Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sociālā platforma "TikTok" pirmdien paziņoja, ka tās aktīvo lietotāju skaits pasaulē ir pārsniedzis miljardu.

"Vairāk nekā miljards cilvēku pasaulē tagad katru mēnesi lieto "TikTok", lai izklaidētos, mācoties, smejoties vai atklājot kaut ko jaunu. Mēs esam pagodināti būt par mājvietu mūsu ļoti daudzveidīgajai ģimeņu, mazo uzņēmumu un radītāju kopienai, kas pārvēršas par mūsu iecienītajām zvaigznēm," teikts kompānijas paziņojumā.

"TikTok", kas pieder Ķīnas kompānijai "ByteDance", pēdējos gados piedzīvojusi lietotāju skaita pieaugumu, sevišķi Covid-19 pandēmijas laikā.

"TikTok" 2018.gada janvārī bija apmēram 55 miljoni lietotāju, bet viņu skaits pieauga līdz 271 miljonam 2018.gada decembrī un 507 miljoniem 2019.gada decembrī.

2020.gada jūlijā "TikTok" ziņoja par gandrīz 800 miljoniem ikmēneša aktīvo lietotāju.

Augustā tika ziņots, ka "TikTok" pērn apsteigusi "Facebook" un tā ziņojumapmaiņas platformas "Messenger" un "WhatsApp", kļūstot par visvairāk lejupielādēto lietotni.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daži pēdējie gadi pasaulē iezīmējuši tā saucamo influenceru uznācienu. Tas faktiski nozīmē, ka ietekmīgākie no šādiem influenceriem ar sociālo mediju palīdzību var ietekmēt veselu biznesu un preču zīmju veikumu.

Visbiežāk šāda komunikācijas un informācijas patēriņa forma pieņemama ir gados jauniem patērētājiem, kuru siržu iekarošu daudzi biznesi mēdz likt savu mārketinga stratēģiju centrā.

Jāteic, ka no influenceru uznāciena nekādā ziņā nav izbēgusi arī finanšu pasaule. Arī šajā jomā realitāte arvien lielākā mērā sāk kļūt tāda, ka jaunieši kādu finanšu padomu atrod tieši šajā vidē no kāda sev pieņemamākā šāda censoņa. Turklāt dažiem ietekmīgākajiem šādiem personāžiem sekotāju loks mēdz būt ļoti plašs un pat fanātisks. Rezultātā to izteikumiem ir pa spēkam koriģēt kādu atsevišķu aktīvu – sevišķi, piemēram, ne pārāk lielu uzņēmumu akciju, cenu.

Vēl viena nesošā kolonna

Komentāri

Pievienot komentāru