Pārtika

Food Union šogad attīstībā plāno ieguldīt vismaz divus miljonus eiro

LETA, 26.06.2017

Piena pārstrādes uzņēmuma "Food Union" ražotne

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piena pārstrādes uzņēmums Food Union šogad attīstībā plāno ieguldīt vismaz divus miljonus eiro, intervijā sacīja Food Union viceprezidents stratēģijas un biznesa attīstības jautājumos Normunds Staņēvičs.

«Katru gadu veicam ievērojamas investīcijas jaunu produktu attīstībā, izpētes un attīstības jomā, tehnoloģijās. Arī šogad tas tiks darīts, ieguldīsim gan jaunu produktu, iespējams, pat produktu līniju uzstādīšanā, turpināsies investīcijas kvalitātes uzlabošanā un tamlīdzīgi. Tie kopumā varētu būt vismaz divi miljoni eiro,» sacīja Staņēvičs.

Viņš pastāstīja, uz uzņēmums šogad papildinājis produktu klāstu ar jaunumiem saldējuma segmentā - Kāruma biezpiena saldējumiem, kā arī jauniem Ekselence saldējumiem uz kociņa un Ekselence saldējumu ar upeņu balzamu konusā. Tāpat produktu portfeli papildinājis jaunums Pola līnijā - šokolādes saldējums cukura vafelītē, savukārt zīmola Klasika saldējumu klāstu papildinājis jauns karameļu saldējums ar karameļu mērci un glazūru vafeļu konusā. Plānoti arī jauni produkti Rasēna līnijā.

Pēc Staņēviča teiktā, Food Union plāno turpināt pilnveidot veselīgo un funkcionālo produktu portfeli, kurā ietilpst ar proteīnu papildinātie produkti, zīmola Valmiera grieķu jogurti, Kāruma grieķu jogurti, Lakto Pro, pēc kuriem tirgū ir pieprasījumus. Šiem produktiem nevar izdalīt konkrētu mērķa auditoriju. Piemēram, Lakto Pro izmanto gan olimpiskās komandas sportisti, gan cilvēki, kuri nepiekopj veselīgu dzīvesveidu, taču to vēlētos darīt.

Food Union viceprezidents stratēģijas un biznesa attīstības jautājumos pastāstīja, ka šogad kopumā uzņēmums plāno laist apgrozībā desmitiem jaunu produktu. Pavasara sezonas piena produkti jau ir izlaisti - divu veidu Valmieras grieķu jogurti, divu veidu Valmieras Fit & Protein jogurti, kā arī Kāruma grieķu jogurti ar dažādām garšām un Rasēna jogurti. Tāpat patērētāji jau ir iepazīstināti ar iepriekš minētajiem jaunumiem saldējumu kategorijā. Rudens sezonā sekos jaunumi piena produktu segmentā.

Viņš pastāstīja, ka jaunumus svaigo piena produktu kategorijā Food Union neplāno eksportēt, jo tas nav izdevīgi. Savukārt ar jauniem produktiem, piemēram, zīmola Kārums līnijā nav grūti iepazīstināt Igaunijas un Lietuvas patērētājus, jo šo valstu iedzīvotāji Kārumu jau pazīst. Līdzīgi ir ar saldējuma Pols līnijas produktiem.

Food Union grupā ietilpst AS Rīgas piena kombināts, AS Valmieras piens, AS Rīgas piensaimnieks, kā arī saldējuma ražotāji Premia Igaunijā, Premier Is Dānijā, Isbjųrn Is Norvēģijā, Alpin57Lux Rumānijā un saldējuma ražotājs Baltkrievijā Ingman Ice Cream.

Food Union grupas kopējais apgrozījums 2016.gadā sasniedza 247 miljonus eiro. Grupā kopumā ir nodarbināti vairāk nekā 2500 darbinieku, no kuriem vairāk nekā 1200 darbinieku strādā uzņēmumos Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru