Skinest Rail kļuvis par vienīgo DLRR īpašnieku 

Dzelzceļa nozares koncerns Skinest Rail no mazākuma akcionāriem ir atpircis visas AS Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca (DLRR) akcijas, tādējādi nodrošinot 100% īpašumtiesības rūpnīcas pamatkapitālā.

Zane Atlāce - Bistere, 14.2.2018
1/6

Publicitātes foto

Līdz šim, koncernam piederēja 49,9% DLRR akciju. Akciju konsolidācijas rezultātā, rūpnīca izstājās no Nasdaq biržas, kur līdz šim kotējās tās akcijas.

Pēc Skinest Rail valdes locekļa Romana Zaharova teiktā, visu DLRR akciju iegāde ir rūpnīcas un koncerna kopējās attīstības stratēģijas daļa. «Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca ir viens no galvenajiem Skinest Rail uzņēmumiem, tāpēc mums ir ļoti svarīga tā veiksmīga darbība. Esot daļas akciju turētājs, Skinest Rail bija vienīgais akcionārs, kas atbalstījis rūpnīcu visus šos gadus: investējis ražošanā, palīdzējis refinansēt rūpnīcas bankas aizdevumu. Ņemot vērā, ka šodien mēs esam vairāku, liela mēroga un ilgtermiņa projektu īstenošanas uzsākšanas etapā, kā arī esam apņēmušies turpināt investēt DLRR attīstībā, visu akciju konsolidācija un to nonākšana viena īpašnieka īpašumā ir likumsakarīgs un pārdomāts solis», - koncerna DLRR 100% daļu iegādi komentēja Zaharovs.

Raksts turpinās pēc reklāmas

Zaharovs piebilda, ka ar mērķi palielināt rūpnīcas ražošanas apjomus, Skinest Rail un DLRR vadība pēdējo gadu laikā pakāpeniski īsteno uzņēmuma pārorientāciju uz rietumu tirgiem. «Mēs esam noslēguši ilgtermiņa līgumus ar vairākiem lieliem Eiropas uzņēmumiem, papildus tam, pēdējo 5 gadu laikā koncerns ir investējis vairāk kā 8 miljonus eiro jauna rūpnīcas aprīkojuma iegādē, kas ļāvis rūpnīcai sasniegt jaunu līmeni un veiksmīgi konkurēt ar analoģiskiem Eiropas uzņēmumiem», - viņš teica.

AS Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca valdes loceklis Gatis Kamarūts precizēja, ka šobrīd aug pieprasījums pēc DLRR pakalpojumiem kā 1435mm sliežu platuma, tā arī 1520mm sliežu platuma tirgos. «Tāpēc, papildus jaunu tirgu apgūšanai, mēs plānojam palielināt apgrozījumu arī mums tradicionālos darbības virzienos», viņš atzīmēja. «Lai sasniegtu plānoto razošanas pieaugumu, mēs paplašinām piegādes ģeogrāfiju un palielinām pakalpojumu klāstu, tai skaitā, esam uzsākuši rūpnīcai jaunu lokomotīvju sēriju remontus».

Kamarūts arī piebilda, ka sakarā ar būtisku ražošanas apjomu kāpumu, uzņēmums turpinās jaunu darba vietu izveidi. «2017.gadā rūpnīcas ražošanas apjoms audzis par 75%. Pēc provizoriskiem rezultātiem, būtiska rādītāju izaugsme ir gaidāma arī šī gada pirmajā kvartālā. Pagājušā gada laikā mēs esam radījuši vairāk kā 100 jaunas darba vietas, tomēr joprojām izjūtam darbaspēka trūkumu. Plānojam, ka tuvākajā laikā būs nepieciešams vēl ap 100 jauniem darbiniekiem», - skaidroja Kamarūts.

«No mums kā Daugavpils lielākā darbadevēja, lielā mērā ir atkarīga arī situācija pilsētā, tāpēc esam gandarīti, ka ar savu darbību varam uzlabot pilsētas sociālekonomisko vidi», - teica Kamarūts.

Skinest Rail ir starptautisks dzelzceļa nozares koncerns, kas sniedz kvalificētus pakalpojumus dzelzceļa transporta un būvniecības jomās. Skinest Rail ir pārstavniecības Igaunijā, Latvijā, Lietuvā, Ukrainā, Krievijā, Polijā, Gruzijā, Kazahstānā, Somijā un Horvātijā.

AS Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca (DLRR) ir lielākais uzņēmums Baltijas valstīs, kas nodrošina dzelzceļa ritošā sastāva remontu. DLRR sniedz savus pakalpojumus daudziem lieliem Baltijas un citu Eiropas Savienības valstu, kā arī sliežu platuma 1520mm valstu uzņēmumiem. Šobrīd Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīcā strādā 640 darbinieki.

Tevi varētu interesēt

Ieguldot 5 miljonus eiro jaunās iekārtās, Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcu (DLRR) cer...

Nepalaid garām

Nākamajā gadā uzņēmējiem gaidāms ne viens vien izaicinājums, taču tajā pašā laikā...

Par čeku loterijas devumu ēnu ekonomikas apkarošanā un nodokļu ieņēmumu palielināšanā varēs...

Ekonomikas izaugsmes bremzēšanās ir vērojama, taču vismaz tuvāko gadu laikā tik dziļa...

Latvijas tehnoloģiju uzņēmumi saredz iespēju darbiniekiem strādāt attālināti, taču ļaut strādāt...

Novembra sākumā Rīgā, Ģertrūdes ielā atklāts salons BG Suits, kas piedāvā gan...

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

No šīs sadaļas

«Es kā ierēdnis varu pateikt, ka Eiropas direktīva mums to prasa un...

Esam tikuši ļoti tālu, par Eiropas platuma dzelzceļa (1435 mm) projekta Rail Baltica (RB) nacionālā ieviesēja valsts SIA Eiropas Dzelzceļa līnijas (EDzL) līdz šim paveikto norāda Agnis Driksna.

Akcionāru nesaskaņas var kavēt dzelzceļa projekta «Rail Baltica» savlaicīgu pabeigšanu un Eiropas Savienības (ES) finansējuma apgūšanu.

Vērts izskatīt iespēju nākotnē pielāgot stacionāros fotoradarus OCTA un tehniskās apskates kontrolei visā transporta plūsmā, neatkarīgi no transportlīdzekļu braukšanas ātruma.

Balstoties uz Dzelzceļa likumu, Satiksmes ministrija izstrādājusi Indikatīvo dzelzceļa infrastruktūras attīstības plānu 2018.–2022. gadam.

Pie Maskavas svētdien avarējusi Krievijas pasažieru lidmašīna, kurā atradās 71 cilvēks, paziņojušas...

Lietuvas valsts dzelzceļa uzņēmums «Lietuvos geležinkeliai» tiks sadalīts trijās atsevišķās...

Latvijas Ministru prezidenta Māra Kučinska (ZZS) vizīte Baltkrievijā var atsaukties uz Klaipēdas...

Rīgas starptautiskā autoosta ir atsākusi darbu, informē Autotransporta direkcija....

Jūrmalas pilsētas maršrutos no 12. februāra sāks kursēt 14 videi draudzīgākie Isuzu...