Pirmdien kampaņas Uzslavē labu servisu! ietvaros oficiāli marts pasludināts par laba servisa mēnesi, kura laikā iedzīvotāji aicināti uzslavēt preču tirgotājus vai pakalpojumu sniedzējus, kas nodrošinājuši vislabāko klientu apkalpošanu.
Laikā no 1. līdz 31. martam Latvijā iespējams uzslavēt uzņēmumus, iestādes, kafejnīcas, veikalus u. tml. Uzņēmumi, kas sniedz pakalpojumus privātpersonām (B2C), kompānijas, kas sniedz pakalpojumus uzņēmumiem (B2B), kā arī valsts un pašvaldību iestādes varēja reģistrēties dalībai kampaņā līdz februāra beigām.
Šogad kampaņā piedalās 165 zīmoli pārstāvot vairāk nekā 1300 klientu apkalpošanas vietas visā Latvijā, norāda Unda Krieviņa, Labsserviss.lv projektu vadītāja Latvijā.
Aktīvākā no reģioniem ir Vidzeme, no kuras kampaņai reģistrēti 20,6% no kopējā dalībnieku skaita.
Uzslavēt uzņēmumus var, zvanot uz Uzziņu dienesta 1188 informatīvo tālruni, uzslavējot kompānijas mājaslapā uzslave.lv, kā arī aizpildot uzslavas anketu klientu apkalpošanas vietās, kur klienti redzēs izvietotu uzslavu kastīti. Tāpat klientu apkalpošanas kvalitāti vērtēs arī DIVE Latvija, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras un Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācijas eksperti.
Uzņēmumi un iestādes, kas sniedz izcilu klientu servisu, tiks paziņoti 12. aprīlī.