"SIA Venden apgrozījums 2007. gada ietvaros palielinājies par 29%, salīdzinot ar 2006.gada finanšu rādītājiem,'' informē SIA Venden Mārketinga direktors Andris Bugnēvics, papildinot, ka naudas izteiksmē uzņēmuma apgrozījums 2007. gadā bijis 4,57 miljonu Ls apmērā.
''2007. gadā kopumā esam realizējuši vairāk nekā 31,6 miljonus litrus avota ūdens,'' skaidro A.Bugnēvics, uzsverot, ka 2007. gada rezultāti ir nozīmīgs faktors, kurš uzņēmuma vairāk nekā 10 gadu darbības pieredzē norāda uz Venden un tā produkta – dabīgā avota ūdens – potenciālajām izaugsmes iespējām arī turpmākajos gados.
Savukārt 2006. gadā, salīdzinot ar 2005. gadu, finanšu apgrozījuma pieaugums bija 32%, kas skaidrojams ar to, ka 2007. gadā, salīdzinot ar 2006. gadu, bija mazāk darba dienu.
''Nenoliedzami, ka tirgus 2007. gadā ir audzis dinamiski, bet tai pat laikā diezgan strauji,'' skaidro A.Bugnēvics, akcentējot, ka Venden paredz tirgus izaugsmes turpināšanos arī 2008.gadā, kad uzņēmums plāno palielināt produkta realizācijas apjomus par vismaz 25% (kas naudas apgrozījuma izteiksmē sastādītu 5 420 000 Ls), salīdzinot ar 2007.gadu.
2007.gada laikā SIA Venden ir izveidojis aptuveni 3500 jaunas piegādes vietas, kas nodrošinājis uzņēmumam nu jau vairāk nekā 31 000 piegādes vietas visas Latvijas ietvaros.
Izaugsme jūtama arī privātajā sektorā, jo no kopējā klientu skaita jau 26% ir fiziskās personas, kas liecina par cilvēku rūpēm par savu veselību un pārtikas kvalitāti, kā arī zināmu sociālo labklājību.
Ņemot vērā ražošanas jaudu palielināšanas projektu 2008. gadā un tirgus izaugsmes intensitāti, Venden līdz 2010.gadam prognozē, ka realizācijas apjoms pārsniegs 50 milj. litru gadā.
2007.gada ietvaros Latvijas reģionos visstraujākā izaugsme bijusi novērojama Daugavpils reģionā, kas skaidrojams ar pilsētas un Latgales reģiona kopējo ekonomisko izaugsmi.
''Analizējot klientu loka un piegādes vietu izaugsmes tendences 2007. gadā, esam secinājuši, ka lielākais pieaugums vērojams jau esošo klientu izaugsmē (palielinās ūdens aparātu skaits un patērētā ūdens apjoms),'' turpina A.Bugnēvics, papildinot, ka, liela nozīme uzņēmuma izaugsmē ir arī jaunajiem klientiem, daudzi no kuriem, izvēloties dzeramā ūdens piegādātājus, arvien biežāk kā obligātu kritēriju nosaka ūdens dabīgumu.