Sākam biznesu: Palīdz piesaistīt jaunus sportotājus 

Sporta klubu aplikācija Sportlex piedāvā iespēju tās lietotājam apmeklēt kādu no 70 klubiem; galvenais mērķis – piesaistīt tos, kuri pagaidām vēl nesporto

Anda Asere, 2018. gada 19. marts plkst. 7:37

Šobrīd aptuveni 2500 lietotāji ir lejuplādējuši Sportlex mobilo lietotni. No tiem aptuveni 350 ir aktīvie lietotāji. SIA Sportlex īpašnieka Konstantīna Bratuškina mērķis ir sasniegt desmit tūkstošus aktīvo klientu Latvijā. Tas varētu notikt trīs četros gados. Salīdzinot ar Eiropu un Ameriku, Latvijā cilvēki sporto diezgan maz, tāpēc ir pamats domāt, ka izaugsmes potenciāls ir liels, viņš spriež.

Sportlex darbību sāka 2017. gada jūlijā, bet ideja par šādu aplikāciju Konstantīnam bija jau vairākus gadus. «Es pats gandrīz astoņus gadus biju valdes loceklis sporta klubā Active Life. Man jau ilgu laiku bija vēlme vadīt lielāku tīklu. Skaidrs, ka katram īpašniekam ir savas idejas, tāpēc man radās doma par šādu aplikāciju, kura ļauj apmeklēt jebkuru no tajā piedāvātajiem klubiem,» viņš stāsta. Vaicāts, vai pasaulē nav kaut kas līdzīgs, Konstantīns teic, ka Amerikā jau vairākus gadus tiek īstenots līdzīgs projekts Classpass, bet Sportlex ir mazliet citāds biznesa modelis, turklāt tas sniedz papildu iespējas, piemēram, korporatīvie klienti to var piedāvāt saviem darbiniekiem kā t.s. bonusu.

Mēs esam orientēti tieši uz tiem, kuri apsver iespēju sākt sportot

Aplikācijas lietotāja lielākais ieguvums ir pieeja plašam sporta klubu tīklam, savukārt sporta klubiem tā ir iespēja iegūt jaunus apmeklētājus. «Mēs nevaram rēķināties, ka piedāvāsim kaut ko pievilcīgu klientiem un tas būs saistoši arī klubiem. Tiem ir citas intereses. Mūsu biznesa modelis ir uzbūvēts tā, lai tas ir saistošs nepastāvīgajiem klientiem, kuri nesporto katru dienu vai kam darbs ir dažādās vietās un viņiem nav iespējams katru reizi iet uz vienu un to pašu sporta klubu. Runājot ar cilvēkiem par to, vai viņi sporto, daudzi saka, ka ne, taču gribētu. Mēs esam orientēti tieši uz tiem, kuri apsver iespēju sākt sportot, piedāvājam izmēģināt dažādas nodarbības, jo, lai izvēlētos piemērotāko, vajag pamēģināt,» pamato Konstantīns. Sportlex piedāvājums nebūs īpaši saistošs regulārajiem sportotājiem, kuri katru dienu iet vingrot, bet drīzāk tiem, kuri vēlas vienu vai divas reizes nedēļā izkustēties.

Visu rakstu Palīdz piesaistīt jaunus sportotājus lasiet 19. marta laikrakstā Dienas Bizness.

Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2018. gada 07. marts plkst. 8:44

Biskvīta formas, kas «izceptas» no fajansa un ir populāras Eiropas mākslas studijās,...

2018. gada 26. februāris plkst. 12:00

Internets palīdz produkciju pārdot jebkur.

2018. gada 21. februāris plkst. 7:09

Konsultāciju uzņēmums SIA IBD Consulting piedāvā sistēmu, lai uzņēmumi varētu palielināt potenciālo...

2018. gada 22. februāris plkst. 10:00

Lai arī 12 000 eiro šķiet daudz, ražošanas uzsākšanai tā patiesībā ir salīdzinoši maza summa.

2018. gada 19. februāris plkst. 15:14

Mārrutku ražotājs MārLapiņi pacēlis mārrutkus citā līmenī, pievienojot tiem dažādas ogas,...

Nepalaid garām

Mēbeļu veikals–noliktava Likvy LV Jūrkalnes tehnoloģiskajā parkā ir atvērts tikai izpārdošanas...

Rīgā plānots ieviest jaunu aplikāciju Flipix, kas apmaiņā pret reklāmu noskatīšanos sniegs...

Akciju tirgus galvenā ziņa janvārī – pasaules gals nav iestājies. Tie, kas neseko...

Kamēr lielajiem uzņēmumiem uzrādīt strauju izaugsmi ir salīdzinoši grūti, mazāki uzņēmumi,...

Vēl pirms diviem gadiem Pārdaugavā, Robežu ielas koka namā, čakli strādāja vietējais...

No šīs sadaļas
2018. gada 16. marts plkst. 10:46

Banku augstskolas telpās ciemojās 150 jaunieši no visas Latvijas, kurus vienoja viens mērķis –...

2018. gada 13. marts plkst. 0:05

Uzņēmēja pieredze: Gunta Feifere, HOSTEL TREE HOUSE...

2018. gada 12. marts plkst. 9:01

Drawies ergonomiskajiem un augļu un dārzeņu formu krītiņiem pievienojas alfabēts; dizainerei Ievai...

2018. gada 07. marts plkst. 8:44

Biskvīta formas, kas «izceptas» no fajansa un ir populāras Eiropas mākslas studijās,...

2018. gada 06. marts plkst. 8:40

Kidday – tas ir divu uzņēmīgu sieviešu – Zanes Edules sākts un...

2018. gada 06. marts plkst. 0:05

Pirms pieciem gadiem mēs ar sievu no Maskavas pārcēlāmies uz dzīvi Rīgā....

2018. gada 27. februāris plkst. 11:51

SIA Giraffe360 nepilna gada laikā ir spējusi iegūt klientus septiņās valstīs un...

2018. gada 26. februāris plkst. 12:00

Internets palīdz produkciju pārdot jebkur.

2018. gada 26. februāris plkst. 0:05

Mūsu produkts ir tehnoloģija, ar kuras palīdzību var uzlabot skaņu skaņas ierīcēs...

2018. gada 22. februāris plkst. 10:00

Lai arī 12 000 eiro šķiet daudz, ražošanas uzsākšanai tā patiesībā ir salīdzinoši maza summa.