Iespējams, tramvajs ir izkustējies 

SIA Rīgas satiksme ir sākusi meklēt, kur aizņemties līdzekļus, lai spētu nodrošināt teju 30 milj. eiro līdzfinansējumu tramvaju līnijas izveidei Skanstes ielā, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Elīna Pankovska, 31.8.2016
1/2

DB 31. augusta vāks

DB jau vairākkārt ziņojis, ka, piesaistot ES naudu, Rīgā plānots izveidot jaunu tramvaja maršrutu Skanstes rajonā. Šī projekta izmaksas tiek lēstas 97,4 milj. eiro apmērā, no kurām Kohēzijas fonda finansējums būtu 70 milj. eiro. Iepriekš par projekta virzību DB rakstīja šā gada februārī, kad SIA Rīgas satiksme norādīja, ka tiek gatavota nepieciešamā dokumentācija un meklēts izdevīgākais finansējuma modelis. Uz jautājumu, kur uzņēmums gūs trūkstošos teju 30 milj. eiro projekta realizācijai, tika pieļauta iespēja, ka nepieciešamos līdzekļus tas, iespējams, varētu aizņemties.

Tagad interesējoties, cik tālu SIA Rīgas satiksme ir tikusi ar projektu, uzņēmuma pārstāvis Viktors Zaķis DB norādīja, ka nekā būtiski jauna šobrīd nav. Pats projekta pieteikums jāiesniedz līdz šā gada 17. oktobrim, tikmēr SIA Rīgas satiksme joprojām gatavo dokumentāciju. Par nelielu soli uz priekšu gan uzskatāms pašvaldības uzņēmuma izsludinātais konkurss par aizdevuma piešķiršanu investīciju projektu finansēšanai, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) vietnē. Ar iepirkumiem SIA Rīgas satiksme vēlas atrast finansētāju, ar ko sadarboties ilgākā laika periodā – līguma darbības laiks ir norādīts 180 mēnešus jeb 15 gadus ilgs, liecina IUB vietnē pieejamā informācija.

Visu rakstu Iespējams, tramvajs ir izkustējies lasiet 31. augusta laikrakstā Dienas Bizness.

Tevi varētu interesēt

Patlaban mazumtirdzniecības nozares izaugsme bremzējas, neskatoties uz labajiem ekonomikas rādītājiem,...

Neskatoties uz to, ka tehnoloģiju sektoram akciju tirgū šajā gadā nav veicies...

Ņemot vērā mācību maksu 2016./ 2017. gadā un studiju ilgumu, Swedbank apkopojusi...

Statistikas dati par Latvijas pilsoņu darba gaitām Lielbritānijā rāda, ka visvairāk mūsu...

Investējot 15 milj. eiro, izveidota Baltijā vienīgā gultņu rūpnīca, kurā pašlaik tiek...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Lai novērstu infrastruktūras pārrāvumus pilsētās un radītu alternatīvu maršrutu tranzīta...

ASV dzelzceļa kompānija Amtrak nākusi klajā ar iespaidīgiem nākotnes plāniem – līdz...

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra (CFLA) ir izsludinājusi projektu iesniegumu atlasi Kohēzijas...

Ķīna nedēļas nogalē oficiāli atklāja jaunu reaktīvo dzinēju ražošanas konglomerātu...

VAS Latvijas dzelzceļš prezidentu padome SIA LDz  Cargo Loģistika dalībnieku sapulcē...

Nobraukto kilometru skaitam nav tiešas saistības ar pārvadātāja spēju nodrošināt...

AS Hansabuss iegādājusies 91 procenta kontrolpaketi Latvijas uzņēmumā SIA Tukuma Auto, kas...

Japānas transporta un loģistikas kompānija Meiko Trans 2015.gadā loģistikas centra darbību Ķekavā,...

No dzelzceļa elektrifikācijas atteikties negrasās; priekšā gaidāmi smagi lēmumi, trešdien...

Lietuvas Būtiņģes naftas terminālī šogad janvārī-jūlijā pārkrauti 5,205 miljoni tonnu...