāvājot klientiem lokālu novadu ražojumus un sezonālos produktus. Ventspils veikalos jau atsevišķā stendā ir īpašs izvietojums vietējo ražotāju produktiem, plānots līdzīgus stendus veidot arī citos «CITRO» veikalos. Šonedēļ atklāti pirmie veikali Ventspilī, pēc tam zīmola maiņa plānota Talsos, Kuldīgā, Rēzeknē un paralēli arī citos mazākos novados – pilnībā visu veikalu pāreja uz «CITRO» zīmolu plānota līdz gada beigām,» komentēja Imants Kelmers, SIA «Latvian Retail Management» valdes priekšsēdētājs.

Jau ziņots, ka SIA «Latvian Retail Management» apvienojušies vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS «Diāna», SIA «Gabriēla», SIA «LEKON», kas iepriekš veidoja daļu no mazumtirdzniecības tīkla «top!» veikalu ķēdes. Līdz ar pakāpenisku pāreju uz jauno zīmolu, visās apvienības uzņēmumu tirdzniecības vietās tiks piedāvāts jaunais zīmola koncepts «CITRO». Uzņēmums plāno attīstīt ciešāku sadarbību ar vietējiem ražotājiem un atbilstoši katra reģiona specifikai piedāvāt vietējo ražotāju produkciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ vietējo uzņēmumu apvienības SIA "Latvian Retail Management" veikalu tīklam "CITRO" pievienosies vēl 51 SIA "Gabriēla" veikals.

Līdz ar "Gabriēla" veikalu tīkla pievienošanos "CITRO" veikalu saimei - par 80% būs veikta apvienībā esošo veikalu zīmola maiņa uz jauno nosaukumu. Tai skaitā "CITRO" zīmola veikali darbību šonedēļ uzsāks arī Talsos, Andreja Pumpura ielā, Celtnieku ielā, Dundagas ielā, Raiņa ielā un Kārļa Mīlenbaha ielā.

Jau ziņots, ka izveidojot uzņēmumu apvienību SIA "Latvian Retail Management" apvienojušies vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS "Diāna", SIA "Gabriēla" un SIA "LEKON", kas iepriekš veidoja daļu no mazumtirdzniecības tīkla "top!" veikalu ķēdes. Uzņēmumu apvienības kopējais tirdzniecības vietu skaits ir vairāk nekā 70 veikalu visā Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apvienojoties vietējiem mazumtirdzniecības veikalu tīklu uzņēmumiem, dibināta SIA «Latvian Retail Management», kas plāno attīstīt jaunu veikalu tīkla zīmolu «CITRO» ar vairāk nekā 70 tirdzniecības vietām visā Latvijā.

Līdz šim apvienību veidojošo uzņēmumu mazumtirdzniecības vietas tika pārstāvētas ar zīmolu «top!», taču pakāpeniski veikali mainīs nosaukumu uz jauno zīmolu un no 2020. gada janvāra tiks pārstāvēti ar vienotu zīmolu «CITRO». Jaunais koncepts ļaus uzņēmumiem daudz operatīvāk pieņemt lēmumus un elastīgāk reaģēt uz pārmaiņu procesiem, plānojot operatīvo darbību un modernizējot tirdzniecības vietas, kā arī pielāgot sortimentu katra pārstāvētā reģiona tradīcijām un aktualitātēm.

SIA «Latvian Retail Management» apvienojušies vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS «Diāna», SIA «Gabriēla», SIA «LEKON», kas iepriekš veidoja daļu no mazumtirdzniecības tīkla «top!» veikalu ķēdes. Līdz ar pakāpenisku pāreju uz jauno zīmolu no 2020. gada janvāra visās apvienības uzņēmumu tirdzniecības vietās tiks piedāvāts jaunais koncepts «CITRO», padarot tās modernākas, draudzīgākas un atraktīvākas. Papildu tam plānots attīstīt ciešāku sadarbību ar vietējiem ražotājiem un atbilstoši katra reģiona specifikai piedāvāt svaigu vietējo ražotāju produkciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar veikalu atklāšanu Rēzeknē noslēgusies uzņēmumu apvienības SIA "Latvian Retail Management" pāreja uz jauno "Citro" zīmolu.

Pāreja uz jauno zīmolu norisinājās no oktobra, pakāpeniski atklājot "Citro" veikalus dažādās Latvijas pilsētās, kopumā izveidojot veikalu tīklu ar vairāk nekā 70 tirdzniecības vietām visā Latvijā.

"Citro" zīmola sortimenta stratēģija paredz attīstīt ciešāku sadarbību ar vietējo novadu zemniekiem un ražotājiem, piedāvājot klientiem vietējos ražojumus un sezonālos produktus.

"Esam ieguldījuši lielu darbu un mums šī gada mērķus ir izdevies sasniegt pat ātrāk nekā plānots," pauž SIA "Latvian Retail Management" valdes priekšsēdētājs Imants Kelmers.

Jau ziņots, ka, izveidojot uzņēmumu apvienību SIA "Latvian Retail Management", apvienojušies vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS "Diāna", SIA"Gabriēla" un SIA "LEKON", kas iepriekš veidoja daļu no mazumtirdzniecības tīkla "top!" veikalu ķēdes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izskanējušās pārmaiņas tika plānotas jau kādu laiku un lēmums par AS «Diāna», SIA «Gabriēla», SIA «Lekon» atdalīšanos no «top!» veikalu ķēdes tika pieņemts jau šā gada maijā, biznesa portālam db.lv pastāstīja SIA «Iepirkumu grupa» pārstāve Ilze Priedīte.

Db.lv jau vēstīja, ka, apvienojoties vietējiem mazumtirdzniecības veikalu tīklu uzņēmumiem ar nosaukumu «Latvian Retail Management», nākamajā gadā plānots attīstīt jaunu veikalu tīkla zīmolu «Citro» ar vairāk nekā 70 tirdzniecības vietām visā Latvijā. «Latvian Retail Management» apvienojušies vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS «Diāna», SIA «Gabriēla», SIA «Lekon», kas iepriekš veidoja daļu no mazumtirdzniecības tīkla «top!» veikalu ķēdes.

«Pagājušajā nedēļā prezentētais zīmols ir tikai nākamais solis, jo maijā panāktā vienošanās paredzēja, ka «top!» zīmolu šie partneri var izmantot līdz 2020.gada 1.janvārim,» akcentēja I. Priedīte. ««Iepirkumu grupa» izgaismo ceļu veiksmīgam biznesam – šobrīd ir skaidra vīzija par tālāko attīstību, tiek ieviesti jauni procesi, modernizēti esošie un plānoti jauni veikali,» sacīja «top!» pārstāve.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

AS Diāna kredīta limitu palielina līdz 1,2 miljoniem eiro

Zane Atlāce - Bistere, 11.03.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas pārtikas, saimniecības preču un būvmateriālu mazumtirgotāja AS "Diāna" apgrozāmo līdzekļu finansēšanai SEB banka palielinājusi uzņēmumam kredītlimitu līdz 1,2 miljoniem eiro, informē bankā.

AS "Diāna", līdz ar kredītlimita palielināšanu, plāno plašāk attīstīt savu darbību Latvijā.

Paralēli uzņēmuma pamatdarbībai, kas ir pārtikas, saimniecības preču un būvmateriālu mazumtirdzniecības nodrošināšana un attīstīšana Latvijā, uzņēmums aktīvi attīsta nepārtikas preču importu un to vairumtirdzniecību. Līdz ar to kredītlimita palielinājums dos uzņēmumam iespēju plašāk attīstīt tieši importēto produkciju.

"Mūsu ilggadējās sadarbības laikā uzņēmums ir kļuvis par vienu no lielākajiem uzņēmumiem ne tikai Ventspilī, bet arī Latvijā. Uzņēmums, kurš nodrošina vairāk nekā 650 darba vietas un savu produkciju arvien vairāk attīsta, ir apliecinājums tam, kā ar pārdomātu biznesa stratēģiju apvienojumā ar profesionalitāti un ambīciju augt ir iespējams sasniegt stabilus un uz progresu balstītus biznesa rezultātus. Mēs kā banka esam gandarīti būt līdzās šajā uzņēmuma izaugsmes procesā un sniegt visu nepieciešamo atbalstu, lai šī izaugsme kļūtu par veiksmes stāstu," teic Arnis Škapars, SEB bankas valdes loceklis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veikalu tīklu "top!" pārstāvošā uzņēmuma SIA "Iepirkumu grupa" apgrozījums pērn bija 9,962 miljoni eiro, kas ir par 41,7% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi bija 40 472 eiro, pretēji peļņai gadu iepriekš, liecina informācija "Firmas.lv".

Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka kompānijas finanšu rezultātus - 40 472 eiro zaudējumus - ietekmēja uzņēmuma apgrozījuma kritums, kas, savukārt, saistīts ar vairumtirdzniecības pakalpojuma izbeigšanu un piegādātāju sadarbības nosacījumu maiņu.

Tāpat aizvadītajā gadā notikušas izmaiņas arī "Iepirkumu grupas" dalībniekos. AS "Diāna" un SIA "Gabriēla" atsavināja savas "Iepirkumu grupas" daļas par labu pārējiem tās dalībniekiem, savukārt "Lekon" atsavinājusi savas daļas par labu jaunam dalībniekam - "Internet Marketing Agency", kas arīdzan ietekmēja uzņēmuma iepriekšējā gada finanšu rezultātu, kas kopumā bija stabils.

Komentāri

Pievienot komentāru