Aldaris uzsācis jauna produkta - negāzētā dzeramā ūdens Vichy Classique Still – ieviešanu tirgū, šā gada laikā plānojot realizēt vairāk nekā 1 milj. l jaunā ūdens. Par to Db informēja a/s Aldaris sabiedrisko attiecību konsultante Kristīne Sēnele. «Negāzētā ūdens segmentā vērojams pastāvīgs pieaugums, kas skaidrojams ar jaunākajām pasaules tendencēm – cilvēku aizraušanos ar veselīga dzīves stila produktiem. Tādēļ šis segments strauji attīstās, un mēs prognozējam labus panākumus šim produktam,» skaidro a/s Aldaris prezidents Henrijs Fogels. Vichy Classique Still ir ieguvis arī Latvijas diētas ārstu asociācijas kvalitātes zīmi Veselīgs produkts. Balstoties uz tirgus izpētes kompānijas ACNielsen datiem, 2004. gadā kopējais Latvijas pudelēs pildītā ūdens tirgus lielums bija 59.5 milj. litru. Pēc apgrozījuma latos Aldaris pērn ieņēma 2. vietu (15%) šajā tirgus segmentā. Pēc ACNielsen datiem, gāzētais Vichy ir populārākais dzeramais ūdens Baltijas valstīs un aizņem 7.8% kopējā tirgus. Aldaris ražo vēl arī tādus bezalkoholiskos dzērienus kā dzeramo ūdeni Montavit, gāzētos dzērienus Zingo, Pepsi, 7-UP un Lauku Kvass.






















