Jaunākais izdevums

Jau tradicionāli saviem apmeklētājiem durvis vēris Ziemassvētku veikals, kur tirgo Latvijā ražotas dāvanas.

«Laika gaitā Ziemassvētku veikala zīmols ir kļuvis atpazīstams, un jau no aptuveni oktobra cilvēki sāk interesēties, kur šogad būsim atvērti un ko piedāvāsim. Daudzi no pircējiem regulāri nāk uz mūsu veikalu jau pēc konkrētām precēm, kas nopērkamas no pašiem pirmsākumiem, gan arī aplūkot pašu jaunāko, ko radījuši mūsmāju amatnieki vai ražotāji,» stāsta Liena Kalna, Ziemassvētku veikala idejas autore.

«Šogad veikalā ir pārstāvēti 134 pašmāju ražotāji un amatnieki. Prieks, ka katru gadu preču sortiments aug,» viņa piebilst.

Ziemassvētku veikals darbojas pēc tā saucamā pop up store principa – veikals ir gadā atvērts tikai noteiktu laiku un piedāvā tematiskas preces. Šogad līdz 31.decembrim tas darbosies i/c Olimpia 2.stāvā un 10.janvārim t/c Galleria Riga 3.stāvā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvojoties gada gaidītākajiem svētkiem, lielākais interneta veikals Latvijā 220.lv, turpinot cīņu par labu cenu, pircējiem turpmāk piedāvās labākās cenas garantiju. Tā kā Ziemassvētkos ikvienam no mums aktuāls ir dāvanu jautājums – līdz ar to ieviešot labākās cenas garantiju šajā preču segmentā, interneta veikals 220.lv nodrošina to, ka šo preču cena būs labāka nekā lielākajiem 70 veikaliem Latvijā.

Labākās cenas garantiju mēs nodrošināsim ne tikai starp e-veikaliem, bet arī starp mazumtirdzniecības veikalu ķēdēm, piemēram, Maxima, K-senukai, Douglas u.c. Ja pircējs atradīs identisku preci lētāk – 220.lv kompensēs cenas starpību.

Laika gaitā Latvijas klienti bieži saskarās ar cenu pieaugumu, dažās preču grupās šis pieaugums ir ļoti labi jūtams. Jau no paša sākuma interneta veikals 220.lv akcentēja, ka iepirkties internetā ir izdevīgāk, nekā parastajos veikalos un tieši pirms Ziemassvētkiem ar labākās cenas garantijas palīdzību klientiem ir iespēja iegādāties tūsktošiem preču par labāko cenu tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sekojot tradīcijai, tirdzniecības komplekss Spice arī šogad Ziemassvētku un Jaungada brīvdienās saīsinās darba laikus, lai darbinieki varētu vairāk laika pavadīt kopā ar ģimenēm.

24.decembrī, Ziemassvētku vakarā gan tirdzniecības centrs Spice, gan Spice Home tiks slēgti plkst.20.00, bet Ziemassvētku dienā, 25.decembrī durvis vērs plkst.12.00.

Arī Vecgada vakarā abi tirdzniecības centri strādās tikai līdz plkst.20.00, bet jaunā gada pirmajā dienā būs slēgti. 1.janvārī no pl.12:00 atvērts būs vienīgi Spicē esošais Rimi veikals.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības komplekss Spice šogad Ziemassvētku un Jaungada brīvdienās saīsinās darba laiku.

Ziemassvētku vakarā, 24. decembrī, gan tirdzniecības centrs Spice, gan Spice Home strādās no pulksten 10.00 līdz 20.00, bet Ziemassvētku dienā, 25. decembrī – no plkst. 12.00 līdz 21.00. 26. decembrī Spice būs atvērta no 10.00 līdz 22.00, bet Spice Home – līdz plkst. 21.00.

Vecgada vakarā abi tirdzniecības centri strādās no plkst. 10.00 līdz 20.00, bet jaunā gada pirmajā dienā abi tirdzniecības centri būs slēgti.

Rimi Spicē 24. decembrī būs atvērts no plkst. 8.00 līdz 20.00, 25.decembrī no plkst. 11.00 līdz 21.00, un 26.decembrī – no plkst. 8.00 līdz 23.00. Vecgada vakarā Rimi durvis būs atvērtas līdz plkst. 21.00, bet 1.janvārī veikals sāks darbu pulksten 12.00.

Komentāri

Pievienot komentāru
Biznesa tehnoloģijas

Ziemassvētku dāvanas iesaka robots

Jānis Vēvers, 22.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dāvanu meklējumos apmulsušajiem Lattelecom e-veikalā palīdz virtuālā konsultante Anete

Pirmssvētku nedēļās ikviens var gūt ieskatu, kā drīzā nākotnē Ziemassvētku iepirkšanos atvieglos viedi digitālie palīgi. Tehnoloģiju uzņēmuma Lattelecom e-veikalā decembrī rosās virtuālā konsultante Anete, iesakot klientiem piemērotākās dāvanas, stāstot par piegādes iespējām un atbildot uz citiem jautājumiem par pirkšanu un norēķināšanos.

Anete piedāvā gatavus scenārijus, lai iepirkšanās un citu jautājumu atrisināšana būtu maksimāli vienkārša, piemēram, izvēlēties dāvanu konkrētam saņēmējam – bērniem, vecākiem vai otrai pusītei. Lai sāktu sarunu, jādodas uz e-veikalu un čatā jāuzrunā Anete, izvēloties kritēriju, pēc kura atlasīt dāvanu, piemēram, kam vēlas to pasniegt. Balstoties uz izvēlēto scenāriju, Anete uzdos papildu jautājumus un piedāvās iespējamos dāvanas variantus. Palīdzību var saņemt arī citos jautājumos, piemēram, uzzināt, kur atrodas tuvākais veikals, par piegādes termiņiem un citiem nosacījumiem svētku laikā. Nepagurusi, apkalpojot vienu klientu pēc otra, Anete ievērojami atvieglo uzņēmumā strādājošo konsultantu darbu saspringtajā pirmssvētku laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Tirgotājs: Latvijas pircējs dos priekšroku pannai nevis apģērbam

Lelde Petrāne, 11.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Virtuves piederumu zīmola «Fissman» ienākšana Latvijas tirgū ir attaisnojusies, un tas tiek uzskatīts par pareizu lēmumu, biznesa portālam db.lv norādīja «Fissman» valdes priekšsēdētāja Kristīne Ginķo.

Fissman strauji izpleš savu veikalu tīklu Rīgā 

Virtuves trauku un piederumu ražotājs Fissman Latvijas tirgū ar savu produkciju ienāca...

Latvijā zīmols iecerējis turpināt mērķtiecīgu attīstību – tuvākajā laikā tiks atvērti vēl vismaz pieci veikali Rīgā, kā arī šobrīd tiek izvērtēta paplašināšanās ārpus Rīgas - lielākajās pilsētās. Pašlaik Latvijā zīmolam ir trīs veikali: lielākais – t/c «Domina», kā arī t/c «Mols» un «Damme», kā arī interneta veikals.

Kā norāda K. Ginķo, salīdzinājumā ar citam valstīm Latvijā ir vidēja līmeņa maksātspēja. «Salīdzinot ar steidzīgajām Eiropas valstīm, Latvijā ir izteikta mājās gatavošanas un virtuves kultūra, tāpēc iedzīvotajiem virtuves piederumi ir sava veida prioritāte – vidējais Latvijas pircējs dos priekšroku jaunai pannai nevis jaunam apģērbam. Aktīvākie virtuves piederumu pircēji ir vecuma grupā no 27 līdz 55 gadiem, kuriem ir ģimene,» viņa skaidro.

«Fissman» secinājis, ka Latvijas tirgū no tā piedāvātajām precēm pieprasītākās ir tieši pannas. Labi pērkot arī bambusa traukus un preces bērniem.

Tuvojoties Ziemassvētku laikam, pārdošanas apjomi pieaug vidēji par 40%. Pieprasītākās preces Ziemassvētku dāvanām ir termokrūzes un termosi.

K. Ginķo uzskata, ka «Fissman» Latvijas tirgū tiešu konkurentu, kas vienuviet piedāvātu 3000 virtuves preču, nav, bet atsevišķās preču grupās konkurence esot jūtama. «Ir konkurenti, kas tirgo līdzīgas preces gan par augstāku, gan arī zemāku cenu. Skatoties uz cenām, mēs pašlaik esam vidējā līmenī,» viņa norāda.

«Fissman» produkcija tiek ražota Ķīnā. Zīmols ir reģistrēts Honkongā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau otro gadu Ziemassvētku gaidīšanas laikā durvis vēris grāmatu un dizaina lietu pop-up veikals "Peipers", kuru radījuši papīrlietu entuziasti - "Droši un koši", "Piparmētra" un "Lotte's Papery", kā arī šogad tapšanā piedalījusies dekoratore - Baiba Prindule - Rence.

Veikalā iespējams iegādāties grāmatas, ādas izstrādājumus, ceļakrūzes un papīrlietas no veikala organizatoriem, kā arī tējas un uzkodas, porcelāna darinājumus svētku galdam un eglītes rotāšanai, sveces un citus galda aksesuārus.

Līdzās - iespēja atbalstīt sociālo projektu un iegādāties jauniešu ar smagiem attīstības traucējumiem veidotās sveces. Visi ienākumi no sveču pārdošanas tiks ziedoti biedrībai "Latvijas Kustība par neatkarīgu dzīvi".

Veikalā pieejami šādu ražotāju produkti: "Mood Lux", "Telma Botanic", "Munio Candela" sveces, "Concreets Betons" svečturi un paliktņi, "Herbarium Latvia" rāmīši ar herbāriju, "The Letter Tribe" rāmīši burtiņiem, "Tobesalted" koka kalendāri, "MarMore" koka dēlīši un servējamās paplātes, "Manas garšas" garšvielu mēģenes, trauki bērniem un pieaugušajiem no "Rotā", "Katrīnas keramika", "Oltes keramika" un egļu rotājumi no "Piebalgas porcelāna fabrikas".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Celtniecības, remontdarbu un sadzīves preču veikalu tīklu pārvaldošais uzņēmums Kesko Senukai, īstenojot 100 miljonus vērtu attīstības plānu, uzsācis K-rauta veikalu modernizāciju Latvijā. Šonedēļ Rīgā tika slēgts K-rauta tirdzniecības centrs Lucavsalā, kas turpmākos trīs mēnešus tiks rekonstruēts.

Kesko Senukai šā gada aprīlī pārņēma K-rauta veikalu tīkla pārvaldīšanu Baltijas valstīs no sava Skandināvijas akcionāra.

Lucavsalas K-rauta tiks pilnībā renovēta. Tajā būs jauns pārdošanas aprīkojums, interjers, divreiz plašāks sortiments. Veikals tiks atklāts decembra sākumā - pirms Ziemassvētku iepirkšanās «drudža», piedāvājot arī bērnu, mājdzīvnieku un mājas tehnikas preces, kas šobrīd K-rauta veikalos nav pieejamas. Pašreizējo 60 darbinieku vietā atjaunotajā veikalā plānots nodarbināt 120 cilvēkus. Kamēr norisināsies rekonstrukcijas darbi, esošie darbinieki tiks nosūtīti uz apmācībām, kurās apgūs uzņēmuma klientu apkalpošanas standartus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Arvien lielākos apjomos internetā sūta apģērbu no Āzijas valstīm

Dienas Bizness, 07.09.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta veikaliem kļūstot populārākiem, ar katru gadu strauji pieaug sūtījumu skaits no ārzemēm. Rudens, kad vecāki savus bērnus gatavo skolai, tāpat arī Ziemassvētku laiks, kad cits citu vēlamies iepriecināt ar dāvanām, ir īstais pļaujas laiks tirgotājiem, pirmdien raksta laikraksts Diena.

Latvijas pasta direktors Arnis Salnājs Dienu ieved sūtījumu šķirošanas cehā. Angārā rosās paku šķirotāji, turpat blakus atrodas iekšējais muitas punkts. Kastes ar mazām pakām, kastes ar lielākām, turpat netālu stāv pat aptīts motorollers, kas tuvākajā laikā iepriecinās kādu pircēju Smiltenē, un veļasmašīna, kas tūdaļ tiks vesta uz Madonu. Ne tikai cilvēki atrodas cehā, turpat lēnām, pavisam prātīgā gaitā pastaigājas suns. Tā nav bezmērķīga pastaiga, arī viņš šeit strādā, sūtījumos uzostot aizliegtās vielas, naudu un narkotikas.

Kaut gan sūtītāju vidū ir uzņēmēji, lielākoties tās tomēr ir privātpersonas. Tieši Ķīna ir valsts, kas strauji iekaro Eiropas patērētāju uzticību. Sūtījumu skaits no Ķīnas arī Latvijā pieaug. 2014. gadā starptautiski ienākošo sīkpaku skaits sasniedza teju trīs miljonus vienību un salīdzinājumā ar 2013. gadu bija par 83% lielāks. Tālās Āzijas zemes uzņēmēji ir sapratuši, ka viņiem ir izdevīgāk tirgot pa tiešo patērētājam un nav pat vajadzības katrā mazajā Eiropas valstī atvērt veikalu. Internets mijiedarbību padara ļoti ērtu, un, nedaudz piedomājot, uzņēmējiem izdodas atrast risinājumus, lai pircējs justos drošs, ka atnāks tieši tāds produkts, kādu viņš ir gaidījis. «Cilvēki arvien vairāk iepērkas internetā un meklē vietas, kurās to var izdarīt vislētāk, – vai tas būtu mobilais telefons vai mobilā telefona vāciņš, rotas, drēbes un viss cits, ko vien var iedomāties. Ķīnas preču sūtījumus nodrošina tādi giganti kā, piemēram, Alibaba un Taobao. Tie ir radījuši arī Aliexpress, kas strauji izplatās visā pasaulē. Pirms pieciem gadiem visi bija pārliecināti, ka visvairāk internetā tiks pirkti CD diski un grāmatas, bet patērētāji ir sagrāvuši šīs prognozes. Visvairāk tiek pirkti apģērbi. Eiropa no Āzijas atpaliek ļoti izteikti,» atklāj A. Salnājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Papildināts - Interneta veikals 1A.LV atver jaunu Baltijas operāciju loģistikas centru; ieguldīti 100 000 eiro

Lelde Petrāne, 07.12.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta veikals 1A.LV Rīgā atvēris jaunu Baltijas operāciju loģistikas centru. Jaunais loģistikas centrs apkalpos klientus Latvijā, kā arī Lietuvā un Igaunijā. 1A.LV valdes loceklis Mareks Zuika biznesa portālam db.lv stāsta, ka jaunajā loģistikas centrā ieguldīti aptuveni 100 000 eiro.

Jaunais loģistikas centrs atrodas Rīgā, Sarkandaugavā. «Noliktavas kopējā platība ir ievērojami lielāka par 5000m2, preces šobrīd izvietotas vairāk nekā 2000m2,» sacīja M. Zuika.

Lai apstrādātu klientu izdarīto pasūtījumu daudzumu, 1A loģistikas centrs jau kopš novembra sākuma strādājot 24 stundas diennaktī. Decembrī uzņēmums plāno apstrādāt pat 100 000 pasūtījumus, tāpēc sadarbībā ar piegādātājiem optimizējis preču piegādes loģistiku, nodrošinot nepārtrauktu darbu visas diennakts garumā. Patlaban visās maiņās nodarbināti apmēram 40 cilvēki. Loģistikas centrā tiek nodarbināti pārsvarā jaunieši.

M. Zuika uzsver: «Šā gada pārdošanas apjomi ir patiešām iespaidīgi - jau oktobrī mēs apstrādājām krietni lielākus apjomus, nekā pagājušā gada decembrī.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas bērnu apģērba modes zīmola Lazy Francis dizainere Olga Krūze šā gada novembra vidū Londonā, Čelsijas rajonā atvērusi bērnu apģērbu un aksesuāru veikalu Kids Emporium, apvienojot vairākus zīmolus vienuviet, tostarp arī Lazy Francis darinājumus.

Veikals tapis sešu nedēļu laikā intensīva remonta rezultātā, lai paspētu iegūt britu uzmanību īsi pirms Ziemassvētku dāvanu sagādāšanas perioda. Divu gadu laikā Londonā plānots atvērt vēl divus šāda tipa multibrendu koncepta veikalus, veicinot Latvijas zīmolu attīstību un atpazīstamību.

Otro reizi Latvijas bērnu apģērba modes zīmola Lazy Francis radīto kleitu Holivudas kinoaktrise izvēlējusies iznācienam uz sarkanā paklāja - šoreiz filmas Skaistums tev līdzās (Collateral Beauty) pirmizrādes ceremonijā Ņujorkā, informēja uzņēmumā.

Kleitu šoreiz iegādājusies vienpadsmit gadus vecā amerikāņu aktrise Kailija Rodžersa (Kylie Rogers) no Teksasas, kura dienu pirms svinīgā notikuma saviem faniem vietnē Twitter paziņojusi, ka ir pateicīga zīmolam Lazy Francis par tērpu plānotajam pasākumam.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liela daļa uzņēmējdarbības mūsdienās norisinās globālajā tīmeklī, tomēr amatniekiem ir svarīgi būt sasniedzamiem.

Tāpēc kopš šī gada februāra Lotte’s Papery (SIA LTF 1) ir salonveikals Rīgas centrā. Uzņēmuma vadītāja Liene Ligere bija iecerējusi, ka šī būs atvērtā tipa darbnīca, un sākumā tā arī bija – dienas lielākā daļa tika aizvadīta pie telpas centrālā objekta – liela darba galda, izpildot pasūtījumus klientiem. Ar laiku gūta atziņa, ka cilvēki Latvijā vēl nav gatavi šāda veida pieejai, kas tiek plaši praktizēta Rietumeiropā.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

«Cilvēki vēl nedaudz bīstas nākt cita radošajā telpā un procesā, tāpēc tika mainīta darbības koncepcija un izveidotas arī atsevišķas veikala telpas,» stāsta Liene. Savā salonā viņa sapratusi, – lai arī lielākā daļa biznesa notiek internetā, ir svarīga sasniedzamība. Te ienāk cilvēki, kuri nekad nav dzirdējuši par viņu. Šī ir arī laba tūrisma taciņa gar Latvijas Mākslas akadēmiju un Latvijas Nacionālo mākslas muzeju. Daudzi veikalu pamana garāmejot, kā arī, sēžot mašīnā sastrēgumā Kalpaka bulvārī. «Lai arī aizvien neesmu aktīvi pievērsusies mārketingam, jūtu, ka, tikai nomainot vietu, ir sperts liels solis uz priekšu,» norāda Liene.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Piebalgā ražo traukus no kaprīzākā un vienlaikus cēlākā materiāla

Laura Mazbērziņa, 10.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Porcelāns ir pats kaprīzākais un vienlaikus cēlākais materiāls ar visilgāko mūžu, lepojas Piebalgas porcelāna fabrikas īpašnieks Jānis Ronis.

SIA Porcelāna galerija, kas strādā ar zīmolu Piebalgas porcelāna fabrika, 2002. gadā izveidoja J.Ronis kopā ar savu sievu Zani. Savu ceļu mākslā viņš sācis Rēzeknes lietišķās mākslas skolas Keramikas nodaļā. «Esmu strādājis ar dažādiem keramiskajiem materiāliem. Mākslas akadēmijas laikā piesaistīja porcelāns, skolotājs Pēteris Martinsons tuvināja smalkajam materiālam. Porcelāns ir pats kaprīzākais un vienlaikus cēlākais materiāls ar visilgāko mūžu. Diplomdarba porcelāna servīze ar melni metalizētajām glazūrām, kas tapa paša gatavotā krāsnī, iezīmēja manu radošo ceļu. Piedaloties izstādēs, plenēros un simpozijos, krāju savu mākslinieka pieredzi, bet organizatoriskā darba iemaņas pilnveidoju, organizējot un vadot starptautiskos keramikas simpozijus Dzirnas 1993. un 1994. gadā Inešos,» stāsta J. Ronis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Sekojot idejai: No meitām pie mammām

Anda Asere, 21.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No meitu un mammu kleitu komplektu kolekcijas apģērbu zīmols Linden Leaf pārorientējas uz sieviešu kleitām un atver otru veikalu Vecrīgā.

Otru veikalu apģērbu zīmola Linden Leaf radītāja Sanda Liepiņa-Liepa izlēma izveidot tūristu dēļ, kuri Vecrīgā ir sastopami biežāk nekā K. Valdemāra ielas tālākajā centra pusē. «Jau divus gadus piedalos Kalnciema ielas tirdziņā un tur sastopu daudz tūristu. Esmu sapratusi, ka arī viņiem patīk manas kleitas un dāmas no citām valstīm ir gatavas tās pirkt. Manas pircējas ir aizvedušas kleitas uz Jaunzēlandi, Austrāliju, Ķīnu, Kanādu, tas nozīmē, ka man ir izdevies trāpīt dažādām gaumēm,» viņa saka.

Sanda novērojusi, ka tūristi visbiežāk izvēlas vienkāršākās kleitas un ne itāļi, ne skandināvi nav mežģīņu cienītāji. Viņa gan pieļauj, ka tas tāpēc, ka tūristi, kuri atbrauc uz Latviju, ir vienkāršāki un pauž to, arī iepērkoties.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Viesmīlībā izvēlas dabisko

Anda Asere, 05.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar restorāna vai kafejnīcas logo apdrukāti trauki palīdz nostiprināt kompānijas zīmolu, palikt apmeklētāju atmiņā un ir atpazīstami sociālo tīklu bildēs; tie var kalpot par reklāmu un aicināt atgriezties.

Trauku tirdzniecības uzņēmuma SIA Arkolat 2018. gada apgrozījums sasniedza 6,64 miljonus eiro. Latvijā kopumā ir deviņi Rito veikali, un pērn uzņēmums atvēra jaunu veikalu ārpus Latvijas – pirmo Tallinā, jaunajā tirdzniecības centrā T1. «Ilgi domājām par Rito pārrobežu paplašināšanu, un beidzot pagājušā gada nogalē veikals Tallinā tika atvērts. Decembris bija labs, janvāris, februāris – kā jau janvāris un februāris tirdzniecībā. Cerības ir labas, jo izskatās, ka igauņiem patīk mūsu piedāvājums.

Krāsu izvēlē gan Igaunijā vairāk dominē ziemeļnieciskie toņi un dizains,» stāsta Daina Pečate, SIA Arkolat līdzīpašniece. Rito jaunajā veikalā uzņēmums ir ieguldījis ap 80 tūkstošiem eiro, un ir ieviesta jauna veikala iekārtojuma koncepcija. Vaicāta, vai šogad ir plānota kāda jauna tirdzniecības vieta, viņa norāda, ka vispirms uzņēmumam nepieciešams nostiprināties kaimiņvalsts tirgū, taču šogad ir plānots investēt Rito veikala atjaunošanā tirdzniecības centrā Spice Home.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Sapulcē ap sevi mazos ražotājus

Linda Zalāne, speciāli DB, 08.04.2019

«Mūsu veikalā uzsvars tiek likts uz mazajiem ražotājiem, tādiem, kur darbojas ģimenes locekļi. Tādiem uzņēmumiem nereti ir grūtāk iekļūt citos Latvijas dizaina

veikalos, kuros uzreiz nepieciešams nodrošināt lielu produkcijas apjomu,» teic veikala Micars īpašnieces Ingrīda Ceple (no kreisās puses) un Diāna Rijniece.

FOTO: IEVA MAKARE/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašas ražo un rada tirdzniecības platformu citiem Latvijas ražotājiem. Tāds ir Ingrīdas Ceples un Diānas Rijnieces biznesa modelis, kas apvienots veikalā Micars

Pretēji cietiem Latvijas ražotāju veikaliņiem, kas mājvietu raduši Vecrīgā vai kādā no darbīgajām Rīgas centra ielām, mājīgais veikaliņš Micars iekārtots Rimi lielveikalā Dzirciema ielā, kur visapkārt ir dzīvojamās mājas. «Mūs jau sauc par Pārdaugavas džipsijiem, jo pēdējos gados esam pārvākušās vairākas reizes un veiksmi izmēģinājušas gan Spicē, gan Dammē, kā arī pirmsākumos kopā ar citiem ražotājiem saimniekojām veikalā Rīga Plaza. Tagad esam piezemējušās šajā vietā un ceram, ka uz palikšanu, jo sajūta te ir laba. Cilvēku plūsma arī līdz ar atpazīstamību kļūst aizvien lielāka,» stāsta Ingrīda.

Gan Ingrīdai, gan Diānai ir savs zīmols, kas sāka attīstīties gandrīz vienā laikā pirms aptuveni deviņiem gadiem. Ingrīda darina Peoonia somas, bet Diāna ir tamborēto bērnu cepuru Happu Ulula idejas autore un veidotāja. Pirms sava biznesa sākšanas abas strādājušas algotu darbu cita uzņēmuma paspārnē. Ingrīdai ir grāmatvedes un ekonomistes izglītība, bet Diāna ir mārketinga speciāliste. Zināšanas tagad lieti noder kopīgā biznesā. Abu enerģisko un dzīvespriecīgo sieviešu ceļš krustojās 2015. gada ziemā, kad kopā ar citiem mazajiem Latvijas ražotājiem izveidoja Ziemassvētku PopUp veikalu Rīga Plaza.

Komentāri

Pievienot komentāru