Eiropas tūroperatori, kas specializējas tūrēs pa Eiropu, ir nobažījušies, ka jaunās ES regulācijas ietekmēs autobusa vadītāju darba stundas. Ieteiktā likumdošana samazinās profesionālo autobusu vadītāju maksimālo braukšanas laiku. Šobrīd vadītājiem nedēļā ir atļauts braukt līdz 74 stundām nedēļā. Stājoties spēkā jaunajiem noteikumiem, autobusu vadītāji varēs braukt ne vairāk kā 56 stundas nedēļā. Citi noteikumi ietvers arī obligāto minimālo ikdienas atpūtu 11 stundas (šobrīd pastāvošo 8 stundu vietā), obligāto atpūtu vismaz 45 secīgās stundas katru divu nedēļu laikā un 24 stundu atpūtu katru sešu dienu laikā. Tādējādi tiks atceltas pielāgošanās iespējas, pazīstamas arī kā Divpadsmitās dienas likums, kur vadītāji varēja atpūsties dažas dienas nedēļas sākumā un dažas dienas nākošās nedēļas beigās. Iepriekšminētie noteikumi vislielāko kaitējumu sniegs tieši pagarināto ceļojumu tūru vadītājiem. Ja noteikumi tiks pieņemti, tad vadītājiem nāksies atpūsties nevis mājās, bet starplaikos ceļojumu laikā. Noteikumi kaitēs darbiniekiem, palielinās izmaksas, samazinās piedāvāto autobusu tūru manevrēšanas iespējas un vairos nozīmīgas loģistikas problēmas.























