Jaunākais izdevums

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde «Hesburger», turpinot tīkla paplašināšanu, atvērusi otro restorānu Jūrmalā, Kauguros. Tajā ieguldītās investīcijas sasniegušas 1 miljonu eiro, informē «Hesburger» attīstības direktore Ieva Salmela.

«Par vēl viena restorāna attīstīšanu Jūrmalā bijām domājuši ilgāku periodu. Jūrmala, kas ir stratēģisks punkts Rīgas apkaimē, piesaista ievērojamu klientu plūsmu – gan vietējos iedzīvotājus, tā tūristus visu gadu. Bulduros esošā restorāna apgrozījums katru gadu pieaug, līdz ar to lēmums par otrā restorāna atvēršanu Jūrmalā bija loģisks tīkla attīstības solis», tā I. Salmela par restorāna izveidi Kauguros.

Atklājot «Hesburger» restorānu Kauguros, uzņēmums ir radījis 20 jaunas darba vietas. Uzņēmums atzīst, ka darbaspēka trūkums pakalpojumu nozarē ir jūtams, un ātrā ēdināšana nav izņēmums. Šobrīd lielākā daļa šīs restorāna komandas ir atlasīta, savukārt tuvāko nedēļu laikā paredzēts to nokomplektēt pilnībā.

Līdz ar restorāna atklāšanu, kopējais restorānu skaits Latvijā ir sasniedzis 47 restorānus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrā ēdināšanas uzņēmuma "Hesburger" pārdošanas apjoms Latvijā 2022.gadā, salīdzinot ar 2021.gadu, kāpis par 30,3%, sasniedzot 43,08 miljonus eiro, informē kompānijā.

Kopumā "Hesburger" pārdošanas apjoms Baltijas valstīs pērn sasniedza 128,52 miljonus eiro, no tā lielāko daļu veidojot Lietuvas tirgum. Salīdzinot ar 2021.gadu, Lietuvā pārdošanas apjoms pieaudzis par 30,47% un sasniedzis vairāk nekā 47,10 miljonus eiro. Turpretim Igaunijā pārdošanas apjoms kāpis par 28,07%, sasniedzot vairāk nekā 38,33 miljonus eiro.

"Hesburger" mārketinga un starptautiskās attīstības direktore Ieva Salmela komentē, ka 2022.gads ir bijis pārbaudījumiem pilns gan kara Ukrainā, gan energokrīzes un straujās inflācijas dēļ.

Pērn uzņēmums Latvijā veicis investīcijas Cēsīs, kur atvērta uzņēmuma 50. ēstuve, kā arī astoņu filiāļu renovācijā, uzlabojot to iekštelpas un āra infrastruktūru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēde "Hesburger" sākusi darbu Polijas galvaspilsētā Varšavā, informē kompānijā.

Polijā "Hesburger" darbosies atbilstoši jaunam konceptam, nodrošinot produkciju pasūtījumiem tikai piegādei uz mājām. "Hesburger" Polijā strādā astoņi cilvēki.

“Hesburger” starptautiskās attīstības un mārketinga direktore Ieva Salmela stāsta, ka šobrīd “Hesburger” restorāni atrodas Polijas kaimiņvalstīs: Lietuvā, Vācijā un Ukrainā. Izejvielas “Hesburger” Polijā tiek piegādātas no noliktavas un majonēzes ražotnes, kas atrodas Lietuvā, Kauņā.

“Mēs turpināsim aktīvi paplašināties ne tikai Polijā, bet arī citās valstīs. Šogad visvairāk pieaugs mūsu restorānu skaits Bulgārijā,” atklāj I.Salmela.

Patlaban "Hesburger" darbojas astoņās Eiropas valstīs, tostarp Somijā "Hesburger" ir 272 struktūrvienības, Lietuvā - 59, Latvijā - 51, Igaunijā - 50, Bulgārijā - 28, Ukrainā - septiņas, Vācijā - divas un Polijā - viena.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes “Hesburger” pārdošanas apjoms Latvijā 2021. gadā, salīdzinot ar 2020. gadu, pieaudzis par 8,55% un sasniedzis 33,1 miljonu eiro.

Lai gan Covid-19 veselības krīze ir ieilgusi, uzņēmums ir atgriezies pie straujākas izaugsmes visās Baltijas valstīs, nākotnē plānojot jaunu restorānu atvēršanu un digitālo risinājumu ieviešanu.

“Mainīgās Covid-19 situācijas dēļ aizvadītais gads ir bijis izaicinājumiem bagāts. Taču mums ir liels gandarījums, ka esam spējuši atgriezties pie straujākas izaugsmes visās Baltijas valstīs. Sākotnēji nelielu trauksmi Latvijas biznesā radīja rudenī ieviestais “lokdauns”, taču tas bija pārāk īss periods, neatstājot būtisku ietekmi uz uzņēmuma finanšu rezultātiem. Kopumā veiksmīgos rezultātus pozitīvi ietekmējusi iedzīvotāju pirktspējas stabilizēšanās. Šogad turpinājām arī jaunu akcijas produktu ieviešanu, kas izraisīja lielu atsaucību klientu vidū, tā vienlaikus veicinot pārdošanas rezultātus. Tikmēr ieguldījumus esam veikuši restorānu renovācijā Ventspilī, Liepājā un Rīgā,” stāsta “Hesburger” mārketinga un starptautiskās attīstības direktore Ieva Salmela.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēde «Hesburger» Kauņas rajona Tirkilišķos sākusi mērču ražotnes un loģistikas centra būvniecību, paziņoja kompānija.

Kopējās investīcijas ražotnē un loģistikas centrā paredzētas ap 15 miljoniem eiro, bet mērču ražošanu jaunajā rūpnīcā paredzēts sākt 2021.gada sākumā.

«Hesburger» starptautiskās attīstības direktore Ieva Salmela norādīja, ka pašlaik visas ķēdes restorānos izmantotās mērces tiek ražotas Somijā. Jaunās ražotnes platība sasniegs 5600 kvadrātmetru, bet tās sākotnējā jauda plānota ap 1000 tonnām majonēzes un citu mērču gadā.

Mērču ražotnē un loģistikas centrā tiks radītas 20 jaunas darbavietas, bet piecu gadu laikā darbavietu skaitu plānots dubultot.

Šogad «Hesburger» attīstībā Lietuvā plānots investēt piecus miljonus eiro, plānots atvērt septiņus jaunus restorānus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrais ēdinātājs "Hesburger" atklājis savu pirmo restorānu Olainē. Turpinot uzņēmuma attīstību un tīkla paplašināšanos Pierīgā, restorāna izveidē Olainē investēti 1,2 miljoni eiro.

Šī restorāna atklāšana iezīmē arī būtisku notikumu uzņēmuma darbībā Latvijā, jo atklāts 50. "Hesburger" restorāns, informē uzņēmuma attīstības direktore Ieva Salmela.

Līdzās "Hesburger" savu darbību uzsāks arī divi uzņēmuma ilggadējie sadarbības partneri - degvielas uzpildes stacija "Neste" un mazumtirdzniecības uzņēmums "Narvesen".

Skaidrojot, kāpēc par restorāna atvēršanas vietu izvēlēta Olaine, I. Salmela atzīst, ka kopā ar sadarbības partneri "Neste" izvērtējuši iespēju pilsētā stiprināt uzņēmumu pozīcijas, kā arī tās iedzīvotāji ilgstoši izrādījuši pastiprinātu interesi. Viņa arī atklāj, ka tuvākajā laikā uzņēmums neplāno atvērt vēl kādu restorānu apkaimē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Hesburger Liepājā investē 1,4 miljonus eiro

Lelde Petrāne, 03.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājā, Stendera ielā atklāta bijusī rokkafejnīcas ēka, kas jaunajā konceptā apvieno divus ēdināšanas uzņēmumus, naktsklubu un jumta terasi.

Ēkas pirmajā stāvā apvienoti divi ēdināšanas uzņēmumi – ātrās ēdināšanas restorāns «Hesburger» un picērija «Čili Pizza». Otrajā stāvā izveidots naktsklubs «Cukurfabrik’», savukārt, trešajā stāvā atklāta «Cukurfabrik’» jumta terase, informē «Hesburger» attīstības direktore Ieva Salmela.

I.Salmela norāda, ka ēkas īpašnieks ir «Hesburger». Ēkas iegādē un restorāna izveidē kopumā investēti 1,4 miljoni eiro. «Hesburger» restorāna telpu platība ir 135,6m2, ieskaitot palīgtelpas, savukārt, pagrabstāvā ir ierīkotas noliktavas telpas un citas palīgtelpas ar kopējo platību 60,1 m2. Uzsākot jaunā restorāna darbību, nodrošinātas darba vietas 4 darbiniekiem, bet plānots, ka kolektīvs varētu paplašināties līdz aptuveni 12 darbiniekiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot 1,5 miljonus eiro, ātrās ēdināšanas restorānu ķēde “Hesburger” atvērusi jaunu restorānu Cēsīs.

Tas šobrīd ir 50. uzņēmuma restorāns Latvijā.

Restorāns ir izveidots divos stāvos ar kopējo platību 270,9 m2.

“Iepriekšējos gados esam saņēmuši daudz jautājumu no mūsu klientiem, kāpēc “Hesburger” aizvien nav restorāna Cēsīs. Tāpēc, ņemot vērā klientu interesi, nolēmām, ka Cēsis ir viena no tām Latvijas pilsētām, kur vēlamies paplašināt mūsu restorānu tīklu. Lai ierīkotu restorānu, esam iegādājušies ēku Piebalgas ielā, un līdz ar restorāna atvēršanu esam nodrošinājuši 20 jaunas darba vietas vietējiem iedzīvotājiem. Ar laiku to skaits varētu palielināties līdz 25 darba vietām,” stāsta Ieva Salmela, “Hesburger” mārketinga un starptautiskās attīstības direktore.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājā, ēkā, kurā pirms vairākiem gadiem atradās Latvijas 1. rokkafejnīca, šī gada augusta sākumā uzsākti pārbūves darbi, lai ierīkotu tur ātrās ēdināšanas restorāns Hesburger, noskaidroja Db.lv.

Ēkas 1. stāvs tiek pārbūvēts atbilstoši vienotam starptautiskajam «Hesburger» restorānu konceptam, tajā paredzot kases zonu ar vairākām kasēm, plašu klientu zāli, daudzveidīgus digitālos risinājumus. Plānots, ka projekts tiks nodots ekspluatācijā šī gada beigās, biznesa portālam db.lv pastāstīja Hesburger attīstības direktore Ievas Salmelas.

«Līdz šim Liepājā esam atvēruši divus restorānus, kuru darbības rādītāji norāda uz liepājnieku un pilsētas viesu lielo interesi par mūsu pakalpojumiem. 2016. gadā, kad tika piedāvāta iespēja attīstīt jaunu restorānu pilsētas centrā, iegādājāmies komercplatību - ēku un pieguļošo zemes gabalu Stendera ielā 18 trešā restorāna attīstībai. Komercplatības iegādes darījuma summa bija 665 tūkstoši eiro. Šāds lēmums tika pieņemts, izvērtējot pilsētā jau esošo restorānu darbības rādītājus, kā arī kopējo uzņēmējdarbības attīstības vidi Liepājā,» skaidro I.Salmela.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas ķēde «Hesburger» pirms vairākiem gadiem atklāja mobilo aplikāciju ērtākai ēdienu pasūtīšanai un apmaksai tiešsaistē. Ik gadu aplikācijas pilnveidošanā tiek ieguldītas ievērojamas investīcijas, kopumā šobrīd sasniedzot 4 miljonus eiro, taču darbs pie aplikācijas pilnveides joprojām turpinās.

Aplikācija ir pieejama Baltijas valstīs un Somijā, tostarp arī Latvijā, kur aplikācija pirmo reizi parādījās pirms diviem gadiem.

Kā norāda «Hesburger» attīstības direktore Ieva Salmela, intensīvais darbs pie aplikācijas uzlabošanas, kā arī uzlabojumiem katras valsts individuālajai versijai ir likumsakarīgs, jo lietotāju skaits katrā valstī aug. Tā, piemēram, Latvijā gada laikā tās lietotāju skaits ir audzis gandrīz divas reizes.

Kopš «Hesburger» aplikācijas aktivizēšanas Latvijā 2017.gada septembrī, tās lejupielāžu skaits ir sasniedzis vairāk nekā 208 tūkstošus. Lietuvā aplikācijai ir apmēram 126 tūkstoši lietotāju, bet Igaunijā - apmēram 118 tūkstoši lietotāju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde «Hesburger» 2019. gadā paredz atvērt trīs jaunus restorānus Latvijā, to izveidē investējot 1,8 miljonus eiro, informē uzņēmuma biznesa attīstība direktore Ieva Salmela.

Šogad uzņēmums vairāk plāno fokusēties uz attīstību reģionos, tāpēc jaunos restorānus plānots ierīkot Liepājā, Olainē, kā arī galvaspilsētā.

«Uzņēmējdarbības vide Latvijā ir pateicīga mūsu biznesa attīstībai. Sabiedrības pieprasījums pēc ātrās ēdināšanas risinājumiem aug, paradumi maltīti ieturēt ārpus mājas arī iesakņojas sabiebrības ikdienā arvien vairāk, līdz ar to piedāvājumam ir jāaug līdzi klientu gaidām», norāda I. Salmela.

Arī pārējās Baltijas valstīs paredzēta jaunu restorānu atklāšana - 1 restorāns Tallinā, Igaunijā un 7 restorāni Lietuvas lielākajās pilsētās.

Kopējās investīcijas jaunu restorānu izveidē Baltijā sasniegs aptuveni 7,2 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas restorāns “Hesburger” Bauskas novadā, Iecavā, ver durvis apmeklētājiem pēc aptuveni mēnesi ilgas rekonstrukcijas. Vērienīgajos atjaunošanas darbos uzņēmums investējis 300 000 eiro.

Restorānā veikta apkures sistēmas renovācija, tādējādi būtiski uzlabojot restorāna darbības energoefektivitāti. Uzstādīti digitālie ekrāni, un iekštelpas atjaunotas saskaņā ar “Hesburger” jauno interjera dizaina konceptu.

Atjaunota arī ēkas fasāde, un autobraucēju ērtībām restorāna teritorijā atjaunots asfalts. Atjaunotā auto kase uzlabos pasūtījumu veikšanas pieredzi tiem auto braucējiem, kas vēlas iegādāties maltīti līdzņemšanai.

Kā norāda Ieva Salmela, “Hesburger” mārketinga un starptautiskās attīstības direktore, katrā restorāna rekonstrukcijā dominē efektivitāte un ilgtspēja: “Energoefektivitāte, digitālie risinājumi, kas palīdz būt ilgtspējīgākiem, atjaunots restorāna interjers un eksterjers – tas viss kopā ar garšīgu un kvalitatīvu maltīti mūsu klientiem Iecavā radīs mūsdienīgu un patīkamu pieredzi.”

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot 2 miljonus eiro, ātrās ēdināšanas restorānu ķēde “Hesburger” atvērusi jaunu restorānu Ogrē, kas ir kopumā 51. uzņēmuma restorāns Latvijā.

Restorāna ēka ir uzbūvēta divos stāvos ar kopējo platību 276,5 m2. Pirmajā stāvā atrodas restorāna telpas, bet otrajā stāvā – tehniskās telpas. Jaunajam restorānam ir “drive-in” jeb auto kase, savukārt vasaras mēnešos klientiem būs iespēja izmantot arī āra terasi.

“Līdz šim ogrēniešiem tuvākais mūsu restorāns ir bijis Salaspilī, tāpēc interese par “Hesburger” restorāna atvēršanu Ogrē jau gadiem ir bijusi ļoti augsta. Līdz ar restorāna atvēršanu Ogres pilsētā esam nodrošinājuši 20 jaunas darba vietas,” stāsta Ieva Salmela, “Hesburger” mārketinga un starptautiskās attīstības direktore.

“Hesburger” ir lielākā ātrās ēdināšanas restorānu ķēde Somijā un Baltijā ar vairāk nekā 40 gadu pieredzi nozarē. Latvijā šobrīd ir 51 restorāns. Uzņēmuma pārdošanas apjoms Latvijā 2022. gadā sasniedza 43,08 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Ignitis Latvija investēs trīs miljonus eiro elektroauto uzlādes tīkla izveidē pie Hesburger

Db.lv, 19.09.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Energoresursu uzņēmums "Ignitis Latvija" investēs trīs miljonus eiro, lai attīstītu elektroauto uzlādes tīklu "Ignitis ON" pie 22 ātrās ēdināšanas vietām "Hesburger", informē "Ignitis Latvija" pārstāvji.

"Ignitis Latvija" noslēdzis līgumu ar "Hesburger". Astoņas īpaši ātrās elektromobiļu uzlādes stacijas atradīsies Rīgā, savukārt pārējās - citās vietās Latvijā. Stacijās tiks uzstādītas vairākas uzlādes iekārtas, katras jaudai sasniedzot vismaz 150 kilovatus (kW), kas nodrošinās, ka elektromobiļu uzlāde aizņems aptuveni 30 minūtes.

Kā norāda "Ignitis Latvija" pārstāvji saskaņā ar Auto asociācijas datiem, elektromobiļu daudzums Latvijā 2040.gadā sasniegs 440 000 elektromobiļu, kas būs aptuveni viena trešdaļa no kopējā automobiļu skaita Latvijā. Uz šo brīdi ekspluatācijā ir nepilni 3000 elektromobiļu, savukārt līdz šī gada beigām tiek prognozēts, ka Latvijā tiks ekspluatēti 3644 elektromobiļi. 2025.gada beigās elektromobiļu skaits pieaugs līdz aptuveni 15 000, bet 2030.gadā - jau vairāk nekā 60 000, tāpēc atbilstošas infrastruktūras attīstīšana visā Latvijā ir svarīga.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Bauskā viesus vēl spēj pabarot

Jānis Goldbergs, 25.07.2018

Krodziņa Taverna īpašniekam Andim Kasparam pieder arī restorāns Tornis, kas atrodas vien desmit minūšu attālumā no kroga Bauskas Rātslaukumā. Arī bistro Hercoga ķēķis Bauskas autoostā ir A. Kaspara uzņēmums.

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas tūrisma dienvidu vārtos – Bauskā, galveno tūristu plūsmu apkalpo dažos pilsētas centra restorānos un bistro, trešdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Vasaras periodā tūristu pieplūdums ir neprognozējams un dažkārt var apgalvot, ka noderētu vēl kāda kafejnīca vai bistro, lai spētu operatīvi apkalpot visus, tomēr jaunu ēdināšanas uzņēmumu atvēršanai trūkst darbinieku. Esošie uzņēmēji papildu ēdināšanas telpas atvērt negrasās tieši kvalificētu pavāru trūkuma dēļ.

Ātrās ēdināšanas restorāns Hesburger ir viena no pirmajām ārzemju tūristu izvēlēm, DB secināja, aptaujājot tūristus no Igaunijas, Lietuvas, Vācijas un Itālijas. «Mēs zinām, ko tur var sagaidīt. Nav daudz laika, jo jau pēc stundas jābrauc tālāk. Šoferis te pieveda, un laika meklēt vēl kaut ko nav daudz,» atklāja Marko Kavaljērī no Itālijas. Vairums tūristu, kuri DB novērojuma laikā izvēlējās Hesburger, nāca no tūrisma firmu autobusiem, un ēdināšanas firmas izvēle būtībā bija brauciena organizatora vai autobusa šofera izvēle.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes "Hesburger" pārdošanas apjoms Baltijā 2021. gada pirmajos septiņos mēnešos sasniedzis 54,4 miljonus, veidojot stabilu pieaugumu visās Baltijas valstīs, liecina uzņēmuma apkopotie finanšu dati.

Stabilu pārdošanas apjoma kāpumu gada pirmajos septiņos mēnešos piedzīvojušas visas Baltijas valstis, salīdzinot ar tādu pašu periodu 2020. gadā. No tām straujāko kāpumu sasniegusi Lietuva, pārdošanas apjomam palielinoties par 11,8% jeb 19,3 miljoniem eiro, kam seko Latvija ar 10% jeb 18,8 miljonu eiro pieaugumu. Igaunijā pārdošanas apjoms kāpis par 8% jeb 16,3 miljoniem eiro.

Pārdošanas apjomi galvenokārt pieauguši pandēmijas ietekmē, kur līdzās pirkumu biežākai veikšanai “Hesburger” mobilajā lietotnē, palielinājās arī auto kasu (drive-in) pakalpojuma apjomi, tiem kļūstot par galvenajiem pārdošanas kanāliem šajā laikā. Pandēmijas laikā gūtā pieredze par digitālās vides aktīvāku izmantošanu ātrās ēdināšanas sektorā ir devusi būtiskas atziņas, kā uzņēmumam turpināt investēt digitālo risinājumu attīstībā visā restorānu tīklā, norāda “Hesburger” Starptautiskās attīstības un mārketinga direktore Ieva Salmela.

Komentāri

Pievienot komentāru
Enerģētika

Nākotnes enerģija

Māris Ķirsons, 09.11.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Transportlīdzekļi ar alternatīvo degvielu pakāpeniski ienāks ikdienas dzīvē, to veicinās gan tehnoloģiju attīstība, gan Eiropas Savienības klimata mērķu sasniegšana un valstu valdību lēmumi attiecībā uz mazu emisiju vai bezemisiju transportlīdzekļu iegādi un ekspluatāciju.

Tāds secinājums skanēja izdevniecības Dienas Bizness sadarbībā ar AS Gaso, Neste Latvija un Møller Baltic Import SE rīkotajā nozares pasākumā, kas veltīts tīras enerģijas izmantošanai. Šāda konference tiek organizēta jau otro gadu, šogad tās nosaukums bija NĀKOTNES ENERĢIJA: mobilitāte. efektivitāte. klimats.

Alternatīvo degvielu attīstība ir ļoti būtiska arī Latvijai, it īpaši, ja vairāk nekā 700 000 spēkratu lielais autoparks lielākoties ir vecāks par 10 gadiem. Risinājumi attiecībā uz tā dēvēto tīro enerģiju autotransportam ir vairāki – visvienkāršākais ir fosilo degvielu aizstāt ar atjaunojamo, ir iespējas iegādāties auto, kuri izmanto saspiesto dabasgāzi (CNG), kuru perspektīvā varētu iegūt no Latvijā saražotā biometāna, un tādējādi tas jau būtu BioCNG, sava veida alternatīva varētu būt sašķidrinātā dabasgāze (LNG) un, protams, elektroauto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēde Hesburger, turpinot mērķtiecīgu tīkla paplašināšanu Rīgā, atvērusi 23. restorānu Latvijas galvaspilsētā.

Jaunais restorāns atrodas Juglā, un tajā ieguldītās investīcijas sasniegušas 2,3 miljonus eiro, kas ir šogad lielākais ieguldīto investīciju apjoms restorānu atvēršanā vai modernizēšanā Latvijā.

Ēkai kopumā ir trīs stāvi, no kuriem jaunais restorāns izvietots divos stāvos, un tā kopējā platība ir 217,8 kvadrātmetri, bet ēkas kopējā platība ir 493,2 kvadrātmetri. Ēkas trešajā stāvā izveidotas biroju telpas, savukārt pagrabstāvā ir noliktava.

«Jaunā restorāna atrašanās vieta izvēlēta stratēģiski – izbraucot no pilsētas un dodoties tālākā ceļā, restorāns ir klientam labāk sasniedzams, jo atrodas labajā ceļa pusē. Šajā Rīgas rajonā līdz šim neesam bijuši un jau labu laiku iepriekš klienti izrādījuši interesi par restorāna atvēršanu šajā Rīgas daļā. Priecājamies, ka mūsu ieceres un iespējas tās realizēt sakrīt ar klientu vēlmēm. Jāpiemin, ka jau tuvākā mēneša laikā plānojam atvērt jaunu restorānu arī Kauguros, kas būs otrais «Hesburger» restorāns Jūrmalā,» sacīja Ieva Salmela, Hesburger attīstības direktore.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tā kā veģetārais un vegānu dzīvesveids netiek uzskatīts par pārejošu tendenci, gaidāms, ka pieprasījums turpinās augt, tāpēc arī ātrās ēdināšanas uzņēmumi mainās līdzi laikam.

"Hesburger" attīstības direktore Ieva Salmela veģetāro produkciju nākotnē vērtē kā vienu no ātrās ēdināšanas pārdotākajām maltītēm, un tuvāko mēnešu laikā "Hesburger" gatavojas papildināt savu veģetāro ēdienkarti.

"Pārsteidzošu izrāvienu piedzīvo veģetārās maltītes pieprasījums un esam gatavi to apmierināt. Arī mūsu pārdošanas rezultāti norāda, ka pakāpeniski pieaug tieši veģetāro ēdienu patēriņš, izvēloties tādus produktus kā sojas tortilja, sojas salāti, kartupeļu plācenīši un citus. Tāpēc, reaģējot uz augošo pieprasījumu, drīzumā ēdienkartē iekļausim plašāku veģetārās maltītes piedāvājumu," viņa stāsta.

I. Salmela norāda, ka šobrīd veģetārās maltītes pārdošanas apjoms restorānu tīklā Latvijā veido 2%, bet, iespējams, pēc 10 gadiem veģetārās produkcijas pārdošanas ieņēmumi varētu veidot jau 10% no apgrozījuma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Hesburger pārdošanas apjomi Baltijā sasniedz 89 miljonus eiro

Lelde Petrāne, 09.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes "Hesburger" apkopotā informācija par finanšu rezultātiem 2019. gadā liecina, ka pārdošanas apjomi Baltijas valstīs kāpuši par 12.5%, sasniedzot 89 miljonus eiro. Tikmēr Latvijā uzņēmuma pārdošanas apjomi auguši par 11%, uzrādot pārdošanas rezultātus 29 miljonu eiro apmērā.

Pērn straujāko izaugsmi, salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, kad pirmajās vietās ierindojās Lietuva, uzrādījusi Igaunija.

Ieva Salmela, "Hesburger" attīstības direktore norāda, ka sasniegtie rezultāti ne tikai pozitīvi ietekmē uzņēmuma iespēju atvērt jaunus restorānus, bet arī ļauj attīstīt un ieviest jaunus risinājumus: "Šogad visā Baltijā plānojam turpināt strādāt pie digitālo risinājumu ieviešanu restorānos."

Tāpat I. Salmela norāda, ka arī šogad tiks veikta restorānu ķēdes paplašināšana, kā arī esošo restorānu renovācija. Paredzēts, ka tiks investēts divu jaunu restorānu atvēršanā Lietuvā – Viļņā un Klaipēdā, savukārt Igaunijā plānota viena restorāna atvēršana Narvā. Arī Latvijā gada nogalē tiks uzsākts darbs pie jaunu restorānu attīstības projektiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Trešā restorāna izveidē Daugavpilī Hesburger investē 800 tūkstošus eiro

Zane Atlāce - Bistere, 08.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde Baltijā un Somijā Hesburger, investējot 800 tūkstošus eiro, atvērusi trešo restorānu Latvijas otrā lielākajā pilsētā – Daugavpilī.

Jaunatklātais restorāns divos stāvos ar 170 vietām atvērts 18. novembra ielā 42. Tas radījis 20 jaunas darba vietas vietējiem iedzīvotājiem.

Kopumā šis ir jau 46. Hesburger restorāns Latvijā. Uzņēmums tuvākā gada laikā plāno atvērt vēl vienu līdz divus jaunus restorānus. 2018. gadā Hesburger plāno kopumā investēt aptuveni 5,5 miljonus eiro restorānu attīstībai Latvijas tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada augusta vidū Babītes pagasta Piņķos durvis vērs modes zīmolu outlet jeb, latviskojot saskaņā ar Valsts valodas centra norādēm, zīmolpreču izpārdošanas ciemats "Via Jurmala Outlet Village". Baltijā šis būs pirmais outlet ciemats zem klajas debess, saskaņā ar attīstītāja vīziju - pilsēta pilsētā.

"Via Jurmala Outlet Village", kura raksturīgā iezīme, raugoties no dizaina viedokļa, ir Vidusjūras stila ēkas un ieliņas, visa gada garumā apmeklētājiem tiks piedāvāts iegādāties pasaulē populāru zīmolu iepriekšējo sezonu un outlet konceptam īpaši veidotu kolekciju preces.

"Via Jurmala Outlet Village" mārketinga vadītāja Anna Žigalova biznesa portālam db.lv stāsta: "Skatāmies uz tirgu, kurā jau darbojas esošie spēlētāji. Mēs varam tikai to pārdalīt, paņemt kādu tirgus daļu ar izdevīgāku piedāvājumu." Šobrīd uzstādīts 15% relatīvās (starp definētiem konkurentiem) tirgus daļas mērķis pirmajos divos gados.

"Via Jurmala Outlet Village" tiks attīstīts divās kārtās. Pirmajā kārtā ir ieguldīti 27 miljoni eiro. Otrās kārtas koncepts vēl tiek izstrādāts, saskaņojot ar potenciālo nomnieku vēlmēm, tādēļ plānotais investīciju apjoms vēl tiek rēķināts. Vaicāta, kad varētu sākties otrās kārtas attīstība, A. Žigalova teic, ka saskaņā ar šā brīža plāniem vismaz pusotru gadu plānots veltīt uzmanību pirmajai kārtai un pēc tam pievērsties tālākai attīstībai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Darbinieku trūkums ātrās ēdināšanas nozarē ir kritisks

Ieva Salmela, Ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes «Hesburger» attīstības vadītāja, 04.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Darbaspēka trūkums un bieža kadru mainība ēdināšanas nozarē vienmēr ir bijusi aktuāla problēma, taču vasarā to izjūtam pastiprināti. Īpaši tas ir atkarīgs no restorāna lokācijas vietas, kur, piemēram, Rīgā un Jūrmalā vasaras mēnešos cilvēku skaits vairākkārtīgi palielinās, kā arī no papildu konkurences apstākļiem vasaras sezonā un jauniešu motivācijas.

Vasaras sezonā, atveroties sezonālajām kafejnīcām un āra terasēm, manāma tendence darba meklētāju vidū – meklēt darbu tur, kur papildus darba algai iespējams saņemt dzeramnaudu. Hesburger šāda prakse nepastāv, tāpēc tā darba meklētāju auditorija, kas šo vērtē kā primāro faktoru, savas darba gaitas uzsāk citviet. Protams, sezonālām darba vietām ir plusi, taču sezonai beidzoties, lielākoties beidzas arī darba attiecības. Ir liela daļa jauniešu, kas jau sākotnēji izvērtē darba devēja dotos ilgtermiņa ieguvumus, piemēram, Hesburger piedāvājam sociālās garantijas, konkurētspējīgu atalgojumu atkarībā no nostrādāto stundu laika, elastīgu darba grafiku.

Komentāri

Pievienot komentāru
Enerģētika

Jau šodien varam braukt zaļāk, negaidot rītdienu

Māris Ķirsons, 20.12.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Savienības Zaļā kursa nospraustos mērķus par atjaunojamās enerģijas izmantošanu autotransportā iespējams īstenot, pat nemainot autoparku no iekšdedzes dzinējiem uz elektroauto, bet gan izmantojot degvielu, kas ražota no atkritumiem.

To intervijā Dienas Biznesam stāsta SIA Neste Latvija valdes priekšsēdētājs Armands Beiziķis. Viņaprāt, tas būtu labākais un uzreiz pieejamākais transporta degvielas risinājums, kas ļautu pagarināt iekšdedzes dzinēju auto ekspluatācijas termiņu, mazinātu spiedienu uz elektroauto pieprasījumu un tādējādi tos padarītu pieejamākus.

Kāda ir pašreizējā situācija tā dēvētās zaļās degvielas segmentā?

Autotransports ne tikai Latvijā, bet teju vai visā Eiropas Savienībā ir galvenais transporta veids, kuru izmanto ne tikai kravu, bet arī pasažieru pārvadājumu veikšanai. Savukārt ES izvirzīts ambiciozs mērķis samazināt siltumnīcu gāzu emisijas par 55% jau līdz 2030. gadam, un, tā kā automašīnas rada apmēram 25% visu CO2 izmešu, tad transportam un tajā izmantojamajai degvielai būs jāmainās. Latvijā ir vairāk nekā 800 000 automašīnu, kuras darbina iekšdedzes dzinēji, un to aizstāšana, piemēram, ar elektroauto nav iespējama pat ne 10 gadu laikā, jo īpaši, ja vairumam auto īpašnieku nav finanšu līdzekļu sava vecā spēkrata nomaiņai pret elektroauto, bet valsts iespējamais atbalsta apmērs dažu tūkstošu eiro apmērā pagaidām nebūs pietiekams jauna auto iegādes cenas samazināšanai un līdz ar to – būtiski nestimulējošs instruments.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas rokkafejnīcas bijušajās telpās - Stendera ielā 18, Liepājā - plānots atvērt klubu, grilbāru un ātrās ēdināšanas restorānu Hesburger.

Kā biznesa portālam db.lv pastāstīja Tiamo Grupas mārketinga vadītājs Toms Zukulis, ēkas otrajā stāvā atradīsies klubs, kura atklāšana plānota aprīļa beigās, bet trešā stāva terasē - grilbārs, kura atklāšana plānota maija beigās.

To, cik investēts šajā projektā, uzņēmumā pārstāvis neatklāja un norādīja, ka plašāka informāciju tiks sniegta, tuvojoties atklāšanas datumam. Db.lv novēroja, ka šobrīd plānotajai atpūtas vietai tiek meklēti darbinieki - bārmeņi un viesmīļi.

Savukārt, ēkas pirmajā stāvā tiks izvietots ātrās ēdināšanas restorāns Hesburger. Kā informē uzņēmumā, restorāna atklāšana paredzēta aprīļa beigās - maija sākumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Degvielas mazumtirgotājs SIA "Neste Latvija" pagājušajā gada rudenī nolēmis slēgt visus piecus bezkontakta pašapkalpošanās veikalus "Neste Easy Deli", sacīja SIA "Neste Latvija" valdes priekšsēdētājs Armands Beiziķis.

Vienlaikus viņš norādīja, ka "Neste Latvija" ir vienojies ar pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumu "Narvesen", ka janvārī šajos veikalos sāks strādāt "Narvesen" ar sava koncepta veikaliem, kuros būs arī pārdevējs.

Viņš atgādināja, ka "Neste Latvija" pirmo bezkontakta pašapkalpošanās veikalu atvēra 2021.gadā, papildinot, ka pārdoto preču apjoms nebija tāds, lai varētu segt uzņēmuma ieguldītās investīcijas.

"Mūsuprāt, tas ir ļoti labs koncepts, kas noteikti nākotnē attīstīsies, bet laikam mēs šajā tirgū iegājām par ātru. Arī Somijā tika pieņemts lēmums par veikalu slēgšanu," sacīja Beiziķis.

Viņš arī sacīja, ka tehnoloģijas, ko var izmantot šādos veikalos, pašlaik mainās ļoti strauji, kas prasa jaunas investīcijas, papildinot, ka visdrīzāk vēl ir nedaudz jānogaida, lai attīstās tehnoloģijas, un klientiem var piedāvāt vislabāko koncepciju.

Komentāri

Pievienot komentāru