Auto apskats: Opel Insignia GSi 

Nav šaubu, ka Opel Insignia GSi limuzīns un universālis brauc daudz azartiskāk un precīzāk par parasto Insignia. Žēl, ka modelim pietrūkst sportiskās mežonības un jauneklīgās trakulības

Aldis Zelmenis, 2018. gada 09. aprīlis plkst. 7:43

Asāka un precīzāka stūre, atlētiskāka piekare, jaudīgākas bremzes, divi ņipri motori un perfekts pilota krēsls. Gribētos cerēt, ka Insignia, kura aizmuguri rotā GSi burti, arī uz koplietošanas ceļiem vai slēgtā trasē būs trakulīgāks un izaicinošāks. Šoreiz – ne! Auto ir iznācis pārāk pareizs un nosvērts. Pat automašīnas skaņa gaitā ir pieklusināta, un tikai pie maksimāliem apgriezieniem pilota ausis glāsta tā melodija, ko būtu pelnījis Insignia GSi. Savā ziņā Insignia GSi raksturo kompānijas Opel pašreizējo dvēseles stāvokli. Pēc tās iekļaušanās franču PSA sastāvā jaunie saimnieki aktīvi ķērušies pie optimizācijas darbiem, atrotītām piedurknēm griežot visus nevajadzīgos izdevumus. Kā zināms, Opel vairāku gadu garumā strādā ar milzu zaudējumiem, piemēram, pēc 2017. gada aprēķiniem tie pārsniedza miljardu eiro. Loģiski, ka PSA finansisti turpmāk kaut ko tādu nevēlas pieļaut, tāpēc nav brīnums, ka Opel jaunie īpašnieki finansiālu apsvērumu dēļ šogad liedza Opel piedalīties Ženēvas autoizstādē.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Būtībā Insignia GSi, ko izstrādājusi OPC jeb Opel Performance Centre divīzija, uzņēmumu un firmu top menedžmentam ir radījusi perfektu dienesta auto. Insignia GSi ir gatavs iesaistīties cīņā, piemēram, ar VW Arteon vai KIA Stinger. Atlētiskāks un šarmantāks izskats ar garšīgāku pildījumu nekā ikdienas Insignia vedina domāt, ka galvenais mērķis, veidojot šos modeļus, bija panākt, lai GSi modifikācijas nekļūtu tikai par ierobežotas autoentuziastu auditorijas pielūgsmes objektiem, bet iekārdinātu pēc iespējas lielākas tautas masas. Tas arī ir izdevies, turklāt vērtīga priekšrocība ir tā, ka Insignia GSi būs Grand Sport limuzīna un universāla Sports Tourer izpildījumā. Šos abus skaistuļus ir vērts pirkt tikai jauno ergonomisko priekšējo krēslu dēļ, ko par labiem atzinuši vācu fizioterapeiti, un jaunākās paaudzes IntelliLux LED Matrix gaismas tehnikas ar 32 LED diožu sekcijām dēļ. Vēl lielāku kārdinājumu sākt draudzību ar kādu no Insignia GSi modeļiem rosina cenu lapu izpēte. Grand Sport Limousine ar 260 ZS benzīna turbomotoru cena būs 33 981 eiro, savukārt ar 210 ZS biturbo dīzeli – sākot no 34 687 eiro, bet par universāla Grand Sports Tourer modeļiem abos gadījumos būs jāpiemaksā klāt 1109 eiro.

Visu auto apskatu Trakulības vairs nav atļautas lasiet 6. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2018. gada 02. marts plkst. 9:07

Toyota Landcruiser pieder pie tiem visurgājējiem, kura spējas bezceļos spēj pilotam tiktāl sagrozīt...

2018. gada 23. februāris plkst. 9:37

Septiņvietīgajam VW Tiguan Allspace varbūt nav tik svarīga trešā sēdekļu rinda, cik...

2018. gada 16. februāris plkst. 9:20

Jaunākās paaudzes Nissan Leaf ir izdevies negaidīti pievilcīgs un gaitā azartisks auto...

2018. gada 02. februāris plkst. 8:56

Jaunākā BMW X3 modeļa daudzpusīgais sniegums liks aizdomāties, vai šobrīd ir vērts tiekties pēc novecojušā X5.

2018. gada 26. janvāris plkst. 12:15

Sievietes «kūst», ieraugot šo auto

Nepalaid garām

Nelīdzsvarotā būvniecības attīstība ar straujiem kāpumiem un kritumiem un atkarība no ES...

Lielākā Zviedrijas banka, vērtējot pēc aktīvu apjoma, Svenska Handelsbanken AB, paziņojusi, ka...

Šodien Jēkabpilī AS Virši-A atklās pirmo CNG jeb saspiestās dabasgāzes uzpildes staciju...

Skolēnu ēdināšana kļūst par sociālo uzņēmējdarbību....

Dienas Biznesa lasītāju balsojumā par mīlētāko auto zīmolu ir uzlēkusi jauna zvaigzne –...

2018. gads būvniecības nozarei ir bijis izcils, jo teju visām lielākajām būvkompānijām...

No šīs sadaļas
2018. gada 03. aprīlis plkst. 15:52

Personīgā transporta satiksmei Augusta Deglava pārvads tiks atklāts otrdienas vakarā, aptuveni ap...

2018. gada 03. aprīlis plkst. 11:04

Rīgas domes plānotie ielu remontdarbi šovasar būs vēl lielāki nekā pērn, tāpēc...

2018. gada 03. aprīlis plkst. 10:23

Lai gan iesaistītās puses atbalsta stāvparku sistēmas ieviešanu Rīgā, jautājums atduras pret...

2018. gada 31. marts plkst. 11:50

Pagājušā gadā kopumā fotoradari fiksējuši 274,25 tūkst. pārkāpumu, no kuriem 235,68 tūkst....

2018. gada 28. marts plkst. 15:35

Rīgas Motormuzejā iespējams aplūkot starptautisko Pikes Peak kalnā braukšanas sacensību čempionu...

2018. gada 28. marts plkst. 15:11

Šonedēļ, 28.martā, sākas 39.Bangkokas auto šovs, kas ilgs līdz 8.aprīlim....

2018. gada 27. marts plkst. 15:15

Akcīzes nodokļa pieaugumu degvielai (kopā ar PVN benzīnam par 4,8 centiem un...

2018. gada 23. marts plkst. 10:16

KIA Sorento joprojām necenšas pārsteigt ar uzkrītošu ārieni, taču tas, kas slēpjas...

2018. gada 22. marts plkst. 13:26

Vācijas luksusa automašīnu ražotājs «Porsche» trešdien paziņoja, ka darbiniekiem izmaksās...

2018. gada 21. marts plkst. 12:13

Japānas autobūves kompānija Toyota Motor Corp. apturējusi pašbraucošo automobiļu izmēģinājumus...