Pakalpojumi

Zobārstniecības klīnika Concordia, ieguldot aptuveni 70 tūkstošus eiro, atver filiāli Taškentā

Anda Asere, 15.10.2018

Jaunākais izdevums

Ieguldot aptuveni 70 tūkstošus eiro, «Concordia» paplašinās ārzemēs un tādējādi palielina pakalpojuma noietu.

Zobārstniecības klīnikas «Concordia» īpašnieks un ortodonts Māris Gržibovskis stāsta, ka pārstāvniecība Uzbekistānas galvaspilsētā Taškentā atvērta vairāku iemeslu dēļ. Pirmkārt, šajā pilsētā uzņēmējam dzīvo draugi un izdevās atrast labus speciālistus, kuri ir atvērti inovācijām, bija gatavi mācīties un tagad var nodrošināt atbilstošu pakalpojuma kvalitāti. Otrkārt, šāds solis ļauj paplašināt sava pakalpojuma noietu, jo Latvijas tirgus nav ļoti liels, turpretī Taškentā dzīvo vairāk cilvēku nekā visā Latvijā kopā. Treškārt, tur šāds pakalpojums – zobu taisnošana un sakodiena korekcija ar kapēm, «Invisalign» sistēmu – nebija pieejama.

Klīnikā strādā sava komanda, bet arī M. Gržibovskis uz turieni neregulāri dodas. «Tomēr galvenais, ka ārstēšanas plāna izstrāde un ārstēšanas kontrole notiek «mākonī», viss ir digitālā formātā un Mārim ir piekļuve visiem pacientiem un viņš arī dod gala apstiprinājumu pirms uzsākt ārstēšanu. Var teikt, ka Māris ir galvenais ārsts un pārējie strādā viņa uzraudzībā,» skaidro Juris Prančs, zobārstniecības klīnikas «Concordia» vadītājs.

Kopējās investīcijas filiāles izveidē bija aptuveni 70 tūkstoši eiro.

Rīga un Taškenta ir savā ziņā atšķirīgi tirgi, bet J. Prančs sliecas teikt, ka Taškenta ir tajā stadijā, kur Latvija bija pirms pāris gadiem, kad vienkārši nav pieredzējuši speciālisti, kuri šo pakalpojumu spēj nodrošināt un potenciālajiem pacientiem nav informācijas, ka ir šādas iespējas. «Pēdējā laikā redzams, ka parādās informācija par ārstēšanu ar kapēm. Pateicoties interneta resursiem ir kaut kāda informācija un ir kustība gan no klīniku puses, gan pacientiem,» viņš norāda.

Rīgas klīnika attīstās un strādā saskaņā ar iepriekš izvirzītajiem mērķiem. 2017. gadu uzņēmums pabeidza vairāk nekā 700 tūkstošu eiro apgrozījumu, bet šogad plāno vismaz 30% pieaugumu.

DB jau rakstīja, ka zobārstniecības klīnika «Concordia» tika izveidota 2015. gada. «Kā visi ortodonti Latvijā, kādu laiku strādāju Stomatoloģijas institūtā. Vienā brīdī gribēju pamēģināt kaut ko jaunu un nobriedu tam, ka ir vērts atvērt savu klīniku. Lielā kolektīvā reizēm ir grūti attīstīt jaunas lietas,» iepriekš norādīja M. Gržibovskis. Latvijā ortodontu nav daudz, kas nozīmē, ka iespējas saņemt šo pakalpojumu ir ierobežotas. Vienlaikus statistiski problēmas ar sakodienu ir teju 90% pacientu, un tikai reizēm ir vizuāla nepieciešamība pēc zobu taisnošanas. Biežāk nepareizs sakodiens veicina zobu nodilumu, locītavu problēmas u.c. Tieši mazais ortodontu skaits M. Gržibovskim lika aizdomāties, ka tirgū ir vieta specializētai klīnikai.

Papildu tradicionālai ortodontijai jeb zobu taisnošanai ārstēšanā M. Gržibovska klīnikā tiek pielietota arī neirodontijas metode, kas regulē žokļu un zobu attiecību balansu ar pacienta ķermeni.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paplašinot savu darbību, ortodontijas klīnika "Concordia zobārstniecība" ieguldījusi 210 tūkstošus eiro jaunu telpu iekārtošanā Kr.Barona ielā un modernu tehnoloģiju ieviešanā. Tas ļaus palielināt klīnikas kapacitāti, kā arī nodrošināt pasaules līmeņa zobārstniecības pakalpojumus, informē uzņēmums.

Klīnikas "Concordia zobārstniecība" apgrozījums 2020. gada pirmajos deviņos mēnešos, neskatoties uz Covid-19 ietekmi, pieaudzis par 9 %, salīdzinot ar rādītājiem šajā periodā pērn. Tas izdevies, iespējami ātri pielāgojoties jaunajiem apstākļiem un turpinot likuma ietvaros nodrošināt esošajiem un jaunajiem klientiem zobārstniecības pakalpojumus.

"Darbības paplašināšana ietilpa mūsu plānos vēl pirms pandēmijas, kas, protams, negatīvi ietekmēja arī mūsu klīnikas darbību. Taču to saskatījām kā iespēju – kā vieni no pirmajiem ne tikai Latvijā, bet arī Baltijā ieviesām attālinātu zobārstniecības video konsultāciju veikšanu. Pavasarī pārstrukturizējām un digitalizējām arī citu pakalpojumu sniegšanas kārtību, kas ļāvis ne tikai uzlabot klīnikas darbības efektivitāti, bet arī investēt inovatīvu tehnoloģiju ieviešanā, pakalpojumu digitalizēšanā un modernu, plašu telpu iekārtošanā," komentē Dr.Med, ortodonts Māris Gržibovskis, klīnikas "Concordia zobārstniecība" īpašnieks

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Pirmo reizi Latvijā nodrošina ortodontijas konsultācijas tiešsaistē

Lelde Petrāne, 27.03.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā pirmo reizi tiek piedāvātas ortodontijas (zobu taisnošana un sakodiena korekcija) konsultācijas tiešsaistē, lai esošajiem un jaunajiem pacientiem nodrošinātu operatīvas attālinātas speciālistu konsultācijas un palīdzību.

Pielāgojoties ārkārtas situācijai, šādu pakalpojumu piedāvā ortodontijas klīnika "Concordia".

No 25. marta ir iespēja attālināti pierakstīties pie ortodonta uz tiešsaistes konsultāciju, izmantojot zobārstniecības klīnikas portālu concordiaclinic.lv. Tā ir iespēja pacientam attālināti saņemt arī pirmreizējās konsultācijas par ortodontiskās ārstēšanas iespējām, sazinoties ar ārstu video tiešsaistē, izmantojot datoru, mobilo telefonu vai planšetdatoru.

Arī medicīna pārceļas tiešsaistē 

Attālināto ārstu konsultāciju platformā "DoctorOnline" vēl pirms mēneša notika aptuveni 10 konsultācijas...

Reaģējot uz situāciju valstī un rūpējoties par klientu veselību, zobārstniecības klīnika "Concordia" uz nenoteiktu laiku plānveida pakalpojumus klātienē pārtrauks un pacientiem sniegs palīdzību tikai akūtos izņēmuma gadījumos.

"Situācijā, kāda šobrīd izveidojusies valstī un teju visā pasaulē, uzņēmēji dažādās nozarēs ir spiesti pārstrukturizēt un pārskatīt savu pakalpojumu sniegšanas kārtību un iespējas. Skatāmies uz to kā iespēju. Redzam, ka atsevišķās valstīs, piemēram, ASV, Austrālijā, dažās Eiropas valstīs attālinātas konsultācijas ortodontijā jau labu laiku nav nekas neierasts.

Šis ir risinājums topošajiem un esošajiem pacientiem, lai saglabātu komunikāciju, sniegtu palīdzību un vienlaikus nodrošinātu gan pacientu, gan darbinieku drošību un veselību. Konsultāciju laikā var risināt dažādus pacientam neskaidrus jautājumus, piemēram, sniegt ieteikumus, rekomendācijas par ārstēšanas risinājumiem un pat veikt sākotnējo vizuālo apskati," stāsta zobārstniecības klīnikas "Concordia" ortodonts Māris Gržibovskis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Situācija darba tirgū šobrīd sāk atgādināt 2007. gadu, kad reālais bezdarbs ir tuvu nullei, kā rezultātā algas strauji aug. Tiem cilvēkiem, kuri vēlas atgriezties, šobrīd ir īstais brīdis

Par to ir pārliecināts Raimonds Dauksts, kurš sešus gadus guva pieredzi konsultāciju biznesā ASV, bet pirms aptuveni deviņiem mēnešiem atgriezies Latvijā, lai sāktu darbu PwC Latvija kā Darījumu un korporatīvo finanšu direktors.

«Labā lieta, kuru varam un vajag pārņemt no amerikāņiem, ir viņu proaktivitāte un attieksme. Viņi ir uzņēmīgi un nekad neizrādīs, ka nevar kaut ko izdarīt. Viņi baidās izrādīt vājumu. Tā ir mentalitāte. Latvijā tas pieklibo un iet roku rokā ar pašpārliecības trūkumu, esmu pārliecināts, ka mēs sevi līdz galam nenovērtējam un neprotam pārdot, bet amerikāņiem tā nav problēma. Domāju, ka varam konkurēt ar pasaules vadošajiem prātiem. Mēs tikai to neapzināmies,» viņš pauž.

Komentāri

Pievienot komentāru