Jaunākais izdevums

#Skinest Rail no mazākuma akcionāriem ir atpircis visas AS Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca (DLRR) akcijas.

Dzelzceļa nozares koncerns Skinest Rail no mazākuma akcionāriem ir atpircis visas AS Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca (DLRR) akcijas, tādējādi nodrošinot 100% īpašumtiesības rūpnīcas pamatkapitālā.

Līdz šim, koncernam piederēja 49,9% DLRR akciju. Akciju konsolidācijas rezultātā, rūpnīca izstājās no Nasdaq biržas, kur līdz šim kotējās tās akcijas.

Pēc Skinest Rail valdes locekļa Romana Zaharova teiktā, visu DLRR akciju iegāde ir rūpnīcas un koncerna kopējās attīstības stratēģijas daļa. «Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca ir viens no galvenajiem Skinest Rail uzņēmumiem, tāpēc mums ir ļoti svarīga tā veiksmīga darbība. Esot daļas akciju turētājs, Skinest Rail bija vienīgais akcionārs, kas atbalstījis rūpnīcu visus šos gadus: investējis ražošanā, palīdzējis refinansēt rūpnīcas bankas aizdevumu. Ņemot vērā, ka šodien mēs esam vairāku, liela mēroga un ilgtermiņa projektu īstenošanas uzsākšanas etapā, kā arī esam apņēmušies turpināt investēt DLRR attīstībā, visu akciju konsolidācija un to nonākšana viena īpašnieka īpašumā ir likumsakarīgs un pārdomāts solis», - koncerna DLRR 100% daļu iegādi komentēja Zaharovs.

Zaharovs piebilda, ka ar mērķi palielināt rūpnīcas ražošanas apjomus, Skinest Rail un DLRR vadība pēdējo gadu laikā pakāpeniski īsteno uzņēmuma pārorientāciju uz rietumu tirgiem. «Mēs esam noslēguši ilgtermiņa līgumus ar vairākiem lieliem Eiropas uzņēmumiem, papildus tam, pēdējo 5 gadu laikā koncerns ir investējis vairāk kā 8 miljonus eiro jauna rūpnīcas aprīkojuma iegādē, kas ļāvis rūpnīcai sasniegt jaunu līmeni un veiksmīgi konkurēt ar analoģiskiem Eiropas uzņēmumiem», - viņš teica.

AS Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca valdes loceklis Gatis Kamarūts precizēja, ka šobrīd aug pieprasījums pēc DLRR pakalpojumiem kā 1435mm sliežu platuma, tā arī 1520mm sliežu platuma tirgos. «Tāpēc, papildus jaunu tirgu apgūšanai, mēs plānojam palielināt apgrozījumu arī mums tradicionālos darbības virzienos», viņš atzīmēja. «Lai sasniegtu plānoto razošanas pieaugumu, mēs paplašinām piegādes ģeogrāfiju un palielinām pakalpojumu klāstu, tai skaitā, esam uzsākuši rūpnīcai jaunu lokomotīvju sēriju remontus».

Kamarūts arī piebilda, ka sakarā ar būtisku ražošanas apjomu kāpumu, uzņēmums turpinās jaunu darba vietu izveidi. «2017.gadā rūpnīcas ražošanas apjoms audzis par 75%. Pēc provizoriskiem rezultātiem, būtiska rādītāju izaugsme ir gaidāma arī šī gada pirmajā kvartālā. Pagājušā gada laikā mēs esam radījuši vairāk kā 100 jaunas darba vietas, tomēr joprojām izjūtam darbaspēka trūkumu. Plānojam, ka tuvākajā laikā būs nepieciešams vēl ap 100 jauniem darbiniekiem», - skaidroja Kamarūts.

«No mums kā Daugavpils lielākā darbadevēja, lielā mērā ir atkarīga arī situācija pilsētā, tāpēc esam gandarīti, ka ar savu darbību varam uzlabot pilsētas sociālekonomisko vidi», - teica Kamarūts.

Skinest Rail ir starptautisks dzelzceļa nozares koncerns, kas sniedz kvalificētus pakalpojumus dzelzceļa transporta un būvniecības jomās. Skinest Rail ir pārstavniecības Igaunijā, Latvijā, Lietuvā, Ukrainā, Krievijā, Polijā, Gruzijā, Kazahstānā, Somijā un Horvātijā.

AS Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca (DLRR) ir lielākais uzņēmums Baltijas valstīs, kas nodrošina dzelzceļa ritošā sastāva remontu. DLRR sniedz savus pakalpojumus daudziem lieliem Baltijas un citu Eiropas Savienības valstu, kā arī sliežu platuma 1520mm valstu uzņēmumiem. Šobrīd Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīcā strādā 640 darbinieki.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daugavpils Lokomotīvju remonta rūpnīcas vadība un, visticamāk, arī īpašnieks teju ar šantāžas palīdzību kategoriskā tonī pieprasa valdībai risināt uzņēmuma finanšu problēmas, raksta laikraksts Diena.

Pēdējo divu nedēļu laikā valdības ministrus un nu jau arī publisko telpu ar zināmā mērā draudu un šantāžas vēstulēm piepilda skandalozajam uzņēmējam Oļegam Osinovskim piederošā uzņēmuma a/s Daugavpils Lokomotīvju remonta rūpnīca (DLRR) vadība, prasot valdībai steidzami risināt DLRR finanšu problēmas 8,2 miljonu eiro apmērā, pretējā gadījumā diezgan tiešā tekstā faktiski draudot ar vairāk nekā 300 darbinieku atlaišanu, kā arī uzņēmuma darbības apturēšanu, kas automātiski radīšot problēmas virknei vietējo mazo uzņēmumu, kurus ar darbu pamatā nodrošina DLRR. Pēc Dienas rīcībā esošās neoficiālās informācijas, DLRR atbalsta prasības īstenošanu lobējot atsevišķi Nacionālās apvienības pārstāvji, tomēr šai prasībai neesot plašāka atbalsta, ņemot vērā, ka uzņēmuma patiesais labuma guvējs ir minētais skandalozais uzņēmējs O. Osinovskis, kuram ir reputācijas problēmas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Slepus gatavotu atbalstu var saņemt arī Daugavpils Lokomotīvju remontu rūpnīca

Guntars Gūte, Diena, 19.04.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izskatīšanai valdībā tiek virzīts likumprojekts Krievijas militārās agresijas pret Ukrainu un tā rezultātā piemēroto sankciju izraisīto ekonomisko seku pārvarēšanas un tirgus pārorientācijas atbalsta likums, kurā minētie atbalsta mehānismi paredz sniegt finansiālu atbalstu krīzes skartajiem dažādu jomu, arī farmācijas, metālapstrādes, būvniecības, uzņēmumiem. Lēmumprojektu valdība varētu skatīt jau otrdien.

Pēc laikraksta Diena rīcībā esošās informācijas, uz šo likumu lielas cerības liek finanšu grūtībās nonākusī a/s Daugavpils Lokomotīvju remonta rūpnīca (DLRR), kuras patiesais labuma guvējs ir smagos noziegumos apsūdzētais uzņēmējs Oļegs Osinovskis, jo likums varētu pavērt durvis DLRR uz valsts atbalsta saņemšanu, ko pēdējo nedēļu laikā uzņēmums pieprasa. Šobrīd gan nav skaidrs, ko tieši līdz šim Krievijas tirgum dzelzceļa platformas ražojošais uzņēmums var pārorientēt. Saistībā ar atbalstu DLRR aktuāls ir arī patiesā labuma guvēja reputācijas jautājums. Tieslietu ministram Jānim Bordānam (JKP) divu nedēļu bija par maz, lai šajā jautājumā noformulētu viedokli.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca pieļauj 300 darbinieku atlaišanu, kā arī rūpnīcas slēgšanu nākotnē

LETA, 16.03.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā karadarbību Ukrainā AS "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" (DLRR) būs spiesta atlaist vismaz 300 darbinieku, kā arī nākotnē iespējama rūpnīcas iekonservēšana vai slēgšana, informēja DLRR pārstāvji.

Kompānijā norāda, ka kopš 24.februāra DLRR finansiālā situācija ir apdraudēta saistībā ar notiekošo karadarbību Ukrainas teritorijā, jo rūpnīca ir veikusi būtisku pasūtījuma izpildi Ukrainas uzņēmumam "Metinvest Group", par ko minētais uzņēmums politiskās situācijas dēļ nav spējīgs veikt norēķinus 8 229 550 eiro apmērā.

DLRR pārstāvji uzsver, ka bez nekavējoša un efektīva atbalsta mehānisma radīsies sekas, kas atstās iespaidu ne vien uz Daugavpils reģionu, bet būtu izjūtamas arī valsts mērogā.

Šogad 2.martā DLRR vadība nosūtījusi visām Latvijas augstākajām valdības amatpersonām vēstuli, kurā izklāstīja sarežģīto situāciju, kas uzņēmumā radusies saistībā ar Krievijas sākto karadarbību Ukrainā. Vēstulē uzsvērti konkrēti pasākumi, kas ļautu nodrošināt uzņēmuma darbības nepārtrauktību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nesaņemot eksporta garantijas, "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcai" (DLRR) var nākties atlaist pusi jeb aptuveni 300 darbinieku, sacīja uzņēmuma akcionārs un patiesais labuma guvējs Igaunijas uzņēmējs Oļegs Osinovskis.

Viņš skaidroja, ka Daugavpils uzņēmuma gadījumā liela problēma ir tā, ka konkurenti Lietuvā, Polijā, Ukrainā, Krievijā, Čehijā un Vācijā ļoti aktīvi izmanto valsts atbalstu eksportam.

"Tā pat bieži nav nauda, bet eksporta garantijas. Latvija pašlaik zaudē konkurencē. Ja Latvija tāpat kā citas valstis piemērotu atbalsta pasākumus eksportam, es pat neredzētu lielas problēmas Daugavpils uzņēmumam. Taču šodien mēs konkurencē reāli zaudējam. Es nezinu, kā ir ar citiem uzņēmumiem, bet DLRR eksporta garantijas nepiešķir," stāstīja Osinovskis.

Viņš pauda neizpratni par DLRR pirms dažām nedēļām pavēstīto, ka eksporta garantijas atteiktas tieši tiesas procesa dēļ.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca (DLRR) pēdējo četru mēnešu laikā ir parakstījusi sešus jaunus sadarbības līgumus ar partneriem Polijā, Čehijā, Ungārijā, Rumānijā un Horvātijā par kopējo summu aptuveni 4,5 miljonu eiro apmērā.

Līgumi paredz lokomotīvju remontus un modernizāciju.

Līdz ar šo jauno sadarbību īstenošanu Centrāleiropas un Dienvideiropas valstīs, DLRR šogad būs izdevies pilnībā kompensēt Krievijas iebrukuma Ukrainā radīto pasūtījumu pārtraukumu no Krievijas un Ukrainas.

“DLRR jaunu pasūtījumu piesaiste Eiropā un klientu diversifikācija ir šī gada darba lielākais panākums. Uzņēmums šobrīd veido arī sadarbības iestrādnes ar uzņēmumiem Vidusāzijas un Tuvējo austrumu reģionos, lai papildus paplašinātu darbības ģeogrāfiju. Līdztekus DLRR ir izstrādājis ražošanas modeli un piemērojis tehnoloģiju, kas uzņēmumam ļauj ražot pilsētu satiksmes tramvajus. Tramvaju ražošana nākotnē var kļūt par būtisku attīstības iespēju ražošanas nozarei Daugavpilī,” saka Anastasija Udalova, DLRR padomes priekšsēdētāja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

Skinest Rail izteiktais Daugavpils Lokomotīvju Remonta rūpnīca akciju atpirkšanas piedāvājums uzlabošot uzņēmuma darbību

Dienas Bizness, 19.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Daugavpils Lokomotīvju Remonta rūpnīca (DLRR) valde ir izvērtējusi galīgās akciju atpirkšanas prospektu un uzskata to par atbilstošu Finanšu instrumentu tirgus likuma noteikumiem, liecina uzņēmuma paziņojums Nasdaq Riga.

AS Skinest Rail tiešā un netiešā veidā pieder 7 955 474 DLRR akcijas, kas visas ir laistas publiskajā apgrozībā un veido 95,92% no DLRR pamatkapitāla un balsstiesīgo akciju skaita.

DLRR valde pozitīvi vērtē AS Skinest Rail izteikto piedāvājumu un norāda, ka akciju atpirkšanas rezultātā AS Skinest Rail vēl vairāk palielinās savu dalību DLRR pamatkapitālā.

Tādejādi tiks uzlabota DLRR darbības efektivitāte un veicināta tās turpmāka attīstība, ļaujot operatīvāk reaģēt uz tirgus izmaiņām.

Pēc DLRR akciju atpirkšanas un akciju izslēgšanas no regulētā tirgus DLRR turpinās komercdarbību, pamatojoties uz apstiprināto stratēģiju un statūtos noteiktajiem darbības veidiem. Valde norāda, ka netiek plānota DLRR atrašanās vietas maiņa vai esošo darba vietu skaita samazināšana.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca (DLRR) un AS Daugavpils satiksme parakstījusi līgumu par četru četrasu tramvaju vagonu piegādi par kopējo summu 7,4 miljoni eiro atbilstoši Daugavpils pilsētas pašvaldības Centralizēto iepirkumu nodaļas Iepirkumu komisijas 27. septembra lēmumam.

Tramvaji tiks piegādāti iepirkumu procedūras “Videi draudzīgu tramvaju vagonu iegāde Daugavpils pilsētā” ietvaros.

DLRR iepirkumā piegādājamos tramvaju vagonus ražos uz vietas savā rūpnīcā Daugavpilī, tādējādi uzsākot jaunu darbības virzienu.

“Līdz ar šo pasūtījumu varam likt lietā rūpnīcas kompetenci un iespējas, kas, savukārt, ļaus parādīt mūsu priekšrocības pasūtītājiem arī ārpus Latvijas robežām. Eiropā, un it sevišķi Austrumeiropā, ir būtisks pieprasījums pēc tramvajiem tieši vidēju un mazu pilsētu segmentā, kas būs DLRR tramvaju vagonu ražošanas galvenais mērķa tirgus,” saka Anastasija Udalova, DLRR padomes priekšsēdētāja.

Tramvaju ražošana tiek uzsākta nekavējoties, bet to piegādes termiņš ir 2023. gada nogale.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Daugavpils uzņēmuma padomē iecelta Anastasija Udalova

Sandra Dieziņa, 04.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

A/s Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīcas (DLRR) akcionāri ārkārtas sapulcē apstiprinājuši izmaiņas uzņēmuma statūtos, kā arī veikuši izmaiņas uzņēmuma padomē, ziņo Lursoft Klientu portfelis.

No uzņēmuma padomes locekļa amata atsaukts Semi Henrik Roiha un viņa vietā par padomes locekli iecelta Anastasija Udalova. Viņa iepriekš bija VAS Latvijas autoceļu uzturētājs valdes locekle, bet šā gada 3.aprīlī amatu pameta. Vēlāk Latvijas Televīzija ziņoja, ka VAS Latvijas autoceļu uzturētājs telpās 4.aprīlī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) veicis kratīšanu, tostarp, pēc Latvijas Televīzijas rīcībā esošās neoficiālās informācijas, kratīts arī Anastasijas Udalovas kabinets.

DLRR līdzšinējais padomes priekšsēdētājs Roman Zahharov un padomes locekļi Sergei Jakovlev, Pavel Prikhodko un Siarhei Psiola, savukārt, apstiprināti līdzšinējos amatos uz jaunu pilnvaru termiņu. Saistībā ar iziešanu no regulētā tirgus DLRR arī mainījis statūtus, veicot DLRR akciju konversiju no uzrādītāja akcijām uz parastajām vārda akcijām un apmainot vienu uzrādītāja akciju pret vienu vārda akciju. Uzņēmums statūtos arī noteicis, ka ir slēgta sabiedrība, kuras akcijas nav publiskās apgrozības objekts.DLRR statūtu grozījumi reģistrēti un izmaiņas amatpersonu sastāvā ierakstītas komercreģistrā šā gada 1.jūnijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcas zaudējumi – 2 miljoni eiro

Žanete Hāka, 23.11.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada deviņus mēnešos AS Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca (DLRR) koncerns pabeidza ar zaudējumiem 2 miljonu eiro apmērā, liecina kompānijas paziņojums Nasdaq Riga.

Pārskata periodā koncerns eksportēja savu produkciju uz 8 valstīm, kopējais eksporta apjoms sasniedza 14,7 miljonus eiro (2016. gada 9 mēn. – 6,1 miljonu eiro). Galvenie eksporta virzieni 2017.gada 9 mēnešos bija ES valstis: Igaunija, Lietuva, Polija un Somija, trešās valstis: Krievija, Baltkrievija, Kazahstāna un Uzbekistāna.

Zaudējumi saistīti ar vēsturisko nenoslogotību pirmajā ceturksnī, skaidro uzņēmums. Otrajā un trešajā ceturksnī Uzņēmums tika noslogots, taču nevarēja realizēt objektus komplektējošo detaļu lielas aizkavēšanās dēļ no piegādātājiem. Patlaban uzņēmums strādā ar pilnu slodzi.

2017. gada 23. oktobrī DLRR akcionārs OÜ Lokomotiiv Investeeringud izteica obligāto akciju atpirkšanas piedāvājumu DLRR akcijām. Piedāvājums tika izteikts saskaņā ar Finanšu un kapitāla tirgus komisijas 17. oktobra lēmumu. Izteiktā piedāvājuma vienas akcijas cena ir 0,44 eiro. OÜ Lokomotiiv Investeeringud izteiktais piedāvājums neietekmēs DLRR nodarbinātības politiku - DLRR darbinieki saglabā darbavietas saskaņā ar noslēgtajiem darba līgumiem. Tā pat piedāvājums neietekmēs DLRR darbības stratēģijas, kā arī nākotnes plānu realizāciju, nav paredzēts mainīt esošo darbības profilu vai atrašanās vietu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daugavpilī vietējiem aktīvistiem radušās aizdomas, ka tramvaju iepirkumā notikusi krāpšanās, tāpēc viņi vērsušies Eiropas prokuratūrā, svētdienas vakarā vēsta raidījuma "Nekā personīga".

"Nekā personīga" ziņo, ka Daugavpilij līdz šī gada beigām pieejams finansējums jaunu tramvaju pirkšanai. Ja sākotnēji pilsēta cerēja, ka varēs atļauties iegādāties sešus, tad šobrīd līgums noslēgts par četriem, un to summa būs 7,4 miljoni eiro.

Iepirkumu "Daugavpils satiksme" izsludināja jau 2021.gada aprīlī. Divi konkursi beidzās bez rezultāta. Trešajā iepirkumā 2022.gada aprīlī bija iesniegts tikai viens piedāvājums - no Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcas jeb DLRR. Citi uzņēmumi atzina, ka izpildes termiņš ir pārāk īss. Taču ar DLRR līgumu arī nenoslēdza. Pieteikums esot bijis sagatavots nekvalitatīvi, turklāt rūpnīca kā savu partneri bija norādījusi čehu uzņēmumu "Pragoimex", kas nesen Čehijā iesaistīts korupcijas skandālā. Firmas bijušajam valdes loceklim Jaroslavam Kremenam piespriests cietumsods, trīs miljonu kronu naudas sods un aizliegums vadīt uzņēmumus, norāda raidījums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS «Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca» (DLRR) līdzšinējais valdes priekšsēdētājs Vladimirs Kononovs atbrīvots no amata un šajā amatā iecelts Lietuvas pilsonis Antanas Žmejauskas, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Izmaiņas komercreģistrā ierakstītas 26.aprīlī.

Vladimirs Kononovs par DLRR valdes priekšsēdētāju tika iecelts 2017.gada 5.oktobrī, tādējādi viņš amatā pavadījis mazliet vairāk nekā sešus mēnešus. Līdz darbam DLRR Vladimirs Kononovs vairākus gadus vadīja valstij piederošo AS «Latvijas autoceļu uzturētājs».

«Lursoft» izziņa liecina, ka jaunajam DLRR valdes priekšsēdētājam Antanam Žmejauskas šis ir vienīgais amats, ko viņš ieņem Latvijā reģistrētā uzņēmumā.

Uzņēmuma valdē turpina darboties valdes locekļi Gatis Kamarūts, Natālija Petrova un Kazimirs Steļmačenoks.

DLRR dibināta 1991.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 11 611 906,60 eiro. Kompānijas lielākais akcionārs ir Igaunijas uzņēmums «Skinest Rail AS» un patiesais labuma guvējs - Igaunijas uzņēmējs Oleg Ossinovski (Oļegs Osinovskis), kurš Latvijā apsūdzēts par kukuļa piedāvāšanu valsts amatpersonai, kā arī par kukuļa nodošanu lielā apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīcai jauns valdes priekšsēdētājs

Db.lv, 07.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS «Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca» (DLRR) līdzšinējais valdes priekšsēdētājs Antanas Žmejauskas, kurš šo amatu ieņēma kopš 2018.gada aprīļa, kļuvis par uzņēmuma valdes locekli, un viņa vietā par jauno valdes priekšsēdētāju iecelts Gerimantas Bakanas, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Savukārt līdzšinējais valdes loceklis Kazimirs Steļmačenoks atbrīvots no amata. DLRR valdē bez izmaiņām turpina darboties valdes locekļi Natālija Petrova un Darius Ražinskas.

Izmaiņas komercreģistrā ierakstītas 4.janvārī.

«Lursoft» izziņa liecina, ka jaunais amats DLRR ir vienīgais, kuru Latvijā reģistrētā uzņēmumā ieņem Lietuvas pilsonis Gerimantas Bakanas.

DLRR dibināta 1991.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 11 611 906,60 eiro, un tā kompānijas lielākais akcionārs ir Igaunijas uzņēmums «Skinest Rail AS» - tam pieder 53,99% uzņēmuma pamatkapitāla, savukārt atlikušie 46,01% akciju pieder Igaunijas kompānijai «OÜ Lokomotiiv Investeeringud». DLRR patiesais labuma guvējs ir Igaunijas uzņēmējs Oleg Ossinovski (Oļegs Osinovskis), kurš Latvijā apsūdzēts par kukuļa piedāvāšanu valsts amatpersonai, kā arī par kukuļa nodošanu lielā apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS «Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca» (DLRR) līdzšinējais valdes loceklis Darius Ražinskas atstājis amatu, kuru viņš ieņēma kopš 2018.gada jūlija, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Izmaiņas uzņēmuma amatpersonās komercreģistrā ierakstītas 4.aprīlī.

Citi uzņēmuma valdes locekļi turpina strādāt bez izmaiņām. Uzņēmuma valdes priekšsēdētājs ir Gerimantas Bakanas, bez kura uzņēmuma valdē darbojas valdes locekļi Natālija Petrova un Antanas Žmejauskas.

DLRR dibināta 1991.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 11 611 906,60 eiro, un kompānijas lielākais akcionārs ir Igaunijas uzņēmums «Skinest Rail AS» - tam pieder 53,99% DLRR pamatkapitāla, savukārt atlikušie 46,01% akciju pieder Igaunijas kompānijai «OÜ Lokomotiiv Investeeringud». DLRR patiesais labuma guvējs ir Igaunijas uzņēmējs Oleg Ossinovski (Oļegs Osinovskis), kurš Latvijā apsūdzēts par kukuļa piedāvāšanu valsts amatpersonai, kā arī par kukuļa nodošanu lielā apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca palikusi bez valdes priekšsēdētāja

Žanete Hāka, 28.08.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS «Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca» (DLRR) līdzšinējais valdes priekšsēdētājs Gerimantas Bakanas atstājis amatu, ko ieņēma kopš šī gada janvāra, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Jauns valdes priekšsēdētājs uzņēmumam šobrīd nav iecelts, tādējādi DLRR valde turpina darboties divu cilvēku sastāvā. Uzņēmuma valdes locekļi ir Natālija Petrova un Antanas Žmejauskas.

Izmaiņas komercreģistrā ierakstītas 26.augustā.

DLRR dibināta 1991.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 24 445 037.40 eiro. DLRR patiesais labuma guvējs ir Igaunijas uzņēmējs Oleg Ossinovski (Oļegs Osinovskis), kurš Latvijā apsūdzēts par kukuļa piedāvāšanu valsts amatpersonai, kā arī par kukuļa nodošanu lielā apmērā.

2018.gadā DLRR apgrozījums bija 37,509 miljoni eiro, un uzņēmuma peļņa sasniedza 1,055 miljonus eiro. Tas nodarbināja vidēji 116 darbiniekus, un tā kopējie maksājumi valsts kopbudžetā bija 733 tūkstoši eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vidzemes rajona tiesa Limbažos ceturtdien attaisnoja par kukuļošanu apsūdzēto bijušo VAS "Latvijas dzelzceļš" (LDz) valdes priekšsēdētāju Uģi Magoni un Igaunijas uzņēmēju miljonāru Oļegu Osinovski.

Lietu izskatīja tiesnesis Kārlis Jansons. Spriedumu vēl varēs pārsūdzēt Vidzemes apgabaltiesā.

Sprieduma nolasīšanas brīdī tiesas zālē bija tikai Magonis. Pārējie lietas dalībnieki spriedumu noklausījās tiešsaistē. Magonis pēc sprieduma žurnālistiem teica, ka komentārus nesniegšot. Tāpat komentārus nesniedza tiesnesis.

Prokuratūras preses sekretāre Aiga Eiduka aģentūrai LETA teica, ka pēc iepazīšanās ar spriedumu prokuratūra noteikti par to iesniegs protestu.

Osinovska advokāte Jeļena Kvjatkovska aģentūrai LETA teica, ka spriedumu vērtē kā taisnīgu un juridiski korektu.

"Pēc tam, kad tiesā tika pārbaudīti visi pierādījumi, nopratināti visi liecinieki, kļuva viennozīmīgi skaidrs, ka spriedumam ir jābūt attaisnojošam. Jau iepriekš norādīju gan uz apsūdzības slikto kvalitāti, gan uz pilnīgu pierādījumu trūkumu, tāpēc šāds tiesas spriedums ir likumsakarīgs," uzsvēra Kvjatkovska.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Udalova iecelta par Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcas padomes priekšsēdētāju

LETA, 11.02.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" (DLRR) ievēlējusi jaunu padomi, par tās priekšsēdētāju ieceļot Anastasiju Udalovu, aģentūru LETA informēja DLRR pārstāvji.

Par jaunās padomes locekļiem ievēlēti Udalova, Pāvels Plotņikovs, Sergejs Jakovļevs un Pāvels Prihodjko. Padome no sava vidus par tās priekšsēdētāju vienbalsīgi ievēlējusi Udalovu.

Udalova, Plotņikovs, Jakovļevs un Prihodjko strādāja arī iepriekšējā uzņēmuma padomē.

Līdzšinējais padomes priekšsēdētājs Romans Zaharovs jaunajā padomē nav ievēlēts.

Jaunās padomes uzdevums ir uzraudzīt un nodrošināt ilgtspējīgu uzņēmuma attīstību, paplašinot klātbūtni esošajos un attīstot jaunus tirgus. kā arī piedāvājumu. Tāpat padomes uzdevums būs uzņēmuma konkurētspējas nodrošināšana un paaugstināšana.

Udalova informēja, ka 2019.gadā DLRR strādāja ar 38 miljonu eiro apgrozījumu, eksportam veidojot 94% no kopapjoma. "Pagājušajā gadā, par spīti milzīgajiem pandēmijas izaicinājumiem, uzņēmums saglabāja apgrozījuma apjomus, joprojām nodarbinot vairāk nekā 660 darbiniekus. Mērķis šajā gadā ir sasniegto noturēt un uzsākt ilgtermiņa attīstības plānošanu, koncentrējoties uz jauniem tirgiem, jaunu produkciju, lielāku stabilitāti," pauda Udalova

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

Daugavpils Lokomotīvju remonta rūpnīcas akcionāram ļauj izteikt galīgo akciju atpirkšanas piedāvājumu

Žanete Hāka, 11.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) padome ir pieņēmusi lēmumu atļaut AS «Daugavpils Lokomotīvju remonta rūpnīca» akcionāram AS «Skinest Rail» veikt AS «Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca» galīgo akciju atpirkšanu.

Vienas akcijas cena galīgajā atpirkšanā ir noteikta 0,44 eiro.

AS Daugavpils Lokomotīvju remonta rūpnīca konsolidētais neto apgrozījums pērnā gada 16,2 milj. EUR (144,6 % palielinājums attiecībā pret 2016. gada 9 mēnešu apgrozījumu).

2017. gada 9 mēnešu laika periodu koncerns pabeidza ar zaudējumiem 2 miljonu eiro apmērā. Pārskata periodā Koncerns eksportēja savu produkciju uz 8 valstīm, kopējais eksporta apjoms sastādīja 14,7 milj. EUR (2016. gada 9 mēn. – 6,1 milj. EUR).

Galvenie eksporta virzieni 2017.gada 9 mēnešos bija ES valstis: Igaunija, Lietuva, Polija un Somija, trešās valstis: Krievija, Baltkrievija, Kazahstāna un Uzbekistāna.Zaudējumi saistīti ar vēsturisko nenoslogotību pirmajā ceturksnī. Otrajā un trešajā ceturksnī Uzņēmums tika noslogots, taču nevarēja realizēt objektus komplektējošo detaļu lielas aizkavēšanās dēļ no piegādātājiem, skaidro uzņēmums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas miljonāram Oļegam Osinovskim piederošā "Skinest Grupp" izveidojusi jaunu uzņēmumu SIA "Skinest Asset Management", liecina "Lursoft" informācija.

"Skinest Asset Management" pamatkapitāls ir 2800 eiro. Tās vienīgā īpašniece ir Igaunijas "Skinest Grupp", bet patiesais labuma guvējs ir Osinovskis.

Uzņēmuma juridiskā adrese atrodas Marijas ielā 1, Daugavpilī. Šajā adresē reģistrēta arī AS "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" un citi uzņēmumi, kā arī partija "Daugavpils-mana pilsēta".

"Skinest Grupp" ir dalībnieks arī tādos uzņēmumos, kā SIA "Ritrem", SIA "Maskavas iela 463" un SIA "DLRR", savukārt Osinovskis ir patiesais labuma guvējs 13 Latvijā reģistrētos uzņēmumos, tostarp arī kosmētisko līdzekļu ražošanas uzņēmumā SIA "H.A.Brieger", kas produkciju ražo ar zīmolu "Dzintars".

Pēc "Firmas.lv" pieejamās informācijas, lēmums par "Skinest Asset Management" dibināšanu pieņemts 2021.gada 28.aprīlī, taču Uzņēmumu reģistrā kompānija iegrāmatota piektdien, 9.jūlijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Decembrī preču eksporta vērtība pieauga par 35,2%, bet 2021. gada laikā preču eksporta vērtība ir cēlusies par 3,2 miljardiem un sasniegusi – 16,5 miljardus eiro.

SEB bankas ekonomists Dainis Gašpuitis prognozē, ka pērn eksporta spēcīgais izrāviens balstīja ekonomikas atveseļošanos un sagaidāms, ka pozitīvais ieguldījums izaugsmē šogad saglabāsies. "Ņemot vērā bāzes efekta ietekmi, vēl tuvākajos mēnešos turpinās uzrādīties ievērojamais procentuālais kāpums, kas pamatā ataino produkcijas cenu pieaugumu. Tas pamazām izzudīs, liekot arī sarukt izaugsmes spējumam. Piegādes ķēdes soli pa solim mazinās šķēršļus, mazinot arī cenu spiedienu. Arī makroekonomiskās prognozes galvenajos eksporta tirgos joprojām ir stabilas, kas pamatscenārijā joprojām sola eksporta izaugsmi, bet krietni rimtākā gaisotnē. Tas būtu optimāli pozitīvs scenārijs, kad saglabājas labvēlīgi apstākļi apjomu pieaugumam, kas nosedz iespējamās cenu korekcijas. Ņemot vērā iespaidīgo izrāvienu pērn, kopējo eksporta dinamiku turpinās noteikt kokrūpniecības nozare," norāda ekonomists.

Komentāri

Pievienot komentāru