Latvijas tirgotāju kooperācija Aibe mainījusi zīmola identitāti un piedāvā jaunu veikalu darbības modeli – convenience store.
Jaunā modeļa galvenā ideja ir būt tuvāk Latvijas patērētājam, piedāvāt augstu servisa līmeni un iespēju ērti iepirkties ikdienā. Papildus tam Aibe saviem dalībniekiem – mazajiem un vidējiem tirdzniecības uzņēmumiem – piedāvā pāriet uz franšīzes sadarbības modeli.
Ar uzņēmuma attīstības stratēģijas maiņu cieši saistīta arī zīmola Aibe vizuālās koncepcijas maiņa. Blakus sarkanajai un zilajai krāsai, kas jau vairāk kā piecus gadus ir Aibe zīmolā, parādījusies zaļā krāsa, kura simbolizē uzņēmuma jauno pieeju. Saskaņā ar jauno attīstības plānu, iecerēts arī mainīt tirdzniecības tīkla veikalu vizuālo koncepciju. Pirmās vizuālās un konceptuālās izmaiņas „Aibe” veikala tīklā plānotas jau nākamajā gadā, bet būtiskas izmaiņas lielākajā daļā tīkla gaidāmas 2010. gadā.
Latvijas tirgotāju kooperācijas Aibe izpilddirektors Andrejs Vaišļa norāda: „Nepieciešamība izstrādāt jaunu veikalu attīstības koncepciju un mainīt vizuālo identitāti izriet no tirgus diktētiem apstākļiem un arvien pieaugošās konkurences mazumtirdzniecībā, kā arī no vēlmes apmierināt pircēju vajadzības pēc ērta un viegli pieejama veikala. Mūsu mērķis ir būt tuvāk pircējam un atbalstīt mazos un vidējos mazumtirgotājus.”
SIA Latvijas tirgotāju kooperācija Aibe dibināta 2002. gadā un pašlaik ir viens no lielākajiem mazumtirdzniecības veikalu tīkliem Latvijā pēc apgrozījuma un tirdzniecības vietu skaita. Šobrīd tīklā ir 437 tirdzniecības vietas – no tām 80% atrodas reģionos. Pērn tīkla neto apgrozījums sasniedza 99 miljonus latu, bet šogad plānots to palielināt līdz 110 miljoniem latu.