SIA "Tērvete Food" šo gadu uzsākusi, atjaunojot zīmola "Druvas saldējums" iepakojuma dizainu, paplašinot produktu piedāvājumu un attīstot jaunus darbības virzienus.
Uzņēmums fokusējas uz zīmola attīstību, paplašina eksporta tirgus, un tāpēc īpaši būtiska ir jaunu, aktuālu produktu ieviešana.
Ražotājs SIA "Tērvete food" zīmola "Druvas saldējums" atjaunošanā investējis 90 000 eiro, vēsta LETA.
"Druvas saldējuma" produktu grozu šosezon papildina jaunie mini saldējumi uz kociņa - Mango-apelsīnu saldējums piena šokolādē, Sāļās karameles saldējums Amber šokolādē, Piparmētru saldējums tumšajā šokolādē un Cigoriņu saldējums tumšajā šokolādē.
"Meklējot risinājumu izcilākajam saldējumam uz kociņa, saldējumu glazūrai izmantojam augstvērtīgu premium šokolādi," stāsta SIA "Tērvete food" ražošanas vadītāja, pārtikas tehnologs Sanita Vaičkus. "Produktu izstrādē ņēmām vērā to, ka siltā laikā saldējums īpaši ātri kūst, tādēļ ikdienas skrējienā saldējuma izmēram ir būtiska nozīme."
Sadarbojoties ar pašmāju ražotāju "Lāči" ir tapusi jauna produktu līnija "KOPĀ", kur "Lāču" produktu receptes tika pārnestas deserta saldējumu formātā - Plombīrs ar balzāmu, rudzu rīvmaizi un tumšo šokolādi, Plombīrs ar rudzu maizi, žāvētiem augļiem un lazdu riekstiem un Plombīrs ar brauniju, aveņu mērci un tumšo šokolādi. Abus ražotājus vieno fokuss uz lokālajām izejvielām un vēlme aicināt sabiedrību vairāk laika pavadīt kopā ar savējiem.
SIA "Tērvete food" vadītājs Valdis Blūms norāda uz pievienoto vērtību ražotāju sadarbībai, jo jaunu produktu radīšana kopā nozīmē arī pieredzes un zināšanu mijiedarbību: "Latvijā ir daudz lielisku ražotāju, kuru sadarbībā potenciāli var tikt radīti brīnišķīgi risinājumi. Nolēmām apvienot mūsu un "Lāči" kopīgās vērtības un ambīcijas, kā rezultātā jau no jūnija veikalu tīklos būs pieejami jaunie produkti."
SIA "Tērvete Food" ietilpst "Agrolats Group". SIA "Tērvete Food" apgrozījums 2021.gadā bija 2 260 000 eiro. Uzņēmums pērn nodarbināja 35 cilvēkus.