Mana pieredze: Ar saviem uzvārdiem apliecina, ka mēbelēm būs ilgs mūžs 

Bērnu mēbeļu zīmols Tilibs&Lācis, sākot sērijveida ražošanu, mērķē uz tirdzniecības vietām, kurās iepērkas «vidējais eiropietis»

Linda Zalāne, 16.2.2017
1/12

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Galdnieki Māris Tilibs un Ivars Lācis kopā mācījušies Rīgas Amatniecības vidusskolā, pēc tam katrs strādājis savā darba vietā, līdz abu ceļi atkal krustojušies. Izpildot individuālos pasūtījumus, viņi plecu pie pleca strādā jau vairāk nekā desmit gadus. Kopš 2007. gada abi lolojuši ideju par sērijveida mēbeļu ražošanu, toreiz tapa pirmais produkts – īpaši stabils koka krēsls bērniem, kas vēl aizvien ir dižpārdoklis. Plašāku bērnu mēbeļu kolekciju viņi sāka veidot 2011. gadā, kad sortiments tika papildināts ar kumodi, rakstāmgaldu ar maināmiem augstumiem, pusdienu galdu ar masīvkoka virsmu, drēbju skapi, gultu u.c. «Izveidojām mājaslapu tikai 2015. gada augustā, kad bijām pārliecināti, ka konkrētos produktus varam izgatavot lielākā apjomā, un savas mēbeles parādījām plašākai publikai,» stāsta SIA KD Stripes (zīmola Tilibs&Lācis) līdzīpašnieks Māris Tilibs.

Taujāti par zīmola vārda izvēli, galdnieki teic, ka abu uzvārdi tajā netika iekļauti nejauši, tikai tādēļ vien, ka nevarēja izdomāt citu nosaukumu. «Mēs ar saviem uzvārdiem apliecinām, ka mēbeles ir kvalitatīvas un tām būs ilgs mūžs,» skaidro I. Lācis.

Visu rakstu Savieno dizainu un funkcionalitāti lasiet 16. februāra laikrakstā Dienas Bizness.

Tevi varētu interesēt

Pēdējo piecu gadu laikā vairākas akcijas ir priecējušas savu investoru portfeļus, uzrādot...

Spānija pašlaik ir ceturtā lielākā eiro zonas ekonomika. Vēl nesenā vēsturē, pirms...

Agrākie lielākie ASV parāda uzpircēji atbrīvojas no šīs valsts obligācijām, trešdien...

Digitālo produktu e-komercijas platforma Sellfy piecos darbības gados attīstījusies līdz 500 tūkstošu...

Reklāmas nozari ietekmē reklāmas bloķēšanas programmatūras, trešdien raksta laikraksts...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Digitālo produktu e-komercijas platforma Sellfy piecos darbības gados attīstījusies līdz 500 tūkstošu...

Laimīgus bērnus izaudzina laimīgi vecāki – lai sasniegtu šādu mērķi, apģērbu zīmola...

Tagad, kad Dream Room lampas iekarojušas Latvijas iedzīvotāju mājokļus, tās izgatavotāji...

Kafejnīcas MiiT īpašnieki iesoļo jaunā ar kafiju saistītā biznesā – ražo ēdamo...

Biznesa ideju – apvienot dizaina veikalu ar kafejnīcu – pagājušajā vasarā izmēģina...

Siguldiete Maija Ūdre no tēva mantotajā mājā izveidojusi naktsmītni, kur uzņem ciemiņus...

SIA Raibum piedāvā personalizētus ceļošanas koferus un aksesuārus – koferi iespējams...

Ivars Minkevičs savam izlolotajam produktam cēlis augstu latiņu, un tas arī izdevās...

Plašajā adījumu klāstā Zein Knitwear konkurē ar klasiskām krāsām un modeļiem, kas...

Trīs jaunie censoņi Miķelis Ziemelis, Indriķis Ziemelis un Toms Bergmanis apvienojuši spēkus...