Jaunākais izdevums

Klientu zvanu centra pakalpojumu sniedzējs SIA «Transcom Worldwide Latvia» 2017.gadā strādāja ar apgrozījumu 7,277 miljonu eiro apmērā, kas bija par 9,8% jeb 788 tūkstošiem eiro mazāk nekā gadu iepriekš, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Savukārt uzņēmuma pārskata gada peļņa pēc nodokļiem bija 228 tūkstoši eiro, kas bija uz pusi mazāk nekā 2016.gadā.

SIA «Transcom Worldwide Latvia» sniedz zvanu centru pakalpojumus dažādu nozaru uzņēmumiem. Tā klientu lokā ir tādi uzņēmumi kā «Western Union Processing Lithuania UAB», SIA «Tele2», AS «Latvenergo» un citiem. Uzņēmums nodrošina klientu zvanu centru pakalpojumus 11 dažādās valodās un nodarbināja vidēji 409 darbiniekus, sacīts tā gada pārskatā.

Pagājušajā gadā tas strādāja, lai paplašināto sniegto pakalpojumu klāstu esošajiem klientiem, kā arī piesaistītu jaunus klientus.

Uzņēmums arī turpinājis izmaksu optimizāciju programmas, kas cita starpā saistītas ar iekšējo procesu un efektivitātes uzlabošanu. Lai gan SIA «Transcom Worldwide Latvia» pārdotās produkcijas ražošanas pašizmaksa pērn pieaugusi par 1,9%, salīdzinot ar 2016.gadu, uzņēmums pērn samazinājis administrācijas izmaksas par 42,8%, pārdošanas izmaksas par 6,9% un pārējās saimnieciskās darbības izmaksas par 26,3%, liecina tā finanšu pārskats.

2018.gadā SIA «Transcom Worldwide Latvia» plāno koncentrēties uz apgrozījuma noturēšanu esošajā līmenī, paplašinot un dažādojot pakalpojumu klāstu esošajiem klientiem un palielinot klientu bāzi.

2016.gadā SIA «Transcom Worldwide Latvia» neto apgrozījums bija 8,065 miljoni eiro un uzņēmuma tīrā peļņa bija 479 tūkstoši eiro.

SIA «Transcom Worldwide Latvia» dibināts 2001.gadā, tā pamatkapitāls ir 2840 eiro, un tas ir Zviedrijā reģistrētas kompānijas «Transcom WorldWide AB» meitas uzņēmums Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no lielākajiem zvanu centriem Latvijā "Transcom Worldwide Latvia", pielāgojoties ārkārtējās situācijas apstākļiem, pārstrukturizējis personālatlases procesus, pārnesot tos virtuālajā vidē, kā arī darbiniekiem nodrošina iespēju strādāt no mājām un izvērtē šādu praksi vismaz daļēji piekopt arī turpmāk.

Kopš krīzes sākuma pieprasījums pēc zvanu centra sniegtajiem pakalpojumiem pieaudzis par 28%, tādēļ uzņēmumā pārskatīti arī darbības procesi, lai pakalpojumus spētu nodrošināt paaugstinātas dinamikas apstākļos. Ņemot vērā, ka cilvēki sākuši vairāk zvanīt un aktīvāk uzdot jautājumus tiešsaistes čatos, uzņēmums meklē papildspēkus. Šobrīd "Transcom" ir 35 vakances un jo īpaši tiek meklēti skandināvu valodā runājoši darbinieki.

"Pielāgojoties apstākļiem, mēs domājām vēl progresīvāk un radām risinājumus, lai līdzšinējos pakalpojumus spētu nodrošināt vēl augstākas intensitātes apstākļos un #paliecmājās režīmā. Visas darbības, kas līdz šim tika nodrošinātas uz vietas birojā, šobrīd nodrošinām arī attālināti un virtuālajā vidē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Klientu zvanu centra pakalpojumu sniedzēja SIA «Transcom Worldwide Latvia» apgrozījums 2018. gadā samazinājies par 21,9% jeb 1,597 miljoniem eiro salīdzinājumā ar gadu iepriekš, un bija 5,680 miljoni eiro, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Uzņēmums pērn arī strādājis ar nelieliem zaudējumiem 2284 eiro apmērā pretēji peļņai 2017. gadā.

SIA «Transcom Worldwide Latvia» sniedz zvanu centru pakalpojumus dažādu nozaru uzņēmumiem. Tā klientu lokā ir tādi uzņēmumi kā «Western Union Processing Lithuania UAB», SIA «Tele2», AS «Latvenergo» un citi.

Gada pārskata vadības ziņojumā SIA «Transcom Worldwide Latvia» nenorāda, kas bijis par iemeslu apgrozījuma samazinājumam. Tas pērn turpinājis strādāt pie piedāvāto pakalpojumu klāsta paplašināšanas, kā arī izmaksu optimizācijas, iekšējo procesu un efektivitātes uzlabošanas.

2018. gadā SIA «Transcom Worldwide Latvia» ieguldījis pamatlīdzekļu atjaunošanā un informācijas tehnoloģijās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc telpu renovācijas ārpakalpojumu sniedzēja “Transcom Worldwide Latvia” birojs atbilst kompānijas globālajām darba vides vadlīnijām, kas tiek ievērotas 20 pasaules valstīs

“Transcom Worldwide Latvia” vadītāja Liene Spruģe teic, ka kompānijas darba vidi raksturo mājīgums apvienojumā ar praktiskumu. Pārmaiņu un “svaiguma” ieviešana birojā tika plānota jau kādu laiku, tāpēc vasaras sākumā kompānija uzsāka renovācijas darbus, lai biroja vidi padarītu ērtāku. 350 cilvēku lielajā kolektīvā strādā gan studenti, gan seniori, turklāt no dažādām valstīm, tāpēc bija svarīgi, lai ikviens darbā justos labi. “Ņemot vērā, ka 20% no uzņēmuma Latvijas biroja komandas ir ārvalstnieki, ir svarīgi radīt sajūtu, ka viņi šeit ir gaidīti,” norāda L. Spruģe. Tādi interjera elementi kā sauklis “Welcome to the family” jeb “Laipni lūgti ģimenē”, kas caurvij jaunās biroja telpas, rada sajūta, ko uzņēmums vēlas iedot jauniem darbiniekiem, kuri tikko pievienojušies komandai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedokļi

Ballītes vairs nav prātā

Līga Millere, "Transcom Worldwide Latvia" personāldaļas vadītāja Baltijā, 10.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ko no darba devēja tagad sagaida gados jaunāki darbinieki? Meklējot darbavietu, jaunieši arvien vairāk novērtē stabilitāti un izaugsmes iespējas, savukārt korporatīvās ballītes ir kļuvušas mazāk nozīmīgas.

Stabils atalgojums – prioritāte

Drošības un stabilitātes sajūta šobrīd viennozīmīgi ir visaugstāk novērtētā uzņēmuma sniegtā vērtība. Jauniešiem ir svarīgi, lai uzņēmums par atbilstošu darbu piedāvā garantētu un laicīgi samaksātu atalgojumu. To jo īpaši novērtē studenti un jaunieši, kuriem šī ir pirmā darbavieta, tādējādi kļūstot patstāvīgiem, vienlaikus izkļūstot no "vecāku ligzdas".

Intervējot potenciālos darbiniekus, novēroju, ka jaunieši vecumā no 20 līdz 30 gadiem arvien lielāku interesi izrāda par uzņēmumiem, kas spēj nodrošināt stabilitāti atalgojuma un sociālo garantiju ziņā, un vienlaikus dinamisku darba ritmu un iespēju gana strauji kāpt pa karjeras kāpnēm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Rīgas investīciju un tūrisma aģentūras direktora amatam izvēlēts Fredis Bikovs

Db.lv, 26.01.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkursā uz Rīgas pašvaldības aģentūras "Rīgas investīciju un tūrisma aģentūra" (LIVE RIGA) direktora amatu visaugstāko novērtējumu ieguvis Fredis Bikovs.

Pretendentu atlasei piesaistīta personāla atlases kompānija SIA “Human Source”. Kopā tika saņemti 25 pieteikumi, kurus konkursa komisija izvērtēja divās kārtās, informē Rīgas domē.

“Mans darbs, pirmkārt, būs vērsts uz Rīgas investoru piesaistes un pārdošanas kapacitātes stiprināšanu. Tāpat svarīgi būs identificēt un risināt Rīgas investīciju vides izaicinājumus un stiprināt Rīgas tēlu starptautiski. Mana pieredze vadošos amatos privātajā sektorā ir devusi izpratni par investoru interesēm un vajadzībām no investoru skatpunkta, kas noderēs, strādājot pie investīciju vides uzlabošanas Rīgā. Savukārt pieredze biznesa pakalpojumu nozares asociācijā palīdzēs stiprināt sadarbību starp investoriem un publisko pārvaldi. Uzskatu, ka aģentūras pārziņā esošās jomas ir cieši savstarpēji saistītas un jāidentificē iespējas sinerģijai starp nozarēm. Strādāšu, lai rūpīgi izstrādātā aģentūras stratēģija īstenotos rīcībā. LIVE RIGA ir jāspēj ne tikai atpelnīt tajā ieguldītos līdzekļus, bet arī nopelnīt naudu rīdziniekiem,” uzsver F.Bikovs.

Komentāri

Pievienot komentāru