Kompānijas Anheuser-Busch InBev jaunākie centieni atdzīvināt Budweiser zīmolu ietver bezmaksas alu ASV bāros, ziņo Reuters.
Anheuser-Busch prezidents Deivs Pikoks (Dave Peacock) medijam stāstījis, ka pasaulē lielākās alus darītavas plānos ietilpst tuvāko nedēļu laikā ASV bāros un restorānos «iedzirdīt» bezmaksas Budweiser aptuveni 500 tūkstošiem cilvēku. Īpaša uzmanība tikšot pievērsta cilvēkiem, kuri nekad nav dzēruši šī zīmola alu.
Kompānijas vadītājs paudis cerību, ka tie, kas nogaršos šo alu, turpmāk nespēs no tā atteikties.
Kompānijas aktivitātes notiek laikā, kad alus patēriņam ASV bāros un restorānos atkal ir tendence pieaugt, lai gan saskaķā ar D. Pikoka sacīto apstākļi joprojām ir izaicinoši.
Kompānija arī plānojot pārdalīt lielāko daļu mediju izdevumu tieši par labu Budweiser zīmolam.
Vienu nedēļu aptuveni 90 procenti Anheuser-Busch InBev mediju izdevumu ASV tiks koncentrēti uz Budweiser zīmolu. Parasti tie ir 35-40%.