Citas ziņas

TV skatīšanās laiks pieaudzis par 19 minūtēm

,08.11.2006

Jaunākais izdevums

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2006. gada oktobra (01/10/2006 – 31/10/2006) TV kanālu auditorijas, db.lv informēja TNS Latvia mārketinga vadītāja Laura Briča.

Arī oktobrī, tāpat kā septembrī, populārākais kanāls ir bijis LNT. Tā skatīšanās laika daļa oktobrī praktiski nav mainījusies un bija 20,8 %. Tuvākais konkurents, kanāls TV3 , oktobrī ir zaudējis gandrīz 1 % skatītāju uzmanības un tā skatīšanās laika daļa ir bijusi 16,8 %. Visvairāk oktobrī ir pieaugusi kanāla LTV1 skatīšanās laika daļa, par 1,1 %, un tā bija 12,1 %.

Kanāla PBK skatīšanās laika daļa oktobrī bija 10,9 %, par 0,5 % vairāk, nekā septembrī, kanāla LTV7 - 4,9 %, bet kanāla 3+ - 3,9 %, kas ir tikpat, cik septembrī. Par 0,2 % ir samazinājusies kanāla TV5 Rīga skatīšanās laika daļa, uz 2,9 % oktobrī, savukārt par 0,3 % kanāla RenTV Baltija , uz 1,9 % oktobrī. Joprojām niecīga skatīšanās laika daļa tiek veltīta kanālam MTV Latvija , 0,1 % oktobrī.

Oktobrī televizors dažādu pieslēdzamo Video ierīču vērošanai ir izmantots 1,5 % no kopējā TV skatīšanās laika, savukārt visu Citu kanālu vērošanai 24,2 %.

TNS Latvia TV Metru projekta vadītājs Mārtiņš Traubergs komentē, ka oktobrī, salīdzinājumā ar septembri, vidējais TV skatīšanās laiks uz vienu Latvijas iedzīvotāju, kas vecāks par 4 gadiem, ir pieaudzis par 19 minūtēm, savukārt uz vienu TV skatītāju, par 15 minūtēm.

Par populārākajām programmām oktobrī ir kļuvušas kanāla LNT svētdienas un sestdienas ziņu pārraides, kā arī LNT ziņu Top 10 . Oktobrī katru svētdienas LNT ziņu pārraidi ir vērojuši vidēji 15,2 %, jeb 339,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Vēl oktobra programmu Top 20 ir iekļuvušas jau ierastās kanāla LTV1 Ziņu dienesta veidotās pārraides un četras no piecām romantiskā otrdienas vakara filmām kanālā LNT . Kanālā LTV1 demonstrētais pašmāju seriāls Neprāta cena ir ierindojies 17. vietā un to vērojuši vidēji 9,5 %, jeb 212,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš ārkārtas situācijas izsludināšanas daudzos mājokļos televizors atkal darbojas gandrīz cauru dienu.

Negaidītiem notikumiem satricinot ierasto dzīves gaitu, būtiski mainās dzīves paradumi. Par to ikviens no mums var pārliecināties šajās dienās, kad reti kura mūsu valsts iedzīvotāja ikdienu nav skāruši līdz ar ārkārtas stāvokli izsludinātie ierobežojumi. Daudz laika pavadot "četrās sienās", cilvēki pastiprināti sākuši pievērsties pierastajam laika kavēklim un informācijas avotam – televīzijai. Vienīgi atšķirībā no iepriekšējām desmitgadēm, visu mājinieku skatieni vairs netiek vērsti vienā lielā ekrānā, bet gan vairākos mazos.

Lai kurā virzienā raudzītos, vērojama līdzīga aina. Televizors atguvis lomu ģimenes izklaides vērtību piramīdā. Pieaugušie to rītos un vakaros skatās vairāk, mūždien rosīgajiem pirmsskolas vecuma bērniem TV pilda aukles lomu, kamēr vecāki blakus istabā strādā, un skolēni dienas pirmajā pusē televizoru izmanto kā virtuālo skolotāju, skatoties attālināto mācību raidījumus. Lineārās TV skatīšanās apjoma pieaugums vērojams pat jauniešu vidū, kas parasti dod priekšroku straumēšanas servisiem un "YouTube".

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par jūlija skatītāko TV pārraidi ir kļuvis kanālā LNT translētais konkurss Jaunais Vilnis 2008 , to vērojuši vidēji 11.9 %, jeb 261.9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Jaunā Viļņa 2008 koncertus varēja skatīt arī kanālā TV5 Rīga . Kādu no Jaunā viļņa koncertiem, kanālos LNT un TV Rīga , kopā vērojuši 71.4 %, jeb 1 miljons un 567.9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, komentē TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs.

Savukārt visvairāk skatījušies Jaunā viļņa 2008 atklāšanas koncertu kanālā LNT, vidēji 13.5 %, jeb 297.1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Par otro skatītāko pārraidi jūlijā kļuvušas LNT ziņas (Svētdienā) , tās vērojuši vidēji 10.8 %, jeb 238 tūkstoši. Savukārt trešā skatītākā pārraide - XXIV Dziesmu un XIV Deju svētku atklāšanas koncerts, to vērojuši vidēji 10.7 %, jeb 235.9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Citas ziņas

Decembrī pirmajā vietā kanāls LNT

,17.01.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2007. gada decembra (01/12/2007 – 31/12/2007) TV kanālu auditorijas.

Decembrī pirmajā vietā ierindojies kanāls LNT ar 18.3 % no kopējā skatīšanās laika. Otrais visskatītākais kanāls ir bijis TV3 ar 17.1 %, tam seko kanāls PBK ar 12.0 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanālam LTV1 veltīti 10.8 %, bet kanālam LTV 7 4.2 % no kopējā skatīšanās laika. Kanālam 3+ TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 4.0 %, bet kanālam RenTV Baltija 2.1 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt 1.8 % veltīti kanālam TV5 Rīga, bet kanālam TV6 - 1.0 %. Mūzikas kanāliem MTV Latvija un PBMK decembrī tika veltīti attiecīgi 0.2 % un 0.4 %. Pārējo kanālu skatīšanai iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 24.9 %, bet Video un DVD 3.0 % no kopējā TV skatīšanās laika.

Citas ziņas

MTV atsakās no TV Metru pētījumu metodes

,17.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"MTV Latvija" pārtrauc sadarbību ar "TNS Latvia" un atsakās no TV Metru auditorijas pētījumu metodes, jo uzskata to par neobjektīvu MTV auditorijas TV skatīšanās paradumu mērīšanai.

2007.gada 17.septembrī: Jauniešu izklaides kanāls "MTV Latvija" no šā gada 17.septembra pārtrauc sadarbību ar "TNS Latvia" un atsakās no TV Metru auditorijas pētījumu metodes, jo uzskata to par neobjektīvu.

Saskaņā ar TNS pētījumu datiem MTV reitingi ir ļoti zemi un prakstiski nemainīgi, to var skaidrot ar nelielo MTV mērķa auditorijas respondentu skaitu "TNS Latvia" TV Metru mērījumu izlases kopumā. Vecuma grupā 15 - 24, kas ir MTV auditorijas kodols, TV Metru mērījumos piedalās 56 respondenti, kas ir ļoti neliels skaits, ņemot vērā, ka potenciāli "MTV Latvija" var redzēt nedaudz vairāk kā 300.000 mājsaimniecībās un sabiedriskās vietās visā Latvijā kabeļoperatoru tīklos, digitālajā televīzijā un arī "Viasat" platformā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MTV Latvija pārtrauc sadarbību ar TNS Latvia un atsakās no TV Metru auditorijas pētījumu metodes, jo uzskata to par neobjektīvu MTV auditorijas TV skatīšanās paradumu mērīšanai, liecina MTV Latvija sniegtā informācija.

MTV Latvija paziņojums medijiem: "Saskaņā ar TNS pētījumu datiem MTV reitingi ir ļoti zemi un prakstiski nemainīgi, to var skaidrot ar nelielo MTV mērķa auditorijas respondentu skaitu TNS Latvia TV Metru mērījumu izlases kopumā. Vecuma grupā 15 - 24, kas ir MTV auditorijas kodols, TV Metru mērījumos piedalās 56 respondenti, kas ir ļoti neliels skaits, ņemot vērā, ka potenciāli MTV Latvija var redzēt nedaudz vairāk nekā 300.000 mājsaimniecībās un sabiedriskās vietās visā Latvijā kabeļoperatoru tīklos, digitālajā televīzijā un arī Viasat platformā.

Citas ziņas

Populārākā TV pārraide maijā: hokeja spēle starp Latviju un Krieviju

,08.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par populārāko TV pārraidi maijā ir kļuvusi pasaules hokeja čempionāta spēle starp Latvijas un Krievijas valsts vienībām, kuru vērojuši vidēji 21.3%, jeb 464.2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, un tie ir bijuši 51.5% no visiem tā brīža TV skatītājiem.

Tā liecina tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia apkopotie dati par TV kanālu auditorijām 2009.gada maijā.

Otrajā vietā ierindojas Kanādas un Krievijas valsts vienību spēle, kuru vērojuši vidēji 16.4%, jeb 357.5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Savukārt trešo vietu ieņem Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa fināls kanālā LTV1, kuru vērojuši vidēji 14.3%, jeb 312.1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

TNS noskaidrojis, ka maijā skatītākais kanāls pēc skatīšanās laika daļas ir bijis kanāls TV3, kuru TV skatītāji vērojuši 17.8% no kopējā TV skatīšanās laika. Tam seko kanāls LNT ar 16.7% un kanāls PBK ar 12% no kopējā skatīšanās laika.

Citas ziņas

Pērn skatītākais televīzijas kanāls bijis LNT

,21.01.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par skatītāko kanālu 2008. gadā ir kļuvis LNT, kura vērošanai TV skatītāji veltījuši 19.3% no kopējā TV skatīšanās laika. Par otro skatītāko ir kļuvis kanāls TV3, tā vērošanai veltīti 15.4%. Savukārt trešajā vietā ierindojies gan kanāls LTV1, gan PBK, katram veltīti pa 10.7% no kopējā TV skatīšanās laika.

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia dati liecina, ka kanālam LTV7 veltīti 4.6%, kanālam 3+ 4%, bet kanālam TV5 Rīga 3.3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam RenTV Baltija veltīti 2.5 %, savukārt kanālam TV6 1.3%. Vienāda skatīšanās laika daļa – katram pa 0.4 % ir bijusi kanāliem PBMK un RTR Planeta Baltija. Jāpiezīmē, ka kanāls RTR Planeta Baltija pētījumā tika iekļauts no 2008.gada 1. novembra. Kanālam MTV Latvija veltīti 0.2% no kopējās TV skatīšanās, savukārt visu pārējo kanālu skatīšanai 24.7%, bet video un DVD skatīšanai 2.5% no kopējā TV skatīšanās laika.

Citas ziņas

TV kanālu auditorijas 2008. gada maijā

,10.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada maijā skatītākais ir bijis kanāls LNT , kura vērošanai veltīti 18.5 % no kopējā TV skatīšanās laika, liecina Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia apkopojusi šā gada maija TV kanālu auditoriju.

Otrais populārākais ir bijis kanāls TV3 ar 15.5 % lielu skatīšanās laika daļu. Savukārt trešais populārākais ir bijis kanāls LTV1 ar 11.9 %, Db.lv informē TNS mārketinga vadītāja Laura Briča.

Ceturtais populārākais kanāls maijā bijis PBK ar 115 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam 3+ tikuši veltīti 4.3 % , kanālam LTV7 – 3.3 % un kanālam TV5 Rīga – 3.1 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam RenTV Baltija veltīti 2.4 % un kanālam TV6 – 1.6 %. Savukārt kanāliem PBMK un MTV Latvia , iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši attiecīgi 0.3 % un 0.2 % no kopējā TV skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 25.4 %, bet V ideo un DVD skatīšanai – 2.1 %.

Citas ziņas

Marta programmu TOPa augšgalā - Dejo ar zvaigzni 2

,14.04.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2008. gada marta (01/03/2008 – 31/03/2008) TV kanālu auditorijas.

Martā kanālam LNT TV skatītāji ir veltījuši 19,8 % no kopējā TV skatīšanās laika, savukārt kanālam TV3 16,9 %. Kanālam PBK veltīti 11.3 % un kanālam LTV1 – 10,8 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanālam LTV7 veltīti 4,1 %, kanālam 3+ - 3,5 % un kanālam TV5 Rīga - 2,4 % no kopējā TV skatīšanās laika. 2,3 % veltīti kanālam RenTV Baltija un kanālam TV6 – 0,9 %. Mūzikas kanāliem PBMK un MTV Latvija veltīti attiecīgi 0,4 % un 0,2 % no kopējā TV skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu vērošanai, iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem veltījuši 24,8 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt DVD un Video vērošanai veltīti 2,7 %.

TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs komentē, ka martā, laiks, ko vidēji viens Latvijas iedzīvotājs pavadījis skatoties TV, ir bijis 5 stundas un 13 minūtes dienā, tas ir par desmit minūtēm mazāk nekā šā gada februārī.

Citas ziņas

LNT joprojām skatītākais kanāls

Raivis Spalvēns, Dienas bizness,11.03.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Februārī skatītākais kanāls ir bijis LNT, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 18 % no kopējā TV skatīšanās laika, teikts mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia pētījumā par TV kanālu auditoriju šī gada februārī.

Otrs skatītākais ir bijis kanāls TV3 ar 15.7 %. Savukārt trešais skatītākais kanāls februārī - PBK ar 11.3 %. Ceturtajā vietā ierindojies kanāls LTV1 ar 11.1 %, bet piektajā kanāls LTV7 ar 5.3 %.

Kanāla TV5 Rīga skatīšanās laika daļa februārī bija 4.1 %, bet kanāla 3+ - 3.6 %. Savukārt kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 2.6 %, kanālam RenTV Baltija – 2.5 % un kanālam TV6 – 0.9 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt mūzikas kanālam PBMK veltīti 0.3 %.

Laiks, ko viens TV skatītājs februārī pavadījis pie TV ekrāna, salīdzinot ar janvāri, ir samazinājies par 7 minūtēm, respektīvi, dienā vidēji 5 stundas un 35 minūtes. Savukārt Lietuvā šis laiks samazinājies par 11 minūtēm, un februārī tas bija 5 stundas un 23 minūtes. Igaunijā, laiks, ko viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna ir pieaudzis par 2 minūtēm un tas bija 5 stundas un 39 minūtes vidēji dienā.

Citas ziņas

Novembrī pirmajā vietā ierindojies kanāls LNT

,11.12.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2007. gada novembra (01/11/2007 – 30/11/2007) TV kanālu auditorijas.

Šī gada novembrī pirmajā vietā ierindojies kanāls LNT, kuru TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, skatījušies 18.3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Tikai nedaudz atpaliekot no pirmās vietas, kā otrais pēc skatīšanās laika ierindojies kanāls TV3 ar 18.2 %. Trešajā vietā ierindojies kanāls PB K ar 12.0 %, bet ceturtajā vietā - kanāls LTV1 ar 11.0 %. Kanālam 3+ tika veltīti 4.5 %, savukārt kanālam LTV7 – 3.9 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam RenTV Baltija veltīti 2.0 %, kanālam TV5 Rīga – 1.7 %, savukārt kanālam TV6 0.8 % no kopējā TV skatīšanās laika. PBMK skatīts 0.4 %, bet kanāls MTV Latvija – 0.3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Video un DVD skatīšanai, TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 3.0 %, savukārt visu pārējo kanālu vērošanai – 24.0 %.

Citas ziņas

2007. gadā skatītākais kanāls – LNT

,22.01.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2007. gada (01/01/2007 – 31/12/2007) TV kanālu auditorijas, liecina sniegtā informācija medijiem.

Par skatītāko kanālu 2007. gadā ir kļuvis LNT, kura vērošanai TV skatītāji veltījuši 19,0 % no kopējā TV skatīšanās laika. Par otro skatītāko ir kļuvis kanāls TV3 ar 18,0 %. Kanāls LTV1 ar 11,4 % ierindojies trešajā vietā, bet PBK ar 10,4 % - ceturtajā. Savukārt kanālam 3+ TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 4,9 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam LTV7 veltījuši 3,9 %, bet 2,2 % kanālam TV5 Rīga un 2,0 % kanālam RenTV Baltija. Savukārt kanālam MTV Latvija, TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 0,2 % no kopējā skatīšanās laika. Kanālam TV6 , kurš pētījumā tika iekļauts no aprīļa, veltīti 0,4 %, bet PBMK , kurš arī tika iekļauts pētījumā aprīlī, veltīti 0,3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu vērošanai TV skatītāji 2007. gadā veltījuši 25,0 %, bet Video un DVD skatīšanai veltījuši 2,2 % no kopējā skatīšanās laika.

Citas ziņas

Par janvāra populārāko pārraidi kļuvusi Zvaigžņu lietus

,12.02.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2008. gada janvāra (01/01/2008 – 31/01/2008) TV kanālu auditorijas.

Šī gada janvārī TV skatītāju vidū populārākais ir bijis kanāls LNT , kura vērošanai veltīti 19,3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrais populārākais ir bijis kanāls TV3 ar 15,4 % lielu skatīšanās laika daļu. Trešais populārākais ir bijis PBK ar 11,6 %. Kanālam LTV1 TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 11,0 %, bet kanālam LTV7 – 4,8 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt 3,5 % veltīti kanālam 3+ , bet kanālam RenTV Baltija - 2,2 %. Kanālam TV5 Rīga TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 1,9 %, TV6 – 1,2 %, bet PBMK – 0,3 % un MTV Latvija – 0,1 % no kopējā TV skatīšanās laika. Video un DVD skatīšanai veltīti 3,0 %, bet visu pārējo kanālu skatīšanai – 25,5 % no kopējā TV skatīšanās laika.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līgo dienā skatītākais kanāls ir bijis LTV1, un arī Jāņu dienā tam bijis salīdzinoši augsts reitings, taču jūnijā visvairāk skatīts LNT, liecina TNS Latvia mājaslapā publicētie dati.

Šī gada jūnijā TV skatītāju vidū populārākais ir bijis kanāls LNT, kura vērošanai veltīti 18,4 % no kopējā TV skatīšanās laika.

Otrais populārākais ir bijis kanāls TV3 ar 15,3 % lielu skatīšanās laika daļu. Trešais ir bijis kanāls LTV1 ar 13,2 %, bet ceturtais PBK ar 9,8 %.

Piektais skatītākais jūnijā ir bijis 3+, sestais LTV7, bet septītais RenTV Baltija ar attiecīgi 5,2 %, 3,4 % un 2,4 %. 2 % no kopējā skatīšanās laika tika veltīti kanālam TV5 Rīga, 0,6 % - PBMK, 0,5 % - TV6, bet 0,2 % - MTV Latvija. Visu pārējo kanālu vērošanai tika veltīti 26,6 % no kopējā TV skatīšanās laika, bet dažādu video ierīču 2,2 % no kopējā skatīšanās laika.

Citas ziņas

Februārī skatītākais kanāls - LNT

,12.03.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2008. gada februāra (01/02/2008 – 29/02/2008) TV kanālu auditorijas.

Februārī skatītākais kanāls ir bijis LNT, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 19.7 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls ir bijis TV3 ar 15.5 %, bet trešais LTV1 ar 11,1 %. Ceturtajā vietā pēc skatīšanās laika daļas ir ierindojies kanāls PBK ar 10,9 %. Kanālam LTV7 februārī tika veltīti 4.5 %, kanālam 3+ - 3.4 %, bet kanālam RenTV Baltija – 2.0 % no kopējā skatīšanās laika. Savukārt kanālam TV6 tika veltīts 1.0 %, PBMK – 0.4 % un kanālam MTV Latvija - 0.2 %. Citu kanālu vērošanai, Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem veltījuši 26.3 %, bet video un DVD - 2.7 % no kopējā skatīšanās laika.

TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs komentē, ka, salīdzinot ar 2008. gada janvāri, laiks, ko vidēji viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna, februārī ir samazinājies par trīs minūtēm, un tas bija 5 stundas un 23 minūtes dienā.

Citas ziņas

Skatītākais telekanāls decembrī - LNT

,13.01.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2008. gada decembrī skatītākais kanāls bijis LNT, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 17.8% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls ir bijis TV3 ar 15.4%, bet trešais kanāls - PBK ar 12.1%. Ceturtajā vietā ierindojies kanāls LTV1 ar 10.6 %, bet piektajā - kanāls LTV7 ar 4.4%, liecina mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia informācija.

Kanāla TV5 Rīga skatīšanai veltīti 4 %, savukārt kanāla 3+ - 3.7 %. Kanālam RenTV Baltija skatīšanai veltīti 2.7 %, kanāla RTR Planeta Baltija – 2.2 % un kanāla TV6 – 1 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla PBMK skatīšanās laika daļa ir 0.5 %, bet MTV Latvija – 0.2 %. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 23.2 %, bet video un DVD skatīšanai – 2.3 %.

2008. gada decembrī, viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis 5 stundas un 38 minūtes vidēji dienā, komentē TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs. Tas ir par 17 minūtēm vairāk nekā 2008. gada novembrī.

Igaunijā viens TV skatītājs decembrī pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 46 minūtes, savukārt Lietuvā – 5 stundas un 28 minūtes vidēji dienā.

Citas ziņas

Skatītākais TV kanāls – LNT

Elīna Jēkabsone, speciāli Db,11.01.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušā gadā par skatītāko kanālu ir atzīts LNT, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 16.8 % no kopējā TV skatīšanās laika, informē Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia.

Otrs skatītākais kanāls bijis TV3 ar 15.4 %, bet trešais vietu ieņēma PBK ar 11.2 %. Ceturtajā vietā ierindojies kanāls LTV1, no trešās vietas atpaliekot vien par 1%, savukārt kanālam LTV7 veltīti 4.5 % no kopējā TV skatīšanās laika.

2009.gada programmu topa pirmās četras vietas ieņem Pasaules meistarsacīkšu spēles hokejā, kuras tika pārraidītas kanālā TV3 . Pirmajā vietā ierindojās Pasaules meistarsacīkstes hokejā – Latvija – Krievija. Šo spēli vidēji vēroja 21.3 %, jeb 464.2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Piektajā vietā ierindojās LNT ziņu speciālizlaidums, aiz kura seko 54. Starptautiskais Eizrovīzijas dziesmu konkursa fināls.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Februārī lielāko skatītāju uzmanību ir izpelnījies kanāls LNT, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 18,9 % no kopējā TV skatīšanās laika. Tikai pavisam nedaudz atpaliek kanāls TV3 ar 18,7 %, Db.lv informēja Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia.

Trešajā vietā ir ierindojies kanāls LTV1 ar 10,6 %, kuram „uz papēžiem min” kanāls PBK ar 10,1 %. Februārī kanālu LTV7, kuram bija 4,2 % no kopējā skatīšanās laika, ir apsteidzis kanāls 3+ ar 5,5 %, savukārt kanāls TV5 Rīga savas pozīcijas saglabā ar 2,3 %.

Tālāk seko kanāli RenTV Baltija un MTV Latvija ar attiecīgi 1,9 % un 0,2 %. TV ekrānu dažādu video ierīču izmantošanai TV skatītāji ir lietojuši 1,7 % no kopējā TV skatīšanās laika, un visu pārējo kanālu vērošanai skatītāji veltījuši 25,8 % no kopējā TV skatīšanās laika.

TNS Latvia TV Metru vecākais projekta vadītājs Mārtiņš Traubergs komentē, ka februārī laiks, ko vidēji viens Latvijas iedzīvotājs pavadījis skatoties TV, bija 239 minūtes dienā. Savukārt laiks, ko vidēji viens TV skatītājs pavadījis skatoties TV, bija 316 minūtes dienā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā pirmo reizi izstrādāts datu algoritms, kas ļauj noteikt konkrēto TV skatītāju interesējošo saturu un precīzi "nomērķēt" reklāmu uz reklāmdevēju interesējošo mērķauditoriju

Kopā ar internetu izaugušās paaudzes jau pieradušas pie personalizētajām reklāmām globālajā tīmeklī. Atliek tikai pameklēt informāciju par vienu vai otru lietu, lai nākamajās nedēļās meklētie produkti un tiem līdzīgie viens pēc otra paši "uzmeklētu" potenciālo pircēju. Televīzija šajā ziņā ilgstoši bijis neapgūts lauciņš, kur visi skatītāji joprojām vēro vienādas reklāmas. Pieaugušajiem rāda bērnu rotaļlietas, pusaudžiem – autiņbiksītes un bērniem –

izdevīgākos piedāvājumus pārtikas veikalā. Taču tas drīzumā varētu mainīties. Tehnoloģiju un izklaides uzņēmums "Tet" sadarbībā ar Latvijas Universitātes pētniekiem izstrādājuši un nupat prezentējuši inovatīvu datu algoritmu, kas ļaus reklāmdevējiem ne vien piemeklēt konkrētas mērķauditorijas uzrunāšanai piemērotāko laiku, TV kanālu un raidījumu, bet arī rādīt to mājās, ko redzēs īstais skatītājs.

Citas ziņas

LNT ziņas svētdienās izkonkurē Dziedošās ģimenes

,13.11.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skatītākā pārraide oktobrī bija LNT ziņas svētdienās, tās vērojuši vidēji 14.4%, jeb 315.2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, liecina TNS Latvia apkopotie dati.

Par otru skatītāko pārraidi oktobrī kļuvis šovs Dziedošās ģimenes kanālā LNT, to vērojuši vidēji 12.9%, jeb 281.8 tūkstoši. Savukārt Sporta ziņas kanālā LNT ierindojušās topa trešajā vietā, tās vērojuši vidēji 11.7%, jeb 254.3 tūkstoši. Ceturtajā vietā ierindojies pašmāju seriāls UgunsGrēks kanālā TV3, to skatījušies vidēji 10.4%, jeb 226.9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Oktobrī skatītākais kanāls ir bijis LNT, kuram TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, ir veltījuši 16.1% no kopējā mājas TV skatīšanās laika. Tam seko kanāls TV3 ar 15.6%, bet trešais skatītākais bijis kanāls PBK ar 11%.

Ceturtais skatītākais kanāls bija LTV1 ar 9.1% no kopējā skatīšanās laika. Kanālam LTV7 veltīti 4.6 %, kanālam TV5 Rīga - 4.2% un kanālam RTR Planeta Baltija 3.3% no kopējā TV skatīšanās laika. 3% veltīti kanālam 3+ un 2.3% – kanālam RenTV Baltija, bet 0.7% kanālam TV6. Mūzikas kanālam PBMK veltīti 0.5%. Savukārt visu pārējo kanālu skatīšanai šī gada oktobrī veltīti 27.4%, bet video un DVD skatīšanai 2.1% no kopējā TV skatīšanās laika.

Citas ziņas

LNT skatās visvairāk

,15.02.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Janvārī kanālam LNT TV skatītāji ir veltījuši 19,1 % no kopējā skatīšanās laika, savukārt kanālam TV3 18,3 %, liecina Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia pētījums.

Tikai ar nelielu starpību konkurē kanāli LTV1 un PBK, attiecīgi 11,1 % un 11 %. Kanālam LTV7 janvārī tika veltīts 4,7 %, kanālam 3+ - 3,9 %, bet kanālam TV5 Rīga - 2,8 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam RenTV Baltija tika veltīts tik pat daudz laika, cik izmantojot TV pieslēgtām video ierīcēm, proti, 1,6 %.

Kanālu MTV Latvija TV skatītāji ir vērojuši 0,1 % no kopējā skatīšanās laika, bet visiem neminētajiem satelīt un kabeļkanāliem veltījuši 25,6 % no kopējā TV skatīšanās laika.

TNS Latvia TV Metru vecākais projekta vadītājs Mārtiņš Traubergs komentē, ka janvārī, salīdzinot ar 2006. gada decembri, laiks, ko vidēji viens Latvijas iedzīvotājs pavadījis skatoties TV, nav mainījies un bija 231 minūte.

Citas ziņas

NATO Samita laikā populārākā pārraide Gribi būt miljonārs?

,13.12.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Visvairāk savas uzmanības TV skatītāji novembrī ir veltījuši kanālam LNT – 19,3 % no kopējā TV skatīšanās laika, savukārt kanālam TV3 - 17,3 %, liecina pētījumu aģentūra TNS Latvia dati.

Trešajā vietā, kā jau ierasts, ir ierindojies kanāls LTV1 ar 12,6 % no kopējā TV skatīšanās laika. Tālāk sarindojumā seko kanāls PBK ar 10,8 %, kanāls LTV7 ar 4,2 %, kanāls 3+ ar 3,9 % un kanāls TV5 Rīga ar 2,6 %. Latvijas TV kanālu sarindojumu pēc skatīšanās laika daļas noslēdz kanāli RenTV Baltija ar 1,7 % un MTV Latvija ar 0,2 %.

Nedaudz savādāka situācija vietu sarindojumā ir bijusi NATO Samita sagādāto brīvdienu laikā 28.-29. novembrī. Līderpozīciju ir saglabājis kanāls LNT ar 19,8 %, taču otro vietu ir ieņēmis kanāls LTV1 ar 16,9 %, uz trešo vietu atstumjot kanālu TV3 ar 16,6 %. Izmaiņas pret mēneša sarindojumu ir notikušas arī starp piekto un sesto vietu: piektajā vietā ir ierindojies kanāls 3+ ar 3 %, uz sesto vietu atstumjot kanālu LTV7 ar 2,6 % no kopējās TV skatīšanās laika daļas NATO Samita brīvdienu laikā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, jūnijā visvairāk skatījušies kanālu LNT , kura vērošanai veltīti 18.2 % no kopējā TV skatīšanās laika, liecina aģentūras TNS Latvia apkopotā informācija.

Otrais visskatītākais ir bijis kanāls TV3 ar 14.2 % lielu skatīšanās laika daļu, bet trešais skatītākais ir bijis kanāls LTV1 ar 10.6 %.

Šī gada jūnijā skatītākā TV pārraide ir bijusi kanālā LTV1 demonstrētā dokumentālā filma Padomju stāsts, kuru skatījušies vidēji 11.1 %, jeb 244.5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Citas ziņas

Janvārī skatītākais TV kanāls – LNT

,04.02.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skatītākais televīzijas kanāls janvārī ir bijis LNT, tā vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par četriem gadiem, ir veltījuši 13.2 % no kopējā TV skatīšanās laika, liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopotie dati.

Savukārt skatītākā pārraide bijusi LNT ziņas (Svētdienā), kuru vērojuši vidēji 13.8 %, jeb 301.7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrajā vietā ierindojies raidījums de facto kanālā LTV1 , to vērojuši vidēji 11.2 %, jeb 244.3 tūkstoši. Savukārt trešajā vietā ierindojies raidījums Nekā personīga kanālā TV3 , to vērojuši vidēji 11.1 %, jeb 243.1 tūkstotis iedzīvotāju.

Otrs skatītākais kanāls janvārī ir bijis TV3 ar 12.7 %, trešais – kanāls LTV1 ar 10 %, bet ceturtais – kanāls PBK ar 9 % lielu skatīšanās laika daļu. Savukārt kanālam LTV7 veltīti 5.7 %, kanālam TV5 Rīga 3.4 %, bet TV6 tika veltīti tikai 0.7 % no kopējā TV skatīšanās laika.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas valsts autoceļu tīklā remontdarbu dēļ lielākie satiksmes ierobežojumi patlaban ir Valmieras šosejas posmā no tilta pār Gauju līdz pagriezienam uz Lielstraupi un Vidzemes šosejas posmā no pagrieziena uz Cēsīm līdz Rīdzenei, informēja VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC).

Minēto remontdarbu posmu izbraukšanai LVC aicina rēķināties aptuveni ar stundu.

Lielākais skaits remontdarbu valsts ceļu tīklā šobrīd notiek uz valsts vietējiem autoceļiem - kopumā 22 posmos. Darbi norit arī 14 reģionālo autoceļu un astoņos galveno ceļu posmos, kā arī uz 13 tiltiem uz pārvadiem.

Lielākie ierobežojumi uz valsts galvenajiem autoceļiem:

  • uz Vidzemes šosejas (A2) no Sēnītes līdz Siguldai satiksmei atvērtas abas brauktuves abas brauktuves katrā virzienā. Ātruma ierobežojums 70 un lokāli 50 km/h. Paredzamais remontdarbu posma šķērsošanas laiks 20 minūtes;
  • uz Vidzemes šosejas (A2) no pagrieziena uz Cēsīm (P20) līdz Rīdzenei septiņi luksoforu posmi un apbraucamais ceļš posmā Drabeši–Vaive. Slēgta nobrauktuve uz Cēsīm (P20). Satiksme notiek pa esošo pārvadu. Ātruma ierobežojumi 50 un 70 km/h, paredzamais laiks remontposma šķērsošanas – stunda;
  • uz Valmieras šosejas (A3) no tilta pār Gauju līdz pagriezienam uz Lielstraupi (V280) četri luksoforu posmi, ātruma ierobežojums 50 un 70 km/h. Paredzamais remontposma šķērsošanas laiks 55 minūtes;
  • uz Daugavpils šosejas (A6) Lielvārdē trijos posmos luksofori, ātruma ierobežojums 50 km/h, platuma ierobežojums 3 m, posma šķērsošanai nepieciešama pusstunda;
  • uz Daugavpils šosejas (A6) Pļaviņu apvedceļa posmā divi luksoforu posmi, ātruma ierobežojumi 70 un 50 km/h, paredzamais remontposma šķērsošanas laiks pusstunda;
  • uz autoceļa Krievijas robeža (Grebņeva)–Rēzekne–Daugavpils–Lietuvas robeža (Medumi) (A13) no Grebņevas līdz Kārsavai ātruma ierobežojums 70 un 50 km/h, četri luksoforu posmi. Remontdarbu posma šķērsošanai nepieciešamas 50 minūtes.